2fdck/mxpr/dmc/3mec

Wime Taste

Newbie
Hey beste padvinders

Ben zelf een leek op vlak van Rc’s buiten een stevige 2cb fly trip (20mg) te hebben meegemaakt. En mijn god psychowiki had niet gelogen over 20 mg strong dose. Ben 3 keer naar de maan gevlogen en terug.

Ik heb even een pauze genomen sindsdien maar ik heb me voorgenomen om weer op onderzoek te gaan..

Ik heb hier in de koekendoos nog 2f-keta(2fdck?), MXPR, DMC en 3MEC(allemaal in poeder) Ik zie op het net zo ontzettend veel info dat ik er een beetje van in de war geraak.

Welke van deze 4 stofjes gaat me gewoon een goede avond bezorgen? En wat is de beste manier om het in te nemen? Alsook welke hiervan zijn te combineren of absoluut niet te combineren? Kom na veel opzoeken 2fdck + mxpr soort keta? DMC en 3MEC soort coke-light? Voor dosissen zal ik de psychowiki nog raadplegen.

Nu ik toch bezig ben.. ik nam vroeger adhd medicatie maar met ouder te worden is deze niet meer trugbetaald door men ziekenfonds.. is 4f ritalin een goed alternatief? Ik heb hier ook een zakje poeder van.. snuif ik het of doe ik het in een drankje of smijt ik het weg en koop ik de pellets?

Dank bij voorbaat
1000 maal excuus voor de mensen die ik hiermee trigger met men slechte zinsbouw en misschien te vaak voorkomende vragen.. de meeste topics of paginas op het internet zijn te erge chaos voor mijn hoofd.

groetjes Wime Taste (Time Waste)

Neo-Shulginist

Badass junkie
Welke van deze 4 stofjes gaat me gewoon een goede avond bezorgen? En wat is de beste manier om het in te nemen? Alsook welke hiervan zijn te combineren of absoluut niet te combineren? Kom na veel opzoeken 2fdck + mxpr soort keta? DMC en 3MEC soort coke-light? Voor dosissen zal ik de psychowiki nog raadplegen.
DMC wordt door veel gebruikers als niet erg euforisch beschreven. Je hebt vrij veel nodig om er wat van te voelen en dan blijft de euforische roes ook nog uit. Ik zou sowieso oppassen met rc's combineren. Zeker als het gaat om nieuwe en vrij onbekende stimilerende rc's zoals DMC en 3-MEC. Je loopt dan veel kans op ongewenste bijwerkingen (voornamelijk hart- en vaatproblemen).

Je zou eens kunnen proberen om 3-MEC met 2-FDCK te nemen. Disso's en empathogene stimulanten versterken elkaar meestal flink. Dus pas wel even op met de dosis. Maar dat zou wel eens een recept kunnen zijn om flink vaag te worden (wat leuk kan zijn als je daarnaar zoekt).

Neo-Shulginist

Badass junkie
Oh, deze video over DMC zal je vast handig vinden :wink:

En dit report over DMC vond ik ook wel verhelderend:

Wime Taste

Newbie
Thanks voor de info Neo-Shulginist! Topper! Het zit zo.. Ik heb ook geen goede weg meer om bv. keta of coca te bekomen. Vandaar dat ik op deze stofjes beland ben. @Neo-Shulginist

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Hey beste padvinders

Ben zelf een leek op vlak van Rc’s buiten een stevige 2cb fly trip (20mg) te hebben meegemaakt. En mijn god psychowiki had niet gelogen over 20 mg strong dose. Ben 3 keer naar de maan gevlogen en terug.

Ik heb even een pauze genomen sindsdien maar ik heb me voorgenomen om weer op onderzoek te gaan..

Ik heb hier in de koekendoos nog 2f-keta(2fdck?), MXPR, DMC en 3MEC(allemaal in poeder) Ik zie op het net zo ontzettend veel info dat ik er een beetje van in de war geraak.

Nu ik toch bezig ben.. ik nam vroeger adhd medicatie maar met ouder te worden is deze niet meer trugbetaald door men ziekenfonds.. is 4f ritalin een goed alternatief? Ik heb hier ook een zakje poeder van.. snuif ik het of doe ik het in een drankje of smijt ik het weg en koop ik de pellets?

Dank bij voorbaat
1000 maal excuus voor de mensen die ik hiermee trigger met men slechte zinsbouw en misschien te vaak voorkomende vragen.. de meeste topics of paginas op het internet zijn te erge chaos voor mijn hoofd.

groetjes Wime Taste (Time Waste)
Ik heb de bijzonder hulpzame post van Neo-Shulginist ook goed bekeken, o.a. omdat ik ook interesse had in DMC. Ik heb het nog niet geprobeer dus ik kan er niet van meespreken, maar als het rapport hierboven goed begijp en het de uitleg op de site, zou het een anesthetich middel zijn maar je toch wakker houden?

NEP (van een goeie batch) lijkt me dan een beter alternatief hiervoor, als ik de effecten en bijwerkingen lees tegenover de dosissen die je moet nemen om er iets van te merken zou ik toch durven wedden op NEP.

3-MEC is heel lang (nog nog steeds) weinig bekend over geweest. HEt leeuwendeel is er niet lovend van.

In combinatie echter...... ja, het doet zijn ding, echt wel ende heel zeker. Verschilende keren iemand op het forum zien uitspreken dat anale toediening echt iets speciaals teweeg brengt. Zelf heb ik daar geen ervaring mee. Ik heb 3-MEC hier liggen en gecombineerd met een lijntje NEP (slechte weegschaal nu, weeg niet op milligram :( dus wat gokken en uitpluizen van dosis) maar toch flinke lijn, schat wel 100mg hoor. Normaal neem ik maar 25-30 mg'tjes met een keer maar gezien het echt de enige substantie is die ik ooit geprobeerd heb die iets bij me doet voor de juiste prijs ga ik er maar mee door. (voorlopig)

Waarom 100? Ik zocht euforie, waar bijna iedereen over praat (in mijn geval liefst zonder al te lange oppeppende duur, 'n slaap is evensafhakelijk), vond niets.... het enige dat in de buurt kwam was HELE goeie coke, 2 uit 3 batches bezorgden me ongekende rust in m'n hoofd, geen rush.... al bleef ik er ook langer wakker van natuurlijk. Speed 1X genomen, kline lijntje omdat ik enkele dagen (niet door gebruik) wakker was geweest aan 1 stuk en gewoon niet anders kon dan met auto rijden om te vertrekken... moest ergens zijn. Ik durfde niet, was al wakker van woensdag en t'was zaterdagmiddag 15.00. M4n gezelschap bood me een matige dosis aan die hij normaal voor zichzelf zou houden (uit z'n eigen emergency stash) en ik moet zeggen... Geen euforie.... wel wakker, weer de nacht door maar lekker helder en allert, dus rijden ging wel tot waar ik moest zijn.

Nu had een forumlid me een prive bericht gestuurd op antwoord van m'n post "wil je euforie? neem dan 80-100 tot zelfs 150 mg) heb het maar bij 80 gehouden.... iets draaieriger hoord (maar ook weer niet geslapen vanavond) maar van rush of euforie geen sprake.... Toch, het smaakt lekker, gebrukt lekker, doseert lekker en is een van de enige die ik bij de goeie vendor verkies in poeder dan in chrystal, geen kappern meer nodig, gaat er vlot in als poedersuiker.

Om terug on topic te komen..... 3-MEC wordt hier nogal vaak geridiculiseerd, iedereen mag uiterard zijn mening hebben en het is waar dat 3-MMC voor zijn prijs (zelfs in België) als je goeie controle had over de craving voor een goeie prijs best wel wat plezier kon hebben. Al was het om helder te zijn in je eentje, of om goeie gesprekken te hebben met 2 tot de nacht door.

Dus vandaag at lijntje nep genomen, beetje laten uitwerken en 100 3-MEC erdoor gedraaid.... de nep leeft weer op, en ik voelde de spirit van 3-MMC. aan te raden. 3-CMC zou kort werken, 3-MCC weet ik eigenlijk niet, dus ik zou wel eerst even verder zoeken of je wel nog zou combineren met 2f-keta(, tenzij je heel vreog op de dag bent begonnen en nog wil uitgaan (zeker niet rijden op deze combo).

MEt MXPR, geen ervaringen mee maar de meeste rapports die ik lees, zelfs in combinatie vinden het teleurstellend... je 2-cb fly is dan weer vrij leuk. Enkel te nemen uren na je laatste 3-MEC al je nog op stap wil, of je gewoon ERG vroeg akker was thuis en de hele dag wil chillen... Dan zou dat m'n formule zijn :)

Bovenaan