2fdck cristal poeder.

sludge

Newbie
Hoi hoi, ik heb wat 2fdck kristal poeder laast gekocht en heb wat vragen

1. is er een verschil tussen kristal en normaal poeder? de site waarop ik mijn rcs koop heeft geen andere ¨kristal¨ poeders. ik neem aan dat deze stof gewoon 2fdck is dat van het kristal is afgeschraapt?

2. sinds dat ik geen weegschaal heb (en niet kan krijgen door persoonlijke redenen) is het moeilijk om correct te doseren. ik heb 1 gram in totaal is het (redelijk) veilig als ik gewoon bumps neem totdat ik de effecten voel? en zo ja hoeveel bumps/lijntjes zal ik voor mijn eerste keer doen zonder tolerantie?

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker
Kristalvormige en poedervormige chemicaliën kunnen verschillen, maar kristalvorm is meestal zuiverder.

Het is onveilig om zonder weegschaal te doseren, vooral met research chemicals. Probeer niet op het zicht te doseren. Het is het beste om helemaal niet te gebruiken als je niet kunt wegen.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoi hoi, ik heb wat 2fdck kristal poeder laast gekocht en heb wat vragen

1. is er een verschil tussen kristal en normaal poeder? de site waarop ik mijn rcs koop heeft geen andere ¨kristal¨ poeders. ik neem aan dat deze stof gewoon 2fdck is dat van het kristal is afgeschraapt?
Als ik mijn 2fdck kristallen plet en fijnkap heb ik poeder. Dus volgens mij is dat hetzelfde. Wil je zeker zijn of het daadwerkelijk 2fdck is moet je het laten testen.
2. sinds dat ik geen weegschaal heb (en niet kan krijgen door persoonlijke redenen) is het moeilijk om correct te doseren. ik heb 1 gram in totaal is het (redelijk) veilig als ik gewoon bumps neem totdat ik de effecten voel? en zo ja hoeveel bumps/lijntjes zal ik voor mijn eerste keer doen zonder tolerantie?
Ik vind dissociatieven doseren zonder weegschaal best tricky.
Nu weet je zelfs niet zeker of het 1 gram is dat je hebt.
2fdck laat zich stapelen, als dit jou eerste ervaring is ermee zou ik beginnen met 25mg... 20 minuten wachten dan vervolgens weer 25 mg...en zoverder
Na 20min zit je op de piek van het lijntje.
Dan kan je beslissen of het effect wat sterker mag...
Ik weet niet wat jou persoonlijke redenen zijn maar een weegschaal is voor mij persoonlijk geen overbodige luxe eerder noodzakelijk.
Heb je verder ervaring met dissociatieven?

Ulixes

Wijs gebruiker
dat is, maar sinds dat ik leef met mensen die niet zo ´verlicht´ (laten we maar zeggen) over drugs zijn is het moeilijk om parafernalia te krijgen (helemaal als ze je mail controleren)

alleen met dmxe (oraal) en oraal 2fdck (was erg lage dosis) best een noob dus, is ook eerste keer dat ik iets probeer te snuiven.
ik hoor best vaak van mensen die gewoon bumps van hun sleutel nemen dus ik dacht dat het redelijk normaal was om zo dissos te doen
Je mail wordt gecontroleerd? Ben je minderjarig?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
dat is, maar sinds dat ik leef met mensen die niet zo ´verlicht´ (laten we maar zeggen) over drugs zijn is het moeilijk om parafernalia te krijgen (helemaal als ze je mail controleren)

alleen met dmxe (oraal) en oraal 2fdck (was erg lage dosis) best een noob dus, is ook eerste keer dat ik iets probeer te snuiven.
ik hoor best vaak van mensen die gewoon bumps van hun sleutel nemen dus ik dacht dat het redelijk normaal was om zo dissos te doen
Toen ik las dat ze je mail controleren ben ik ff gaan checken, ik lees dat je nog maar 16 jaar bent. Ik zou even wachten ermee tot je de verantwoordelijkheid voor jezelf hebt.
Je weet nooit hoeveel er in een ´bump´ zit, als je een bump hebt waarin het poeder niet zo fijn is als in een andere bump heb je meteen een heel andere dosis binnen. Al is het poeder fijn... hoeveel is een bump dan?

Zeehond

Badass junkie
Ik ga niet belerend tegen je doen.
Maar je bent nog maar 16 jaar en hebt nog een lang en gelukkig leven voor de boeg.
Je hebt je hersenen daarbij heel hard nodig: in voor- en zeker ook in tegenspoed.
Het zou echt verstandiger zijn om met deze drugs nog een paar jaar te wachten.
Dan heb ik het maar gezegd, al is het voor m'n eigen gemoedsrust.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Het enige juiste advies dat we je kunnen geven is "wacht nog een jaartje of twee, tot je 18 bent of nog een beetje ouder".

Je hebt maar één setje hersens en dat moet je leven lang mee. Dat je omgeving erop tegen is dat je drugs gebruikt is nogal logisch als je 16 bent.

We hanteren hier op het forum overigens ook een leeftijdsgrens van 18 (we kunnen dit alleen niet aanpassen in de forumregels), dus ook wat betreft je aanwezigheid hier: wacht daar nog maar een tijdje mee. Tot je 18 bent, of nog een beetje ouder.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Helemaal terecht om het uit te stellen ...
En beter nog flink wat verder dan 18. Nog zoveel leuke (en damn niet alleen die) dingen om te ontdekken. Waarom alles ineens ?
Zo ontzettend laat als bij mij hoeft nou ook weer niet.

Krijgt TS een ban met mogelijkheid opnieuw een account aan te mogen maken nadat hij de euforie/kater/euforie/kater (repeat) etc. van zijn 18e verjaardag beleefd heeft ?

Edit: niet onaardig bedoeld naar TS. Gaaf dat zij/hij/etc. goed is met zoeken naar info.

Laatst bewerkt:
Bovenaan