Ethylfenidaat

Queenir

Experimenterende gebruiker
Kan iemand mij zeggen in hoeverre ethylfenidaat te vergelijken is met ritalin (methylfenidaat)? Het zou soortgelijk, maar sterker zijn. Aangezien de verkoop van 4f-mph binnenkort verboden wordt in Nederland, ben ik in het buitenland gaan zoeken naar een vervanging. Zo kwam ik terecht bij iemand die ethylfenidaat levert tegen een op het eerste gezicht schappelijke prijs. Ik heb echt bij momenten een dopamineheropnameremmer nodig, omdat ik gemakkelijk een dopaminetekort krijg. Met speed en andere dingen die dopamine uit je reservevoorraad halen, ben ik dus niet veel, na een paar keer word ik daar depressief van.
Maar om te weten of dat ethylfenidaat betaalbaar is, zou ik moeten hoe sterk het is in vgl met rilatine en hoe lang het werkt. Gewone rilatine in pilletjes van 10 mg kan ik online niet betalen. Dat werkt veel te kort en ik heb minstens 30 mg nodig.
Iemand die me met wat kennis uit ervaring kan helpen?

OtherShore

Badass junkie
Ethylfenidaat wordt net als 4f-mph verboden, toch? Dus ik begrijp niet zo goed waarom je overstapt. Als je in het buitenland nog ethylfenidaat kunt krijgen dan kun je daar vast ook nog wel 4f-mph krijgen.

Ter informatie: Ethylfenidaat is minder sterk dan methylfenidaat, werkt ietsje langer (maar het scheelt niet veel) en schijnt minder geschikt te zijn voor functioneel gebruik (want meer euforie). Dus misschien is het voor jou niet zo’n goede optie. Hier kun je meer informatie vinden:

Laatst bewerkt:
Bovenaan