Nep dosering toediening wijze

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Je begrijpt het niet ik wil gewoon testen of het oraal beter effect heeft en dan stop ik. Ik denk toch dat 0,060 Mg wel redelijk veil
Ik ben een recreatieve gebruiker... MAAR Als ik dan toch gebruik overdrijf ik altijd maar dit is niet dagelijks of wekelijks 1 keer per maand ofzo... Ik ben aan totaal niks verslaafd en kan overal afblijven maar eens ik toch begin ben ik niet meer te stoppen....

HappyMind

Badass junkie
Ik ben een recreatieve gebruiker... MAAR Als ik dan toch gebruik overdrijf ik altijd maar dit is niet dagelijks of wekelijks 1 keer per maand ofzo... Ik ben aan totaal niks verslaafd en kan overal afblijven maar eens ik toch begin ben ik niet meer te stoppen....
Ook niet verslaafd aan DF?

Manu76

Badass junkie
Je was toch al weer "dronken" nadat je een Benzodiazepine had genomen vanmorgen? Oftewel, je krijgt een blackout en bent nu als een kip zonder kop in de weer.

Man man man, wat ben jij weer een mooie!

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik denk toch dat 0,060 Mg wel redelijk veil

0,060mg yeah right... Als je niet begrijpt hoe eenheden en weegschalen werken, is NEP geen goedje om mee te fucken.

Voor jou ís er geen veilige dosis NEP. Dat heb je inmiddels toch wel meermaals aan jezelf bewezen denk ik?

Uiteindelijk moet je het zelf weten natuurlijk. Maar als je jezelf zorgen maakt over gezondheid en op zoek gaat naar harm reduction om vervolgens alle harm reduction compleet te negeren. Dan zijn dit soort middelen niet voor jou...

MR_CHIP

Badass junkie
0,060mg yeah right... Als je niet begrijpt hoe eenheden en weegschalen werken, is NEP geen goedje om mee te fucken.

Voor jou ís er geen veilige dosis NEP. Dat heb je inmiddels toch wel meermaals aan jezelf bewezen denk ik?

Uiteindelijk moet je het zelf weten natuurlijk. Maar als je jezelf zorgen maakt over gezondheid en op zoek gaat naar harm reduction om vervolgens alle harm reduction compleet te negeren. Dan zijn dit soort middelen niet voor jou...
das wel heel weinig lijkt me

_shikantaza

Badass junkie

Maar de kater valt reuze mee!

😇

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Maar de kater valt reuze mee!

😇
Ht is niet voor op te scheppen of zielig te doen maar ik heb 400 a 500 Mg opgerookt op een dik uur natuurlijk is de meeste rook gewoon vervlogen en heb dus niet alles binnen gekregen . Eerst dacht ik dat ik het niet ging overleven maar heb 2 benzos gepakt en gaat beetje bij beetje beter! Hoe dom kan ik zijn voor zoveel op te roken?; ik bleef roken omdat ik er niks van voelde om den duur zag ik mijn eigen staan en wazig worden in mijn hoofd! nu sowieso dikke overdosis maar ik probeer mij kalm te houden en ben er van overtuigd dat ik er zelf wel ga uitbraken als ik mij rustig hou en mijn gedachten verzet. Nogmaals dit is geen bullshit dat ik vertel! Maar een dolle actie van mij!

MR_CHIP

Badass junkie
Ht is niet voor op te scheppen of zielig te doen maar ik heb 400 a 500 Mg opgerookt op een dik uur natuurlijk is de meeste rook gewoon vervlogen en heb dus niet alles binnen gekregen . Eerst dacht ik dat ik het niet ging overleven maar heb 2 benzos gepakt en gaat beetje bij beetje beter! Hoe dom kan ik zijn voor zoveel op te roken?; ik bleef roken omdat ik er niks van voelde om den duur zag ik mijn eigen staan en wazig worden in mijn hoofd! nu sowieso dikke overdosis maar ik probeer mij kalm te houden en ben er van overtuigd dat ik er zelf wel ga uitbraken als ik mij rustig hou en mijn gedachten verzet. Nogmaals dit is geen bullshit dat ik vertel! Maar een dolle actie van mij!
wtf dan zou je echt dood gaan

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ergens is dit ook gewoon hilarisch toch?

NEP gebruikt
En mij serieus fucked up voelen, angst, hartkloppingen dit is het mij zeker niet waard

Maar, de
KATER VALT REUZE MEE!

Dus
dan kun je lekker doorgebruiken!

Dus
ik heb 400 a 500 Mg opgerookt op een dik uur

Ach ja,
kon veel slechter afgelopen zijn! Lesje geleerd!

Dus... Morgen weer?

Manu76

Badass junkie
Hb net de overige gram in het toilet gegooid! Fuck die vuiligheid! Nooit meer!!
Man, dan denk ik dat je die twee weken heel makkelijk haalt!
Kun je niet genieten van chillere drugs? Jij bent vooral verslaafd aan Uppers toch? 3mmc/cocaïne/en dat soort troep?

Maar goed nieuws, dat je de troep hebt weggespoeld, je kwam niet echt positief over!

Bovenaan