Dat document heb ik inderdaad zelf opgesteld, maar goed ik heb de diagnose. Dat was pittig te krijgen. Een heel onderzoek was het. 6/9 criteria matchen. Ik heb een onbehandelde ziekte, die ik zelf behandel, gaat me echt prima af. Dus dan laten we het lekker zo, potje medikinet gekregen van een vriend, methylfenidaat werkt op het begin wel bij me. Maar dan doe ik niet combineren. Feit blijft dat ad(h)d-pi behandeling druggebruik met het tienvoudige verminderd. Dus ik ben mogelijk niet helemaal wijs met mijn onderzoek, want dat heb ik er maar van gemaakt; de ggz is in deze ook niet wijs. Ik kom er wel.
Af en toe gaat het er nasaal in
@Cyndaquil, we mogen tegenwoordig niet eens aan de aardappel ruiken, vanwege het nasale taboe. Dat maakt het soms recreatief en vind ik wel leuk. We dienen bewust te genieten, het is niet zo dat ik me niet hou aan mijn verantwoordelijkheden. Ook is mijn neusschot nog heel en vind ik dat branden wel fijn. 12 jaar mijn geleden eerste nasale genomen, en ik ruik gewoon zoals een ander. Conclusie: is gewoon niks aan de hand. Instant release 20mg x 3/4 is gewoon normaal in de USA, terugkomend op de lysine doseringen. Pilletjes fijnstampen om nasaal te nemen gaat me dan weer te ver. Dat slaat nergens op, dan haal ik het van straat; heb ik het al niet in pilvorm; dus 1 en 1 is twee.
Elvanse is langer werkend, het lysine molecuul is 2/3e van het gewicht. De rest is dan de dexamfetamine. Bij mij zo'n 6 uur de capsule. Valt ook niet nasaal te nemen, want door de lysine komt het niet door de huid heen; het molecuul is te groot. Deze wordt eerst afgebroken in de lever, dan treed de werking in.
Alles met mate. Had eens Himalayan zout geroken. Ik werd me een partij boos. 350mg is oke. Verder heb ik een hekel aan het woord verslaving, we zijn gewoon gewoontedieren en ik maak hierin zelf een bewuste keus. 4-MPD is een goed middel tegen depressie en adhd. 50mg tabletjes, dan hoeven we het medicijn ook geen 'amfetamine' meer te noemen, want daar schrikken mensen van. DEX is therapeutisch. LEVO werkt op het hart en vaatstelsel. (amfetamine)
4MPD is racemisch. Zou het ietsje langer werken, zou dat wel fijn zijn. Ik ben me een partij rustig en gewoon content. Ik zit niet aan de crack of hero.
Alle machtig, wat een gedachtegangen altijd. Omgekeerde xtc voor schizofrenie behandelingen vinden we weer doodnormaal. God samme.
Het beste gewenst!