Laat dit een les zijn

(Mijn eerste post hier. Omdat ik dit verhaal niet voor mezelf kan houden en het van me af typen prima werkt tijdens het doorstaan van deze ervaring)
Vandaag na een doorgehaalde nacht besloten om nog wat 2-mmc bij te bestellen aangezien het op was. Met het idee een zakje aan te breken, twee lijnen te nemen en vervolgens de oogjes te sluiten om te gaan slapen.
Het halen bij de dealer liep vertraging op want het was druk. Maar uiteindelijk had ik mijn 5g snel afgehaald aan en even vlug lag ik weer in bed klaar om die twee lijnen te nemen.
Opmerkelijk vond ik wel dat het ineens in andere zakjes zat vergeleken met de lading van gister. Maargoed ik weet wat ik besteld heb en de dealer ook zou je zeggen.
zon 5 minuten na het nemen van eerder genoemde lijnen begin ik me toch wat anders te voelen dan na al die lijnen die ik de dag ervoor genomen had. Zal vast een nieuwe lading zijn denk ik en na zon nacht kan het ook wel eens niet goed vallen.
vervolgens 5 minuten verder begin ik me niet prettig te voelen. Het effect van de miauw lijkt ineens verdacht veel op hoe je je voelt na 5 gram coke. Paranoia, bang en spichtig. Gepaard met de drang je geslachtsdeel vast te knijpen en kort te ademen. Ik begon me de 5 minuten hierna te beseffen dat het geen ‘iets te grote dosis’ 2-MMC was wat ik zojuist gepakt had, aangezien ik daar nog nooit deze symptomen van ervaren had.
Dit moest dus wel iets anders zijn waar ik zojuist twee heldenlijnen van genomen had.
En dat besef is best wel een spannende ontwikkeling in je avond die bijna voorbij was.
Ik heb de dealer meteen geappt en gevraagd wtf ik zojuist op heb. Dit alleen koste al heel veel moeite want Ik voelde me namelijk nogsteeds een paranoïde sos snuiver.
Na een foto van het zakje opgestuurd te hebben met de voor mij onbekende opdruk.
Bevestigde de dealer dat ik van zijn chauffeur NEP gekregen had en dus ook gesnoven.
Een kleine opluchting volgde omdat ik wist waarom en waardoor ik zo para aan het gaan was. Ik dacht bij mezelf dit is even half uurtje uitzitten en thats it. Helaas was die opluchting van korte duur omdat de effecten nogsteeds toenamen en versterkte. Wat voor mij een gebruikelijke inname 2-mmc was was een helden dosis aan Nep bleek achteraf. Ik durfde letterlijk geen spier meer te bewegen zo spichtig voelde ik me. Vervolgens krijg ik van de dealer te horen dat het natuurlijk mijn schuld is en ik volgens de chauffeur NEP had besteld (ik wist niet eens van het bestaan). In mijn appje stond duidelijk miauw maar dat terzijde. Mooi klote aangezien er geen compromis gesloten kon worden om het spul weer in te leveren/te ruilen. Ik ben namelijk niet van plan nog maar iets van dat spul te gebruiken. Als de effecten zo snel zo onprettig worden bij te hoge doseringen blijf ik er van weg.
zo komen we bij de conclusie van heel dit verhaal. NEP is echt niet aan te raden. Zeker niet voor miauw gebruikers die gewend zijn veel aan te kunnen. NEP is niet iets wat je uit de losse pols in je neus moet stoppen. Het is veel krachtiger en ongedoseerd totaal onvoorspelbaar en overweldigend. Ik heb een klein uur in de foetushouding voor me uit gestaard paranoia dat er iets ging gebeuren, wetende dat er niks gaat gebeuren. Vandaar de vergelijking met coke. Hier heb ik vergelijkbare slechte ervaringen mee gehad. Bang voor iets wat er niet is en ook niet gaat komen. En ookal weet je dat heel goed. Je blijft spichtig.
Dus laat mijn onverwachte ervaringen met NEP je ervan bewust maken dat je het beter niet kunt doen of heel bewust en gedoseerd.Het is totaal niet te vergelijken met miauw ookal wordt het wel langs elkaar verkocht online. mocht je het toch willen proberen zou ik het snuiven al overslaan en voor een andere manier gaan. Oraal lijkt me verstandiger.
Want het ging bij mij binnen 5/10 minuten van oké naar o nee.
Het is aan het einde van dit verhaal al grotendeels uitgewerkt en ik voel dat dit nog een zware nacht gaat worden. Dit is een plaffonddienst trekker van het kaliber pep. Het effect is allang weg maar slapen ho maar.
Ik zal als ik wakker word een kleine katerupdate geven. Maar ben er bang voor.
Nu ben ik ook wel klaar met deze rapportage over mijn NEP ervaring.Laat dit een les zijn voor iedereen die denkt drugs de baas te zijn.Houdoe!

Laatst bewerkt:
Kleine update zo’n 2 uur later.
Heb me volledig verdiept in NEP en zijn ervaringen bij andere.En ben er achtergekomen wat voor troep het werkelijk is. Het besef dat ik onbewust echt veel teveel van dit spul genomen heb en er redelijk goed doorheen ben gekomen is bijzonder, Maar niet geruststellend. Het voelt meer als geluk gehad hebben. Prettig was het zeker niet. Het voelde als een soort plotselinge tsunami die mij op mn bed vasthield en mijn hele cognitieve vermogen vulde met vraagtekens.
Toen de piek eindelijk daalde kwam er een leegte en een soort twijfel bij al mijn handelingen.Iets wat ik herken van overmatig coke gebruik. Een slok nemen van je glas kost dan ineens 100% inspanning en aandacht. Niet chill. Gelukkig lijkt het wel te verbeteren en rustiger te worden na loop van tijd. Ook is het van me af schrijven een heuze redding geweest vannacht. Toch wat positiefs weten te maken van de situatie al zeg ik het zelf.
ahfijn, ik ga nu mijn aandacht op mezelf leggen en een verdiende joint roken om daarna hopelijk snel in slaap te vallen!
P.s. Je zweet gaat er van meuren als goede oude kattenpis miauw.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Je hebt echt ontzettend veel geluk gehad. Een 2-mmc dosis van NEP had ook zomaar ècht verkeerd af kunnen lopen. Het spul is behoorlijk belastend voor je hart. Het zou me niets verbazen als je nog een paar dagen last hebt van de naweeën.

Had je bij het zien, ruiken en lijntjes leggen niet al het idee: wat een gek spul?

Goede NEP lijkt niet echt veel op welke miauw dan ook en de geur is niet te hachelen.

Wel goed dat je dit deelt hier.

Goede NEP lijkt niet echt veel op welke miauw dan ook en de geur is niet te hachelen.

Wel goed dat je dit deelt hier.
Tis ook mijn stomme schuld meteen erin te duiken zonder er over na te denken. Waar ik RC’s haal zit het in ondoorzichtige zakjes waar de structuur moeilijk van de buitenkant te voelen valt. En omdat je dan al 2 uur langer op je vendor heb gewacht door drukte heb je haast om eraan te beginnen zegmaar. De geur viel me ook niet op na een nacht 2-mmc gebruikt te hebben. Stom Stom Stom. Maar een eye opener van heb je mij daar. Lesje geleerd

ljuv

DF-koningin
Jeuzes wat een verhaal… ik hoop dat deze dealer een klant minder heeft want die reactie kan ook echt niet.
Ga je dingen anders doen na vanavond, of blijf je lekker lijntjes pakken voor je wil slapen…?

Jeuzes wat een verhaal… ik hoop dat deze dealer een klant minder heeft want die reactie kan ook echt niet.
Ga je dingen anders doen na vanavond, of blijf je lekker lijntjes pakken voor je wil slapen…?
Vind het ook erg slordig van de dealer, zal er nogmaals over beginnen en een linkje sturen van deze post :wink:. Zit nu met 4,5g NEP opgescheept die ik van mijn leven niet ga opmaken. Als hij het niet terugneemt dan gaat het door het toilet.
En na vanavond ga ik even een tijdje niks meer pakken… ben weer genoeg uit balans getrokken

Neo-Shulginist

Badass junkie
Heftige ervaring inderdaad. En fijn dat het toch weer goed is gekomen. Dit lijkt me een belangrijke leerervaring. Want door de manier hoe je gebruikt loop je natuurlijk wel risico op dit soort situaties. We kennen allemaal de cravings die je kunt krijgen van cathinones, die zijn heftig. Maar misschien is het mogelijk om wat extra veiligheidsmaatregelen in te bouwen? Bijvoorbeeld dat je van te voren bepaalt hoeveel je mag gebruiken. Dat je die drugs van te voren klaarlegt, en dat je zeker weet wat het is omdat je het hebt laten testen.

_shikantaza

Badass junkie
Tis ook mijn stomme schuld meteen erin te duiken zonder er over na te denken. Waar ik RC’s haal zit het in ondoorzichtige zakjes waar de structuur moeilijk van de buitenkant te voelen valt. En omdat je dan al 2 uur langer op je vendor heb gewacht door drukte heb je haast om eraan te beginnen zegmaar. De geur viel me ook niet op na een nacht 2-mmc gebruikt te hebben. Stom Stom Stom. Maar een eye opener van heb je mij daar. Lesje geleerd
Haast om te beginnen klinkt niet heel gezond. Houd je het wel in hand?

Haast om te beginnen klinkt niet heel gezond. Houd je het wel in hand?
Verkeerde woordkeuze misschien. Dealer zou er 2 uur later zijn dan afgesproken en ik was hierdoor wat ongeduldig geworden. Ik wilde ten slotte de avond afsluiten.. maargoed geld was al overgemaakt dus besloot te wachten in de comedown van de miauw. Dat uitte in best wat cravings ofcourse. No worries maar bedankt voor de bezorgdheid!

Heftige ervaring inderdaad. En fijn dat het toch weer goed is gekomen. Dit lijkt me een belangrijke leerervaring. Want door de manier hoe je gebruikt loop je natuurlijk wel risico op dit soort situaties. We kennen allemaal de cravings die je kunt krijgen van cathinones, die zijn heftig. Maar misschien is het mogelijk om wat extra veiligheidsmaatregelen in te bouwen? Bijvoorbeeld dat je van te voren bepaalt hoeveel je mag gebruiken. Dat je die drugs van te voren klaarlegt, en dat je zeker weet wat het is omdat je het hebt laten testen.
Bijhalen van drugs is ook niet mijn eerste keuze. Het kwam er deze keer wel van. Mijn doel was om de overige 4,5 gram miauw lekker te bewaren voor een andere keer en te gaan slapen. Helaas ben ik nu een bijzonder slechte nacht en weinig slaap verder. En heb ik 4,5 gram nep over om weg te gooien. Zal vast nodig zijn geweest om mij wat bewuster te laten worden van RC’s en de verschillende werkingen. Zo zie ik het maar weer :)

ljuv

DF-koningin
Vind het ook erg slordig van de dealer, zal er nogmaals over beginnen en een linkje sturen van deze post :wink:. Zit nu met 4,5g NEP opgescheept die ik van mijn leven niet ga opmaken. Als hij het niet terugneemt dan gaat het door het toilet.
Hij zou zich dood moeten schamen omdat dit soort geintjes ook letterlijk de dood van zn klanten kan betekenen. Zou me persoonlijk echt de ballen boeien dattie het niet wil omruilen, maar ik zou vooral deze link naar al zn andere klanten sturen die je kent om te vertellen hoe gevaarlijk het is om bij hem te bestellen. Denktie wel twee keer na wattie met zn zaakjes doet. Hij geeft echt geen fuck om jou, dat dit heel anders had kunnen aflopen, of het feit dat je met zooi zit die je niet wil. Hij geeft wel een fuck om zn eigen zaakjes.

En na vanavond ga ik even een tijdje niks meer pakken… ben weer genoeg uit balans getrokken
Dat klinkt heel verstandig. Zal niet makkelijk zijn ofzo, maar volgens mij heb je met je eerdere verslaving(en) genoeg ervaring om te weten hoe je daar doorheen moet. Je kan altijd hier van je afschrijven.

Verkeerde woordkeuze misschien.
Denk het niet. Volgens mij ben je heel eerlijk hier geweest. Dat is heel goed als waarschuwing naar anderen, maar laat het er ook een voor jezelf zijn. Ik lees meer heel alarmerende dingen in je verhaal die duiden op dat je je gebruik niet onder controle hebt. Lees het over een paar dagen maar eens terug, hopelijk kun je de juiste conclusies eraan verbinden.

Maar nu goed voor jezelf zorgen: goed slapen, gezond eten, en ff lekker een goed rondje buiten lopen. Sterkte man💕✨

Neo-Shulginist

Badass junkie
Bijhalen van drugs is ook niet mijn eerste keuze. Het kwam er deze keer wel van. Mijn doel was om de overige 4,5 gram miauw lekker te bewaren voor een andere keer en te gaan slapen.
Haha ja ik ken deze doelen... 😂
Meestal gaat je voorraad wel op.

Helaas ben ik nu een bijzonder slechte nacht en weinig slaap verder. En heb ik 4,5 gram nep over om weg te gooien. Zal vast nodig zijn geweest om mij wat bewuster te laten worden van RC’s en de verschillende werkingen. Zo zie ik het maar weer :)
Ja zo word je weer wijzer he! :wink:

Hij zou zich dood moeten schamen omdat dit soort geintjes ook letterlijk de dood van zn klanten kan betekenen. Zou me persoonlijk echt de ballen boeien dattie het niet wil omruilen, maar ik zou vooral deze link naar al zn andere klanten sturen die je kent om te vertellen hoe gevaarlijk het is om bij hem te bestellen. Denktie wel twee keer na wattie met zn zaakjes doet. Hij geeft echt geen fuck om jou, dat dit heel anders had kunnen aflopen, of het feit dat je met zooi zit die je niet wil. Hij geeft wel een fuck om zn eigen zaakjes.

Dat klinkt heel verstandig. Zal niet makkelijk zijn ofzo, maar volgens mij heb je met je eerdere verslaving(en) genoeg ervaring om te weten hoe je daar doorheen moet. Je kan altijd hier van je afschrijven.

Denk het niet. Volgens mij ben je heel eerlijk hier geweest. Dat is heel goed als waarschuwing naar anderen, maar laat het er ook een voor jezelf zijn. Ik lees meer heel alarmerende dingen in je verhaal die duiden op dat je je gebruik niet onder controle hebt. Lees het over een paar dagen maar eens terug, hopelijk kun je de juiste conclusies eraan verbinden.

Maar nu goed voor jezelf zorgen: goed slapen, gezond eten, en ff lekker een goed rondje buiten lopen. Sterkte man💕✨
Thanks voor de warme wijze woorden, moet zeggen dat het erg verwelkomend voelt om aan dit forum deel te nemen. Takes one to know one zeggen ze vaak.
Ik heb al een heel traject van verslaving en clinische opnames achter de rug en heb eindelijk weer een tijd grip op mijn leven. Daar ben ik trots op. Alles wat ik nu tot me neem daar is bewust over nagedacht en overwogen.Een stuk verstandiger dan vroeger laten we het daar op houden. (Deze blunder uitgezonderd:wink: )

Vind dit ook wel bijzonder hehe
Mijn gebruikers manieren zijn er ook geen om een voorbeeld aan te nemen hehe… wil met deze post vooral duidelijk maken dat je moet oppassen. Veel nieuwe of ervaren gebruikers denken dat ze het allemaal wel weten en aankunnen. dat voor mij dit een prima manier van afsluiten is weet ik met 2-mmc. Maar voor je het weet neem je iets onbekends met de zelfde instelling als je gewend bent of je krijgt iets heel anders voorgeschoteld en dan kunnen die gebruikelijke handelingen ineens gevaarlijk worden. Ik zie dit om mij heen veel gebeuren. “Ik kan alles aan” gebruikers die oprecht geen gevaar zien. Zo was ik ook een aantal jaren geleden. Tot het een keer mis gaat.
Kijk uit met drugs en de helden dosissen peeps! Als je gram na gram nodig hebt om het één keer leuk te hebben ga je al te ver. Use safe❤️
En een gezonde dag gewenst allen

Laatst bewerkt:

_shikantaza

Badass junkie
Thanks voor de warme wijze woorden, moet zeggen dat het erg verwelkomend voelt om aan dit forum deel te nemen. Takes one to know one zeggen ze vaak.
Ik heb al een heel traject van verslaving en clinische opnames achter de rug en heb eindelijk weer een tijd grip op mijn leven. Daar ben ik trots op. Alles wat ik nu tot me neem daar is bewust over nagedacht en overwogen.Een stuk verstandiger dan vroeger laten we het daar op houden. (Deze blunder uitgezonderd:wink: )
Mocht het ooit weer uit de hand lopen dan weet je in ieder geval waar je terecht kunt.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Mijn gebruikers manieren zijn er ook geen om een voorbeeld aan te nemen hehe… wil met deze post vooral duidelijk maken dat je moet oppassen. Veel nieuwe of ervaren gebruikers denken dat ze het allemaal wel weten en aankunnen. dat voor mij dit een prima manier van afsluiten is weet ik met 2-mmc. Maar voor je het weet neem je iets onbekends met de zelfde instelling als je gewend bent of je krijgt iets heel anders voorgeschoteld en dan kunnen die gebruikelijke handelingen ineens gevaarlijk worden. Ik zie dit om mij heen veel gebeuren. “Ik kan alles aan” gebruikers die oprecht geen gevaar zien. Zo was ik ook een aantal jaren geleden. Tot het een keer mis gaat.
Kijk uit met drugs en de helden dosissen peeps! Als je gram na gram nodig hebt om het één keer leuk te hebben ga je al te ver. Use safe❤️
En een gezonde dag gewenst allen
Ben blij dat het goed is afgelopen voor je.

Dit is wel het risico wat je neemt als je je zooi niet laat testen.

MyLittlePonyPack

Badass junkie
Heftig om dit mee te maken voor je. 2-MMC of NEP is wel een heel verschil ja. Gelukkig heeft het geen grote consequenties voor je gehad. Al snap ik dat het niet lekker voelt.
Ik heb vaak NEP gehad, maar dan idd netjes lijnen en bommetjes afwegen. Maar het is qua werking hetzelfde als pep eigenlijk, dus slapen wordt hem dan niet zo snel. Ik ben blij dat ik nooit zo snel spichtig wordt van coke of NEP.

Wel echt slecht van je dealer dat hij zo reageert. Ik zou nooit meer bij hem halen.
Ik had pas bij een legale online vendor 3-FA besteld en kreeg per ongeluk O-DSMT. Dat kon ik gewoon op hun kosten terugsturen en met 2 dagen had ik de goede levering 3-FA binnen.
Wijze les voor je dus dit iig, volgende keer toch beter opletten. Sterkte!

Neusje

Bewuste gebruiker
Twee lijnen NEP van 500mg totaal in 1x naar binnenwerken, in de comedown van 2-MMC. 😱 Je mag écht blij zijn dat je nog leeft!

Had je naast dat je paranoia/spichtig was geen last van onregelmatige hartslag, druk op je borst en erg nare kortademigheid?

NEP netjes afwegen, maximaal 30mg per keer en 2 uur tussen bijnemen laten heeft mij al erg laten schrikken in de comedown: het idee hebben dat je hart het elk moment kan begeven. Moet er niet aan denken wat 500mg in twee lijnen bij mij zal doen.

Lekker het zakje leeggooien en nooit meer bij deze dealer/vendor bestellen!

Succes nog even met je kater!

MetalGuy

Badass junkie
Verschrikkelijk, wat een verhaal zeg...

Wat een hel moet dat zijn geweest! Ik heb zelf ook een aantal keer NEP gedaan, maar dan wel bewust en dat waren alle keren bescheiden lijntjes. Toen al merkte ik de timide/paranoide effecten ervan. Alsof je hersendood gaat, zeg maar. Om maar te zwijgen over de walgelijke nastimulatie, waardoor je hele geest en lichaam zeer doet (behalve de piele), die ook nog eens vét lang duurt.

Zoals @Neusje hierboven zegt: met die dosis mag je oprecht blij zijn dat je er nog bent!

Hoe is ie inmiddels?

Piet Zahut

Belezen gebruiker
NEP in Nederland
NEP lijkt maar weinig te worden gebruikt in Nederland. Wel wordt het soms gezien bij de testservice als vervuiling in andere drugs. Bijvoorbeeld in 3-MMC of andere cathinonen. Laat je drugs altijd testen voor je het gaat gebruiken. Sommige mensen laten het pas testen nadat ze het per ongeluk hebben gebruikt en er hele nare effecten van hebben gehad.

Bron: jellinek

Blijkbaar komt het dus toch vaker voor bij 3mmc.. beetje opletten dus

Ik ben blij dat je er nog bent en dat je je al beter voelt. Let goed op je zelf

troksky

Belezen gebruiker
wtf .... bedankt om dit te delen.. je speelt met je leven...

hopelijk goed herstel en ik wens je het beste toe.. verzorg je ❤️

Bovenaan