Modafinil

erwin krol

Bewuste gebruiker
Modafinil ( provigil)

Heeft er iemand dit genomen?

Het is een middel tegen slaapziekte, en uithoudingsvermogen vergrotend ( wikipedia in het engels effe lezen). Het wordt ook weleens aan ADHD-ers gegeven.
Iemand die ik ken heeft pharmaceutische ( 99%) en het werkt best relaxed. 'S ochtends innemen, je kater is weg en je hebt nog iets aan je dag. En je krijgt er ook wel sociale input van, lekker praten en chatten.

Erwin K

getitd0n3

Belezen gebruiker
Yep ik heb het ooit genomen, meer details weet ik niet meer. Roekeloze jaren.
Wat ik wel nog weet is dat het schandalig duur was. En nog steeds is.

http://www.bcfi.be/ggr/index.cfm?ggrWel ... f/IN_M.cfm

Provigil (Organon)

[modafinil]
compr.

90 x 100 mg

€ 157,64
Posol. narcolepsie: 200 à 400 mg p.d.

Damn, das veel geld voor 90 pilletjes van 100, weet je wel zeker wat je neemt farma controle.
Iemand enig idee wat het zwart zou gaan kosten? Is afhankelijk van vraag en aanbod ik weet het. Niemand die zijn oren eens kan spitsen?

De b, D, en Rx, das een gevaarlijk pilletje.

Jorisje

Newbie
Hey allemaal,
Is er iemand die ervaring heeft met Modafinil? Ik heb een paar strips liggen. Zeer lang op moeten wachten (wat is dat moeilijk te krijgen!), maar dan heb je ook wat bijzonders. Wat een spul zeg! Complete afwezigheid van moeheid voor een uur of 5 a 6. En wat een helderheid. Beide keren was ik ongelovelijk moe totdat ik 50mg nam. Daarna voelde ik mij helder als wat en heb ik goed gepresteerd op een toelatingstest.

Tot hoeveel mg kun je veilig gaan? Iemand die dit spul eerder heeft geprobeerd?
thanks!
Joris

Paperplane.

Wijs gebruiker
Het heeft vrijwel tot geen recreatieve waarde. Word onderzocht door het ammerikaanse leger als vervanger voor amfetamines, omdat amfetamines veel side effects ihebben bij regelmatig gebruik. Modnafil is daarintegen redelijk veilig, maar recreatief ook redeljjk saai. Het maakt je zoals jij inderdaad zei alleen wat helderder en scherper, en verwijdert moeheid. Het werkt wel in op je dopamone en noradrenaline zoals andere amfetamine-achtige, maar het werkt ook als een heropname blokkeerder, en wordt ook gebruikt om de dopamine release die vrijkomt bij (meth)amfetamine volledig te stoppen.

Doseringen zijn vrij veilig, 200mg heeft echt een positief effect en word gwbruikt door de amerikaanse overheid bij operaties met veel stress en weinig slaap. Het heeft alleen een lange halveerwaardetijd(12-15h) dus als je het te laat op de dag neemt kan het zijn dat je moeilijk kan slapen.

Peace, :stoned:

Jorisje

Newbie
Het is inderdaad meer iets om te gebruiken als je iets bijzonders hebt en erg moe bent. In die zin is het wel spectaculair. Je voelt je ook erg scherp, totaal niet opgefokt. Ik las dat het door verschillende groepjes mensen als doping wordt gebruikt op het werk. Met name in Engeland, maar ook in Nederland. Ik lees hier weinig erover, tot dusver.

Re: Modafinil ( provigil)

Gebruik het af en toe bij mn studie.. Meestal als ik ff een paar dagen hard wil knallen en goed concentreren (net voor examens dus).

Heb het paar keer van Indiase sites besteld maar de helft van de pakketjes kwam niet aan. Laatste 2x heb ik hier besteld:

http://www.studyboosters.com/product/mo ... -10-pills/

Gebruik dan zo een 4 a 5 dagen, 1pil (200mg) per dag, sochtends op lege maag. Werkt veel beter dan Ritalin naar mijns inziens.. Lees echter ook op fora dat mensen het dagelijks gaan gebruiken, en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling!

Zijn er nog andere middelen die jullie gebruiken om beter/effectiever te studeren?

Yes werkt bij mij ook erg goed, gebruik het voor als ik wil studeren.

De effecten die ik merk:
- een erg wakker gevoel (alsof je normaal slaperig bent)
- goed kunnen concentreren.. ik ben normaal sneller afgeleid

Vroeg me af of jullie nog andere middelen gebruiken? Ritalin ken ik al en vind ik niet zo..

duval75

Experimenterende gebruiker
Modafinil gebruikt, maar heb teveel last van bijwerkingen. Wat ik hierboven lees, dat het alleen beetje helderder en minder moe maakt, dat is dus precies wat ik wilde bereiken ermee. Alleen dus schijnbaar niet voor mij weggelegd door de bijwerkingen. Hevige aanvallen van nervositeit, lichte angst, misselijkheid, wazig zien, slaperigheid!!!, verminderde eetlust.

Na een uurtje of 2 was ik het echt spuugzat en dan moet je dus nog een paar uur, dus toen heb ik wat valeriaan ingenomen en dat hielp gelukkig wel tegen de bijwerkingen en toen voelde ik me wel goed. Toen de valeriaan uitgewerkt was, kwamen de bijwerkingen echter ook weer even hard terug. Weer valeriaan bijgenomen en uiteindelijk hoofdpijn gekregen.

Dus hmmm niet zon fijne ervaring met modafinil.

Mijn vraag is nog of de pillen gelaagd zijn, omdat ze zo lang kunnen werken of is dat niet zo? Er zit een breuklijn op de pillen, kun je dus ook een halve innemen of is dan een evt. verlengde afgifte teniet gedaan? (dat vraag ik niet voor mezelf btw, ik ben er klaar mee)

Psychedelic

@duval75
Je kunt de modafinil tabletten gerust breken, ze hebben geen vertraagde afgifte. Modafinil werkt gewoonweg vrij lang.

Heb zelf geen ervaring met modafinil, maar met het zusje adrafinil. Dat wordt in de lever omgezet naar modafinil. Van adrafinil werd ik alerter, moeheid verdwijnt en het werkt geniaal tegen een kater, maar ook zeker om op te studeren. Stimuleert echt alleen de waakzaamheid/alertheid zonder dat het als een pepmiddel werkt zoals de amfetaminen.

Weet iemand waarom het zo moeilijk is om aan Modafinil te komen?
Ik kan alles dat ik maar kan bedenken op straat kopen maar Modafinil lijkt onmogelijk.

Heeft iemand misschien een tip? Waar ongeveer ik moet zoeken?

Psychedelic

Modafinil wordt nauwelijks voorgeschreven door artsen, vandaar is het denk ik ook weinig op de zwarte markt te krijgen. Daarbij is het belachelijk duur.

Adrafinil daarintegen is wel verkrijgbaar, tegen redelijke prijzen via diverse vendors

Van de week een enorme hoeveelheid van dit gevonden in de kast. Blijkbaar had ik nog veeeel meer dan ik dacht. Heb gelijk eentje genomen en ik werd er echt een werk monster van.

Heb gelijk alle taakjes gedaan die al maanden moesten gebeuren. Heel gaaf en als kei-hard werkende ondernemer is dit spul super. TOCH ik kap er mee. :) Ik heb echt TOP dagen gehad. Maar let er echt op dat hier een keer zijde aan zit. Ik werd er in iedergeval asocialer van. Ik zal af en toe nog wel wat nemen maar niet meer zo vaak. :wink:

TIP: Neem het echt alleen voor 1 uur smiddags ! Anders ben je gegarandeerd de hele dag aan het werk.

Koennie

Newbie
goldeneagle zei:
Van de week een enorme hoeveelheid van dit gevonden in de kast. Blijkbaar had ik nog veeeel meer dan ik dacht. Heb gelijk eentje genomen en ik werd er echt een werk monster van.

Heb gelijk alle taakjes gedaan die al maanden moesten gebeuren. Heel gaaf en als kei-hard werkende ondernemer is dit spul super. TOCH ik kap er mee. :) Ik heb echt TOP dagen gehad. Maar let er echt op dat hier een keer zijde aan zit. Ik werd er in iedergeval asocialer van. Ik zal af en toe nog wel wat nemen maar niet meer zo vaak. :wink:

TIP: Neem het echt alleen voor 1 uur smiddags ! Anders ben je gegarandeerd de hele dag aan het werk.

Zo probeer al zeker een maand aan ze te komen en jij vind ze gewoon in je kast :) , wat is de wereld eerlijk zeg haha. De zoektocht gaat door.

Ben benieuwd naar evaringen met deze drug.
Het wordt gezien als de limitless drug heb ik begrepen.
Ik gebruik zelf al jaren ritalin, maar ben een beetje klaar met de bijwerkingen.

testerrr

Newbie
Ik vind er persoonlijk niet zo veel aan, maar hou dan ook niet zo van uppers... Ik breek ze meestal in 2 (100mg) en de effecten zijn subtiel merkbaar, maar je blijft er idd enorm wakker van (ik neem ze zelf nooit na 1u 's middags wanneer ik op een normaal uur wil slapen).

Ik weet niet of ik modafinil 100 mg per dag inneem en ik ben echt geweldig. Ik kan niet elke dag slapen en het brein werkt super

Bovenaan