Jouw liefdesleven!

Extisi

Wijs gebruiker
Nu gaat het weer iets beter. Steeds meer eigenlijk.
Ik had het eerst écht kut gewoon. Nu is alles beter omdat we is góed met elkaar gepraat hebben.
Het was een heel serieus gesprek en alles wat ik zei vatte hij goed op. Hij was blij dat ik het gezegd had, serieus.
Ik had het hem wel 1000 keer verteld, maar alleen dan in een woedebui. Dat dringt niet door.
Nu ik serieus ben geweest doet hij echt zijn best.

:hearteyes:

Dopezilla

Badass junkie
Mijn liefdesleven staat er vrij koeltjes bij op het moment.

'k Ben wel verliefd, en heb ook al 'n keer afgesproken met haar, en dat was heel gezellig en leek wel voor herhaling vatbaar, maar nu zitten we allebei te stressen voor examens dus heb ik nog niks af kunnen spreken.

Maar goed, zodra het initiatief van mij moet komen ga ik ook nog eens in doemscenario's denken, en 'k ben van mezelf ook al 'n klein beetje paranoïde, dus echt heel vrolijk kan ik op het moment niet zijn.

Maar goed, laat ik eerst m'n examens eens halen voordat ik hierover ga nadenken. ><

Olle

Lenin

Belezen gebruiker
Met nummer 1 afgesproken, en nummer 1 heeft bekend toch veel voor me te voelen.. wat mij bizar achterlaat, en ik ben schraal dronbken door nummer 1! En ik ben braaaaaaaaaaaaf! en god waarom blaft die kuthond

Dopezilla

Badass junkie
Ah, even 'n update, m'n liefdesleven hangt qua temperatuur weer ergens rond het vriespunt. Great.

Ik zal het wel weer niet begrepen hebben, ofzo. x)

Olle

azgaza

Badass junkie
Ik heb het echt goed op dit moment. Ik heb echt de meest perfecte persoon in mijn leven gevonden tot nu toe, ik kan me gewoon niet gelukkiger wensen of voorstellen met iemand anders. Hij bekijkt de wereld op dezelfde manier en we hebben toch nog genoeg ook verschillende intresses en bezigheden om altijd nieuwe dingen met elkaar te kunnen delen, en toch genoeg belangrijke overeenkomsten om het haast altijd met elkaar eens te zijn. Recent heeft hij ook voor het eerst met mij LSD gedaan, en hij vond het ook geweldig, en dat maakt het allemaal nóg zo veel geweldiger, want dat was eigenlijk het enige 'belangrijke' van mijn leven wat ik nog níet met hem deelde. Het is overigens nu 4.5 maanden ofzo, en ik ben in de liefde nog nooit zo gelukkig geweest (en ik heb ECHT mooie tijden gehad hier voor al) :hearteyes:

Play_bunny

Wijs gebruiker
Mijn liefdesleven is weer even heel rustig. Net uit een relatie gekomen (heel kort maar, 4 maanden) maar dat blijkt nu allemaal een leugen te zijn geweest. Heerlijk :confused: van die mannen die niet eerlijk zijn

Ik geniet gewoon lekker van het leven en wat er allemaal mijn kant op komt. Eerst afstuderen (nog 9 dagen) en daarna beginnen met werken en dan komen die mannen vanzelf wel weer een keer. Voorlopig kunnen ze het bos in.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ik heb vannacht 2 uur aan de telefoon gezeten met een ontzettend leuke jongen. Hij is wat jong en woont wat ver weg, maar er beginnen al wat kriebels te komen. We vinden elkaar duidelijk leuk, dus binnenkort maar eens afspreken en wie weet...

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Kriebels... niet zo handig direct na een relatie, maar wel fijn!

Angramar Temenos

Badass junkie
Als ik ooit een idiote euforie nodig heb met een verschrikkelijke afkick ga ik wel speedballs (meth + heroine) shotten, lijkt me iets minder heftig met een dragelijkere afkick.

tomz0r

Badass junkie
Al bijna 10 maanden verliefd. Of ja, die extreme verliefdheid is nu wel weg. We vinden elkaar nog steeds heel leuk en soms komt die verliefdheid weer op in een vlaag. Maar het is nu vooral dat we alles delen, enorm goed kunnen praten en alles met elkaar delen. Dat geeft een erg fijn gevoel. Ik heb nog nooit zo veel van iemand gehouden.

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Als ik ooit een idiote euforie nodig heb met een verschrikkelijke afkick ga ik wel speedballs (meth + heroine) shotten, lijkt me iets minder heftig met een dragelijkere afkick.

Waar leef jij voor als ik vragen mag? Het leven heeft ups en downs, live with it. Als je liefde vermijdt heb je niks.

Chris Pontius

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
ik zie je over 10 jaar (als je dat haalt?) wel, schooien voor een euro om ergens nog een pilletje te kunnen regelen om kunstmatig nog wat geluk in je leven te pompen.
natuurlijk kan het kut zijn als een relatie stuk loopt maar het merendeel van de tijd is het gewoon veel fijner, en anders heb je een kut relatie. Blijf gewoon proberen tot je het goed treft met iemand.
je posts worden depressiever met de dag...
cheer up...

Andrew

Badass junkie
plantenbak zei:
Angramar Temenos zei:
ik zie je over 10 jaar (als je dat haalt?) wel, schooien voor een euro om ergens nog een pilletje te kunnen regelen om kunstmatig nog wat geluk in je leven te pompen.
natuurlijk kan het kut zijn als een relatie stuk loopt maar het merendeel van de tijd is het gewoon veel fijner, en anders heb je een kut relatie. Blijf gewoon proberen tot je het goed treft met iemand.
je posts worden depressiever met de dag...
cheer up...

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik had het over mijn eigen kriebels voor een hele leuke jongen magoed :wink:

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik ben helemaal niet depressief, maar ik heb het gewoon een beetje gezien met doordraaien. Ik geloof gewoon niet meer in seksuele liefde.. Niks mis met seks, ik kan me best voorstellen dat ik seks met iemand heb, maar ik kan en mag geen gevoelens laten ontstaan, dat is hi-speed ticket naar de psychotische afdeling in het locale psychiatrische ziekenhuis.

cropp

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Ik ben helemaal niet depressief, maar ik heb het gewoon een beetje gezien met doordraaien. Ik geloof gewoon niet meer in seksuele liefde.. Niks mis met seks, ik kan me best voorstellen dat ik seks met iemand heb, maar ik kan en mag geen gevoelens laten ontstaan, dat is hi-speed ticket naar de psychotische afdeling in het locale psychiatrische ziekenhuis.

dat moet je niet sturen, het gebeurt of het gebeurt niet, zo simpel is het.

hoe zou je je voelen als je allemaal blije emoties zou moeten onderdrukken?

Elfquest

Bewuste gebruiker
vode zei:
Ik had het over mijn eigen kriebels voor een hele leuke jongen magoed :wink:

Ow sorry. Kriebels doen gekke dingen met je. :grin:
Dan niet druk om maken! In een relatie kun je ook al geaccepteerd hebben dat het hem niet wordt.

Angramar Temenos

Badass junkie
cropp zei:
Angramar Temenos zei:

dat moet je niet sturen, het gebeurt of het gebeurt niet, zo simpel is het.

hoe zou je je voelen als je allemaal blije emoties zou moeten onderdrukken?

Je hebt makkelijk praten, maar het is puur een handicap, ik moet het wel doen, anders word ik getriggerd.. het is niet alsof het mijn KEUZE is, ik zou dolgraag een leuke, lieve vriendin hebben..

Judas

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Durf de sprong naar het leven te wagen jongen. Zorg dat je verstand jezelf niet teveel in de weg zit en geef je ogen goed de kost: er zijn altijd chicka's die je zien zitten. Veel gedachten en ideeen die in onszelf opkomen zijn misvattingen, en dan vooral die over liefde en seks.
Denk niet teveel na, ontspan jezelf, raak een smatje dat je leuk vindt voorzichtig even aan als je met haar spreekt...als ze dit lichaamscontact niet afwijst, dan ben je al een eind op weg :P
Het is allemaal zo veel makkelijker dan je denkt. Ga voor je mooie verlangens want het leven is zo voorbij en liefde is zo belangrijk, gewoon de belangrijkste vorm van erkenning die een mens nodig heeft. Breek uit de kerker die de maatschappij om je heen gemetseld heeft en let's go for it!

Geloof de woorden van deze oude man die weet waarover hij spreekt: als je datgene gevonden hebt, wat aan je grote droom beantwoordt, dan wordt je spontaan een ander mens...dan durf je ook de gevoelens die je nu vreest toe te laten...misschien onstaan er dan van die magische momenten waarop seks en liefde samensmelten... en dan zijn dope & psychosen slechts diffuse vormeloze entiteiten die wegzweven uit je herinneringswereld.

Ik zal voor je duimen dat je krijgt wat je nu ontbeert :wink:

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb nog een heel leven voor me.. Ik doe een goede opleiding, ik heb vrienden en familie die om me geven...

Ik kan dat toch niet op het spel zetten om een vriendin te krijgen..? Het gaat niet eens om mezelf, weet hoe m'n vader, of m'n vrienden zich zouden voelen om me op te moeten zoeken in een dwangbuis in een isoleercel (oké, ik breng het nu wel erg overdreven, maar sowieso in een psych.ziekenhuis) omdat het weer eens fout gaat?

Dat risico nemen is ronduit egoistisch.

P.S: De dope niet, want als ik een vriendin zou hebben zou ik sowieso mdma met der willen doen :hearteyes:

Judas

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
P.S: De dope niet, want als ik een vriendin zou hebben zou ik sowieso mdma met der willen doen :hearteyes:
Hand in hand met haar door de branding lopen is zoveel beter jongen...het gaat bij liefde om bestendigheid, die moet je niet vertroebelen met de vluchtigheid van een doperush.

Verder adviseer ik je met klem niet bang te zijn dat akelige ervaringen zich hoe dan ook zullen herhalen onder overeenkomstige omstandigheden. Ieder mens herbergt andere krachten in zich. Ooit was ik een medogenloze bruut maar toen een onbekende jonge vrouw op de parkeerplaats van een disco me tegen haar bevallige gestalte aandrukte en me een paar jaar niet meer losliet. veranderde ik voorgoed in een lieve softie :grin:
Het blijft natuurlijk psychologie van de koude grond hier op DF, maar ik lees in je post een sterke angst voor de angst. Vrees voor een onvermijdelijk apocalyptisch scenario zodra je een liefdesrelatie met iemand start. De angst voor de angst is echter een illusionair gegeven dat je beter kan negeren.

De maatschappij is een organisme met een blinde wil dat ons probeert te temmen met patronen van vrees die generatie na generatie in ons denken ingesleten zijn. Zodoende knevelen we onszelf met angsten die uit primaire fysieke alarmsignalen voortkomen maar in ons zelfbewustzijn een eigen leven gaan leiden. Een buitenproportioneel eigen leven waarin we makkelijk verknoopt kunnen raken.
Je hebt echter de mogelijkheid om uit deze valstrik te geraken. Transformeer de wijze waarop je nu denkt zodat jezelf het mes wordt dat de touwen die je boeien door zal snijden.

Open de deur van de cel waarin je nu opgesloten denkt te zitten: daarbuiten wacht een prachtige wereld op je die bevolkt wordt door vrouwen die evenzeer als jij hunkeren naar iemand die hen verlichting kan geven.

Chris Pontius

Badass junkie
yeti zei:
Angramar Temenos zei:
Hand in hand met haar door de branding lopen is zoveel beter jongen...het gaat bij liefde om bestendigheid, die moet je niet vertroebelen met de vluchtigheid van een doperush.
goed gezegd :)

timmaniac

Bewuste gebruiker
yeti zei:
De maatschappij is een organisme met een blinde wil dat ons probeert te temmen met patronen van vrees die generatie na generatie in ons denken ingesleten zijn. Zodoende knevelen we onszelf met angsten die uit primaire fysieke alarmsignalen voortkomen maar in ons zelfbewustzijn een eigen leven gaan leiden. Een buitenproportioneel eigen leven waarin we makkelijk verknoopt kunnen raken.
Je hebt echter de mogelijkheid om uit deze valstrik te geraken. Transformeer de wijze waarop je nu denkt zodat jezelf het mes wordt dat de touwen die je boeien door zal snijden.

Open de deur van de cel waarin je nu opgesloten denkt te zitten: daarbuiten wacht een prachtige wereld op je die bevolkt wordt door vrouwen die evenzeer als jij hunkeren naar iemand die hen verlichting kan geven.
:hearteyes:

heel erg mooi gezegd!

idd, de meeste mensen beseffen gewoon niet dat zij de 'metaprogrammer' van hun eigen denken zijn :)

Bovenaan