Pfft, ik ga hier wat kankeren, so excuse me als het depri en te lang wordt
Laatste maand is bizar hectisch geweest op liefdesvlak, als je het uberhaupt al liefde kan noemen. Ik zit momenteel in een 5-hoeksrelatie zo lijkt het. God dit klinkt nu al zo fout..
Anyhow, wie speelt ermee: (om een klein overzicht te geven)
1. M'n beste maatje (meisje)
2. Een ex van 2 maand geleden die me niet wil loslaten (meisje)
3. iemand die ik al 3 jaar ken vanop industrial feestjes en waar ik soms op plaatsen met beland. (jongen)
4. De beste vriendin van m'n beste beste maatje (Meisje)
5. Een wel zeer aantrekkelijke jonge man genaamd Ik! (Na een 5hoeksrelatie heb je nu eenmaal een raar ego qua looks, niet qua zelfwaarde lol)
Okay, ik ga proberen het niet te lang maken. (en ik refereer naar personen met nummers

)
A. Ik was een maand geleden vrijgezel, net uit relatie met nummer 2, en wou even tijd voor mezelf, dus ik ging beetje feesten etc, ff zinnen verzetten, ik kom op het 1ste feestje nummer 3 tegen, en we belanden natuurlijk weer ergens. Ik dacht altijd dat we zoiets hadden, gwn sex en niets meer, en toen leek dat ook zo te zijn.
B. ik leer paar dagen later nummer 4 beter kennen op weer een ander feestje, we worden samen heerlijk dronken, en ik breng ze thuis (woonde blijkbaar in mijn straat ook), gebeurt verder nix behalve dat we afspreken voor de dag erna.
C. Met nummer 4 spreek ik vaker en vaker af, en het lijkt echt te klikken, maar voel mezelf helemaal nt klaar voor relatie dus hou de boot wat af, en maak ook geen misbruik van haar, gewoon beetje kat uit de boom kijken en beter leren kennen.
D. We zitten nu aan weekend 2, nummer 4 gaat met vriendinnen weg, en ik ben uitgenodigd door nummer 3 op industrial feestje aangezien hij dj moet spelen en ik op guestlist ben gezet. Hij wordt een beetje klef, lief, ik ben nt dronken maar ga er heerlijk op in (I'm needy). De volgende morgend is superlief, ontbijt op bed etc, en ikweet dan al dat ik in de problemen zit en hem zo hard zal moeten kwetsen, stel het uit en geniet nog even van de aandacht en liefheid en neem teder afscheid.
E. Nog steeds weekend 2, maar nu zaterdag avond, met beste maatje (nr 1) afgesproken, zitten gezellig te kletsen, en nummer 4 komt ter sprake. En ik vertel dat ze me heerlijk fascineerd, maar dat ik helemaal niet weet wat te doen. Nummer 1 vind het blijkbaar nt zo leuk,lijkt zelf jaloers (we hebben elkaar een paar keer gezoend vroeger etc, maar al zolang geleden en ze heeft nu een vriendje) . Ik weet helemaal nt wat te zeggen, we maken anders nooit ruzie, dus ik ben vrij overstuur naar industrial feestje vertrokken om even nt te denken, ik kom daar nummer 2 tegen, en natuurlijk kan ik geen nee zeggen, en wordt ik zondag wakker naast haar , mezelf vervloekend, wel eerlijk gezegd dat ik zwak was etc, met resultaat dat nummer 2 met reden pissig is.
F. Nummer 3 en 4 blijven me opbellen om af te spreken, nummer 1 en 2 lijken beetje boos op me en negeren mij een beetje, wat ik ff helemaal nt erg vind. Ik spreek af met nummer 4 en we hebben superleuke dagen dat we gewoon uren kunnen babbelen zonder dat er iets gebeurd, woensdag spreek ik af met nummer 3, en offcourse we end up somewhere again, en ik voel me er ontzettend kut bij maar ik durf hem gewoon niet af te wijzen voor een bizarre reden.
H. Nummer 1 draait een beetje bij maar wil niets meer horen over nummer 4 en ik, maar we spreken af en hebben donderdag leuke avond onder 'maatjes', ze verjaart dat weekend en ipv met haar vriendje af te spreken (die trouwens die dag terugkwam van 2 weken oefening met leger). Nummer 2 spamt m'n mailbox vol met kwade mails. Nummer 3 moet dat weekend in brussel draaien, en vraagt me weer mee, maar ik wimpel het af zonder grof te zijn.
G. Op verjaardag (natuurlijk weer op industrial feestje, terwijl nummer 1 dat eigenlijk helemaal geen toffe muziek vind, maar ze stelde zelf voor om naar daar te gaan..), veel te veel gedanst, nummer 1 probeert me lprecies dronken te voeren (dat idee had ik nadat ze me mijn 8ste martini kwam brengen). Plots staat nummer 4 naast me op de dansvloer, en ik zie nummer 1 nogal vies kijken. En ik maak zowaar een halve dance off mee. Ik beslis gewoon te dansen en zeker niets te proberen (in case of doubt --> go passive). Nummer 4 en nummer 1 zijn beide geen fan van industrial, maar als ik ze zag dansen dacht ik echt dat ze elk weekend op zo'n feestje staan.. Nummer 4 geraakt met 1 van m'n beste maten aan de praat, en verdwijnen plots samen. Ik en nummer 1 blijven verder dansen tot 5-6 uur, pakken dan samen taxi naar huis, op weg naar taxi komen we nummer 4 tegen die met m'n beste maat aan het praten is (beste maat was blijkbaar ook wat van plan

) Anyhow, we wonen alle4 best dicht bij elkaar dus besluiten samen taxi te nemen. Nummer 4 en beste maat stappen samen uit (pita syndroom), en ik en nummer 1 besluiten bij m'n thuis nog iets te drinken, wordt bizar laat, nog over van alles aan het babbelen maar gebeurt verder nix, behalve dat ik een spoor van jaloersheid bemerk.
H. Nummer 4 belt me s'middags op en hamert erop dat m'n beste maat mooi op de zetel heeft kunnen slapen. we spreken diezelfde avond nog af, en zijn beide zo doodmoe dat we heel de avond lepel liggen in m'n bed, er gebeurt niets behalve wat strelen maar ze blijft wel slapen (terwijl ze een straat verder woont). Nummer 2 blijft maar m'n mailbox trashen met verwijten, ik heb de energie er niet voor om er op te reageren, ik weet dat ik dom was, don't need someone to remind me to that 24/7.
I. Ik en nummer 4 blijven veel te vaak afspreken, bellen, chatten, whatever, lijkt of we steeds meer beseffen dat er iets is, beiden lijken de passive tour op te gaan, en tbh het leek echt wel het beste.. Nummer 3 geeft niet op de nodigt me uit om zat naar festival te gaan (hij zette me op guestlist + had hotel voor me klaar + gratis drank, vip pasjes etc) dus ik kon nt nee zeggen jammer genoeg. Midden in week wordt ik ook nog gebeld door m'n oude hjeugdhuis met de vraag of ik vrijdag kan afsluiten, ik denk niet na en zeg gewoon ja. Later beseffend dat ik dan om 8 uur in me bed lig en om 10 uur trein op moet naar festival. Anyhow, ik bel nummer 4 op om te vragen of ze mee wil afsluiten maar zij heeft familieverplichtingen, nummer 1 wil wel mee, dus ik heb goed gezelschap.
J. In het jeugdhuis me super geamuseerd, dansjes pintjes etc, nummer 1 en ik dansen weer veel te veel, en er lijkt een rare spanning ts ons te hangen, ik ga er niet verder op in, te bang om met nummer 1 ergens te belanden. Ik vertrek doodmoe om 10 uur naar het festival, ik lijk in een waas te zijn. Ik vraag hotelsleutel aan nummer 3 zodat ik even kan slapen, hij lijkt beetje kwaad maar geeft hem toch. Ik weet dat zijn set pas heel laat begint en ik zet een wekker zodat ik die zeker nt mis. Ik was zo moe dat ik zijn set mis, resultaat een hele kwade nummer 3 die nt meer tegen me spreken wil. Hij laat me ook gewoon achter in het hotel. Ik ben even triest, maar besef dat ik heel veel moeite heb uitgespaard door te slapen.
K. Ik kom superziek thuis van festival, stress / emotie's stapelen zich wss teveel op en mengen zich met een chronisch slaapgebrek. Nummer 4 blijft maar bellen, en we spreken weer af, maandag/dinsdag/woensdag, alle 3 nachten wordt het laat, gebeurt niets.. tot woensdag nacht, we waren film aan het kijken en liggen weer heerlijk dicht bij elkaar in bed, hjet wordt 6 uur, nog steeds samen naar tv aan het staren, terwijl het enige wat nog speelt is een reclameblok.. plots draait ze zich om, begint mij te kussen, ik voel me zo blij, en tja, it happens.
J. Ik en nummer 4 komen het bed niet uit tot Vrijdag, het lijkt allemaal zo perfect, nummer 2 en 3 lijken ver af. alles lijkt even perfect, het klikt zo perfect.. voel echt dat dit iets wordt, iets dat blijft. Die vrijdagavond belt nummer 1 die vrij pissig klinkt wanneer ze hoort dat ik met nummer 4 in bed lig, maar ze vraagt toch of we mee uitgaan. Het lijkt ons een superplan , ook om mss alle plooien glad te strijken. Avond verloopt tragisch met nummer 1, ze kijkt heel de tijd kwaad, en lijkt echt jaloers, en vertrekt supervroeg. Wij besluiten nog stapje in de wereld te zetten komen veel te veel bekend volk tegen en overal zegt zij dat we een koppel zijn, ik denk bij mezelf dat het idd zo is. We belanden weer in mijn slaapkamer.
K. Zaterdagochtend verloopt raar, het lijkt alsof er iets is verandert bij haar, ik weet niet wat, ik ben lief, ik denk ook helemaal niet aan de andere nummers, ze zegt dat ze zich nt zo goed voelt (als in ziekjes). Ik merk het ook als ze half m'n kamer overgeeft, ik kuis het braaf op, zonder zelf maar pissig te zijn ofzo, gewoon zat er echt niet met in, vond het gewoon naar voor haar. Ze wil liever in haar eigen bed slapen, en ik breng haar dan ook naar huis.
L. Zaterdag avond sturen ik en nummer 4 nog berichtjes, maar ik voel dat er iets mis is, iets dat verandert is.. weet niet wat, maar je voelt zoiets, ik heb soms een 6de zintuig op vlak van gevoelens (mss daarom dat ik hier ook in ben verzeild). Nummer 3 belt me ook nog op, verontschuldigt zich, ik vertel hem dat hij groot gelijk heeft en dat ik echt nt eerlijk was etc, hij lijkt geschockt, maar scheld me tenminste niet uit ..
M. ZOndag spreken ik en nummer 4 af, ze is nog steeds ziek, ze doet in het begin superlief, en het lijkt allemaal terug ok.. ik ben beetje op m'n gemak terug, en net als dat gebeurt zegt ze me dat ze tijd nodig heeft, dat ze nog niet over vorige relatie heen is, en ik sta verbouwereerd te kijken, wil roepen/tieren, maar besef dat ik de laatste persoon ben die dat recht heeft. Ik pak m'n schoenen aan, en verdwijn in de nacht
Nu bijna 40 uur wakker, nadenkend over alles, ik weet dat ik alles heb verdient wat ik over me heen krijg. Nummer 1,2,3,4 moeten niet meer zoveel van me hebben, en ik kan ze niets kwalijk nemen, ik weet niet wrom ik het hier ff allemaal uitwil zwieren, ik denk dat ik gewoon ff alles ergens kwijt moet, en je kan moieilijk zoiets zeggen in RL, omdat je weet dat het zich zo snel verspreid.. Ik ben zo stapel verliefd op nummer 4, maar pfft, ik verdien ze niet.
Anyhow, op die depressieve noot beieindig ik mijn ellenlange post over m'n 5-hoeksrelatie die gedoemd was omte falen, mijn excuses voor de langheid maar pfft needed this