Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hmm lang en intens. Masage vooraf, rustig zoenen elkaar strelen langzaam onder zijn/ haar kleren nog meer zoenen. Kleren uit trekken dan nog meer zoenen en strelen. Langzaam met je tong na beneden ....
Hmm lang en intens. Masage vooraf, rustig zoenen elkaar strelen langzaam onder zijn/ haar kleren nog meer zoenen. Kleren uit trekken dan nog meer zoenen en strelen. Langzaam met je tong na beneden ....
Natuurlijk, en dat lukt allemaal zonder drugs ook. Maar het kan zo iets "spicey" toevoegen, en ben nog altijd op zoek naar hét beste middel. Ook al zit ik al aardig in de buurt hoor.
Natuurlijk, en dat lukt allemaal zonder drugs ook. Maar het kan zo iets "spicey" toevoegen, en ben nog altijd op zoek naar hét beste middel. Ook al zit ik al aardig in de buurt hoor.
en wat heeft je voorkeur dan?? ik heb het alleen gedaan met 2cb en xtc.
wel 1 keer GHB geprobeerd en had ook wel echt zin in sex maar geen sex gehad die avond maaruh we gaan wel beetje offtopic
Ik haal hem wel weer even terug ontopic! Mijn liefdesleven staat inmiddels al weer anderhalf jaar compleet stil! Hele leuke en lange relatie gehad tot begin vorig jaar, sindsdien is er niets meer gebeurd.
'T komt er niet van denk ik... of het lukt niet... geen idee waar het aan ligt
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.