AntiBenzo1312
Badass junkie
Diploma halen. Starten met kb/mma. Goede conditie bouwen/fit worden. Sterker worden met fitness. Niet teveel in vet aankomen in mijn bulk. Voeding mooi strak houden.Welke doelen wil je behalen in 2025? Goed dat je stopt met blowen 👍
Ene kant ben ik ook blij dat ik met meerdere mensen op een locatie kan wonen. Zo kan ik mijn sociale skills ook wat meer uitbreiden en wellicht mensen ontmoeten die ook shit hebben meegemaakt. Ik denk dat ik echt goed op z’n plek kan groeien. Heb thuis niet altijd de juiste dingen mee gekregen. Veel dingen beantwoorden met agressie. Altijd agressie in huis gehad. Dus ik weet niet beter. Het mooie is ook dat ik een indicatie heb dus ik hoef geen huur en gas en licht te betalen, dus qua financiën komt het goed uit. Ik kan daar heel goed sparen en dan uiteindelijk echt op mezelf.
Zou ook even foto’s toevoegen voor de fitness liefhebbers. Op de linker foto was ik 74.9kg en rechts ben ik 82.5kg. Veel gegroeid ook qua spiermassa zie ik zelf wel. Nou ben ik benieuwd wat jullie zien? Zien jullie verschil?