AntiBenzo1312
Badass junkie
Zit inmiddels bijna in een relatie heb een leuke meid ontmoet
Wat goedZit inmiddels bijna in een relatie heb een leuke meid ontmoet
Dat gaat snelZit inmiddels bijna in een relatie heb een leuke meid ontmoet
Jij voelt je altijd de mindere. Niets nieuws onder de zon. Maar het hoeft niet he, want je bent niets minder dan een ander.Wat wel gek is ze doet gymnasium jaar 6, en ze had 0 fout op de cito. Dan voel ik me soms wel een beetje minder omdat ik best dom ben. Heb een disharmonische iq profiel. Terwijl zij een extreem intelligent is
Wat heb je allemaal uitgespookt dan?Dakloos momenteel na een aanval van mijn dominante stiefmoeder. Opleiding naar de kloten waar ik nu niet meer aan kan werken heb geen eigen plek meer. Kan me stiefma wel vermoorden vieze vuile kutwijf.
Heb mezelf verdedigd en een glas kapot geslagen. Me vader heeft me vroeger mishandeld en kiest de kinderen van mijn stiefmoeder boven zijn eigen kinderen. Mijn stiefmoeder is een enorm dominante vrouw en een extreme narcist. Zij heeft de broek aan in huis en ik ben mijn eigen vader door haar helemaal verloren hij is totaal veranderd en de spanning in huis is gewoon heel hoog.Wat heb je allemaal uitgespookt dan?
Volgens mij speelt dit al veel langer... Wat ik me dan vooral af vraag is waarom je nog thuis woont? Afgelopen zomer liep je te pochen hoeveel je per maand op je rekening kreeg. Huur een kamer. Rust en ontspanning is veel waard.Heb mezelf verdedigd en een glas kapot geslagen. Me vader heeft me vroeger mishandeld en kiest de kinderen van mijn stiefmoeder boven zijn eigen kinderen. Mijn stiefmoeder is een enorm dominante vrouw en een extreme narcist. Zij heeft de broek aan in huis en ik ben mijn eigen vader door haar helemaal verloren hij is totaal veranderd en de spanning in huis is gewoon heel hoog.
Hier is veel meer aan de hand dan alleen dat.Heb mezelf verdedigd en een glas kapot geslagen. Me vader heeft me vroeger mishandeld en kiest de kinderen van mijn stiefmoeder boven zijn eigen kinderen. Mijn stiefmoeder is een enorm dominante vrouw en een extreme narcist. Zij heeft de broek aan in huis en ik ben mijn eigen vader door haar helemaal verloren hij is totaal veranderd en de spanning in huis is gewoon heel hoog.
Ben ik meebezig maandag is de intake met de hulpinstantie die gaan kijken hoe verder. En wat er moet gebeuren.Als je nog onder behandeling bent misschien eens kijken of er vanuit daar iets opgezet kan worden qua beschermd of beschut wonen.
En anders zou je met dit soort onderwerpen kunnen aankloppen bij het sociale team van de gemeente als je er niet alleen uit komt.
Sterkte!
Heb haar een schop verkocht en me stiefbroertje viel mij ook aan die heb ik een paar knieeen gegeven. En met me vader gevochten en er is een raam gesneuveld.Volgens mij speelt dit al veel langer... Wat ik me dan vooral af vraag is waarom je nog thuis woont? Afgelopen zomer liep je te pochen hoeveel je per maand op je rekening kreeg. Huur een kamer. Rust en ontspanning is veel waard.
Hoe heb je je verdedigd, wat was de context?
Jazeker ik krijg vanaf maandag ambulante begeleiding. En die gaan opzoek naar een woning en helpen me met het conflict thuis.Ga je nog steeds naar een psycholoog toe? Of gewoon iemand waarmee je kan praten en je verder kan helpen? Inderdaad op jezelf gaan lijkt mij wel een goed plan.
Me vader heeft mij een appje gestuurd dat ik 3weken weg moet blijven en dat er daarna pas een gesprek nodig is. Alleen mijn moeder is heel erg boos op hem dat hij zijn eigen kinderen zolaat stikken in opzichte van de kinderen van mijn stiefmoeder. En hij heeft nooit moeite gestoken om mee te gaan met mijn behandelingen. Er is ook geen plek bij mijn moeder te weinig ruimte moet nu op de bank slapen. Alles gaat gewoon naar de kloten zo, stage, school. Omdat ik geen eigen plek heb waar ik me ding kan doen en me terug kan trekken. De kans is ook groot dat er een familie ruzie gaat komen als het echt 3week gaat duren. Mijn vader is ook mijn vader niet meer onze band is volledig kapot. En zou hem ook niet meer willen bespreken als ik een plek voor mezelf heb. Maar ik moet terug om de tijd tot een woning te overbruggenVolgens mij speelt dit al veel langer... Wat ik me dan vooral af vraag is waarom je nog thuis woont? Afgelopen zomer liep je te pochen hoeveel je per maand op je rekening kreeg. Huur een kamer. Rust en ontspanning is veel waard.
Hoe heb je je verdedigd, wat was de context?
Het is gewoon kut want hulpverlening doet helemaal niks. En mijn stiefmoeder kan gewoon haar gang gaan. Ik heb niet mijn eigen plek dus ik heb 24/7 stress want ik kan niet tot rust komen heb geen plek om te studeren of aan mijn examens te werken en mijn voeding kan ik nu niet 100% doen. Dit zal ik hem nooit vergeven. Ben zo ontzettend kwaad. Alles gaat nu naar de kloten door hem.Wat een toestand allemaal.
Ik hoop, dat je eruit gaat komen met een eigen huis, want hier gebeuren straks ongelukken op deze manier...
Sterkte!
Ja vanaf maandag gaat mijn ambulante begeleiding van start maar ik zal niet direct een woning krijgen. Dus zal nog wel even dakloos zijnJij kan toch via begeleid wonen of iets in de trant terecht komen? Heb je hier al wat druk achter gezet? Ingeschreven?
Zal ik doen!damm wat erg hoe dit allemaal loopt ,houd ons alsjeblieft op de hoogte met hoe alles loopt
Ja vanaf maandag gaat mijn ambulante begeleiding van start maar ik zal niet direct een woning krijgen. Dus zal nog wel even dakloos zijn
Wat mij betreft hoeven zulke afbeeldingen niet gepost te worden🤷🏻♀️Bekijk bijlage 62395
dit was na het incident
Uit boosheid toenDoor glas heen geslagen?
Shit, dat is een ongelofelijke kut streek… hoe zit je nu in je vel dan?Morgen gesprek met de gemeente en eerste afspraak met ambulante begeleider van de hulpinstantie. Me vader heeft zijn mobiel uitgezet. En mijn moeder wil geen contact meer met hem omdat ze zo boos is op hem ze is al op hem geflipt met spullen halen. Dus nu heb ik geen toegang tot me EIGEN spullen. Dus die moet ik morgen zien te krijgen. Dus morgen heel veel spannende dingen op de planning. Er moet een toekomst perspectief komen. Me vader heeft me 3week gegeven
Boos. Ik heb elke dag beelden en gedachtes dat ik me vader wil ombrengen. Hij verpest mijn hele leven. Ik haat hem. Ik doe nu ook elke dag intimideren als ik voor het huis fiets hoop dat me vader in huis zit zodat ik hem goed kan aankijken en dit doe ik elke dag.Shit, dat is een ongelofelijke kut streek… hoe zit je nu in je vel dan?
Wat mij genoeg zegt is dat jij veel aan moorden denkt. Vrouwen, je vader, je stiefmoeder... Kan best zijn dat jij moet veranderen en niet zozeer de rest van de wereld..Dus dat zegt genoeg
Wat zou jij doen als jr bent mishandeld bent door je vader en dat je vader nooit een vader is geweest en je er uit zet. En dat hij de perfecte vader speelt voor de stiefkinderen. Ik zeg gwn dat ik die gedachtes heb. Omdat ik boos benWat mij genoeg zegt is dat jij altijd aan moorden denkt. Vrouwen, je vader, je stiefmoeder... Kan best zijn dat jij moet veranderen en niet zozeer de rest van de wereld..
Sterkte morgen en ik hoop voor je dat je je situatie gaat accepteren en tot rust weet te komen.
Ja, moeilijke situaties maak je mee in 2024. Maar je was ook super boos op alle vrouwen..Wat zou jij doen als jr bent mishandeld bent door je vader en dat je vader nooit een vader is geweest en je er uit zet. En dat hij de perfecte vader speelt voor de stiefkinderen. Ik zeg gwn dat ik die gedachtes heb. Omdat ik boos ben
Nou dan was ik op mijn 17/18 uit huis gegaan en niet gewacht tot mijn 24ste? Als het allemaal echt zo erg is.Wat zou jij doen als jr bent mishandeld bent door je vader en dat je vader nooit een vader is geweest en je er uit zet. En dat hij de perfecte vader speelt voor de stiefkinderen. Ik zeg gwn dat ik die gedachtes heb. Omdat ik boos ben
Jezelf is het enige dat je ueberhaupt kunt veranderen. Bij @AntiBenzo1312 is het steeds naar anderen wijzen. Tijd om eens in de spiegel te gaan kijken en jezelf aan te gaan pakken.Kan best zijn dat jij moet veranderen en niet zozeer de rest van de wereld..