Beginnende hasj verslaving

AntiBenzo1312

Badass junkie
Wat wel gek is ze doet gymnasium jaar 6, en ze had 0 fout op de cito. Dan voel ik me soms wel een beetje minder omdat ik best dom ben. Heb een disharmonische iq profiel. Terwijl zij een extreem intelligent is

_shikantaza

Badass junkie
Wat wel gek is ze doet gymnasium jaar 6, en ze had 0 fout op de cito. Dan voel ik me soms wel een beetje minder omdat ik best dom ben. Heb een disharmonische iq profiel. Terwijl zij een extreem intelligent is
Jij voelt je altijd de mindere. Niets nieuws onder de zon. Maar het hoeft niet he, want je bent niets minder dan een ander.

Ben je nog in behandeling trouwens? Zo ja dan ben ik wel benieuwd wat jouw behandelaars vinden van jouw romantische plannen en acties.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Wat heb je allemaal uitgespookt dan?
Heb mezelf verdedigd en een glas kapot geslagen. Me vader heeft me vroeger mishandeld en kiest de kinderen van mijn stiefmoeder boven zijn eigen kinderen. Mijn stiefmoeder is een enorm dominante vrouw en een extreme narcist. Zij heeft de broek aan in huis en ik ben mijn eigen vader door haar helemaal verloren hij is totaal veranderd en de spanning in huis is gewoon heel hoog.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Heb mezelf verdedigd en een glas kapot geslagen. Me vader heeft me vroeger mishandeld en kiest de kinderen van mijn stiefmoeder boven zijn eigen kinderen. Mijn stiefmoeder is een enorm dominante vrouw en een extreme narcist. Zij heeft de broek aan in huis en ik ben mijn eigen vader door haar helemaal verloren hij is totaal veranderd en de spanning in huis is gewoon heel hoog.
Volgens mij speelt dit al veel langer... Wat ik me dan vooral af vraag is waarom je nog thuis woont? Afgelopen zomer liep je te pochen hoeveel je per maand op je rekening kreeg. Huur een kamer. Rust en ontspanning is veel waard.

Hoe heb je je verdedigd, wat was de context?

annihilation

Badass junkie
Ga je nog steeds naar een psycholoog toe? Of gewoon iemand waarmee je kan praten en je verder kan helpen? Inderdaad op jezelf gaan lijkt mij wel een goed plan.

_shikantaza

Badass junkie
Hier is veel meer aan de hand dan alleen dat.

Torchic

Badass junkie
Als je nog onder behandeling bent misschien eens kijken of er vanuit daar iets opgezet kan worden qua beschermd of beschut wonen.

En anders zou je met dit soort onderwerpen kunnen aankloppen bij het sociale team van de gemeente als je er niet alleen uit komt.

Sterkte!

Laatst bewerkt:

AntiBenzo1312

Badass junkie
Als je nog onder behandeling bent misschien eens kijken of er vanuit daar iets opgezet kan worden qua beschermd of beschut wonen.

En anders zou je met dit soort onderwerpen kunnen aankloppen bij het sociale team van de gemeente als je er niet alleen uit komt.

Sterkte!
Ben ik meebezig maandag is de intake met de hulpinstantie die gaan kijken hoe verder. En wat er moet gebeuren.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Volgens mij speelt dit al veel langer... Wat ik me dan vooral af vraag is waarom je nog thuis woont? Afgelopen zomer liep je te pochen hoeveel je per maand op je rekening kreeg. Huur een kamer. Rust en ontspanning is veel waard.

Heb haar een schop verkocht en me stiefbroertje viel mij ook aan die heb ik een paar knieeen gegeven. En met me vader gevochten en er is een raam gesneuveld.
Nou soms gaat het een tijdje goed en dan denk ik kan wel thuis blijven wonen. Maar ik weet nu dat dit gewoon niet meer kan en dat ik me eigen plek nodig heb.

AntiBenzo1312

Badass junkie

Me vader heeft mij een appje gestuurd dat ik 3weken weg moet blijven en dat er daarna pas een gesprek nodig is. Alleen mijn moeder is heel erg boos op hem dat hij zijn eigen kinderen zolaat stikken in opzichte van de kinderen van mijn stiefmoeder. En hij heeft nooit moeite gestoken om mee te gaan met mijn behandelingen. Er is ook geen plek bij mijn moeder te weinig ruimte moet nu op de bank slapen. Alles gaat gewoon naar de kloten zo, stage, school. Omdat ik geen eigen plek heb waar ik me ding kan doen en me terug kan trekken. De kans is ook groot dat er een familie ruzie gaat komen als het echt 3week gaat duren. Mijn vader is ook mijn vader niet meer onze band is volledig kapot. En zou hem ook niet meer willen bespreken als ik een plek voor mezelf heb. Maar ik moet terug om de tijd tot een woning te overbruggen

AntiBenzo1312

Badass junkie
Wat een toestand allemaal.
Ik hoop, dat je eruit gaat komen met een eigen huis, want hier gebeuren straks ongelukken op deze manier...
Sterkte!
Het is gewoon kut want hulpverlening doet helemaal niks. En mijn stiefmoeder kan gewoon haar gang gaan. Ik heb niet mijn eigen plek dus ik heb 24/7 stress want ik kan niet tot rust komen heb geen plek om te studeren of aan mijn examens te werken en mijn voeding kan ik nu niet 100% doen. Dit zal ik hem nooit vergeven. Ben zo ontzettend kwaad. Alles gaat nu naar de kloten door hem.

Dopester

Bewuste gebruiker
Zo te lezen zit je in hele nare focked op situatie. Waarschijnlijk voel je je ook enorm opgesloten op een plek en situatie waar je helemaal niet wilt zijn, en waar je momenteel ook niet uit kan ontsnappen. Maar het belangrijkste is dat je de eerste stap heb genomen om hulp te zoeken want dat is echt alleen maar een teken van kracht en zelfbewustzijn.

Denk dat veel mensen op dit forum ook kunnen zeggen dat we shit hebben gedaan uit woede waar we niet trots op zijn. Dus als je dit leest en hoog in je emotie zit, blijf vooral hier praten. Of ga ff lekker rondje lopen met een muziekje op. En het wordt echt beter, beloofd.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Morgen gesprek met de gemeente en eerste afspraak met ambulante begeleider van de hulpinstantie. Me vader heeft zijn mobiel uitgezet. En mijn moeder wil geen contact meer met hem omdat ze zo boos is op hem ze is al op hem geflipt met spullen halen. Dus nu heb ik geen toegang tot me EIGEN spullen. Dus die moet ik morgen zien te krijgen. Dus morgen heel veel spannende dingen op de planning. Er moet een toekomst perspectief komen. Me vader heeft me 3week gegeven

Dopester

Bewuste gebruiker
Morgen gesprek met de gemeente en eerste afspraak met ambulante begeleider van de hulpinstantie. Me vader heeft zijn mobiel uitgezet. En mijn moeder wil geen contact meer met hem omdat ze zo boos is op hem ze is al op hem geflipt met spullen halen. Dus nu heb ik geen toegang tot me EIGEN spullen. Dus die moet ik morgen zien te krijgen. Dus morgen heel veel spannende dingen op de planning. Er moet een toekomst perspectief komen. Me vader heeft me 3week gegeven
Shit, dat is een ongelofelijke kut streek… hoe zit je nu in je vel dan?

AntiBenzo1312

Badass junkie
Shit, dat is een ongelofelijke kut streek… hoe zit je nu in je vel dan?
Boos. Ik heb elke dag beelden en gedachtes dat ik me vader wil ombrengen. Hij verpest mijn hele leven. Ik haat hem. Ik doe nu ook elke dag intimideren als ik voor het huis fiets hoop dat me vader in huis zit zodat ik hem goed kan aankijken en dit doe ik elke dag.

Alleen al dat hij mij op straat zet zegt al genoeg over watvoor slechte vader hij is. Hij is zijn hele leven al een gefaalde vader voor ons geweest dat probeert hij nu te compenseren met de nieuwe stiefkinderen waar hij wel alles voordoet. Mijn stiefzusje heeft mijn stiefmoeder ook een keer in haar gezicht geslagen moet zij eruit nee. Dus dat zegt genoeg.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Wat mij genoeg zegt is dat jij altijd aan moorden denkt. Vrouwen, je vader, je stiefmoeder... Kan best zijn dat jij moet veranderen en niet zozeer de rest van de wereld..
Sterkte morgen en ik hoop voor je dat je je situatie gaat accepteren en tot rust weet te komen.
Wat zou jij doen als jr bent mishandeld bent door je vader en dat je vader nooit een vader is geweest en je er uit zet. En dat hij de perfecte vader speelt voor de stiefkinderen. Ik zeg gwn dat ik die gedachtes heb. Omdat ik boos ben

Manu76

Badass junkie
Wat zou jij doen als jr bent mishandeld bent door je vader en dat je vader nooit een vader is geweest en je er uit zet. En dat hij de perfecte vader speelt voor de stiefkinderen. Ik zeg gwn dat ik die gedachtes heb. Omdat ik boos ben
Ja, moeilijke situaties maak je mee in 2024. Maar je was ook super boos op alle vrouwen..
En je vader zal het misschien niet makkelijk hebben met jou..
Volgens mij ga je in ieder geval niet vooruit als je anderen de schuld geeft van je situatie. Je zult zelf iets moeten veranderen en misschien een jaartje afstand nemen van je vader.
Boos zijn en aan vermoorden denken zal je hoogst waarschijnlijk niet veel helpen en juist alleen maar meer drama opleveren.

Dat je vader je even minimaal 3 weken niet wilt zien of horen lijkt vanuit mijn stoel momenteel helemaal niet zo vreemd.

Laatst bewerkt:

annihilation

Badass junkie
Nou dan was ik op mijn 17/18 uit huis gegaan en niet gewacht tot mijn 24ste? Als het allemaal echt zo erg is.

Dopester

Bewuste gebruiker
Jongens het is makkelijk om ergens een mening over iemand anders situatie te hebben. Altijd makkelijk om te zeggen hoe of wat iemand had moeten doen. Maar wat gebeurt is is gebeurd, niets aan te veranderen. Moord en haat is ook niet de oplossing. En nogmaals het enige wat je kan veranderen is jezelf. En de situatie waar je nu in zit is totaal niet gezond en daar zal je nooit gelukkig in worden. dus voordat je helemaal dingen gaat doen waar je niet van terug kan komen… probeer vooral eerst aan jezelf te werken. Probeer te vergeven en een plekje er voor te maken, wetende dat je andere mensen niet kan veranderen.

Dopester

Bewuste gebruiker
En iedereen heeft recht om te voelen wat ze voelen. Maar probeer wel controle te houden over je acties. Want het is het niet waard toch. Je hebt nog heel je leven voor je. Je ouders zijn waarschijnlijk vastgeroest in hun manier van doen en zij doen waarschijnlijk waarvan zij denken dat ze het zo moeten doen. En daar moet je geen moordneigingen van krijgen maar eerder medelijden. Nogmaals, dat is niet iets wat je gaat kunnen veranderen.

Bovenaan