Beginnende hasj verslaving

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Absoluut niet. Iedereen die dat beweert liegt dat ‘ie barst.

Jouw groei zit hem in het stoppen met jezelf vergelijken met anderen.
Gek is dat ik dit toch ook aardig lang zo heb gevoeld terwijl ik tegelijkertijd best wel wist dat dit niet waar was.

Heb ook het idee dat heel veel mensen dit zo voelen: dat het vaak lijkt alsof mensen om je heen het (veel) beter hebben.

Is ook niet echt een rationeel iets, meer een gevoel.

En ja, het heeft wel met je zelfbeeld te maken als je jezelf zo vergelijkt met anderen.

annihilation

Badass junkie
Ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten. We gaan all inclusive maar we willen niet naar cherso vanwege heel veel jongeren. We willen gewoon rust in het hotel en buiten het hotel dingen ondernemen. Als iemand tips heeft let me know
Kijk alvast online welke activiteiten er zijn. Wat zijn een beetje de toeristische trekpleisters.

annihilation

Badass junkie
Gek is dat ik dit toch ook aardig lang zo heb gevoeld terwijl ik tegelijkertijd best wel wist dat dit niet waar was.

Heb ook het idee dat heel veel mensen dit zo voelen: dat het vaak lijkt alsof mensen om je heen het (veel) beter hebben.

En ja, het heeft wel met je zelfbeeld te maken als je jezelf zo vergelijkt met anderen.
Het gras lijkt altijd groener bij de buren.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Ok, ik zou zelf liever 80kg wegen met wat spieren met die lengte, maar iedereen heeft zo zijn eigen streven.
Waarom zou je trouwens onder de 70 kg willen wegen? Is dat een gewicht dat het goed doet op de eilanden ja?
Ik ben wat voller op 80 kg en voel me dan te dik. Op 70kg ben ik atletisch

MR_CHIP

Badass junkie
Ben jij dat sexy hoor , grapje ik ben bi je ziet er leuk uit ( op die onderste foto wel wat strakker )maar m.i echt niet te dik sommige vrouwen vinden zichzelf bijv al gauw te dik maar vaak is een normaal lichaam ( niet tot de extreme die je soms ook hebt)

Deadwing

Wijs gebruiker

Waarschijnlijk vergelijkt iedereen wel tot op zekere hoogte. En dat heeft alles met zelfbeeld en druk van de maatschappij te maken.

annihilation

Badass junkie
Vandaag jarig
Beetje een rare dag zag via de facebook van mijn vader dat mijn ex mij heeft gefeliciteerd via me vader. Zal wel om een sneer uit te delen. Ze weet dat ik het niet leuk vind dat ze me in de gaten kan houden. Vreselijk. Nagaan dat we al een jaar verder zijn..

Dieeten gaat top
Start gewicht 80.5
Huidig gewicht 78.0
Schijnt dat je via feliciteren inderdaad een spy optie hebt. Wanneer de ander dan op de like knop drukt heb je toegang tot de webcam.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Vandaag jarig
Beetje een rare dag zag via de facebook van mijn vader dat mijn ex mij heeft gefeliciteerd via me vader. Zal wel om een sneer uit te delen. Ze weet dat ik het niet leuk vind dat ze me in de gaten kan houden. Vreselijk. Nagaan dat we al een jaar verder zijn..

Dieeten gaat top
Start gewicht 80.5
Huidig gewicht 78.0
Hoe houdt iemand je in de gaten door nog te weten wanneer je jarig bent? Laat het los joh.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Het was via mijn vaders facebook ik heb al een jaar geen contact met haar. Maar ze reageert echt op elke post van mijn ouders terwijl je ze al een vriend heeft. Ik vind dit zelf wel vreemd ze doet net alsof we nog vrienden zijn😂.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Vakantie naar Malia kreta is geboekt. Hoop daar een leuke 7dagen te hebben en mijn zelfvertrouwen daar wat op te krikken. We gaan s’avonds opstap een beetje drinken en overdag leuke dingen doen. Heb gehoord dat meiden daar erg makkelijk zijn en je daar snel iets regelt. Zou wel ideaal zijn voor mijn zelfvertrouwen, niemand kent mij daar en kan daar ideaal oefenen.

Ook gaan we voor het stappen sporten, en we gaan een dag naar een muah thai gym🤟🏼

annihilation

Badass junkie
Vakantie naar Malia kreta is geboekt. Hoop daar een leuke 7dagen te hebben en mijn zelfvertrouwen daar wat op te krikken. We gaan s’avonds opstap een beetje drinken en overdag leuke dingen doen. Heb gehoord dat meiden daar erg makkelijk zijn en je daar snel iets regelt. Zou wel ideaal zijn voor mijn zelfvertrouwen, niemand kent mij daar en kan daar ideaal oefenen.

Ook gaan we voor het stappen sporten, en we gaan een dag naar een muah thai gym🤟🏼
Soms nja vaak denk ik. Zegt hij dit nou echt? En ja hoor hij zegt het echt. 😂

Wel sjiek verwoord weer. Ze zijn daar makkelijk dus kan ik daar mooi gebruik van maken.

Maar gaat die ene kameraad toch mee die eigenlijk had afgezegd?

• Like
Waarderingen: XMR
Bovenaan