Wat een nacht en dag, echt horror x 1000!😤😢
Zo “goed” als ik gisteren de nacht doorkwam, afgelopen nacht was echt extreem beangstigend. Echt verschrikkelijk en heel heftig! Ik was heel moe, dus dacht na het bad wel in slaap te vallen. Inslapen is meestal geen probleem, doorslapen wel….maar ik heb helemaal niet geslapen afgelopen nacht.
Binnen een uur kreeg ik overal nog meer stekende pijn en werd mijn hele lichaam super onrustig, zweten en voelde me heel angstig. Continu liggen draaien en geen rust meer vinden. Rond 2 uur werd ik zo gek dat ik om hulp schreeuwde, huilen, boeren, trillen en super akelig eraan toe lichamelijk.
Maar wat er toen gebeurde ben ik echt mega van geschrokken. Ik was compleet, maar dan ook echt compleet de weg kwijt. Mega angstig en echt met m’n hoofd tegen de zijmuur gezeten en in een soort waan super angstig en schokkend om me heen aan het kijken vol in paniek. Herkende mezelf niet meer, dit was echt heel akelig!
Ik hoorde eerder mijn vader snurken en uit het niets dacht ik dat ik hen vermoord had want ik hoorde ze niet meer. Ik dacht dat echt op dat moment, durfde niet te gaan kijken. Echt bizar en verschrikkelijk. En had het gevoel dat ik daarna aan de beurt was als dat zo was. Echt een extreme nachtmerrie maar dan gewoon als je wakker bent. 🤯 Ik was helemaal in een andere staat, heb me nog nooit zo akelig gevoeld. En dan echt bang!
Daarna nog een tijd helemaal van de planeet en heel ver van mezelf vandaan rond liggen kijken, puffen, hulp roepen etc, super angstig. Zo ben ik totaal niet en herken van dit hele verhaal helemaal niets in mezelf. Maar het gebeurde wel.
Had zulke heftige stekende pijnen dat het niet uit te houden was. Ben in grote paniek naar m’n ouders gegaan en alles verteld. In hevige paniek mee naar beneden genomen en ik heb daar 1,5 uur lang alleen maar super onrustig en helemaal de weg kwijt op en neer gelopen omdat ik me geen houding meer wist te geven. Durfde niet meer naar bed vanwege alle gedachten en onrust en gevoel van zelfmoord wat er heel sterk was. Ook in wakkere toestand, heel akelig. Uiteindelijk toch nog paar uurtjes onder die omstandigheden in bed gelegen. Ook bij opstaan was de pijn niet te dragen en heb alleen maar liggen roepen….dit kan niet meer, niet uit te houden, niemand kan dit uithouden etc. Ongelooflijk heftige steken overal.
Nog nooit zoiets extreems heftigs meegemaakt en de hele dag is onmenselijk zwaar. De steken houden zwaar aan en pijn in rug ook enorm. Zenuwstelsel is zwaar overactief en zoals je kan lezen is er geen demping. Vanmiddag ook weer een heftige reactie van het lichaam en meteen ook weer een heel opgefokt naar mentaal gevoel dat ik het niet meer aankan. Compleet ontregeld, heel depressief ook. Man man, gewoon echt niet te doen dit en ik ben echt een hele taaie van mezelf. GGZ heeft geen oplossing, uitzitten en hopen dat het snel beter te handelen is. Ze hebben het alleen maar over afleiding en dat snap ik wel maar ze hebben echt geen idee hoe diep ik zit dat dat vaak niet meer lukt vanwege alle klachten.