Afkicken van Lorazepam en Diazepam

Dutchie85

Belezen gebruiker
Hoi allemaal,

Helaas terug met een slecht bericht.
Ik heb het af weten te bouwen tot 1,5 mg per dag en ben daar op blijven hangen tot december…

Sinds december een enorm heftige terugval qua lichamelijke gezondheid (Lyme), met als gevolg extreme psychische klachten. Omdat het niet te doen is zelf ervoor gekozen om af en toe (keer of 4) een tablet van 2 mg te pakken voor een heel klein en kort roesje. Al deed dit zeer weinig/bijna niets.

Daarnaast heb ik daarna 3 dagen in nood in de ochtend 2 tabletten genomen en in de avond 1. Omdat ik snel bij besef kwam dat dit ook niet de oplossing is en amper wat deed en we dan daar weer de verkeerde kant op gaan, meteen ermee gestopt en direct terug gegaan naar 1,5 mg per dag zoals eerst.

Mijn vraag is of je na zo’n korte verhoging fysiek en mentaal al onmenselijk extreem heftig kan reageren?

Enorme angsten, paniek, heftige zelfmoordgedachten, echt geen uitweg meer zien, niets meer kunnen omdat er geen rust meer in je zit. Amper slapen en helemaal de weg kwijt bij wakker worden en dan de hele dag knettergek.
Kijk heel wild uit de ogen, zeker in de nacht/ochtend.

Enorm veel boeren, overgeven, koude rillingen en zweten in nacht die veel erger stinkt dan normaal. Trillend gevoel onder huid. Maag/darmen voel ik veel activiteit. Raar zwak gevoel in benen en pijn in midden van de rug.

Ik ben echt in een kritieke toestand op beide fronten. Daarvoor was het ook al echt extreem zwaar dus ik twijfel of het daaraan ligt want had al klachten die hierboven staan. Kunnen jullie me op weg helpen hiermee alsjeblieft?

De GGZ ben ik toch geweest omdat het geen doen meer is. Ook bij 1e hulp geweest maar niks gevonden. Krijg zo een thuisbezoek, maar kan echt niks meer doen en hebben…..Ze komen om me aan te sporen in actie te komen, maar dat gaat zo echt niet. Heb wel met m’n vader een stukje gelopen, maar vraag me niet hoe. Ben continu in extreme paniek en verwarde toestand.

_shikantaza

Badass junkie
Hoi allemaal,

Helaas terug met een slecht bericht.
Ik heb het af weten te bouwen tot 1,5 mg per dag en ben daar op blijven hangen tot december…

Sinds december een enorm heftige terugval qua lichamelijke gezondheid (Lyme), met als gevolg extreme psychische klachten. Omdat het niet te doen is zelf ervoor gekozen om af en toe (keer of 4) een tablet van 2 mg te pakken voor een heel klein en kort roesje. Al deed dit zeer weinig/bijna niets.

Daarnaast heb ik daarna 3 dagen in nood in de ochtend 2 tabletten genomen en in de avond 1. Omdat ik snel bij besef kwam dat dit ook niet de oplossing is en amper wat deed en we dan daar weer de verkeerde kant op gaan, meteen ermee gestopt en direct terug gegaan naar 1,5 mg per dag zoals eerst.

Mijn vraag is of je na zo’n korte verhoging fysiek en mentaal al onmenselijk extreem heftig kan reageren?

Enorme angsten, paniek, heftige zelfmoordgedachten, echt geen uitweg meer zien, niets meer kunnen omdat er geen rust meer in je zit. Amper slapen en helemaal de weg kwijt bij wakker worden en dan de hele dag knettergek.
Kijk heel wild uit de ogen, zeker in de nacht/ochtend.

Enorm veel boeren, overgeven, koude rillingen en zweten in nacht die veel erger stinkt dan normaal. Trillend gevoel onder huid. Maag/darmen voel ik veel activiteit. Raar zwak gevoel in benen en pijn in midden van de rug.

Ik ben echt in een kritieke toestand op beide fronten. Daarvoor was het ook al echt extreem zwaar dus ik twijfel of het daaraan ligt want had al klachten die hierboven staan. Kunnen jullie me op weg helpen hiermee alsjeblieft?

De GGZ ben ik toch geweest omdat het geen doen meer is. Ook bij 1e hulp geweest maar niks gevonden. Krijg zo een thuisbezoek, maar kan echt niks meer doen en hebben…..Ze komen om me aan te sporen in actie te komen, maar dat gaat zo echt niet. Heb wel met m’n vader een stukje gelopen, maar vraag me niet hoe. Ben continu in extreme paniek en verwarde toestand.
Balen joh. Klinkt heftig. Iets te heftig voor Benzo ontwenning denk ik, maar het kan het zo maar zijn. Als je gevoelig bent... Ik heb wel eens gelezen dat mensen van 1 of 2 glazen alcohol weer terug in de ontwenning schoten.

De combinatiemet Lyme zal ook niet helpend zijn.

Over welk middel heb je het als je het over tabletjes hebt? Lorazepam of Diazepam?

Dutchie85

Belezen gebruiker
Balen joh. Klinkt heftig. Iets te heftig voor Benzo ontwenning denk ik, maar het kan het zo maar zijn. Als je gevoelig bent... Ik heb wel eens gelezen dat mensen van 1 of 2 glazen alcohol weer terug in de ontwenning schoten.

De combinatiemet Lyme zal ook niet helpend zijn.

Over welk middel heb je het als je het over tabletjes hebt? Lorazepam of Diazepam?
Ik zat al heel diep, maar de laatste dagen echt niet meer te doen. Helemaal doorflippen,huilen/schreeuwen dat ik niet meer kan/niet meer weten hoe mezelf in bedwang te houden/geen rust in lichaam en geest om tot iets te komen, hele extreme angsten/onrust/bang voor mezelf. Ben bij m’n ouders maar ook daar is het 24/7 een hel, maar ze houden me wel in de gaten.

Het gaat om Diazepam.

Vandaag is echt mega beangstigend, maar ben al weken aan het vechten tegen de extreem nare reacties en gedachten. De nachten en ochtenden zijn het ergst, al zijn de laatste dagen 24/7 echt niet meer te doen. Iemand tips om op andere gedachten/tot rust te komen als je echt in de meest heftige gedachten/paniek/geen uitweg meer zit? Ik kan vandaag niet uit de situatie komen, kom niet tot rust en flip continu terwijl ik dat niet wil. Echt ondenkbaar heftig eraan toe….🙏

_shikantaza

Badass junkie
Ik zat al heel diep, maar de laatste dagen echt niet meer te doen. Helemaal doorflippen,huilen/schreeuwen dat ik niet meer kan/niet meer weten hoe mezelf in bedwang te houden/geen rust in lichaam en geest om tot iets te komen, hele extreme angsten/onrust/bang voor mezelf. Ben bij m’n ouders maar ook daar is het 24/7 een hel, maar ze houden me wel in de gaten.

Het gaat om Diazepam.

Vandaag is echt mega beangstigend, maar ben al weken aan het vechten tegen de extreem nare reacties en gedachten. De nachten en ochtenden zijn het ergst, al zijn de laatste dagen 24/7 echt niet meer te doen. Iemand tips om op andere gedachten/tot rust te komen als je echt in de meest heftige gedachten/paniek/geen uitweg meer zit? Ik kan vandaag niet uit de situatie komen, kom niet tot rust en flip continu terwijl ik dat niet wil. Echt ondenkbaar heftig eraan toe….🙏
Damn, ik ben er een beetje stil van. Mijn beste advies zou zijn om niet meer op te hogen, ook al doet 2mg Diazepam niet veel, misschien is het toch ontwenning. Zeker slechte ochtenden herken ik wel.

Verder: zoek afleiding. Boswandeling, een klusje, film kijken, boek lezen, etc.

RnB_fan

Bewuste gebruiker
Jouw symptomen klinken inderdaad als een heftige benzo ontwenning. Met daardoor een getriggerde angststoornis.

Ik ben met beiden goed bekend en meditatie heeft hierbij mijn leven gered (zowel letterlijk, als figuurlijk). Dagelijks één of twee keer een halfuurtje. Probeer het eens, zou ik zeggen!

Jazz35

Wijs gebruiker
Ach wat een hel beschrijf je. 💔
Kan jou alleen maar heel veel kracht toewensen en hopelijk érgens nog een klein beetje vertrouwen dat het snel beter wordt.

Dutchie85

Belezen gebruiker
Damn, ik ben er een beetje stil van. Mijn beste advies zou zijn om niet meer op te hogen, ook al doet 2mg Diazepam niet veel, misschien is het toch ontwenning. Zeker slechte ochtenden herken ik wel.

Verder: zoek afleiding. Boswandeling, een klusje, film kijken, boek lezen, etc.
Ik denk dat ik vandaag echt wel een flinke inslag heb van de ontwenning. Ik had 8 mg gepakt die 3 dagen, terwijl ik nog op 1,5 zat. Woensdagavond weer terug gegaan naar 1,5.

Hoe snel slaat een ontwenning in na laatste gebruik?

Vandaag zo extreem kritieke toestand dat ik niks kan doen. Hele lichaam en geest op de meest vreselijke manier ontregeld en niet vol te houden. Ik hoop dat ik vannacht een klein beetje rust krijg en dat het morgen iets milder mag zijn zodat ik wel weer iets van afleiding kan zoeken. Hoe extreem moeilijk ook!

Dutchie85

Belezen gebruiker
Jouw symptomen klinken inderdaad als een heftige benzo ontwenning. Met daardoor een getriggerde angststoornis.

Ik ben met beiden goed bekend en meditatie heeft hierbij mijn leven gered (zowel letterlijk, als figuurlijk). Dagelijks één of twee keer een halfuurtje. Probeer het eens, zou ik zeggen!
Dankjewel, ik ga kijken wat ik hiermee kan.🙏

_shikantaza

Badass junkie
Hoe snel slaat een ontwenning in na laatste gebruik?
Het is persoonlijk, maar ik denk na een dag of 2-3. Misschien dat het met stress eerder komt. Ik weet wel dat Benzo afbouw me
behoorlijk nerveus maakte, en dat maakt het extra vervelend. Toen ik tegen het einde meer vertrouwen kreeg ging het een stuk beter.

Dutchie85

Belezen gebruiker
Dankjewel allebei, dieper kan echt niet meer nee. 24/7 knokken om uit de heftige gedachten te blijven zoveel mogelijk en krijg totaal geen rust. Voel me zo bang en diep dat ik me geen raad weet. De GGZ zegt, afleiding zoeken in hele kleine dingen en veiligheid bij je ouders zoeken.

Afgelopen nacht toch een paar uur goed geslapen, wel heel vroeg wakker en mezelf moed en kracht ingesproken. Bij het douchen echt een hele nare gedachte dat ik echt niet meer kon en geen uitweg zag en ben dat ik zou knappen.

Beneden met m’n ouders even 2 broodjes gegeten met tegenzin en toch ondanks hoe slecht en akelig ik me voel met m’n vader heel rustig 1,5 uur buiten geweest in het bos. Kost extreem veel energie en voel me helemaal vervreemd van mezelf en akelig als ik er rond loop. Maar dit zal toch nodig zijn om de zware depressie en klachten te doorbreken. Gelukkig staan ze echt voor me klaar om me te steunen en af te leiden, ondanks dat ze het er zelf ook mega zwaar aan hebben.

Bij terugkomst net raak ik meteen in paniek omdat ik me geen houding weet te geven en niet weet hoe ik de dag door moet komen. Voel me zwaar depressief (niet alleen door Benzo afbouw) en lichamelijk heel slecht. Zie geen lichtpuntje…

Heb een schrift gepakt om dingen in op te schrijven van wat ik doe en wat ik als positief ervaar nu. Al is dat erg weinig nu, kleine dingen. Verder probeer ik zo een boek erbij te pakken en wat te lezen. Niets boeit me nog en heb nergens rust voor. Het is echt van minuut tot minuut kijken en overleven onder heftig slechte gedachten en gevoelens, herkenbaar?

Ik probeer ondanks hoe extreem het is om zo min mogelijk uit te spreken hoe akelig en slecht ik me voel. Al zie ik geen uitweg, dat helpt niet.

Jazz35

Wijs gebruiker
Dutchie, als ik zo lees dan doe je het zo 'goed' als mogelijk is binnen deze ontzettend nare omstandigheden. Je probeert afleiding te zoeken, te schrijven, je zoekt steun bij mensen die je dierbaar zijn en je probeert te blijven doen wat de gezonde versie van jou zou doen. Je gaat ontzettend diep nu, maar je doet dit goed, écht! :heartsuit:

Je hebt een paar uur geslapen, dat is een lichtpuntje! ✨
Je hebt gegeten, ook heel goed! ✨

Vervreemding en derealisatie horen bij paniek en heftige angsten. Het betekent níet dat je gek wordt, het zijn 'normale', zij het superheftige reacties van je lichaam, omdat je amygdala maar blijft afvuren.

Mijn beste tip: probeer (hoe onmogelijk dat ook lijkt) die afleiding te blijven zoeken. Wandel, schrijf, lees, kijk iets (een serie, een film), probeer iets fysieks te doen in de tuin of in de keuken. Ook al boeit het je niets en is het haast onmogelijk om je aandacht erop te vestigen, blijf het proberen. Blijf laten zien aan die amygdala dat er geen gevaar is, ook al schreeuwt die continu iets anders in je oor. De beste remedie tegen angst (als we het even niet over medicatie hebben) is het geen aandacht geven. Moeilijk, want het vraagt juist AL onze aandacht, slokt ons helemaal op. Maar al focus je je aandacht voor 51% op iets anders, dan werkt dat, echt!! Iedere minuut dat dat lukt is winst, en dus een lichtpuntje voor jou.

Veel sterkte!

:heartsuit:

Dutchie85

Belezen gebruiker
Dutchie, als ik zo lees dan doe je het zo 'goed' als mogelijk is binnen deze ontzettend nare omstandigheden. Je probeert afleiding te zoeken, te schrijven, je zoekt steun bij mensen die je dierbaar zijn en je probeert te blijven doen wat de gezonde versie van jou zou doen. Je gaat ontzettend diep nu, maar je doet dit goed, écht! :heartsuit:

Je hebt een paar uur geslapen, dat is een lichtpuntje! ✨
Je hebt gegeten, ook heel goed! ✨

Vervreemding en derealisatie horen bij paniek en heftige angsten. Het betekent níet dat je gek wordt, het zijn 'normale', zij het superheftige reacties van je lichaam, omdat je amygdala maar blijft afvuren.

Mijn beste tip: probeer (hoe onmogelijk dat ook lijkt) die afleiding te blijven zoeken. Wandel, schrijf, lees, kijk iets (een serie, een film), probeer iets fysieks te doen in de tuin of in de keuken. Ook al boeit het je niets en is het haast onmogelijk om je aandacht erop te vestigen, blijf het proberen. Blijf laten zien aan die amygdala dat er geen gevaar is, ook al schreeuwt die continu iets anders in je oor. De beste remedie tegen angst (als we het even niet over medicatie hebben) is het geen aandacht geven. Moeilijk, want het vraagt juist AL onze aandacht, slokt ons helemaal op. Maar al focus je je aandacht voor 51% op iets anders, dan werkt dat, echt!! Iedere minuut dat dat lukt is winst, en dus een lichtpuntje voor jou.

Veel sterkte!

:heartsuit:
Heel erg bedankt voor je steun en tips, heel fijn onder deze omstandigheden. Kan alle steun en tips keihard gebruiken.❤️

_shikantaza

Badass junkie
Dankjewel allebei, dieper kan echt niet meer nee. 24/7 knokken om uit de heftige gedachten te blijven zoveel mogelijk en krijg totaal geen rust. Voel me zo bang en diep dat ik me geen raad weet. De GGZ zegt, afleiding zoeken in hele kleine dingen en veiligheid bij je ouders zoeken.

Afgelopen nacht toch een paar uur goed geslapen, wel heel vroeg wakker en mezelf moed en kracht ingesproken. Bij het douchen echt een hele nare gedachte dat ik echt niet meer kon en geen uitweg zag en ben dat ik zou knappen.

Beneden met m’n ouders even 2 broodjes gegeten met tegenzin en toch ondanks hoe slecht en akelig ik me voel met m’n vader heel rustig 1,5 uur buiten geweest in het bos. Kost extreem veel energie en voel me helemaal vervreemd van mezelf en akelig als ik er rond loop. Maar dit zal toch nodig zijn om de zware depressie en klachten te doorbreken. Gelukkig staan ze echt voor me klaar om me te steunen en af te leiden, ondanks dat ze het er zelf ook mega zwaar aan hebben.

Bij terugkomst net raak ik meteen in paniek omdat ik me geen houding weet te geven en niet weet hoe ik de dag door moet komen. Voel me zwaar depressief (niet alleen door Benzo afbouw) en lichamelijk heel slecht. Zie geen lichtpuntje…

Heb een schrift gepakt om dingen in op te schrijven van wat ik doe en wat ik als positief ervaar nu. Al is dat erg weinig nu, kleine dingen. Verder probeer ik zo een boek erbij te pakken en wat te lezen. Niets boeit me nog en heb nergens rust voor. Het is echt van minuut tot minuut kijken en overleven onder heftig slechte gedachten en gevoelens, herkenbaar?

Ik probeer ondanks hoe extreem het is om zo min mogelijk uit te spreken hoe akelig en slecht ik me voel. Al zie ik geen uitweg, dat helpt niet.
Je komt er wel doorheen. Net zoals gisteren. Die nare afbouw laat het je allemaal een stuik duisterder zien dan het daadwerkelijk is.
Het duurt lang en het is niet leuk, maar het gaat over. En je weet nu wat de prijs is die je betaalt voor het ophogen van je dosis tijdens de afbouw. Dat is leren, hoe pijnlijk de les ook mag aanvoelen.

Probeer het los te laten. Afleiding is je grootste vriend op dit moment.

Jazz35

Wijs gebruiker
Afleiding is je grootste vriend op dit moment.
Dít. Klinkt als een onmogelijke opgave, ik wéét het. Maar ieder uur, wat zeg ik, iedere minuut dat het je lukt je aandacht te verleggen, is winst, een overwinning en een lichtpuntje voor jou.

Probeer iets te doen wat je óók zou doen als je je goed zou voelen. Ook al slaat dat voor je gevoel nu nergens op.

♥️

Dutchie85

Belezen gebruiker
Echt ondenkbaar drama….echt niet meer te doen gewoon!😢

Midden in nacht weer mega akelig wakker rond half 4 en niet meer geslapen. Enorme onrust, zeer heftige gedachten of je compleet overgenomen wordt, echt gek wordt en niet meer kan en veel activiteit in lichaam.

Helemaal hysterisch beneden dat ik niet meer kan en echt doordraai. M’n vader heeft me mee naar buiten gesleept om toch te wandelen. Heel veel boeren en gevoel van niet meer kunnen.

Gisteren was het echt nog rustiger, vandaag naast de enorm heftige gedachten en paniek ook veel meer pijn, steken, krioelend gevoel door hele lijf, hoofdpijn en mega beroerd.

Gisteren heb ik nog een beetje afleiding gevonden in stukje schrijven en lezen, vandaag ondenkbaar. Weet me echt geen raad meer, is echt voorbij de hel dit. Ben extreem sterk maar geen idee hoe ik dit volhou!🤯😔

Dutchie85

Belezen gebruiker
Dankjewel, maar opname bij de GGZ gaat me niets brengen. Ze zetten je letterlijk in een kamer en dan zit je daar…alleen. Ben blij dat m’n gezin me nog steunt onder deze omstandigheden. Als dat weg zou vallen ben ik echt m’n veiligheid kwijt.

RnB_fan

Bewuste gebruiker
Het klinkt toch wel als PAWS, zeker nu je ook de lichamelijke sensaties hebt zoals je die beschrijft. Het duurde bij mij 3 maanden en na 4 maanden voelde ik me echt weer een heel stuk beter. Kortom, volhouden dus. Je gaat niet dood, ondanks dat het wel zo voelt. En er komt een einde aan, alleen herstelt het GABA systeem helaas heel langzaam (maar uiteindelijk wel helemaal). Opnieuw benzo's pakken betekent dat je weer weken of maanden terug in de tijd wordt geslingerd.

De Zandman

DF-koning
@Dutchie85 ,
Het is erg zwaar nu lees ik. Alle sterkte toegewenst
Ik blijf aan een opname denken.
Het is niet zo dat je alleen op een kamer komt te zitten, je krijgt therapie. Wellicht ook medicijnen en de verpleging kun je altijd aan spreken als je het erg moeilijk hebt.
Ik ben er iig goed geholpen!
Dit kan zo toch niet doorgaan......
Gesteld dat je opgenomen kunt worden! Dat
Gaat tegenwoordig niet makkelijk...
Als je dat wilt, kun je via je huisarts naar de crisis dienst worden verwezen. Deze dienst bepaalt dan of je opgenomen wordt.

Houd vol!
Ik leef met je mee!

Dutchie85

Belezen gebruiker
Dank allemaal!

De crisisdienst komt nu dagelijks even aan huis, opname doen ze niet. Ze zeggen dat ik thuis in een veilige omgeving hele kleine dingen moet doen voor wat afleiding. Dat is nu stukje verplicht wandelen (credits aan m’n vader die me s’morgens toch het bos mee in sleept), douchen 2x per dag en 3 x per dag toch proberen te eten ondanks geen honger, wat schrijven en lezen als het lukt en wat tv kijken. En die laatste 3 lukt me nu niet eens. Meer zit er niet in naast veel rust pakken, ben uitgeleefd kapot fysiek en mentaal. Kan de telefoon ook amper zien, weg met dat ding. Vraag me niet om na te denken over iets of verder in actie te moeten komen, onmogelijk….Echt overlevingsstand!

Gisteren van een half tabletje terug moeten gaan naar een kwart per dag. Dat is nog een halve mg Diazepam per dag nu.

Mijn hele lijf is vandaag echt heel sterk zeurderig stekend/krioelend “brandend”, rug doet in midden pijn, druk op m’n hoofd, gezicht/mond aangespannen, verkrampte zwakke benen, pijn/steken in heupen, ademhaling ietswat kort en beetje een ziek gevoel. Zweten in nacht. Het voelt echt alsof je er nooit meer uitkomt…

Slechter dan dit kan je je niet meer voelen, maar ik moet ermee dealen. Veiligheid en rust/kleine dingetjes als het lukt.

Dat kwart tabletje moet er over 4 dagen af. Twijfelde vanochtend echt om hem nu al weg te laten…Hoe kan het nog erger worden?!😤

Dutchie85

Belezen gebruiker
Hebben jullie tips voor de stekende ontwenningspijnen en fysieke ongemakken, word er helemaal gek van van alles wat er in m’n lijf gebeurt. Vraagt zoveel energie. Niet te doen…Daardoor mega onrustig en opgefokt.

Heb al magnesium gepakt maar doet niets tot nu toe.

Jazz35

Wijs gebruiker
Reguliere pijnstilling ook geprobeerd? 1000 mg paracetamol en 400 mg Ibuprofen? Warme kruik op je buik? Kamillethee...?

Jazz35

Wijs gebruiker
Zullen kleine beetjes zijn, maar misschien íets van verlichting. Sterkte man!! Ik duim hard voor een iets betere nacht voor jou vannacht. ✨♥️

Kordie

DF-koning
Hebben jullie tips voor de stekende ontwenningspijnen en fysieke ongemakken, word er helemaal gek van van alles wat er in m’n lijf gebeurt. Vraagt zoveel energie. Niet te doen…Daardoor mega onrustig en opgefokt.

Heb al magnesium gepakt maar doet niets tot nu toe.

Fit sportbalsem. Die wit/groene tube.
Laat je daar maar eens door insmeren door je vader. Werkt zeer goed tegen stijve spieren, spierpijnen etc.

Dutchie85

Belezen gebruiker
Kamillethee en kruik heb ik erbij idd. Toch nog wat Valdispert gepakt in de hoop dat het iets doet (tegen beter weten in waarschijnlijk) Ik wil als het ff niet hoeft de medicatie uit de weg gaan, of het moet zo doorgaan morgen. Dan boeit het niet, als het maar werkt. Vandaag echt lichamelijke uitbraak tot en met….

Dankjewel Kordie, ga de tube meteen bestellen. Alleen vraag ik me af of het hevige spierpijn is of eerder zenuwpijn. Heb het ook in het hoofd inclusief hoofdpijn, duizelig erbij en heel snel overprikkeld en druk op de ogen.

Jazz35

Wijs gebruiker
Paracetamol kan geen kwaad lijkt me. Maar goed, ik ben geen dokter, dus aan medische adviezen van een leek heb je weinig. Sterkte met de nacht!!

Kordie

DF-koning
Alleen vraag ik me af of het hevige spierpijn is of eerder zenuwpijn

Tegen zenuwpijn zal het niet werken, maar tegen spierpijn (bij mij) heel goed.
Vooral voor overbelaste spieren

Heb het ook in het hoofd inclusief hoofdpijn, duizelig erbij

Kan ook vanuit je schouder en nek komen.
Als die mokervast zitten dan kun je dat voelen als hoofdpijn en duizelig worden.

Raver

Badass junkie
Zo herkenbaar allemaal. Ik heb ook verschrikkelijk diep gezeten. Paracetamol nam ik gewoon dagelijks in die periode. Helpt bij die pijnen man, ook magnesium tegen de spierspanning. Tijgerbalsem, massages (indien mogelijk), wat beweging en warm douchen. Dit is echt afkick, hoe bizar het ook is. Want dat is het soms. Je zenuwstelsel is nu haywire en je spieren spannen enorm aan waardoor je die pijn krijgt.

Toen ze mij in 3 weken naar 0 brachten vanaf 80mg was ik zo stijf als een hark. De pijn die ik ervaarde was bizar, in mijn kaken, schouders, benen, rug. En die duizeligheid erbij, echt overleven was dat.

Bovenaan