Zware opiaat verslaving

RayBo1970

Newbie
Hallo allemaal,

Waar moet ik beginnen ? Ik ben pijn patiënt en zoedoende verslaafd geraakt aan de opiaten mede door mijn artsen die maar voor bleven schrijven.....alles heb ik al gehad zelfs de zware Palladon waarvan ik de maximale hoeveel vaak overtrad. Daarbij Oxycodon, Nitrazepam en Oxazepam en dan weet je het wel.....maar wel alles keurig van de arts en apotheek !!
Nu aan het afkicken en man zo ziek met name in de ochtenden en de nachten zijn een hel !! Ik vraag geen begrip, ik ben degene die ze slikt en geslikt hebt. Toch zou steun welkom zijn.....

Ray

:(

benzzzy

Badass junkie
Met pijn waarvoor opiaten nodigzijn is het altijd kiezen uit 2 duivels.

Of je hebt geen levens qualiteit ivm de pijn of je raakt verslaafd aan opiaten maar de pijn is tolereerbaar.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Wat naar.. bouw het rustig af.. en overleg dit met je arts. Cold turkey kan gevaarlijk zijn..

Nitrazepam en oxazepam zijn alleen geen opiaten. Dit heeft weer net andere afkick verschrijnselen. Deze stoffen horen tot de groep benzodiazepinen. Hoe erg ben je aan deze stof specifiek verslaafd?

De Zandman

DF-koning
Als je werkelijk de wil hebt, en er werkelijk echt vanaf wilt, dan lijkt mij een klinische detox om te beginnen de enige juiste weg.
Het is m.i. véél te link om dit in je uppie thuis te moeten doen.
Je hebt zonder meer intensieve begeleiding nodig.
Mijn advies is om via je huisarts je te laten verwijzen naar verslaving zorg.
Ik kan me voorstellen hoe ellendig je er nu aan toe bent. Neem actie!

hansje1963

Belezen gebruiker
Beetje vreemd dat we niets meer van je horen, gaat het nog of ben je inmiddels opgenomen in een kliniek? Lijkt me niet verstandig om dit thuis te doen ivm de ziekteverschijnselen die erg heftig kunnen zijn, ook van de benzodiazepines kan je flink last krijgen, mede na hoge doseringen. Ben benieuwd naar je reactie en hoe het met je gaat! Groetjes en hou je taai!

Bovenaan