Zuiveren --> Resultaten

Mokum3.33

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
Mokum3.33 zei:
Nog nieuwe ontwikkelingen met het zuiveren?
Ben namelijk erg benieuwd naar de resultaten :)
Volg t onderwerp stil op de achtergrond :beer:

Laatst heb ik wat Amf. gezuiverd met verhitte aceton. De Amf/Caf. loste zeer snel op. Ik heb dit niet laten testen, zelf heb ik het natuurlijk wel getest. :grin:
Werking was zeer goed.
Niet dat dat iets concreets zegt over het percentage Amf maarja.... volgende keer eens laten testen.
nice, beter dat t goed gegaan is :wink:
ben idd wel benieuwd naar de percentage. ga t dan ooit zelf ook proberen :) ben nu al benieuwd naar de uitkomst!

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Succes er mee, slechter kan het er niet van worden iig :)
Laat tegen de tijd de uitslag weten.

Zoals eerder al werd gemeld door "de Beer" let op met open vuur en aceton. :stoned:

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Na het zuiveren kan het dan kloppen dat het niet meer brand en geen vieze smaak meer aan zit? Die geur van pep hangt dan in dat bakje waar de aceton in is gelopen... De werking lijkt ook minder geworden iedere keer heel vreemd... :confused:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
NOISESUPRESSOR zei:
Na het zuiveren kan het dan kloppen dat het niet meer brand en geen vieze smaak meer aan zit? Die geur van pep hangt dan in dat bakje waar de aceton in is gelopen... De werking lijkt ook minder geworden iedere keer heel vreemd... :confused:

Het ruikt wel minder, brand bij mij ongeveer hetzelfde en de werking is veel beter.
Je doet iets verkeerd of hebt aparte bagger die niet oplost in aceton :)

De Beer

Newbie
Hallo beste mensen,

Hier even een berichtje over mijn resultaten, beetje laat want de uitslag duurde een weekje langer (waarschijnlijk doordat het geen speed bleek te zijn) die ik gekregen heb met mijn verwarmde aceton methode:
Allereerst was er iets vreemds aan de hand, ik had namelijk een verse portie speed gehaald en deze gezuiverd met warme aceton. waar ik vorige keer 7% amf. en 70 %caf. kreeg van mijn ''vriendelijke'' dealer, heb ik deze keer geen speed gekregen maar 4-fluor......amfetamine (ook wel flux genoemd) met in eerste instantie 62% cafeine. Ik was verbaasd, want hoewel dit witte poeder verschrikkelijk brandde in de neus lijkt de uitwerking vrij veel op die van pep. (niet zo gek natuurlijk: blijft een amfetamine vorm) Het was jammer dat ze niet konden testen hoeveel procent van dat spul er in zat, hier hadden ze blijkbaar geen apparatuur voor.
Maargoed mijn resultaten van het percentage cafeine hebben ze wel gegeven en deze was niet mis
VOOR: 62 % caf.
NA: 1% caf.

Ben erg blij dat het zo goed gelukt is en heb nu voor 4 gram (62% caf.) totaal 200 ml aceton (warm) gebruikt en zou volgens de theorie van donnie (dat 1 gram cafeine oplost in 50 ml aceton bij 20 graden Celcius) dus nog met minder aceton toekunnen, helemaal omdat ik het verwarmd heb.....
Goed, volgende missie is, nog een keertje, maar dan met echte amfetamine en eens kijken wat de minimale hoeveelheid aceton die je kan gebruiken is.

Succes met jullie eigen pep! :wink:

P.S. nogmaals, dat verwarmen scheelt tijd en aceton, maar PAS OP MET VUUR EN ACETON!!

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
@ Beer,

Goede resultaten qua caffeine verwijdering!

Ik zou die 4-fluor alleen echt niet door je neus halen, zo heftig vergeleken met Amf, dat kan gewoon niet goed zijn (als je je bedenkt dat amf. al slecht is). Ik raad je aan de 4-fluor gewoon in een capsule te doen en door te slikken.

Wat voor kleur was de overgebleven 4-fluor ? Ik heb ooit 99,9% pure gehad (Research Chem. vendor van het net) en deze was bruin achtig.

kildeer

Belezen gebruiker
Geweldig topic!
Moeten het eigenlijk re-namen tot 'De zorgvuldig, systematisch en geduldig uitgevoerde wetenschappelijke acetonexperimenten van chemisten-in-de-dop Donnie en Beer'

Zeer fijn om te lezen dat er licht aan het eind van de cafeïne-tunnel is. Ik heb slechts 1 tip toe te voegen: ga voor 100% watervrije aceton gewoon bij de apotheek langs, hebben ze daar altijd, is vrij verkrijgbaar en kost niets.
Ik heb al een flesje in huis; nu de met cafeïne vervuilde zak amfetamine nog.. :)

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
:) Die naam schrikt af denk ik.

Ik kan me niet voorstellen dat ze bij de apotheek gratis aceton weg geven. Het kost hun ook geld, waarom zouden ze aan barmhartigheid doen?

kildeer

Belezen gebruiker
Oh ja, ik zie nu dat die zin een beetje overkwam als Heden: Gratis Aceton Bij Apotheek, maar de "kost niets" was figuurlijk bedoeld :wink: Paar euro voor 500 ml.

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
kildeer zei:
Geweldig topic!
Moeten het eigenlijk re-namen tot 'De zorgvuldig, systematisch en geduldig uitgevoerde wetenschappelijke acetonexperimenten van chemisten-in-de-dop Donnie en Beer'

Zeer fijn om te lezen dat er licht aan het eind van de cafeïne-tunnel is. Ik heb slechts 1 tip toe te voegen: ga voor 100% watervrije aceton gewoon bij de apotheek langs, hebben ze daar altijd, is vrij verkrijgbaar en kost niets.
Ik heb al een flesje in huis; nu de met cafeïne vervuilde zak amfetamine nog.. :)

Heb hier wederom andere meut, ga ook maar weer een poging wagen. Dit keer ook maar eens langs de apotheek voor goeie aceton en eens kijken wat het word. Ook in de planning even langs testcentrumpje te gaan met paar soorten en de gefilterde dan straks. Maar moet veel werken dezer dagen dus moet nog even kijken hoe of wat...

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
kildeer zei:
Oh ja, ik zie nu dat die zin een beetje overkwam als Heden: Gratis Aceton Bij Apotheek, maar de "kost niets" was figuurlijk bedoeld :wink: Paar euro voor 500 ml.

Aha, dat is duidelijker.

Ik haal het altijd bij een klein drogisterij-tje die verkopen het per liter in van die glazen flessen. Kost iets van EU 5,-

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Maar aceton gebruiken ze toch ook altijd om grote hoeveelheden nat te maken en langer te bewaren, of heb ik dat fout? Maar er zit zo'n sterke lucht aan aceton dat ruik je er meteen door? En hoe krijg je na het filteren weer fijne blokjes, paar druppels water erbij ofzo? :confused:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
NOISESUPRESSOR zei:
Maar aceton gebruiken ze toch ook altijd om grote hoeveelheden nat te maken en langer te bewaren, of heb ik dat fout? Maar er zit zo'n sterke lucht aan aceton dat ruik je er meteen door? En hoe krijg je na het filteren weer fijne blokjes, paar druppels water erbij ofzo? :confused:

Daar gebruiken ze volgens mij geen aceton voor. Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is het zo dat als je natte speed ofwel pasta hebt. Dan heeft de maker het gewoon niet laten drogen aan het einde van het proces, welke (vloei)stoffen er dan wel inzitten weet ik niet.

Hoe bedoel je fijne blokjes, bedoel je daarmee wat grovere stukjes in plaats van dat poederige spul?

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
NOISESUPRESSOR zei:

Daar gebruiken ze volgens mij geen aceton voor. Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is het zo dat als je natte speed ofwel pasta hebt. Dan heeft de maker het gewoon niet laten drogen aan het einde van het proces, welke (vloei)stoffen er dan wel inzitten weet ik niet.

Hoe bedoel je fijne blokjes, bedoel je daarmee wat grovere stukjes in plaats van dat poederige spul?

Ja juist ja wat compacter zeg maar of is dat niet mogelijk? En vaak dan maken ze er pasta van en is het al zeker wel een keer droog geweest? :confused:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Hoe je dat voor elkaar zou kunnen krijgen weet ik niet. Ik vind het niet erg dat het wat poederig is, maar ik neem dan ook vaker een bommetje. Je moet met dat poeder inderdaad heel voorzichtig je neus ophalen, anders adem je alles je keel in :grin:

Volgens mij is het nooit droog geweest als je pasta hebt.

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Die meut hier gewassen en gedaan, lost bijna niks op...word ook wat fijner poeder plus smaak en alles blijft er nu wel aan zitten. Paar gram gefilterd met 100ml en had dat niet verwacht. Het is wel zuivere speed maar ga er niet superhard op ofzo, heb ooit horen zeggen ook shotspeed ofzo maarja...

De Beer

Newbie
@ donnie

Dat is inderdaad een beter plan dan door de neus,
over de kleur van die 4-fluor , het was gewoon wit poeder, alleen zelfs nog fijner dan de gezuiverde amfetamine...
als pure 4-fluor bruin is dan moeten ze er dus nog andere troep door hebben gegooid die er met de aceton blijkbaar niet uit te krijgen is.., wel vreemd overigens want er zat niet eens een licht gelige kleur aan, zou wel moeten als de pure versie bruinig is....
het enige wat ik kan bedenken: het is misschien toch nét een andere variatie van het molecuul, die wel wit is..... :confused:
zal nog eens bellen, en vragen of ze de molecuulformule hebben :grin:

TomThaMan

Newbie
Is er nog nieuws van testsamples met goede resultaten? Ik heb net van het beetje pep dat ik had (110 mg, gewogen met weegschaal die per 100ste gram weegt) gewassen met de methode van de Beer, en heb 70 mg overgehouden. Lijkt dus te werken. Ik ga zo ff 2 gram pep halen om een nauwkeuriger resultaat te krijgen, en daar dan een testsample van weg brengen.

*Goede tip voor de mensen die dit groots aan willen pakken, pleur je onsje pep in een koffiefilter, de aceton in het koffiezetapparaat. En voila, je pep-zuiveringsmachine doet de rest :smoke:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik heb net wat nieuw poedersuiker, maar deze is nogal erg goed lijkt het. Ik ga het donderdag zonder te zuiveren weg brengen naar het test center.

@Tom

Ben benieuwd naar je resultaten.
Over jouw goede tip, dat werkt dus niet/nauwelijks.

TomThaMan

Newbie
Dat van dat koffiezetapparaat was uiteraard een grapje :tearsofjoy:

Ik heb net 1.4 gram pep in verwarmde aceton gepleurd, en heb 0.9 gram overgehouden. 500 mg verschil, lijkt dus zeker goed te werken! donderdag 2 samples wegbrengen, eentje voor en na de zuivering. Ik hou jullie op de hoogte.

TomThaMan

Newbie
Yep, ook in Den Haag. De pep ruikt nu echt veel minder sterk, was dat bij jou ook? En de overgebleven aceton is een beetje troebel... Ik heb degene van de Etos gebruikt, ik hoop niet dat deze verdund is met water. Stond in ieder geval niet op het etiket. Waar heb jij je aceton gehaald dan?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Dan kom ik je misschien nog tegen, ik ben eerst hoor. :grin:
Mij herken je aan het ontbreken van haar op enkele millimeters na.

De pep ruikt inderdaad minder sterk na de zuivering en het filtraat is inderdaad troebel.
Die van mij is van een lokaal drogisterij-tje. De meeste aceton is wel puur volgens mij hoor.

TomThaMan

Newbie
Ik vraag me dan af wat hetgeen is dat de karakteristieke geur van speed veroorzaakt. Want volgens mij is cafeïne geurloos... je zou dus zeggen dat er nog meer stoffen uit verwdijnen. Maar heb jij je aceton weleens verwarmd en daarmee je pep gezuiverd?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Die geur komt van de stoffen die gebruikt zijn om Amfetamine te maken.
Ja dat heb ik een keer gedaan, en daarna gebruikt. Heb dus geen resultaten er van.

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Ben op gegeven moment maar gestopt met te vragen of de aceton wel droog was want kreeg iets of wat overal dezelfde antwoorden en bij de apotheek hier in het dorp verkopen ze het niet meer want dat liep niet ofzo. Daar werd ook gezegt dat aceton zelf een stof is waar geen water door kan zitten. Misschien zijn er flesjes medt toegevoegde stoffen ofzo maar ben het nergens tegengekomen.
Ze gebruiken ook wel eens olie ofzo smeren ze op de pep bijv, klomp klei zegma. Dat verdwijnt dan ook als sneeuwvoor de zon. Vind het trouwens zonde om het bij een ons te doen want dan is het gelijk zo kurkdroog dat werkt toch nie...

anon22

Belezen gebruiker
even een andere vraag.
ik heb een hele berg met dexamfetamine tabletten.
is het mogelijk om de dexamfetamine eruit te filteren?
als ik het goed heb bestaat het alleen uit bindmiddel en dexamfetamine.

iemand die een manier weet?

is het misschien zo dat dexamfetamine niet op lost in aceton maar bindmiddel wel??

bedankt voor tips

dyson

Newbie
een vraag

wat gebeurt er als ik gewone amfetamine uitkook met ammonia 1 is dit mogelijk 2 wat zijn de effecten en 3 hoe verwoestend is dit ivm snuiven of slikken

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
anon22 zei:
even een andere vraag.
ik heb een hele berg met dexamfetamine tabletten.
is het mogelijk om de dexamfetamine eruit te filteren?
als ik het goed heb bestaat het alleen uit bindmiddel en dexamfetamine.

iemand die een manier weet?

is het misschien zo dat dexamfetamine niet op lost in aceton maar bindmiddel wel??

bedankt voor tips

Je kunt die tabletten toch ook gewoon slikken, waarom wil je het zo graag snuiven? (of spuiten)

Ik weet niet of bindmiddel oplosbaar is in aceton, ik zou er achter kunnen komen met een handig hulpmiddel genaamd google, maar dat kun jij ook. succes :)

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Re: een vraag

dyson zei:
wat gebeurt er als ik gewone amfetamine uitkook met ammonia 1 is dit mogelijk 2 wat zijn de effecten en 3 hoe verwoestend is dit ivm snuiven of slikken

Wat hoop je er zelf mee te kunnen bereiken? Denk je er hetzelfde als met coke gedaan wordt om crack te maken mee te bereiken ofwel een rookbare vorm van speed, welke we meth noemen, te maken?
Als dat het geval is, nee dat werkt niet.

Wat de effecten wel zijn, geen idee? Weinig nuttigs mijn inziens.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
TomThaMan zei:
Yep, ook in Den Haag. De pep ruikt nu echt veel minder sterk, was dat bij jou ook? En de overgebleven aceton is een beetje troebel... Ik heb degene van de Etos gebruikt, ik hoop niet dat deze verdund is met water. Stond in ieder geval niet op het etiket. Waar heb jij je aceton gehaald dan?

Ik heb net de uitslag gehad, was vorige week vergeten te bellen. Resultaat is best oke 49% Amfetamine, zonder te zuiveren. :)

Plimu

Bewuste gebruiker
just my 2 cents...

als excuus:

je moet een aantal w90 gesmeerde lagers van een frees tafel opnieuw smeren.
die mogen nooit in contact komen met water omdat je ze anders nooit meer kunt smeren (waterlaag in het lager) moet je de oude olie kunnen verwijderen met een superoplosser die niet uit water bestaat.

Carlitos

Badass junkie
49 % is wel meer iets dan best oke vind ik,zeker in deze tijd.
Het is maar ook net wat je gewend bent ik ben te lang verwend geweest en nu wil ik niet meer terug naar de oude.
Maar nu nieuwe vinden van dezelfde kwaliteit is irritant en moeilijk maar het kan nog wel.

priscilla

Experimenterende gebruiker
ik heb ook is die methode geprobeerd,want er zat zon wasmiddelgeur bij mij aan,die is wel weggegaan na die aceton methode,bleef alleen heel erg weinig over,maar smaak beter nu :mrgreen:gebruikt tendos aceton,is dit eigenlijk de goede aceton??vanwege dat er zo ontzettend weinig overbleef vd 2gram,net 1goede snuif,dit is ook de enige die ik weet te kopen,verder nergens te vinden omg hier,boerendorp ook :tearsofjoy: dus tips zijn welkom :grin: :tearsofjoy:

Bovenaan