Zuiveren --> Resultaten

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Na enige tijd zijn eindelijk de resulaten bekend van mijn speed zuiverings projectje:

De speed waarmee ik begon heb ik laten testen bij het testcentrum.
19 % Amfetamine 49 % Cafeine :(

De zuiveringsmethode welke ik heb gebruikt is hier te lezen.

De resultaten van het testcentrum van het gezuiverde monstertje:
35% Amfetamine 11 Cafeine

Conclusie

De methode van zuiveren (wassen met aceton en door filter laten lopen) Is dus geschikt om de cafeine uit je speed te halen. Er is nog 11% cafeine overgebleven, door zorgvuldiger of meerdere keren te wassen kan deze eventueel nog opgelost worden. Hierdoor zal een iets beter resultaat verkregen kunnen worden.

Verklaring
De verkalring voor het verdwijnen van de cafeine is simpel:
Cafeine lost in tegenstelling tot amfetamine goed op in aceton. Als je deze mix door een koffiefilter laat lopen zal alleen de aceton met de daarin opgeloste cafeine door het filter komen.
De cafeinevrij speed blijft in het filter liggen

Voor de mensen die niet houden van cafeine in hun speed is dit dus een eenvoudige oplossing.

Wacky

Badass junkie
19% naar 35% betekent dat je 46% van je materiaal verwijderd hebt.

Je hebt na het halveren van je totaal nog 11% cafeine. Voor het halveren van het materiaal was deze caffeine verantwoordelijk voor 6% van het totaal.

Je zou dan dus 43% caffeine eruit hebben gehaald en 3% overige rommel. Mogelijk heb je er alleen maar caffeine uit gehaald en is die 3% fout door onnauwkeurigheden in de getallen.

Je had zelf de conclusie al getrokken, het is goed om caffeine eruit te halen, maar je hebt ook nog 54% overig. Dat hoort maar 26% te zijn. Je werk is dus nog niet klaar, welke zooi zit er nog in, en hoe haal je dat eruit ? :P

Maar toch denk ik dat het makkelijker en goedkoper is om gewoon goede pep te gaan zoeken en je geld terug eisen bij wie je dit verkocht heeft. :)

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Klopt :)

Als je kijkt naar de beginwaarden 19% Amf en 49% Caf. Wat samen 68% is blijkt dat daarin dus nog 6% andere zooi zit.
Helaas is dit niet verdwenen met het filteren waardoor het percentage ervan zo erg vergroot is.
Ik denk dat het niet beter te krijgen is dan dit. :cry:

Als je b.v. pep zou hebben met 40 % Amf en 34 % Caf. Zou je behoorlijke resultaten kunnen halen.

p.s.
Van het testcentrum hoorde ik dat de resultaten de laatste tijd erg slecht zijn. Ze noemde nog een resultaat wat ook vandaag was binnengekomen 61 % cafeine :openmouth: Diep triest.

Wacky

Badass junkie
ik denk niet dat er dan 6% andere zooi inzit

Normaal is het 74 + 26%

nu heb je 19% amfetamine, daarbij zou dan lijkt mij 6% noodzakelijk bijproduct horen. Samen 25% dus. Tel daarbij je 49% cafeine en er is nog 26% overige troep.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Dat zou kunnen, maar wat dan vreemd is, is dat als je 100% zuivere snuifbare pep hebt is dat 74% Amfetamine 26% Sulfaat. De pep welke ik had bestaat uit 49% Cafeine en 19% Amf + (evt 5% bijproduct) = 74 %
Wat is dan de overige troep die overblijft na het verwijderen van de cafeine.

Of is het zo dat die 19% Amfetamine maar 6,68 % sulfaat nodig heeft om snuifbaar te zijn en de cafeine niets ?? :confused:

73 vs 27 is ongeveer 1 op 3 verhouding.

Dus 19 amf zou dan idd 6 2/3e sulfaat nodig hebben.. klinkt me niet gek in de oren.

Caffeine is in zn puurste vorm poeder en kan meteen gesnoven worden.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Zo gaat het:
Dealer heeft een kilo puur liggen. 740 g Amf 260 g Sulfaat Puurheid 74%
Dealer (eikel) versnijdt 1 op 2 en gooit er een kilo cafeine (en andere troep) bij.
Resultaat: 740 g Amfetamine 260 g sulfaat 1000 g Cafeine
Resulteerd in 2000 / 740 = 37 % en voila het vaak gehoorde getal.

De volgende versnijder versnijdt weer 1 op 2 en je krijgt 740 / 4000 is 18,5 % en dat is de troep die ik hier heb :)

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Nouja het was kutpep het is nu gewoon gemiddelde pep:

Bron: www.drugs-test.nl

evil_kermit

Bewuste gebruiker
bedankt donnie darko voor je bereking over de zuiverheid van speed.
het 2e zinnetje dat ze bij de zuivere amfetamine dus zoveel aantal sulfaat bijvoegen zag ik graag.op een oud topic met iemand in discussie gegaan omdat hij dacht dat hij 100% pure amf. snuifde.toen ik hem vertelde dat dat onmogelijk was en als je zuiverheid tussen de 70 en 80% bedraagt je verdomd goed grief hebt (ik heb dit eens gehad en verdomd man daar heb je weinig van nodig of je slaapt 3 dagen niet) en dat het overgrote deel zware rommel is (tussen 30 en 40% zuiverheid) zij hij dat ik een vuile versnijder was :confused:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
evil_kermit zei:
het 2e zinnetje dat ze bij de zuivere amfetamine dus zoveel aantal sulfaat bijvoegen zag ik graag.op een oud topic met iemand in discussie gegaan omdat hij dacht dat hij 100% pure amf. snuifde.toen ik hem vertelde dat dat onmogelijk was en als je zuiverheid tussen de 70 en 80% bedraagt je verdomd goed grief hebt (ik heb dit eens gehad en verdomd man daar heb je weinig van nodig of je slaapt 3 dagen niet) en dat het overgrote deel zware rommel is (tussen 30 en 40% zuiverheid) zij hij dat ik een vuile versnijder was :confused:

No problemo.
Je kan wel een stof hebben welke voor 100% uit amfetamine bestaat, dat is echter vloebaar. De enige manier om het snuifbaar te maken is door het te laten reageren. Dus snuifbaar (of nog pasta-achtig) is de allerbeste kwaliteit idd 74 %

J0rrit

Badass junkie
DonnieDark0 zei:
evil_kermit zei:

No problemo.
Je kan wel een stof hebben welke voor 100% uit amfetamine bestaat, dat is echter vloebaar. De enige manier om het snuifbaar te maken is door het te laten reageren. Dus snuifbaar (of nog pasta-achtig) is de allerbeste kwaliteit idd 74 %

75 %, heb namelijk eens laten testen op 75 %, dat was volgens de testservice de max!!!

de GT

Bewuste gebruiker
dus die mensen die pep willen sprayen zouden eigenlijk 100% pure vloeibare pep moeten hebben, en dat in een spray stoppen.

dat blijft dan oneindig houdbaar, en geeft tenminse een fatsoenlijke dosis pep per spray :sunglasses:

nu nog opzoek naar 100% pure, vloeibare pep

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Ik denk dat je die zelf wel niet al te moeilijk kunt maken van je pep!

weetje dat zeker? lijkt me wel vet! doe een beetje olie achtige pep in een capsule, en wakkeren maar!! :hearteyes:

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
De methode van zuiveren (wassen met aceton en door filter laten lopen) Is dus geschikt om de cafeine uit je speed te halen. Er is nog 11% cafeine overgebleven, door zorgvuldiger of meerdere keren te wassen kan deze eventueel nog opgelost worden. Hierdoor zal een iets beter resultaat verkregen kunnen worden.

Verklaring
De verkalring voor het verdwijnen van de cafeine is simpel:
Cafeine lost in tegenstelling tot amfetamine goed op in aceton. Als je deze mix door een koffiefilter laat lopen zal alleen de aceton met de daarin opgeloste cafeine door het filter komen.
De cafeinevrij speed blijft in het filter liggen

Hey Donnie! Bedankt om dit met ons te delen! Het is voor mij alleszins erg bruikbaar omdat ik moeite heb om aan kwalitatief goeie speed te geraken. Maar ik zit nog met een aantal vragen:

1) Wat voor filter gebruik je om de caffeine eruit te wassen? Gewoon een koffiefilter?

2) Waar geraak je aan aceton? Kan je dit gewoon bij de apotheker halen (met of zonder voorschrift)?

3) Gooi je eerst je speed samen met de aceton in een glas om zo door te roeren de caffeine op te lossen en giet je dit mengsel daarna door de filter? Of leg je gewoon je speed in de filter en giet je de aceton erover uit?

4) Gaat er door het oplossen in aceton echt niets amfetamine kwijt?

Bedankt alleszins! Ik hoop dat er nog veel meer van deze erg bruikbare posts komen!

tijdbom

Experimenterende gebruiker
De volgende keer moet je eigenlijk wegen hoeveel gram 'pep' je voor en na hebt, dan kun je ook zien hoeveel amfetamine er verloren gaat.

Stel dat je 1000 mg hebtm 30 % amf 30% caf.
Dus 300mg amf
300 mg caf
400 mg rest
Je filter het en je houd 37,5% amf, 12,5% caf over en je hebt nog 700 mg
amf = 700 * 0,375 = 263 mg
dan heb je dus 37 mg amfetamine verloren

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
@Hillbilly Bastard

1) Wat voor filter gebruik je om de caffeine eruit te wassen? Gewoon een koffiefilter?
- Een koffiefilter is prima, duw het filter in een glas en vouw de randen om de buitenkant heen.

2) Waar geraak je aan aceton? Kan je dit gewoon bij de apotheker halen (met of zonder voorschrift)?
- Bij de drogist kan je dit zeker halen, ook vele klusmarkten. Altijd zonder voorschrift waar je op moet letten is dat je 100% aceton hebt. (andere benamingen droge aceton, watervrije aceton)
Ik zou gewoon even zoeken naar het telefoonnummer van de dichtsbijzijnde drogist en vragen of ze aceton verkopen en vervolgens of dit 100 % is. (absoluut geen water) Als ze vragen waarvoor kan je b.v. zeggen om iets te ontvetten.

3) Gooi je eerst je speed samen met de aceton in een glas om zo door te roeren de caffeine op te lossen en giet je dit mengsel daarna door de filter? Of leg je gewoon je speed in de filter en giet je de aceton erover uit?

- Het makkelijkst is inderdaad de aceton in een 2e glas te doen hier de speed bij te doen en dit een beetje schudden/roeren. Vervolgens kiep je het rustig over in de filter. Er blijft zeker weten speed in het glas (waar je mee roerde) dus vervolgens nog wat aceton erin en proberen de restjes eruit te spoelen.

4) Gaat er door het oplossen in aceton echt niets amfetamine kwijt?
-Amfetamine kan niet oplossen in aceton, cafeine wel. Dus zolang je watervrije aceton hebt lost puur en alleen de cafeine erin op. Het verlies is echt nihil, het grootste verlies heb je nog van restjes die in het glas blijven zitten.

verder:
amfetamine op laten drogen in het filter (aceton verdampt erg snel in de lucht) Zodra het filter is opgedroogd, kiep je de amfetamine op een plaat. Dan even goed uitspreiden en de laatste aceton laten verdampen. Nu is je amfetamine, zo goed als, cafeine vrij.

Nadelen:
Mocht jouw amfetamine versneden zijn met grote hoeveelheid andere troep (bakmeel ??) Blijft dit er natuurlijk gewoon inzitten.
Schrik niet van het verlies, sommige speed bestaat voor meer dan 50% uit Cafeine.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
tijdbom zei:
De volgende keer moet je eigenlijk wegen hoeveel gram 'pep' je voor en na hebt, dan kun je ook zien hoeveel amfetamine er verloren gaat.

Stel dat je 1000 mg hebtm 30 % amf 30% caf.
Dus 300mg amf
300 mg caf
400 mg rest
Je filter het en je houd 37,5% amf, 12,5% caf over en je hebt nog 700 mg
amf = 700 * 0,375 = 263 mg
dan heb je dus 37 mg amfetamine verloren

Het verlies is nihil en er komt waarschijnlijk geen volgende keer. Het werkt ook niet, want er zitten soms ook andere versnijdingsmiddelen bij. Waarvan sommige misschien oplossen en anderen weer niet. Lossen ze op zou dat onterecht op verlies lijken.

Ik heb het ook geprobeerd met een klein beetje
aceton gekocht bij de etos, koffiefilter van de vertrouwde AH

Ik had een tijdje geleden wat pep gekocht, gozer vertelde me dat ie niet zo goed was en dus mocht ik het cheap hebben, ik moest voor iemand anders wat regelen die het erg graag wilde hebben ondanks dat het dus niet al te goede verwachtingen mocht hebben, zijn geld = zijn keuze

anyway, klein beetje aan overgehouden. 1x geprobeerd met bommetje van (gokje) 200-300 mg. Werd er aardig vaag van, iig de eerste 2-3 uur, waarna het minder werd. Niet al te plezierig, waarna ik vermoede dat er een aardige berg cafeine bij zat. Kan iemand dit bevestigen, of krijg je van een hoop cafeine een heel ander gevoel? Van regelmatige kleine lijntjes werd ik minder vaag, maar was niet echt normale en plezierige pep cruise.

dus deze techniek maar eens geprobeerd, zoals beschreven. Er bleef van de zoiezo al kleine hoeveelheid zo'n lijntje over, op het oog zo'n 40-50% van het geheel, bagger met zo'n 3 plantages per gram dus ongeveer maar goed..

lijntje uitgebreid laten drogen en vervolgens geconsumeerd, smaakt veeeel meer als de normale pep die ik ken, en de werking lijkt ook een stuk beter, gewoon scherp en alert niet beetje vaag en lastig concentreren. Misschien maar es doorgeven aan de persoon met die berg van deze troep,

oh ja natuurlijk moet ik testen enz enz, maar zit er nu ff niet in. Het lijkt iig geen negatief resultaat op het pepje te hebben..

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
@ Zuidwester

Dat het geen negatief resultaat heeft heb ik al bewezen door het te laten testen en een verhoging in amfetamine gehalte te realiseren. Dus dat zit wel goed :)

Heb je er wel op gelet dat je watervrije aceton hebt / 100 % Aceton. Je hebt ook aceton welke gemengd is met water. Amfetamine lost op in water en zo zou er dus een deel van je amfetamine op kunnen lossen en door je filter heen lopen.
Hoe minder er overblijft hoe meer troep je er uit hebt gehaald moet je maar denken.

Over de effecten:
Jouw eerste bommetje lijkt mij ook wel vrij veel ik doe meestal 150 mg max 200. Het zou door de caffeine kunnen komen, maar als je amfetamine uitwerkt voel je je natuurlijk ook weer anders.

Bij een bommetje van 150 a 200 mg amfetamine van gemiddelde/redelijke speed (tussen de 40% en 50%) hoef ik op een avondje niet bij te nemen.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Drogisterij "De salamander" Delft
Geneesmiddelen - Kruiden - Chemicalien - Verwaren
Pigmenten - Harsen - Wijnbrouwbenodigdheden
:grin:

Die kleine drogisterijen zijn fijner dan die onder de grote namen als "kruidvat" vallen.

Oftewel even de telefoongids openen en zoeken naar een drogist. Bel ze op en vraag ze of ze watervrije aceton hebben.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Zo dan, na het verhaal van Donnie Darko ben ik ook met aceton aan de slag gegaan en het weggebracht naar het testcentrum:

Eindresultaat: 70% (en nee dit is echt geen grapje)

Ik had het al zelf geprobeerd de week ervoor en ik was absoluut minder gejaagd en veel chiller en relaxed!! :hearteyes:

Conclusie: aceton werkt! :tearsofjoy:

Donnie bedankt! :wave:

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Weet niet of daar standaarden voor zijn, maar ik heb het twee keer gewassen met 50cl ongeveer. Wel watervrije aceton gebruiken! Etos verkoopt het, zit zo'n kinderslotje op! :wink:

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Oeps dat was ik even vergeten

Before: 28% amf en 58 caf. Het ruikt nu ook anders vind ik zelf! En het werkte ook echt anders! Geen gejaagdheid is zooo veel betterrrr!!

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Waarom is dat jammer?

Voor het zuiveren had je dezelfde hoeveelheid amfetamine, echter zat er toen een hoop troep doorheen. Je kunt dus lagere doseringen nemen en krijgt een beter efffect.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
Waarom is dat jammer?

Voor het zuiveren had je dezelfde hoeveelheid amfetamine, echter zat er toen een hoop troep doorheen. Je kunt dus lagere doseringen nemen en krijgt een beter efffect.

Hier ben ik het absoluut mee eens!! Ik heb veel minder last van de uitwerkingen. Vind het prima dat het dan uitwerkt en niet zo van aarghh...en geen gejaagdheid daar lever ik graag wat poeder voor in!!KWaliteit gaat voor kwantiteit! :grin:

Aldous

Belezen gebruiker
heeft iemand ook al de acton laten verdampen en het poeder dat overblijft laten testen om te kijken of /hoeveel amfetamine daar dan inzit?

Bovenaan