Hallo beste mensen,
Hier even een berichtje over mijn resultaten, beetje laat want de uitslag duurde een weekje langer (waarschijnlijk doordat het geen speed bleek te zijn) die ik gekregen heb met mijn verwarmde aceton methode:
Allereerst was er iets vreemds aan de hand, ik had namelijk een verse portie speed gehaald en deze gezuiverd met warme aceton. waar ik vorige keer 7% amf. en 70 %caf. kreeg van mijn ''vriendelijke'' dealer, heb ik deze keer geen speed gekregen maar 4-fluor......amfetamine (ook wel flux genoemd) met in eerste instantie 62% cafeine. Ik was verbaasd, want hoewel dit witte poeder verschrikkelijk brandde in de neus lijkt de uitwerking vrij veel op die van pep. (niet zo gek natuurlijk: blijft een amfetamine vorm) Het was jammer dat ze niet konden testen hoeveel procent van dat spul er in zat, hier hadden ze blijkbaar geen apparatuur voor.
Maargoed mijn resultaten van het percentage cafeine hebben ze wel gegeven en deze was niet mis
VOOR: 62 % caf.
NA: 1% caf.
Ben erg blij dat het zo goed gelukt is en heb nu voor 4 gram (62% caf.) totaal 200 ml aceton (warm) gebruikt en zou volgens de theorie van donnie (dat 1 gram cafeine oplost in 50 ml aceton bij 20 graden Celcius) dus nog met minder aceton toekunnen, helemaal omdat ik het verwarmd heb.....
Goed, volgende missie is, nog een keertje, maar dan met echte amfetamine en eens kijken wat de minimale hoeveelheid aceton die je kan gebruiken is.
Succes met jullie eigen pep!
P.S. nogmaals, dat verwarmen scheelt tijd en aceton, maar PAS OP MET VUUR EN ACETON!!