Zuiveren --> Resultaten

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Oh zo...hm...tja...kan je ook laten testen idd. Maar dat vind ik zelf niet zo interessant eigenlijk. Ik denk dat het echt minimaal is wat door het filter komt. De speed hangt meestal samen in een klont in het aceton. Als je het eruit giet dan blijft er vaak wat in het glas hangen. Dus moet je nog een keer wat aceton in het glas doen. Ik denk zelf dat er meer in het glas blijft hangen dan in het filtraat zelf. :wave:

tomz0r

Badass junkie
Aldous zei:
heeft iemand ook al de acton laten verdampen en het poeder dat overblijft laten testen om te kijken of /hoeveel amfetamine daar dan inzit?

Dat kan je ook gewoon uitrekenen als je de hoeveelheden en puurheden weet voor en na het zuiveren.

Aldous

Belezen gebruiker
Natuurlijk kan dat dat zou ook het makkelijkste zijn, maar ik begreep dat massa voor het experiment niet bepaald was..

tijdbom zei:
De volgende keer moet je eigenlijk wegen hoeveel gram 'pep' je voor en na hebt, dan kun je ook zien hoeveel amfetamine er verloren gaat.

3970

Wijs gebruiker
Ik heb zelf afgelopen weekend ook de proef op de som genomen; ik had als testsample speed genomen die getest is op 12% amfetamine en 70% cafeïne. Ik heb 5 gram gewassen, en heb daar 1,6 gram van over gehouden. Als ik theoretisch een sommetje maak klopt dat ongeveer wel.

70% van 5 gram= 3,5 gram cafeïne. 5 gram wassen, in het gunstigste geval verlies je 3,5 gram caefïne= 1,5 gram speed.

Ik heb woensdag een sample naar de testservice gebracht, hoop volgende week donderdag een uitslag te krijgen.

Opvallend was dat de gewassen speed zowat geurloos was. Spierwit, en ietwat korrelig. Na het vermalen een fijn wit poeder.

tomz0r

Badass junkie
3970 zei:
Ik heb zelf afgelopen weekend ook de proef op de som genomen; ik had als testsample speed genomen die getest is op 12% amfetamine en 70% cafeïne. Ik heb 5 gram gewassen, en heb daar 1,6 gram van over gehouden. Als ik theoretisch een sommetje maak klopt dat ongeveer wel.

70% van 5 gram= 3,5 gram cafeïne. 5 gram wassen, in het gunstigste geval verlies je 3,5 gram caefïne= 1,5 gram speed.

Ik heb woensdag een sample naar de testservice gebracht, hoop volgende week donderdag een uitslag te krijgen.

Opvallend was dat de gewassen speed zowat geurloos was. Spierwit, en ietwat korrelig. Na het vermalen een fijn wit poeder.

Nice. 70 procent is verdampt.
Mocht het inderdaad het gunstigste geval zijn, is er (70*100/82-70=)15 procent van de cafeïne blijven zitten in je speed.
En dus uit (100-15=)85% amfetaminesulfaat.
Daar gaat nog wat vanaf aangezien ze de hoeveelheid amfetamine meten en niet de hoeveelheid amfetaminesulfaat.
85*0,73=62%

Ben benieuwd hoe dicht bij het bij die 62 procent puurheid komt :)

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
3970 zei:

Yup had ik ook!! Ik ben benieuwd naar je uitslag! Weet je zeker dat het alleen met cafeinne is versneden? Want ik weet niet of aceton ook andere stoffen eruit haalt...

Ik moet wel zeggen dat toen ik de speed niet zag oplossen dacht ik....okay het lost niet in aceton, en dat gooi ik in m'n lichaam...slecht eigenlijk...zoiets in je mooie lichaam gooien...(dit dacht ik heel even, weekend daarop dacht ik, ach boeie) :wink:

3970

Wijs gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
3970 zei:

Yup had ik ook!! Ik ben benieuwd naar je uitslag! Weet je zeker dat het alleen met cafeinne is versneden? Want ik weet niet of aceton ook andere stoffen eruit haalt...

Er zat ook wat meer bij, 12% amf, 70% caf, dan blijft er dus nog 18% over waar rommel kan zitten. Er zit nog wel iets in het restant, ik zag namelijk bij de Marquis test dat alle amf oploste, en er enkele kleine witte vlokjes bleven drijven, die niet wilden oplossen. Leek wel een soort kalk ofzo...

3970

Wijs gebruiker
steelpad zei:
Ze kunnen het beter caffeïne noemen ipv 'Speed'. 12% is toch wel erg weinig :(

Nee, erg weinig waren de twee testresultaten voor die 12%; maar liefst 4% en 1%....Heb nu weer wat speed van weer iemand anders, maar ik denk dat deze de 12% niet ver zal ontwijken :( Doodziek wordt ik van die shitzooi...en dan allemaal glashard verkondigen "dit is echt superspul! Nee, echt, je krijgt garantie!!" Ja, garantie.....

Helaas was de uitslag van de gewassen speed afgelopen donderdag nog niet binnen...het lijkt wel of de testservice steeds langer nodig heeft voor de resultaten :( Goed, hopelijk volgende week wel een uitslag, en hopelijk heeft de volgende dealer die ik tegenkom wel het fatsoen om kwaliteitspep te verkopen, of in ieder geval eerlijk te zijn over de kwaliteit...

Hemi

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Ben benieuwd naar je resultaten!!!

Heb afgelopen weekend gemerkt dat je wel sneller te hard gaat met die 70%!! :P Ik had echt iets teveel gehad, 1x bommetje van 0,05 en 1x bommetje van 0,08, op den duur orientatiegevoel weg!! In de Westergasfabriek wilde ik naar de chill out lopen maar liep ik per ongeluk richting de bar, en had het dan echt niet door dat ik verkeerd liep tot ik bijna bij de bar was. Of komt dit omdat de Westergas rond is? Niet heel ernstig hoor...maar volgende keer toch maar iets minder... :flushed:

Heb ook altijd het gevoel alsof mensen naar me kijken...herkennen jullie dat?

tomz0r

Badass junkie
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Ben benieuwd naar je resultaten!!!

Heb afgelopen weekend gemerkt dat je wel sneller te hard gaat met die 70%!! :P Ik had echt iets teveel gehad, 1x bommetje van 0,05 en 1x bommetje van 0,08, op den duur orientatiegevoel weg!! In de Westergasfabriek wilde ik naar de chill out lopen maar liep ik per ongeluk richting de bar, en had het dan echt niet door dat ik verkeerd liep tot ik bijna bij de bar was. Of komt dit omdat de Westergas rond is? Niet heel ernstig hoor...maar volgende keer toch maar iets minder... :flushed:

Heb ook altijd het gevoel alsof mensen naar me kijken...herkennen jullie dat?

Ja speed paranoia. Goed spul heb je dus ±P

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
@3970: En heb je al test uitslag???

@ Tomzor: Kan je nagaan hoe anders zuivere speed dus is? Ik had maar 130mg op die avond. Gewoon teveel. Twee weken geleden heb ik 1 bommetje genomen van 80mg, toen ging ik echt heeeeeeeeeeeerrrrlllijk!!! Lange leve m'n weegschaaltje!! :grin:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
dat snel te hard gaan klinkt mij ook erg herkenbaar, vorge zooi was egt troep rook naar appelsap, deze is erg netjes en ga ook sneller te hard. wat ik nooit had verwacht van pepie :wave:

3970

Wijs gebruiker
Mijn uitslag is nog slechter dan voor het wassen....waarschijnlijk is mijn aceton dus niet droog geweest, iets anders kan het niet geweest zijn...dus op zoek naar droge aceton :(

evil_kermit

Bewuste gebruiker
Twee weken geleden heb ik 1 bommetje genomen van 80mg, toen ging ik echt heeeeeeeeeeeerrrrlllijk!!! Lange leve m'n weegschaaltje!!

Drugs nemen is als gebak maken => de verhoudingen moeten correct zijn of het lukt niet perfect.Voor drugs is het natuurlijk in het begin experimenteren,je gewicht,wat heb ik gegeten en hoelang geleden en de hoeveelheid drugs natuurlijk.Maar eens je dat alles hebt uitgevlooid is het dikke pret natuurlijk :grin: :tearsofjoy:

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
3970 zei:
Mijn uitslag is nog slechter dan voor het wassen....waarschijnlijk is mijn aceton dus niet droog geweest, iets anders kan het niet geweest zijn...dus op zoek naar droge aceton :(

Gewoon bij de Etos, zit in zo'n kindvriendelijke pot!! Ergens onderin vaak! En wat was je testresultaat dan? Ben ik toch wel benieuwd ook al is het slechter geworden!

@Psychedelic: Kost me nu een avondje stappen dus 1 euro aan chemische versnaperingen, geweldig toch!

de_psychonaut

Experimenterende gebruiker
Ik heb mijn pep gewassen met aceton, uit 2 gram pep toch een goede theelepel zeer chemisch ruikende troep gehaald (had de aceton uitgekookt om te kijken wat ik eruit had gefilterd).

De overgebleven pep was naderhand minder sterk ruikend en de uitwerking beviel me zeer goed. Niet gejaagd en niet ontzettend brandend in mijn neus.

3970

Wijs gebruiker
de_psychonaut zei:
Ik heb mijn pep gewassen met aceton, uit 2 gram pep toch een goede theelepel zeer chemisch ruikende troep gehaald (had de aceton uitgekookt om te kijken wat ik eruit had gefilterd).

De overgebleven pep was naderhand minder sterk ruikend en de uitwerking beviel me zeer goed. Niet gejaagd en niet ontzettend brandend in mijn neus.

Laat je hem niet testen?

de_psychonaut

3970 zei:
de_psychonaut zei:

Laat je hem niet testen?

Ja, ik ga het nog wel laten testen.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Hey dit topic leeft nog :)
Ik ben een tijdje niet op DF geweest. Mijn bezoeken aan het forum gaan redelijk gelijk op met perioden waarin ik gebruik....een tijd niets gebruik dus.

Ik had zelf voor oudjaar voor het eerst sinds een maand of 3 weer 5 gram pep gehaald. Kwaliteit onbekend, werking van 1 capsule met 140 mg was iig zeer fijn gedurende de jaarwisseling.

Ik breng donderdag (morgen dus) een gezuiverd en een ongezuiverd sample naar de test club.
Als alles loopt zoals ze normaliter beloven dan heb ik 15 januari de uitslag.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
3970 zei:

Dat is jammer van je inspanning, heb je in de winkel niet gevraagd of de aceton droog is? Je kunt het beter niet bij een bouwmarkt halen, maar bij een Drogisterij.

Je wordt ook wel eens raar aangekeken als je vraagt of de aceton droog is: "Nee meneer, dat is vloeibaar en nat" De vraag of het wel 100% aceton is inplaats van een mengsel werkt beter.

3970

Wijs gebruiker
DonnieDark0 zei:
3970 zei:

Dat is jammer van je inspanning, heb je in de winkel niet gevraagd of de aceton droog is? Je kunt het beter niet bij een bouwmarkt halen, maar bij een Drogisterij.

Je wordt ook wel eens raar aangekeken als je vraagt of de aceton droog is: "Nee meneer, dat is vloeibaar en nat" De vraag of het wel 100% aceton is inplaats van een mengsel werkt beter.

Hier in België kon ik het bij de drogisterij niet vinden; wel bij de bouwmarkt, en voor die paar euries had ik zoiets van "whatever"...De gebruikte speed was toch al afgedankt vanwege de slechte kwaliteit, dus het was gewoon uitproberen.

Mijn vrouw was hier ook nog even naar de apotheek geweest met de vraag of ze watervrije aceton hadden; de apotheker bleef maar vragen wat ze ermee moest :mrgreen: Uiteindelijk kreeg ze gratis een halfvolle fles mee met de mededeling: "aceton is altijd watervrij..." En bedankt, kwakzalver.......

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Hmm, denk dat ik dat ook eens ga proberen. Aceton is zeker niet bij de supermarkt verkrijgbaar want dan haal ik het gelijk op...De pep die ik hier heb ruikt wel naar pep, smaakt ook naar pep maar hij brand eigenlijk bijna niet. Afgelopen dagen ben ik grieperig geweest en sinds gister voelde ik me wel redelijk oké weer. Vandaag dan paar lijnen gehad, en vanmorgen leek ik er wel iets actiever van te worden. Alleen na het snuiven van een lijn voel je niets zitten in je neus, heel apart. Dan een paar keer snuiven en schiet t door, vieze pepsmaak deel maar toch lijk ik ook iets anders te proeven. Op een gegeven moment een joint gerookt en was redelijk knetter, ik maar weer een tikkie nemen en normaal gesproken word ik dan weer wat alerter enzovoorts maar nu word ik veel vager, gewoon niet meer fijn joh. Werd ook donders para in mijn hoofd, met nare gedachten enzo wat gewoon niet meer leuk is. Weet dat ik een dikke tolerantie heb opgebouwt laatste weken maar heb meer het idee dat ik pep snuif, ruikt en smaakt t wel naar :confused: Maar voel me er net een steen door ofzo. Ook leek het op een gegeven moment of er korrels in mn keel bleven hangen na een nif, iets wat ik anders nooit heb :confused: Zeg maar gevoel van korrels wat geen pep is in je strot en dat begon te tintelen. Heel apart :confused: Eens kijken of dat filteren ligt, heb ook nog andere portie troep liggen van nieuwjaarswisseling van een andere dealer hiero. Hopen dat na filteren het een beetje werkt...

de_psychonaut

NOISESUPRESSOR zei:
Hmm, denk dat ik dat ook eens ga proberen. Aceton is zeker niet bij de supermarkt verkrijgbaar want dan haal ik het gelijk op...De pep die ik hier heb ruikt wel naar pep, smaakt ook naar pep maar hij brand eigenlijk bijna niet. Afgelopen dagen ben ik grieperig geweest en sinds gister voelde ik me wel redelijk oké weer. Vandaag dan paar lijnen gehad, en vanmorgen leek ik er wel iets actiever van te worden. Alleen na het snuiven van een lijn voel je niets zitten in je neus, heel apart. Dan een paar keer snuiven en schiet t door, vieze pepsmaak deel maar toch lijk ik ook iets anders te proeven. Op een gegeven moment een joint gerookt en was redelijk knetter, ik maar weer een tikkie nemen en normaal gesproken word ik dan weer wat alerter enzovoorts maar nu word ik veel vager, gewoon niet meer fijn joh. Werd ook donders para in mijn hoofd, met nare gedachten enzo wat gewoon niet meer leuk is. Weet dat ik een dikke tolerantie heb opgebouwt laatste weken maar heb meer het idee dat ik pep snuif, ruikt en smaakt t wel naar :confused: Maar voel me er net een steen door ofzo. Ook leek het op een gegeven moment of er korrels in mn keel bleven hangen na een nif, iets wat ik anders nooit heb :confused: Zeg maar gevoel van korrels wat geen pep is in je strot en dat begon te tintelen. Heel apart :confused: Eens kijken of dat filteren ligt, heb ook nog andere portie troep liggen van nieuwjaarswisseling van een andere dealer hiero. Hopen dat na filteren het een beetje werkt...

Je kan beter je gebruik gaan minderen nu het nog eenvoudig kan, dan je gaan bezig houden met je pep puurder maken.

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Het is een optie natuurlijk maar de laatste jaren met gemak is hier vrijwel geen supergoede pep meer te vinden, van die pep dat je lekker gangs bent en zin hebt in van alles en nog wat...Tuurlijk zo nu en dan wel weer tegengekomen maar over het algemeen gewoon bagger. Heb zo periodes dat ik veel gebruik en ook periodes dat ik gewoon minder tot niets neem eigenlijk dus dat is voor mij het probleem niet. Heb vaak wel meer nodig als kameraden van mij, zie ze wel eens hard gaan op een paar goeie lijnen en dan denk ik dat wil ik ook. Vandaar de reden voor mij om het te gaan zuiveren. Ga het morgen proberen...

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Had iets van 5 gram denk ik van baggersnats, menigeen zegt dat die gozert ritalin erdoor gooit, pep die naar pep ruikt,beetje vieze smaak maar zo weg, allemaal aan de lichte kant. Ook vlokkerige shit, branden ook wel apart of gedeeltelijk, ook je hart slaat er op hol van. Hij begon laatste dagen iets gelig bij te kleuren, soort van wit met gele stippencontour leek het, was niet opvallend te zien. En kreeg er niet t echte pepgevoel erbij, meer het van 'zo voelt een ADD-tje zich dus'-gevoel doe me nog maar een bakkie koffie.
Eerste keer leek er gewoon donders veel over te blijven zeker nog wel 4 gram of bijna hetzefde gebleven, heel apart. Maarja, ritalin en zooi lost ook niet op denk ik. Toen nog een flesje gehaald en het zooitje pep een nieuwe beurt gegeven. Hij is wel veel fijner geworden en veel witter en het branden lijkt nu wel gelijk maar wel erger :confused: Later nog een 3e x gefilterd en nu brand ie veel meer, of is dat logische reactie. Kan trouwens ook zijn dat dat branden alweer druit is getrokken heb maar paar niffies van de gefilterde gehad en heb hier ook nog lekkere pep liggen dus.

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
al geprobeert te slapen maar wou nog niet. Zo maar weer want voel me echt verrot. Kon afgelopen 2 nachten niet slapen terwijl normaliter wel in slaap kan komen na roken van een joint. Zelfs na 1 nacht wou ik graag slapen maar dus niet gelukt haha. Nog nif gehad savonds zal t em zijn.

Wel fijne pep, was goed gangs daarstrx en magistrale woordencominaties verzinnen echt vaag schoot me allemaal te binnen, lang geleden. Wat nog vager was dat die pep iets of wat hetzelfde leek op mijn gefilterde, vocht in 't zakje sinds ik bij een andere goeie vriend haal want duid op aceton omdat t zo droog is en vocht dus weg. Dan blijven er ellemaal kleine korreltjes en minibrokjes over. Heeel apart, dus wel fijn pepgevoel maar wel af en toe ietsjes trippy tijdens gangsheid.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
3970 zei:
DonnieDark0 zei:
3970 zei:

Hier in België kon ik het bij de drogisterij niet vinden; wel bij de bouwmarkt, en voor die paar euries had ik zoiets van "whatever"...De gebruikte speed was toch al afgedankt vanwege de slechte kwaliteit, dus het was gewoon uitproberen.

Mijn vrouw was hier ook nog even naar de apotheek geweest met de vraag of ze watervrije aceton hadden; de apotheker bleef maar vragen wat ze ermee moest :mrgreen: Uiteindelijk kreeg ze gratis een halfvolle fles mee met de mededeling: "aceton is altijd watervrij..." En bedankt, kwakzalver.......

Zelf heb ik geen tijd gehad om wat te zuiveren en dus weg te brengen naar het test centrum.
Aceton is een erg goede ontvetter, ik zeg als ze het vragen dat het daarvoor is.

Is dat 'kwakzalver' aan mij gericht?
Aceton hoeft niet altijd 100% aceton te zijn, zoek maar eens op het web naar aceton je komt wel eens het volgende tegen:

2. SAMENSTELLING EN INFORMATIE OVER DE BESTANDDELEN

Chemische naam van de stof : ACETON, formule: CH3COCH3

Synoniemen : 2-PROPANON, DIMETHYLKETON (DMK)
GEVAARLIJKE BESTANDDELEN GEWICHT % CAS-No. EINECS-No.
Aceton >99 67-64-1 200-662-2

succes met het zuiveren in iig, altijd je pep lang genoeg laten droge na de aceton hoor.

cheers

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
NOISESUPRESSOR zei:
al geprobeert te slapen maar wou nog niet. Zo maar weer want voel me echt verrot. Kon afgelopen 2 nachten niet slapen terwijl normaliter wel in slaap kan komen na roken van een joint. Zelfs na 1 nacht wou ik graag slapen maar dus niet gelukt haha. Nog nif gehad savonds zal t em zijn.

Wel fijne pep, was goed gangs daarstrx en magistrale woordencominaties verzinnen echt vaag schoot me allemaal te binnen, lang geleden. Wat nog vager was dat die pep iets of wat hetzelfde leek op mijn gefilterde, vocht in 't zakje sinds ik bij een andere goeie vriend haal want duid op aceton omdat t zo droog is en vocht dus weg. Dan blijven er ellemaal kleine korreltjes en minibrokjes over. Heeel apart, dus wel fijn pepgevoel maar wel af en toe ietsjes trippy tijdens gangsheid.

Je kunt de zooi beter laten testen, dan weet je tenminste wat je naar binnen werkt of wat je in ieder geval niet naar binnen werkt. Niet echt handig om na een griep te gebruiken. Juist dan moet je je weerstand opbouwen, pep doet het omgekeerde.

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Ok en nog vager kijk net in een glas zit onderin een hele witte aanslag ala pep in t glas. Hmz straks eerst maar eens slapen...

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Jongens, ik vorige week weer m'n pep gewassen! HELAAS heeft het deze keer maar 2% eruit gewassen!

Before: 47% amf 33% caf
After: 49% amf 31% caf

Dus ik snapte er helemaal niks van! Vorige keer was het wel gelukt en deze keer niet dacht ik!! Dus ik vraag m'n oude resultaten ook nog op van de keer daarvoor wassen:

Before: 69%
After: 70%

Vorige keer zijn blijkbaar de verkeerde resultaten aan me voorgelezen!!! Dus het zuiveren lukt wel maar minimale percentages. Wellicht ligt het aan de hoeveelheid aceton en hoeveelheid pep zat ik me te bedenken. Want je haalt er dus wel cafeïne mee uit, maar heel weinig, maar misschien als je heeeeeeel veeel aceton gebruikt of heel vaak wast dat het dan wel lukt!

De aceton kan je gewoon bij de Etos halen trouwens.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Je haalt er de stoffen uit die oplossen in aceton. Cafeine lost iig op in aceton.
Als er iets anders gebruikt is dan cafeine als versnijdingsmiddel is de kans erg groot dat deze stof niet oplost in de aceton en je dus niets aan het wassen hebt.

Mijn resultaten waren Voor 19%, Na 35%. Dat is toch wel een aanzienlijke verbetering of ja een verminder-slechtering :)

Kun je oude resultaten nog altijd opvragen dan?

p.s.
49% puur is niet om te klagen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik snap iets niet ...

hoe kan iets van bv 25% amfeta en 50% cafeine nou ooit 25% amf of meer kan worden.
Door het wassen los je stoffen op ... er komt NOOIT AMFETAMINE bij ?
Test uitslagen zijn niet stabiel die wisselen altijd.

dus er klopt iets niet ..... pep wordt niet sterker door er aceton bij te doen.

Bonie

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
lysergine25 zei:
ik snap iets niet ...

hoe kan iets van bv 25% amfeta en 50% cafeine nou ooit 25% amf of meer kan worden.
Door het wassen los je stoffen op ... er komt NOOIT AMFETAMINE bij ?
Test uitslagen zijn niet stabiel die wisselen altijd.

dus er klopt iets niet ..... pep wordt niet sterker door er aceton bij te doen.

Bonie

Door versnijdingsmiddelen uit de pep te halen wordt de pep lichter van gewicht, en daardoor met een hoger percentage amfetamine getest.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
das toch niet logisch ?
ik neem 1000 mg bagger pep getest op 10 % amf 10% cafe ..

ik was het in aceton alle cafeine is opgelost de rest blijft .. 900 mg blijft er over

dan heb ik 10% amf en de rest lost niet op .... das 100 mg dat kan nooit 200 mg worden

de vraag is ... die 100 mg zou dus 70% moeten zijn ?

het gewicht van die 100 pep is exact hetzelfde als de daarvoor 100 mg

:wave:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je bekijkt het verkeerd.

Voor schoonmaak: 1000mg met 100mg pep = 10% pep
Na schoonmaak: 900mg met 100mg pep = 11,11% pep

Er komt natuurlijk geen extra pep bij, maar doordat het totaalgewicht lager is, is het amfetmine gehalte wel omghoog gegaan.

Maar als de testserivce zegt 10% amfetamine, dus 100mg pep van 100%.
Net als de testservice zegt 73% amfetamine, dan heb je 730mg van 100%

Of zie ik het verkeerd :P ?

anon22

Belezen gebruiker
petrovic heeft gelijk.

de totale massa word minder doordat er caffeine uit gefilterd word.
daardoord stijgt de amfetamine concentratie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Petrovic zei:
Je bekijkt het verkeerd.

Voor schoonmaak: 1000mg met 100mg pep = 10% pep
Na schoonmaak: 900mg met 100mg pep = 11,11% pep

Er komt natuurlijk geen extra pep bij, maar doordat het totaalgewicht lager is, is het amfetmine gehalte wel omghoog gegaan.

Maar als de testserivce zegt 10% amfetamine, dus 100mg pep van 100%.
Net als de testservice zegt 73% amfetamine, dan heb je 730mg van 100%

Of zie ik het verkeerd :P ?

Sommige vinden me arrogant maar ik leer graag en ik word graag correct gecorrigeerd.
Ik snap het alleen nog niet maar ik denk dat jij gelijk hebt.
Ik moet het voor mezelf even verduidelijken, 100% = 730 mg en dat noemt men in de volksmond 73%

:confused:

ok nu gingen we uit van 1000 mg maar mijn samples die ik inlever zijn random, van 100 mg tot 175 mg ...
Hoe krijgen zij dan bv 68% van 120 mg teststof die ik inlever.

Bovenaan