Hmm, denk dat ik dat ook eens ga proberen. Aceton is zeker niet bij de supermarkt verkrijgbaar want dan haal ik het gelijk op...De pep die ik hier heb ruikt wel naar pep, smaakt ook naar pep maar hij brand eigenlijk bijna niet. Afgelopen dagen ben ik grieperig geweest en sinds gister voelde ik me wel redelijk oké weer. Vandaag dan paar lijnen gehad, en vanmorgen leek ik er wel iets actiever van te worden. Alleen na het snuiven van een lijn voel je niets zitten in je neus, heel apart. Dan een paar keer snuiven en schiet t door, vieze pepsmaak deel maar toch lijk ik ook iets anders te proeven. Op een gegeven moment een joint gerookt en was redelijk knetter, ik maar weer een tikkie nemen en normaal gesproken word ik dan weer wat alerter enzovoorts maar nu word ik veel vager, gewoon niet meer fijn joh. Werd ook donders para in mijn hoofd, met nare gedachten enzo wat gewoon niet meer leuk is. Weet dat ik een dikke tolerantie heb opgebouwt laatste weken maar heb meer het idee dat ik pep snuif, ruikt en smaakt t wel naar

Maar voel me er net een steen door ofzo. Ook leek het op een gegeven moment of er korrels in mn keel bleven hangen na een nif, iets wat ik anders nooit heb

Zeg maar gevoel van korrels wat geen pep is in je strot en dat begon te tintelen. Heel apart

Eens kijken of dat filteren ligt, heb ook nog andere portie troep liggen van nieuwjaarswisseling van een andere dealer hiero. Hopen dat na filteren het een beetje werkt...