Zuiveren --> Resultaten

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
3970 zei:
DonnieDark0 zei:
Is dat 'kwakzalver' aan mij gericht?

Was jij die apotheker dan??? Dat zou wel toeval zijn zeg!!! :wink:

Ik had wel een blackout rond dat tijdstip en ik heb de rare eigenschap dat ik me dan als apotheker verkleed en het land door reis en in vreemd apotheken aan het werk ga, maar dat zou wel erg toevallig zijn :P

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Petrovic zei:
Je bekijkt het verkeerd.

Voor schoonmaak: 1000mg met 100mg pep = 10% pep
Na schoonmaak: 900mg met 100mg pep = 11,11% pep

Er komt natuurlijk geen extra pep bij, maar doordat het totaalgewicht lager is, is het amfetmine gehalte wel omghoog gegaan.

Maar als de testserivce zegt 10% amfetamine, dus 100mg pep van 100%.
Net als de testservice zegt 73% amfetamine, dan heb je 730mg van 100%

Of zie ik het verkeerd :P ?

Sommige vinden me arrogant maar ik leer graag en ik word graag correct gecorrigeerd.
Ik snap het alleen nog niet maar ik denk dat jij gelijk hebt.
Ik moet het voor mezelf even verduidelijken, 100% = 730 mg en dat noemt men in de volksmond 73%

:confused:

ok nu gingen we uit van 1000 mg maar mijn samples die ik inlever zijn random, van 100 mg tot 175 mg ...
Hoe krijgen zij dan bv 68% van 120 mg teststof die ik inlever.

Ik vind je af en toe arrogant, maar nu zeker niet. Ik probeer het uit te leggen:

Een percentage is altijd een term voor een stukje van 1.
1 is dus 100%, die 1 kan staan voor 1000 mg of 150mg of 36,8 mg of wat dan ook.
Dus al neem je 10% van 1000 mg is het 100 mg, neem je 150 mg is het 15 mg neem je 36,8 mg is het 3,68%

Stel mijn goedje is een mengsel van 10 g waarvan 5 g zout en 5 g cafeine. Dat betekent dat 50% zout is en 50% peper. Stel ik was het met aceton. De Cafeine verdwijnt er nu uit en ik houd dus 5 g over. Deze 5g is wel 100% zout.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
ok nu gingen we uit van 1000 mg maar mijn samples die ik inlever zijn random, van 100 mg tot 175 mg ...
Hoe krijgen zij dan bv 68% van 120 mg teststof die ik inlever.

De testservice zal merken dat er 81,6mg pure amfetamine in de 120mg zit. Ze maken dan gewoon een rekensommetje om achter het percentage te komen.

120mg = 100%
1,2mg= 1%

Om het percentage amfetamine te weten moeten je dan de geteste hoeveelheid amfetamine(81,6mg) delen door 1% (1,2mg). Dus:

81,6mg/ 1,2mg= 68% amfetamine.

Zo, mijn wiskunde weer opgefrist :P .

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ok het klaart langzaam op .....

73% zegt niets over de sterkte van de pep maar het geeft het aantal mg amfetamine in het geteste sample aan.
dus 50% pep ( de term alleen al) is net zo sterk als 70% pep ...... alleen moet je van de 50% iets meer nemen.

:confused:

snappen jullie het nog pep junkies ?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ja precies, die 73% zegt wat over de zuiverheid van de pep.
Het zegt "Zoveel pep zit er in dat mengseltje van jou".

Toch klopt die zin "50% is net zo sterk als 70% pep ...... alleen moet je van de 50% iets meer nemen" niet helemaal.
Je neemt met die 70% pep echt alleen amfetamine en met die 50% pep ook cafeine wat je beleving van de pep veranderd. Als je dan nog meer bijneemt om gelijk te komen neem je nog meer cafeine er bij.
Dus 70% pep blijft the best :)
Om die cafeine effecten te voorkomen heb ik dit zuiveringstopic gestart.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
Je haalt er de stoffen uit die oplossen in aceton. Cafeine lost iig op in aceton.
Als er iets anders gebruikt is dan cafeine als versnijdingsmiddel is de kans erg groot dat deze stof niet oplost in de aceton en je dus niets aan het wassen hebt.

Mijn resultaten waren Voor 19%, Na 35%. Dat is toch wel een aanzienlijke verbetering of ja een verminder-slechtering :)

Kun je oude resultaten nog altijd opvragen dan?

p.s.
49% puur is niet om te klagen.

Ja maar zoals uit het monster bleek zat er alleen pep en caf in. Hoeveel aceton heb jij gebruikt per gram? Misschien ligt het eraan dat ik vorige keer 5 gram had gezuiverd met maar 50 ml acton? Want ik heb wel caf er uit gezuiverd maar echt minimaal dus. Wellicht is er een optimale verhouding van hoeveelheid speed en hoeveelheid aceton in een glas?

49% is niet om te klagen misschien maar ik wil het beste dus 70% :wink:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Er is geen ideale verhouding of nouja die bestaat wel, maar daar heb je weinig aan.
In dit geval is overvloed het beste. Ik heb geen idee welke verhouding ik precies gebruik.

Waar ik denk dat het probleem zit:
de aceton zit op een gegeven moment samen met de amfetamine en de cafeine in een glas. Deze kiep je in het koffiefilter. De amfetamine vormt een bodempje in het filter en de volgende laag is een aceton cafeine mengsel. welke langzaam door het filter druppelt.
Zodra alles is doorgelopen is de speed en het filter daar nog nat, dat is aceton en dus wat cafeine. De aceton verdampt en er blijft wat cafeine liggen. Verder zou het kunnen dat er wat cafeine neerslaat van de aceton welke langzaam doordruppelt.

Om dit deels te voorkomen:
Blijf een beetje roeren in het filter terwijl het doorloopt en nog belangrijker als alles is doorgelopen gooi er dan nog een keer wat aceton bij.

Zo heb ik het gisteravond gedaan, donderdag breng ik het weg.

p.s.
50 ml op 5 gram is wel heel erg weinig.

Wacky

Badass junkie
Ligt aan de hoeveelheid caffeine die eruit moet, maar er is erg veel aceton nodig om een grammetje caffeine op te lossen.

Ik had 10g zeer slechte speed en hoopte die te kunnen zuiveren tot 1 of 2 gram goede speed. Ik had daarvoor een halve liter aceton gehaald. Begonnen met ongeveer een 3e van de speed (grammetje of 3 dus) en gewassen met een halve liter aceton was het amper merkbaar dat de totale massa nu minder was dan eerst. Het hele zootje dus maar door de plee gespoeld :(

En ja het was met zekerheid caffeine waar een beetje speed aan was toegevoegd.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik was nu zelf ook eigenlijk wel benieuwd geworden naar de oplosbaarheid van cafeine in aceton.
Ik ben dus op zoek gegaan en ik heb het anwoord gevonden. Bij normale temperatuur (20 graden Celsius) is 1 gram cafeine op te lossen in 50 ml aceton. Ik had meerdere bronnen, maar weet niet maar ik het allemaal heb gezien iig hier http://www.coffeefaq.com/site/node/21

1 gram cafeine lost dus op in 50 ml aceton bij circa 20 graden onder ideale omstandigheden.

@ wacky
Je hebt je speed niet laten testen voor en na. Aan je verhaal te horen heb je het ook niet gewogen voor en na verder bestaat de kans dat je gewoon echt serieuze troep hebt zonder cafeine en zonder amfetamine, er wordt namelijk niet alleen maar met cafeine versneden. Wie weet was het bij jou een andere stof, welke niet in aceton oplost.
Dus ja.... wat zullen we eens zeggen he :)

Wacky

Badass junkie
Ik had het wel vooraf laten testen op ongeveer 80% caffeine. Ik lieg niet dat ik met zekerheid (zo zeker als de uitslag van het testcentrum dan toch) weet dat het caffeine was hoor.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
O je hebt het wel laten testen? Dat wist ik niet.
Hoe komt het dat het "ongeveer" 80% cafeine was, wisten ze het niet zeker en wat was het percentage Amfetamine?

Ik hoop dat je diegene waarvan je het hebt gekocht op zijn minst hebt aangsproken over zijn troep.

Wacky

Badass junkie
Het is enkele maanden geleden, daardoor weet ik de precieze uitslag niet meer. Amfetaminen 8% geloof ik.

Die waar ik het van gekocht heb ?
Sja, ik had dus eerst van hem gekocht, toen was het 20%. Ik ging ermee terug en kreeg nieuwe, die was dus 8%......

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik kom net terug van de test shop. Het is altijd wel gezellig daar vind ik, lekker babbelen met die lui over drugs. :)
Voordat ik aan de beurt was hoorde ik nog de resultaten van een 'beller' 7% Amfetamine, 39% Cafeine, echt slecht. De resultaten vallen nogal tegen de laatste tijd, zeker ook die van extacy vertelden ze mij. Ze hadden wel iemand gehad met 89% zuivere cocaine :openmouth: , ik had het telefoon nummer van hem op moeten vragen.

Volgende week donderdag de resultaten.

@Wacky
Dan ben je serieus genaait, heb je die gast niet wat harder aangepakt dan ?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Mijn resultaten zijn bekend, maar het viel me wel wat tegen.
Voor: 24% Amf. met 65% Cafeine
Na: 31% Amf. met 55% Cafeine

Het zuiveren heeft dus nut gehad, maar het cafeine gehalte is toch nog erg hoog gebleven :confused:
How weird......

kildeer

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
Ik kom net terug van de test shop. Het is altijd wel gezellig daar vind ik, lekker babbelen met die lui over drugs. :)
Voordat ik aan de beurt was hoorde ik nog de resultaten van een 'beller' 7% Amfetamine, 39% Cafeine, echt slecht. De resultaten vallen nogal tegen de laatste tijd, zeker ook die van extacy vertelden ze mij. Ze hadden wel iemand gehad met 89% zuivere cocaine :openmouth: , ik had het telefoon nummer van hem op moeten vragen.
Volgende week donderdag de resultaten.

Testpunten zijn dope, inderdaad fijn kletsen met mannen en vrouwen die er verstand van hebben. 2 weken geleden had ik exact eenzelfde gesprek in Amsterdam over de droevige uitslagen van tegenwoordig. Mijn dexje was gelukkig prachtig.. :hearteyes:

Verder waardeer ik je zuiveringspogingen en verslagen zeer Donnie! Wat betreft je meest recente..
Nuja, tis beter dan niets. Zie je het zitten om nog een washing te doen? Als je de techniek die je voor deze test gebruikt hebt nog 5 keer toepast, zou je theoretisch gezien van alle caffeine af zijn (5x10%).. maar tis wel een GEDOE. Good work tho'!

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:

Het zuiveren heeft dus nut gehad, maar het cafeine gehalte is toch nog erg hoog gebleven :confused:
How weird......

Hm...wellicht jij deze keer ook te weinig aceton gebruikt? Wat waren je verhoudingen? Bij mij was er vorige keer ook maar 1 procent uit. 50 ml voor 5 gram was ook wel te weinig uiteraard. En heb je de aceton steeds in beweging gehouden terwijl het zuiverde?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
DonnieDark0 zei:

How weird......

Hm...wellicht jij deze keer ook te weinig aceton gebruikt? Wat waren je verhoudingen? Bij mij was er vorige keer ook maar 1 procent uit. 50 ml voor 5 gram was ook wel te weinig uiteraard. En heb je de aceton steeds in beweging gehouden terwijl het zuiverde?

Ja bij mij is verschil toch wel significant. 24% naar 31%.

Ik heb net nog wat gezuiverd en ik heb mijn methode als volgt aangepast:

Aceton in een glas( circa 100 ml) , speed (1,5 gr) zo fijn mogelijk gehakt en er bij gedaan.
Hele tijd geroerd, vollop beweging dus. Vervolgens heb ik het weg gezet voor 5 minuten. De speed slaat dan neer op de bodem en de cafeine hoort vermengd te zijn met de aceton.

Vervolgens dit voorzichtig in het filter gegoten, waarbij ik zoveel mogelijk speed in het glas heb proberen te houden. Nu wat nieuwe schone aceton er bij gedaan en opnieuw flink geroerd. Vervolgens dit met speed en al in het filter gedropped.

Het loopt nu door :)
Volgende week donderdag weer wat naar het test centrum brengen. :wink:

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
Ik heb net nog wat gezuiverd en ik heb mijn methode als volgt aangepast:

Aceton in een glas( circa 100 ml) , speed (1,5 gr) zo fijn mogelijk gehakt en er bij gedaan.
Hele tijd geroerd, vollop beweging dus. Vervolgens heb ik het weg gezet voor 5 minuten. De speed slaat dan neer op de bodem en de cafeine hoort vermengd te zijn met de aceton.

Het loopt nu door :)
Volgende week donderdag weer wat naar het test centrum brengen. :wink:

Hm, dat is idd denk ik wel beter. Ben benieuwd of het wat op gaat leveren!!

Arenshi

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
Na enige tijd zijn eindelijk de resulaten bekend van mijn speed zuiverings projectje:

De speed waarmee ik begon heb ik laten testen bij het testcentrum.
19 % Amfetamine 49 % Cafeine :(

De zuiveringsmethode welke ik heb gebruikt is hier te lezen.

De resultaten van het testcentrum van het gezuiverde monstertje:
35% Amfetamine 11 Cafeine

Conclusie

De methode van zuiveren (wassen met aceton en door filter laten lopen) Is dus geschikt om de cafeine uit je speed te halen. Er is nog 11% cafeine overgebleven, door zorgvuldiger of meerdere keren te wassen kan deze eventueel nog opgelost worden. Hierdoor zal een iets beter resultaat verkregen kunnen worden.

Verklaring
De verkalring voor het verdwijnen van de cafeine is simpel:
Cafeine lost in tegenstelling tot amfetamine goed op in aceton. Als je deze mix door een koffiefilter laat lopen zal alleen de aceton met de daarin opgeloste cafeine door het filter komen.
De cafeinevrij speed blijft in het filter liggen

Voor de mensen die niet houden van cafeine in hun speed is dit dus een eenvoudige oplossing.
verdampt al de aceton? het lijkt me niet echt gezond om aceton te snuiven.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Al de aceton verdampt, dacht je dat een vloeibaar medium zomaar kan neerslaan als vaste stof?
Zet maar een glas met aceton neer, de volgende dag is het glas leeg.

Belangrijk is dus dat je de pep na het zuiveren goed laat drogen.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ondertussen weer een sample naar het test centrum gebracht, ik ben ondertussen een bekende daar :)

Volgende week donderdag de uitslag. Als het dan niet minstens 40% Amf is en onder de 20% Caf. ga ik weer eens op zoek naar een andere supplier :)

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
haha flevoland en zeeland zijn de enigste 2 provincies zonder testcentrum, heb een mailtje gestuurd en kreeg terug dat ze dat bij bijde provincies in 2009 nog gaan fixen, ben benieuwd !!

De Beer

Newbie
Beste mensen,

Ik volg dit topic al een tijdje, en heb immiddels al verscheidene malen de methode van donnie uitgeprobeerd.
en immiddels met succes! :)
ik heb echter wel iets aangepast, wat jullie wellicht kunnen gebruiken in jullie zoektocht naar pep die eindelijk verlost is van dat vervelende caffeine.
zoals jullie allemaal weten lost een schepje suiker een stuk makkelijker op in een warme kop thee dan in een koude...
ik ben dan ook begonnen met de aceton-methode zonder hierover na te denken en had matig resultaat van 7% amf. (ja ik weet het, waardeloos) naar 15% en meer niet. terwijl ik nog extra had gespoeld, goed gehakt, en relatief veel aceton had gebruikt (100 ml voor 2 gram, zoals aangegeven op de site van donnie)
toch klopte de theorie niet met de praktijk, en ik ben gaan nadenken tot ik me bedacht dat stoffen beter oplossen naarmate de temperatuur hoger ligt, en dit natuurlijk ook voor caffeine in aceton geld...
wat ik heb gedaan is mijn pep in warme aceton gedaan en dit goed geroerd enz.
het resultaat was meteen al schitterend: er bleef van mijn nieuwe 5 gram (in 200 ml) haast niks over ( het was maar 7%) en toen de aceton afkoelde, zag je er allemaal vlokken in ontstaan, dit was dus de caffeine die door de afkoelende aceton kristalliseerde!
toen ik een beetje uitgoot over een bordje en de aceton verdampte had ik een hele berg pure cafeine, maar nog belangerijker, in mijn filter zat de beste pep die ik in tijden gehad heb!! :)
ga het deze week laten testen om te kijken wat mijn resultaten zijn..
het is een handige methode om de verzadigbaarheid van cafeine in aceton te vergroten en het proces te versnellen maar,

PAS OP!!!!!!

- aceton is licht ontvlambaar en verspreid dampen waar je duizelig/misselijk van word
- ik gebruikte een kamer met aan 2 kanten ramen voor de ventilatie
- ik heb dit gedaan op een kachel ZONDER ENIGE VORM VAN VUUR!!!
- handwarm is warm zat.

Dus:
voor de mensen die nog weinig resultaat hebben geboekt (zoals een paar keer is gebleken)
is het een goede methode om dit keer Wel te slagen, maar zoals ik al zei, pas op met vuur,
want we zijn hier toch bezig met een licht ontvlambare stof!!

Good luck! :wink:

MAX

Experimenterende gebruiker
Ben nog steeds op zoek naar watervrije aceton.
Waar kan ik die halen in Flevoland ?

Iemand tips ?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
@ De Peer, bedankt voor je nuttige reactie. Ik ga het volgende keer ook eens verwarmen, zeer logisch dat het dan beter oplost.

Ondertussen heb ik de resultaten van mijn laatst ingeleverde sample en ook daarmee was ik al zeer tevreden.

Ik heb dezelfde pep gebruikt als ik in het begin had ( 24% Amf. en 65% Caf%).
Na de zuiveringsmethode extra goed uit te voeren zoals in mijn laatste post heb ik nu de resultaten terug:

56 % Amfetamine 29% Cafeïne.

Dat vind ik toch wel een zeer goed resultaat en dat zelfs zonder te verwarmen. Bijna 2,5 keer zo hoog amfetamine gehalte en het cafeïne gehalte van 65% terug gebracht naar 29% cafeïne.

De Peer, ik ben zeer benieuwd naar jouw resultaten. Volgende week probeer ik ook eens een sample op die manier in te leveren.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
MAX zei:
Ben nog steeds op zoek naar watervrije aceton.
Waar kan ik die halen in Flevoland ?

Iemand tips ?

Hier kan ik het gewoon bij de drogist halen. Als je 99% aceton vind is dat watervrij zat hoor, in die 1 % kan zo weinig Amfetamine oplossen.

p.s.
Vraag het bij doe-het-zelf winkels als fixet, praxis, gamma of nog beter de drogist.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
De Beer zei:

Fantastisch!!!!!! Zo wordt de theorie van het met aceton zuiveren toch steeds verbetert door er in de praktijk mee aan de slag te gaan!!! :grin:

Of zoals Lening (1952) zei: "There is nothing more practical than a good theory".

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ziet er goed uit! Props voor TS.

Als ik binnenkort weer een grotere hoeveelheid speed haal zal ik het testen en filteren.
Dan laat ik de uitslagen zeker weten.

Mokum3.33

Belezen gebruiker
Nog nieuwe ontwikkelingen met het zuiveren?
Ben namelijk erg benieuwd naar de resultaten :)
Volg t onderwerp stil op de achtergrond :beer:

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
Scheelt als je vrienden heb is wel een oude foto dus voor de justitiele meekijkers onder ons

Nee het is niet in nederland.

Foto is niet recent {4jr oud}

En nee deze foto is gezet als voorbeeld
En is niet bedoeld om reclame te maken

En nee ik hou me niet met dit soort zaken bezig

:wink:

dus ik doe niets verkeerd.

:smoke: :smoke: :smoke:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Mokum3.33 zei:
Nog nieuwe ontwikkelingen met het zuiveren?
Ben namelijk erg benieuwd naar de resultaten :)
Volg t onderwerp stil op de achtergrond :beer:

Laatst heb ik wat Amf. gezuiverd met verhitte aceton. De Amf/Caf. loste zeer snel op. Ik heb dit niet laten testen, zelf heb ik het natuurlijk wel getest. :grin:
Werking was zeer goed.
Niet dat dat iets concreets zegt over het percentage Amf maarja.... volgende keer eens laten testen.

Bovenaan