Zuiveren --> Resultaten

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Juist mijn pep een keer gezuiverd op bovenvermelde wijze. Mijn ogen zijn serieus open gegaan. Het was op zich al redelijk zuivere pep, want er bleef veel over na de aceton spoeling, maar het geeft echt zo'n verschil qua comedown en kater wanneer caffeine en andere aceton-oplosbare rommel uit je pep verdwijnt. De comedown is veeeeeel draaglijker, mijn hart klopt niet gelijk gek en de kater is de volgende dag ook veel minder erg. Tevens heb ik serieuze pupil dilatatie, wat ik normaal bij straatpep niet heb. Zuivere speed heerst! Weg met kankerkutcaffeine!

PS: Ik ben nu nog wakker van de vorige avond, laatste lijntje ongeveer 4u geleden gedaan en voel me nog altijd goed.

priscilla

Experimenterende gebruiker
en welke aceton gebruikte jij ervoor?Hillbilly bastard ?ook van bouw verfmarkt,ik had die tendos aceton,met zon kinderslotje he :wink: wil nl deze nu heb ook ff proberen,maar als met bepaalde soorten aceton beter gaat zoals ik las van bouwmarkten,graag 1reactie :smoke:

priscilla

ben eigenlijk wel benieuwd of die gast niet liegt met zen 69%,en dan wil ik het wel doen met de beste aceton daarvoor :tearsofjoy:

altamiro

Als je niet zeker weet of je pep met alleen caffeine is versneden, heeft het dan zin om de pep (Na het filteren met aceton) in water op te lossen, nogmaals te filteren om de niet in water oplosbare stoffen eruit te halen, en daarna te laten verdampen?

Als mijn logica klopt zou je zo nog meer rotzooi eruit kunnen halen en houd je na het verdampen van het water puurdere amfetamine over.

Ik weet alleen niet zeker of het oplossen van pep in water en het indampen de werking of kwaliteit verslechterd. Iemand ideën/ervaring hiermee?

Labrat88

Newbie
ik heb er vorige week een laten testen
hij was heel erg nat maar hij was wel getest voor
72% amfetamine 28% overige stoffen
hij kost wel alleen 8 euro/gr

3970

Wijs gebruiker
Labrat88 zei:

Dex of gewone speed?

peppie

Belezen gebruiker
altamiro zei:
Ik weet alleen niet zeker of het oplossen van pep in water en het indampen de werking of kwaliteit verslechterd. Iemand ideën/ervaring hiermee?

Ja, ik heb daar ervaring mee.
Had een 1/2 ons troep (3% amf 92% caff) heb het met aceton geprobeerd en met water om het een beetje dunner te krijgen.
Alles wat ik over heb gehouden is een soort vaag poeder beetje wollig lijkt het wel.

priscilla

3970 zei:
Labrat88 zei:

Dex of gewone speed?

vind 8euro meevallen als ie goed is,ik betaal er 10voor goeie dan.
kan ook voor 5kopen maar das egt rotzooi,liever wat meer uitgeven dan :wink:

wat is eigenlijk dex als ik vragen mag??
er is mij laatst ook ketamine aangeboden,niet gedaan!
volgens 1vriend van mij ,en das 1egte pepkenner,is dat egte rotzooi ketamine,
ook dat weet ik al niet? :tearsofjoy:
allemaal nieuwe generatie drugs zeker? :flushed:
persoonlijk heb ik ook geen behoefte om te proberen :)

Oom Klaas

Badass junkie
Dextro Amfetamine is de andere isomeer van amfetamine,

Je hebt Levo-afmetamine, Dextro-amfetamine en een 50-50 mengsel heeft racemische amfetamine. Vele vinden dextro helderder, meer geestelijk en wat "coke achtiger".
Ketamine is dit:

Ketamine op Erowid.

Ketamine is niet echt nieuwe generatie drugs, evenals dextro. Bestond ook in jouw tijd.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Labrat88 zei:

nou nou, waar heb je t laten testen dan??
8eu p g betaal ik ook nog wel voor zo een uitslag,.. maar dan moet het wel een officieel test lab zijn

monkah

Gisteren test resultaat terug, 36% amf, 36% caf.
Na dit forum aandachtig gevolgd te hebben wil ik toch ook eens wat gaan zuiveren.
Die rottige cafiëne moet eruit.

Nu heb ik wel aceton maar er zit ook ethanol in, kan ik dat ook gebruiken?
Advies iemand?

3970

Wijs gebruiker
Over die ethanol kan ik je helaas geen antwoord geven...

Gisteren toch zelf ook nog maar eens geprobeerd..ik had 2 gr. Dex, getest op 73%. Waarom dan zuiveren zul je zeggen? Omdat de Dex die ik had, erg nat was, erg stonk, en verschrikkelijk brandde... Waarschijnlijk door het vochtige, vluchtige goedje waarmee de Dex zo vochtig was gemaakt. En daar wilde ik graag vanaf...

Dus 2 gr. natte Dex (erg nat) gedroogd, fijn gemaakt, in een glaasje aceton, roeren. Daarna het glaasje in een glas met heet water langzaam opgewarmd tot zo'n 50 graden. Daar begint de aceton lichtjes te koken, en dan nog eens goed geroerd. Daarna heb ik alles weer door een koffiefilter gegoten, en het residu laten drogen.

Vandaag had ik dus nog geen halve gram over van de 2 gr, maar hij stonk iig niet meer :grin: Ik laat hem niet testen, want veel beter dan 73% zal ie niet geworden zijn. Maar de proef op de som; werkt ie nog, ondanks dat ie nu geurloos is? En brandt het nog zo erg?

Vanmorgen een beetje geplugd, en het brandende gevoel is gelukkig helemaal verdwenen. Erg mooi dus, en de stank die verdwenen is is ook mooi meegenomen. En het effect? Net zo goed als voor het wassen :grin:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Eens kijken hoe het met mijn oude topic ging, al maanden niet echt actief geweest op het forum. Ik gebruik ook nog zelden speed of wat voor drug dan ook eigenlijk. Eens in de paar weken eens een avondje en dan ook max 150 mg.

Eerst wat reactie op dingen die ik las:
-Meer stoffen eruit halen door het met water te mengen lijkt mij niet handig. Amfetamine lost goed op in water en als water verdampt zal er dus ook een deel amfetamine meegaan in deze waterdamp.
-Ik lees ook dat mensen de aceton verhitten dit is niet perse nodig volgens mij, ondanks dat het een feit is dat stoffen beter oplossen in verwarmde toestand. ik zou het daarom wel enigzins verwarmen, maar slechts tot het niet meer echt koud is. Niet laten koken.
-En iedereen die het voor het eerst doet, laat na het hele proces je amfetamine wel lang genoeg ergens open liggen (15 minuten), zodat de eventuele nog niet verdampte aceton nog kan verdampen.

Ik had laatst trouwens een vreemde uitslag:
Voor het zuiveren:
2% Amfetamine 91% Cafeine
Na het zuiveren:
37% amfetamine 33% Cafeine

Dat kan dus gewoon niet, ik zal morgen nog eens bellen misschien hebben ze een verkeerde uitslag (verkeerd nummer) voorgelezen.
Zelf dacht ik dat de uitslag ook beinvloed kan worden door hoe fijn (poederachtig of brokkig) jij je sample inlevert, maar daar later meer over.

Vigilante

Wijs gebruiker
Volgens mij kan dat wel.

Stel je had 5 gram baggerpep,
2% = pep = 0,1 gram pep
91% = caf = 4,55 gram caf.

Er vanuitgaande dat er geen pep verloren is,
Na het zuiveren
37% = pep = 0,1 gram
33% = caf = 0,1 / 37 x 33 = 0,0892.

Dat zou inhouden dat er met het zuiveren 4,4608 gram caf is verdwenen en 0,0 pep.
Kan prima, alleen dan zou je zo goed als niks moeten overhouden vergeleken met de hoeveelheid waarmee je begon.

altamiro

DonnieDark0 zei:
-Meer stoffen eruit halen door het met water te mengen lijkt mij niet handig. Amfetamine lost goed op in water en als water verdampt zal er dus ook een deel amfetamine meegaan in deze waterdamp.

Mja, ik heb hier ook wel aan zitten denken .. Maar als jij zout oplost in een bakkie water en je zet het in je vensterbank verdampt alleen het water. Uiteindelijk hou je een bakje met allemaal zoutkristallen over (Zie de zoutvlaktes in amerika waar ze die snelheidsrecords etc doen)

Je zou dus denken dat als je je amfetamine (en evt andere stoffen) in het water oplost, daarna filtert en dan indampt je de niet in water oplosbare rotzooi eruit hebt gefilterd en weer ietwat puurdere amfetamine overhoud

Weet alleen dus niet of het de kwaliteit van de amfetamine beinvloed. Weet wel vrij zeker dat het als het goed is niet zal verdwijnen tijdens het verdampen van het water.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Vigilante zei:
Volgens mij kan dat wel.

Stel je had 5 gram baggerpep,
2% = pep = 0,1 gram pep
91% = caf = 4,55 gram caf.

Er vanuitgaande dat er geen pep verloren is,
Na het zuiveren
37% = pep = 0,1 gram
33% = caf = 0,1 / 37 x 33 = 0,0892.

Dat zou inhouden dat er met het zuiveren 4,4608 gram caf is verdwenen en 0,0 pep.
Kan prima, alleen dan zou je zo goed als niks moeten overhouden vergeleken met de hoeveelheid waarmee je begon.

Sorry, maar ik bedoelde natuurlijk niet dat het onmogelijk is, maar ik had zo'n 2 gram gezuiverd en had iets minder dan een gram over.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
altamiro zei:
DonnieDark0 zei:

Mja, ik heb hier ook wel aan zitten denken .. Maar als jij zout oplost in een bakkie water en je zet het in je vensterbank verdampt alleen het water. Uiteindelijk hou je een bakje met allemaal zoutkristallen over (Zie de zoutvlaktes in amerika waar ze die snelheidsrecords etc doen)

Je zou dus denken dat als je je amfetamine (en evt andere stoffen) in het water oplost, daarna filtert en dan indampt je de niet in water oplosbare rotzooi eruit hebt gefilterd en weer ietwat puurdere amfetamine overhoud

Weet alleen dus niet of het de kwaliteit van de amfetamine beinvloed. Weet wel vrij zeker dat het als het goed is niet zal verdwijnen tijdens het verdampen van het water.

Helaas is dit niet waar.
Neem een bakje water met zout er in opgelost. Laat het verdampen en vang de damp ook op, proef de gecondenseerde damp. Dit zal toch een zout smaakje hebben.

p.s.
De grootste boosdoener en meest gebruike versnijdingsmiddel is cafeine. Heb je dat er uit, heb je super spul. Die fractionele andere dingen die er meestal niet inzitten is zonde van je tijd en pep.

Vigilante

Wijs gebruiker
DonnieDark0 zei:
Helaas is dit niet waar.
Neem een bakje water met zout er in opgelost. Laat het verdampen en vang de damp ook op, proef de gecondenseerde damp. Dit zal toch een zout smaakje hebben.

Dit is dus echt niet waar he, zout verdampt niet als je water gewoon laat verdampen.

altamiro

DonnieDark0 zei:
Helaas is dit niet waar.

p.s.
De grootste boosdoener en meest gebruike versnijdingsmiddel is cafeine. Heb je dat er uit, heb je super spul. Die fractionele andere dingen die er meestal niet inzitten is zonde van je tijd en pep.

Mhmm, dat laatste wat je zegt kan ik me nog wel in vinden, waarschijnlijk is het gewoon alle moeite niet waard om dat kleine beetje andere rommel eruit te vissen, hou het maar gewoon bij aceton.

Maarum .. Wat jij zegt over dat water verdampen en n zout smaakje hebben .. Weet niet of ik het daar mee eens ben. Scheikundig gezien is het namelijk niet mogelijk dat het zout meeverdampt .. Dus als er verder geen chemische reactie ontstaat tussen het water en de amfetamine zou er -niets- van kwaliteits verschil of verlies moeten optreden. Ben onderhand zo nieuwsgierig geworden dat ik binnenkort denk ik even 2 sampletjes laat testen, 1 na oplossing in water en 1 onbewerkte. Ben benieuwd.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Vigilante zei:
DonnieDark0 zei:
Helaas is dit niet waar.

Dit is dus echt niet waar he, zout verdampt niet als je water gewoon laat verdampen.

Ik moet je gelijk geven ik had het daar mis. Ik heb het zelf nooit onderzocht of uitgezocht, maar op een of andere manier heb ik dat altijd gedacht.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
altamiro zei:
DonnieDark0 zei:
Helaas is dit niet waar.

p.s.

Mhmm, dat laatste wat je zegt kan ik me nog wel in vinden, waarschijnlijk is het gewoon alle moeite niet waard om dat kleine beetje andere rommel eruit te vissen, hou het maar gewoon bij aceton.

Maarum .. Wat jij zegt over dat water verdampen en n zout smaakje hebben .. Weet niet of ik het daar mee eens ben. Scheikundig gezien is het namelijk niet mogelijk dat het zout meeverdampt .. Dus als er verder geen chemische reactie ontstaat tussen het water en de amfetamine zou er -niets- van kwaliteits verschil of verlies moeten optreden. Ben onderhand zo nieuwsgierig geworden dat ik binnenkort denk ik even 2 sampletjes laat testen, 1 na oplossing in water en 1 onbewerkte. Ben benieuwd.

Ik ben benieuw naar je resulaat.
Een ding begrijp ik niet: Zout blijft dus blijkbaar achter als je zout water verdampt. Welke stof denk jij dar er met je amfetmaine versneden zou kunnen zijn die WEL verdampt samen met het water ?

3970

Wijs gebruiker
Shizzah zei:
even een vraagje, Nagellakremover is toch ook zuivere aceton of heb ik dit verkeerd?

Nagellakremover KAN Aceton zijn, maar zuiver zal die waarschijnlijk niet zijn..iig niet watervrij..

W.F.L.

Badass junkie
Nagellakverwijderaar zit inderdaad vaak aceton in, maar daar zit zeker water bij en vaak nog 'n onaangenaam kleurtje. Als je droge aceton op je huid krijgt gaat het bijten, zelf ondervonden. Van nagellakverwijderaar heb ik daar nog niet echt last van gehad (Vroeger wel 'ns gebruikt om alcoholstift te verwijderen ofzo.)

Heb 't overigens zelf geprobeert en het is een prima methode! Je hebt echt niet veel aceton nodig ook. Kutpep goed fijngekapt, in het glas gedaan en die gele, harde pep met een bizarre geur werd mooi wit en hing bijna geen geur aan. Uitgesmeerd over 'n CD-hoesje en de aceton vervloog meteen. Er is wel wat pep verloren gegaan in de aceton (te klein, zag wit), nog geprobeerd om dat op te vangen met een filter maar dat ging niet echt. Wel een beetje geklungelt moet ik toegeven, maar de pep die overbleef was echt top! Er hing bijna geen geur aan overigens. Het glas waar de aceton + pep in zat rook wel naar wat ik de normale pep-geur vind. De pep die ik toen had, had een bizarre geur en kleur, niet die typische geur die ik gewend ben van speed en brandde erg hard (Ook de reden waarom ik 'm wou zuiveren.)

Nu heb ik goeie pep, dus ik ga die ook eens zuiveren en zien of het verbetert. Het is zeker wel de moeite trouwens, droge aceton is niet zo duur en de gezuiverde pep is echt heel lekker. :)

altamiro

DonnieDark0 zei:
altamiro zei:
DonnieDark0 zei:
Helaas is dit niet waar.

p.s.

Ik ben benieuw naar je resulaat.
Een ding begrijp ik niet: Zout blijft dus blijkbaar achter als je zout water verdampt. Welke stof denk jij dar er met je amfetmaine versneden zou kunnen zijn die WEL verdampt samen met het water ?

Geen.

Oplossen in water -> filteren. Hiermee de eventuele (niet in water oplosbare) reststoffen eruithalen

Dan het residu (Water + pep + evt wel in water oplosbare reststoffen) indampen. Op deze manier zou je nog wat rommel eruit kunnen halen. Maar goed, weet niet of het de moeite waard is aangezien (Zoals je zelf al aangaf) caffeïne het meest gebruikte versnijmiddel is.

Paul76

Newbie
Geeez jullie weten er echt veel van af super! Ik gebruik speed maar zou die cafeine er graag tussen uit vissen. Volgens mij ben ik hier aan het goede adres!

Paulus :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
nee want hier wassen ze de cafeine eruit, het is makkelijker om zuiver amfetamine te kopen.

dan ben je aan het goede adres !!

Paul76

Newbie
lysergine25 zei:
nee want hier wassen ze de cafeine eruit, het is makkelijker om zuiver amfetamine te kopen.

dan ben je aan het goede adres !!

:tearsofjoy: ehm ja, maar ik ben al een heel end geholpen als ik dat spul wat ik heb wat kan ontdoen van die cafeine.

:)

Psychedelic

ik gebruik heeel veel speed, maar vraag me toch erg af wat er mis is met speed waar caffeïne bij zit :confused:. Ik heb speed van 40%, de rest is caffeïne, en daar nooit klachten over... Kan iemand me vertellen wat t zo zinvol maakt de caffeïne te verwijderen???

W.F.L.

Badass junkie
Psychedelic zei:
ik gebruik heeel veel speed, maar vraag me toch erg af wat er mis is met speed waar caffeïne bij zit :confused:. Ik heb speed van 40%, de rest is caffeïne, en daar nooit klachten over... Kan iemand me vertellen wat t zo zinvol maakt de caffeïne te verwijderen???

40% is wel goeie speed, maar teveel caffeïne is gewoon onaangenaam. Ik merk toch wel dat er een hoop negatieve kantjes die ik associeerde met speed weggetrokken zijn nu ik gewoon bijna zuivere en caffeïne-vrij neem. Dingen zoals onaangename zenuwachtigheid, opgefoktheid, para, hallucinaties en dergelijke komen allemaal véél minder snel opzetten nu. 40% valt dan nog mee, dan merk je het ook minder snel. Maar ik heb weleens een poedertje gehad dat was 14% amf + 50% caff gehad en dat was echt slecht. Zowiezo bestaat je poedertje ook nog uit 12% (1/3de op 2/3den) sulfaat ofzo en als de rest caffeïne is dan zit er dus 48% caffeïne in als het goed slecht is. Je zou het verschil echt wel moeten merken als je een keertje caffeïnevrije neemt :)

clockcable

Bewuste gebruiker
Net 8 gram gewassen, 40% minder gewicht en spierwitte pep nu :)
Heb nog een voor en na sample die ik langs t testcentrum ga brengen.

Robinnl

Liever haal ik geen oude topics op, maar deze is zo goed.
Heel erg bedankt voor de informatie!

Ik ga het zometeen proberen en zal hier mijn bevindingen posten.

Robin

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Leuk dat dit Topic nog leeft, ik ben zelf ruim een jaar in het zuidelijk halfrond geweest. En misschien nog wel langer niet op dit forum.

Zodra ik nl terug ben maar weer eens kijken hoe het met de huidige zuiverheid staat bij het dealership :)

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Robinnl zei:
Liever haal ik geen oude topics op, maar deze is zo goed.
Heel erg bedankt voor de informatie!

Ik ga het zometeen proberen en zal hier mijn bevindingen posten.

Robin

Is het al gelukt?

Bovenaan