Zoenen

Drientje

DF-koning
Hoe kussen jullie het liefst?

Heb je liever een iemand met een harde ruwe aanpak? Of toch liever zacht? En heb je de lippen recht op elkaar of sabbel je op een onder of boven lip?

Ik kus het liefste mannen en vrouwen die zachtjes te werk gaan. Met af en toe een harde aanpak. :hearteyes:

Lauu

Badass junkie
voluit een wasmachine nadoen hoeft niet van mij...gewoon heel sensueel zoenen met af en toe de tong erbij vind ik heerlijk...met drugs op ofzo kan dat omgekeerd zijn ligt eraan hoe geil ik en die ander zijn :beer:

Gemini

Badass junkie
plantenbak zei:
ligt er aan.. tijdens sex houd ik meer van "de ruwe" aanpak.. anders gewoon "rustig"..

Idem. Maar ik wil nooit het gevoel hebben alsof je met je tong de hele inhoud van m'n mond aan het verkennen bent, want dan duw ik je simpelweg van me af.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind het allemaal wel wat hebben, hangt net van de situatie af. :hearteyes:

Drientje

DF-koning
Elfquest zei:
Ik verander spontaan in een centrifuge :grin:
He gadver. Dat is nou niet lekker. Net zoals Lauu zegt. Gewoon kussen met af en toe een tong die heel zachtjes met de jou stoeit is fijn. Niet heel je tong bij die ander naar binnen duwen en rondjes draaien. Gadver.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Haha, is het erg dat ik dat niet eens zo erg vind als je echt dirty bezig bent in bed? Dan kan zo'n gore kus er ook nog wel bij imho. :grin:

Lauu

Badass junkie
vode zei:
Haha, is het erg dat ik dat niet eens zo erg vind als je echt dirty bezig bent in bed? Dan kan zo'n gore kus er ook nog wel bij imho. :grin:

ja dan wel...maar je ligt niet altijd dirty te doen in bed...je zoent ook wel buiten bed mag ik hopen :P

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Lauu zei:
vode zei:

ja dan wel...maar je ligt niet altijd dirty te doen in bed...je zoent ook wel buiten bed mag ik hopen :P

Ik lig altijd wel dirty te doen in bed hoor!

Nee, ik heb ook nog een leven buiten de slaapkamer inderdaad (nee, écht!), en daar hou ik wel van gewoon zoenen met lippen en beetje tong erbij. Maar stiekem af en toe ook lekker vies zoenen mag ook wel. :grin:

Extisi

Wijs gebruiker
Mijn vriend zoent met passie.
Zacht, gepassioneerd, verleidelijk en vol met liefde. Én, wij nemen de tijd. :)

Drientje

DF-koning
vode zei:
Lauu zei:
vode zei:

Ik lig altijd wel dirty te doen in bed hoor!

Nee, ik heb ook nog een leven buiten de slaapkamer inderdaad (nee, écht!), en daar hou ik wel van gewoon zoenen met lippen en beetje tong erbij. Maar stiekem af en toe ook lekker vies zoenen mag ook wel. :grin:
Dirty is niet de centrifuge aanslingeren. Dirty is lekker. Centrifugeren is gewoon niet fijn, hoe fijn ik ook bezig ben in bed.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Lieve Loes,

Mijn vriendje zoent veel te hard, hoe vertel ik hem dat ik dat niet fijn vind? Ik houd echt heel veel van hem en ik wil hem niet kwetsen. Help mij alsjeblieft!

Verlegen steenbokje.

Chris Pontius

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Lieve Loes,

Mijn vriendje zoent veel te hard, hoe vertel ik hem dat ik dat niet fijn vind? Ik houd echt heel veel van hem en ik wil hem niet kwetsen. Help mij alsjeblieft!

Verlegen steenbokje.
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Play_bunny

Wijs gebruiker
Wat Extisi al zei, dat heeft bij mij toch wel de voorkeur.
zacht, gepassioneerd, verleidelijk en met liefde, en vooral inderdaad niet snel snel.
en wat anderen al zeiden, geen centrifuge idee.
Gewoon zoenen met af en toe een tong heel zachtjes.

Al kan het ook wel wat hebben als het zoenen puur en alleen berust is op lust en sex.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Elfquest zei:
Ik verander spontaan in een centrifuge :grin:
He gadver. Dat is nou niet lekker. Net zoals Lauu zegt. Gewoon kussen met af en toe een tong die heel zachtjes met de jou stoeit is fijn. Niet heel je tong bij die ander naar binnen duwen en rondjes draaien. Gadver.

Was ook sarcastisch bedoelt. :wink:
Ik sta er nog steeds verbaasd van hoeveel mannen er 'centrifuge zoenen' :rolleyes:
Snappen ze nou niet dat dat niet lekker is?

Oh ja ook minder:
Zo hard zoenen dat je kin aan gort is door zijn stoppels. :openmouth:
Nou ja wel een goeie scrub voor je huid op zich. :tearsofjoy:

mocridhe

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Dirty is niet de centrifuge aanslingeren. Dirty is lekker. Centrifugeren is gewoon niet fijn, hoe fijn ik ook bezig ben in bed.

Dit ja, centrifuge, bah (N) Maar wild ruig vies is dikke prima, zachtjes ook. Afwisseling :grin:

TrippyShit

Badass junkie
Niet perse 1 ding.. Het mag, lief, zacht maar het mag ook wel wat 'geiler' kon ff geen ander woord bedenken.. Lippen op elkaar of onderlip enzo, precies hetzelfde.. Ik hou niet van standaard, heletijd zelfde.. Ook niet om zelf te doen :P

Wacky

Badass junkie
Waarom reageren vrouwen soms zo vreemd als je ze ens een keer over hun neus likt ?
Zo gek is dat toch nie ?

Serenity

Badass junkie
Zachtaardig. Meer zoenen met de lippen dan met de tong, met je lippen kun je ook behoorlijk wat doen :grin: Af en toe geil rondjes draaien met elkaars tong, maar dan niet snel en ook zachtaardig. Soms mag het wel wat ruwer, maar dat uit zich dan meer in elkaar heel stevig vastpakken, nagels in elkaars rug of zachtjes aan z'n haren trekken.
Hmmmmmmmmm :hearteyes:

cropp

Badass junkie
zaterdagavond was ik op een feestje, en na zonsopgang ging ze naar huis, door die zoen kan ik haar niet meer vergeten of verwerken, ik weet alleen hoe ze heet en in welke stad ze woont.

goed gedaan brammeke!! :(

Lauu

Badass junkie
cropp zei:
zaterdagavond was ik op een feestje, en na zonsopgang ging ze naar huis, door die zoen kan ik haar niet meer vergeten of verwerken, ik weet alleen hoe ze heet en in welke stad ze woont.

hmm dat is wel dik klote man :( ik had vandaag heerlijk met een meid gezoend waarvan ik wel weet in welke stad ze woont, hoe ze heet :P

PositiveCreep

Experimenterende gebruiker
Ligt bij mij aan de partner en setting vooral. Van rustig naar toch wel ruwer. (Alleen dus echt niet een centrifuge) En ruwer mag dan voor mijn part ook aardig op elkaars lippen bijten zijn :grin:

dirtbag

Bewuste gebruiker
ik vind het allebei wel lekker eigenlijk, op sommige momenten vind ik het ene meer toepasselijk dan het ander :grin:

Bovenaan