Zoenen

cropp

Badass junkie
Vigilante zei:
yeti zei:
Hard of zacht, zoenen werkt erectiebevorderend en daar gaat het om :P

Whehe ja waarom zou je zoenen als je je pik er daarna niet inhangt he :wink: zonde van de moeite hehe

dus jij zoent een mooie vrouw niet als je haar ook niet mag neuken?

ik vind zoenen op zich al een feest :hearteyes:

cropp

Badass junkie
zoenen kan naar mijn idee nog wel beter zijn als sex, maar dan gaat het wel om de sfeer en de timing

Tja moet toch zeggen dat ik erg zoenverslaafd ben.
Gewoon relaxed zoenen, af en toe wat tong (indien erg geil een beetje meer tong) en vind het ook altijd wel leuk om even met mijn tong de ander zijn lippen te kriebellen net als of je iemand lippen af likt...
Sommige mannen vergeten dat de tong fexibel is en gaan ook veel te snel.
Af en toe een beetje op een onderlip sabbellen om te laten merken wat je later daar beneden gaat doen is ook nooit verkeerd vind ik!! :wink:

Curunir

Experimenterende gebruiker
Lippen :grin:

Tong *mag* flink de mond in, maar helicopterzoenen is uit den boze. Helaas zijn er dus ook vrouwen die dat consequent en met grote inzet doen, faliekant fout. Als je ontspannen kust komt er vanzelf voldoende ritme en afwisseling in, is mijn ervaring.

r@r@

Wijs gebruiker
Ik houd vooral van afwisseling. En het ligt ook aan mijn bui :wink:

Maar als ik de gemiddelde R@ ben houd ik van: afwisselend teder, dan weer heel gepassioneerd. Ik vind het spel met allebei de tongen/lippen het meest lekkere. En tijdens het zoenen ook weer afwisselend zacht strelen en wat steviger masseren.

Verder (ja, ben nog lang niet klaar :wink: ) vind ik het heel erg lekker als er op mijn oorlel wordt gesabbeld, dat voel ik echt trekken in m'n tenen dan (en tussen m'n benen uiteraard :grin: ).

Zoenen is gewoon een lekker voorspel.

Het moet alleen niet ál te lang duren ,want dan word ik ongeduldig...

Ik merk overigens wel dat ik met mannen veel gepassioneerder (en wat ruwer) zoen en op de één of andere manier maakt een vrouw juist de zachtere kant in me los.
Daarom had ik ook het gevoel herboren en ontmaagd te zijn toen ik het voor het eerst met een vrouw had gevreeën...
(Kijk, dat bedoel ik nou, als het met een man is, noem ik het "seks" en met een vrouw "vrijen", dat is precies het verschil voor mij).

Serenity

Badass junkie
^ goede verwoording ja. Met vrouwen vrij je en met mannen heb je seks. Hoewel ik met een man ook kan vrijen :)

r@r@

Wijs gebruiker
Serenity zei:
^ goede verwoording ja. Met vrouwen vrij je en met mannen heb je seks. Hoewel ik met een man ook kan vrijen :)

Ben jij ook een vrouw?

Ik vrij met mijn eigen man ook. Dat is dan echt het uitgebreide, liefdevolle vrijen.

Maar regelmatig hebben we allebei alleen maar zin in een vluggertje (moe van werk en gezin) en dan noemen we het seks. ("Schat, zullen we ff snel neuken?" "Ja, is goed, maar heel snel dan, alleen ff neuken en klaarkomen..." :wink: )

Het is niet altijd even romantisch, maar wel fijn in een relatie als je het beestje gewoon bij zijn naam kan noemen. Wij bespreken alles met elkaar over seks en dat geeft ons allebei een fijn, veilig gevoel van thuis-zijn bij elkaar.

Vroeger met bijv. one-night-stands met mannen was het alleen maar seks; meer dan dat kan ik er echt niet van maken :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
Een kus kan mij vangen in een seconde.
Een kus kan mij een vrouw nooit laten vergeten, seks is verwaarloosbaar.
Door 1 kus ben ik een meisje achterna gegaan met mijn laatste geld,
ze had mij haar woonplaats verteld Valkenburg.
Ik ben er heen gegaan en heb 2 dagen gezocht, en haar gevonden.

1 kus.

Flameon

Badass junkie
Ik vind kussen soms ook veeeeeeeeeel lekkerder dan sex!
Heb ook vaak mooie banden opgebouwd door 1 kus. Maar ook slechte :wink: :wave:

Oom Klaas

Badass junkie
Bij een kus voel ik de energie overgaan, letterlijk de vonk.
Bij seks voel ik ook wel liefde, maar meer geilheid.

verneukeratief

Badass junkie
Zoenen vind ik vreselijk intiem. Moet echt behoorlijk veel voor iemand voelen wil ik het doen en prettig vinden. Sex hebben vind ik een stuk eenvoudiger.

r@r@

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Zoenen voelt heel fijn, vooral ook als je echt verliefd bent op die persoon. Krijg der altijd bijna een soort warme rush van.

Ik ook! Word er high van! :hearteyes:

candygirl

Belezen gebruiker
Ligt helemaal aan hoe ik ben op dat moment en met wie.

Bijv. lekker met mn man, voorspel doen beetje plagen.. zacht teder soms bijtend zoenen.
Bijv. tijdens de sex ( ben geen katje om zonder handschoenen aan te pakken) lekker wilde vol passie bezittende heerlijk geile zoenen.

Met mn vriendin, lekker elkaar opwarmend liefdevol zoenend... maar tijdens de sex, het betere hardere werk weer :wink:

Met mdma op, vind ik zoenen onwijs lekker... en doe het dan ook veel :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
candygirl zei:

Bijv. lekker met mn man, voorspel doen beetje plagen.. zacht teder soms bijtend zoenen.
Bijv. tijdens de sex ( ben geen katje om zonder handschoenen aan te pakken) lekker wilde vol passie bezittende heerlijk geile zoenen.

Met mn vriendin, lekker elkaar opwarmend liefdevol zoenend... maar tijdens de sex, het betere hardere werk weer :wink:

Oh shit, nog een swinger.

Drientje

DF-koning
Oom Klaas zei:
candygirl zei:

Oh shit, nog een swinger.
Of polyamoureus.

BOEgirl

Newbie
candygirl zei:

Ik zal het onthouden voor morgen.... :hearteyes:

Bovenaan