MierenneukerExceptionalInsight zei:Ik heb liever helemaal geen man.
plantenbak zei:ligt er aan.. tijdens sex houd ik meer van "de ruwe" aanpak.. anders gewoon "rustig"..
vode zei:Ik vind het allemaal wel wat hebben, hangt net van de situatie af.![]()
He gadver. Dat is nou niet lekker. Net zoals Lauu zegt. Gewoon kussen met af en toe een tong die heel zachtjes met de jou stoeit is fijn. Niet heel je tong bij die ander naar binnen duwen en rondjes draaien. Gadver.Elfquest zei:Ik verander spontaan in een centrifuge![]()
Drientje zei:Elfquest zei:Niet heel je tong bij die ander naar binnen duwen en rondjes draaien. Gadver.
vode zei:Haha, is het erg dat ik dat niet eens zo erg vind als je echt dirty bezig bent in bed? Dan kan zo'n gore kus er ook nog wel bij imho.![]()
Lauu zei:vode zei:Haha, is het erg dat ik dat niet eens zo erg vind als je echt dirty bezig bent in bed? Dan kan zo'n gore kus er ook nog wel bij imho.![]()
ja dan wel...maar je ligt niet altijd dirty te doen in bed...je zoent ook wel buiten bed mag ik hopen :P
Dirty is niet de centrifuge aanslingeren. Dirty is lekker. Centrifugeren is gewoon niet fijn, hoe fijn ik ook bezig ben in bed.vode zei:Lauu zei:vode zei:Haha, is het erg dat ik dat niet eens zo erg vind als je echt dirty bezig bent in bed? Dan kan zo'n gore kus er ook nog wel bij imho.![]()
ja dan wel...maar je ligt niet altijd dirty te doen in bed...je zoent ook wel buiten bed mag ik hopen :P
Ik lig altijd wel dirty te doen in bed hoor!
Nee, ik heb ook nog een leven buiten de slaapkamer inderdaad (nee, écht!), en daar hou ik wel van gewoon zoenen met lippen en beetje tong erbij. Maar stiekem af en toe ook lekker vies zoenen mag ook wel.![]()
vode zei:Ik vind het allemaal wel wat hebben, hangt net van de situatie af.![]()
ExceptionalInsight zei:Lieve Loes,
Mijn vriendje zoent veel te hard, hoe vertel ik hem dat ik dat niet fijn vind? Ik houd echt heel veel van hem en ik wil hem niet kwetsen. Help mij alsjeblieft!
Verlegen steenbokje.
+2Angramar Temenos zei:vode zei:Ik vind het allemaal wel wat hebben, hangt net van de situatie af.![]()
+1
Drientje zei:He gadver. Dat is nou niet lekker. Net zoals Lauu zegt. Gewoon kussen met af en toe een tong die heel zachtjes met de jou stoeit is fijn. Niet heel je tong bij die ander naar binnen duwen en rondjes draaien. Gadver.Elfquest zei:Ik verander spontaan in een centrifuge![]()

functioneel zoenen :')?Elfquest zei:Oh ja ook minder:
Zo hard zoenen dat je kin aan gort is door zijn stoppels.![]()
Nou ja wel een goeie scrub voor je huid op zich.![]()
Drientje zei:Dirty is niet de centrifuge aanslingeren. Dirty is lekker. Centrifugeren is gewoon niet fijn, hoe fijn ik ook bezig ben in bed.
Hahahaha, nee dat is niet gek. Ik hap soms ook wel eens in een neus.Wacky zei:Waarom reageren vrouwen soms zo vreemd als je ze ens een keer over hun neus likt ?
Zo gek is dat toch nie ?
cropp zei:zaterdagavond was ik op een feestje, en na zonsopgang ging ze naar huis, door die zoen kan ik haar niet meer vergeten of verwerken, ik weet alleen hoe ze heet en in welke stad ze woont.
yeti zei:Hard of zacht, zoenen werkt erectiebevorderend en daar gaat het om :P
Vigilante zei:yeti zei:Hard of zacht, zoenen werkt erectiebevorderend en daar gaat het om :P
Whehe ja waarom zou je zoenen als je je pik er daarna niet inhangt hezonde van de moeite hehe