XTC Chillmode! Dit Moet Je Doen!

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
martin van nu zei:
@ donniedarko

Nou ik moet zeggen, ook dat vond ik een beetje tegenvallen.
Doe ik het wel goed, of heb je hier ook perse XTC voor nodig.
Stuur eens een foto.

Dan deed je het denk ik niet goed hoor, je moet het niet onder invloed van XTC doen :openmouth: !!
Het werkt het best onder invloed van 1 paracetamol en een zakje paprika chips (ribbels natuurlijk) als je het fijn vind kun je van te voren een glaasje water drinken.

p.s.
Ik heb geen foto er van, wel film natuurlijk.

Groetjes

Holden

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Geen X maar wel yayo :tearsofjoy:
Jij bent net zo achterlijk als die rare houding..

Ja en jij bent een stoere jongen met veel posts. Gefeliciteerd.
Ieder zijn ding man, wees toch wat verdraagzaam.

TrippyShit

Badass junkie
Holden zei:
TrippyShit zei:
Geen X maar wel yayo :tearsofjoy:
Jij bent net zo achterlijk als die rare houding..

Ja en jij bent een stoere jongen met veel posts. Gefeliciteerd.
Ieder zijn ding man, wees toch wat verdraagzaam.

Wat hebben die posts er nou mee te maken :tearsofjoy: Maak je er nog een achterlijke opmerking bij ook :tearsofjoy:

bigles

Experimenterende gebruiker
Miss J zei:
TrippyShit zei:
Ik vind het hele gebeuren dat je in zo'n rare houding gaat liggen achterlijk. Dus iedereen die het probeerd vind ik achterlijk en mensen die het geweldig of gewoon leuk vinden vind ik nog achterlijker.. Waarom zou je ingodsnaam zou gaan liggen als je pillen of hebt :confused: Gedraag je is :openmouth:

En jij gedraagt je altijd heel gewoon als je pillen op hebt? :tearsofjoy:

eigenwijzerd

ja :grin:

Moes-4

TrippyShit zei:
Ik vind het hele gebeuren dat je in zo'n rare houding gaat liggen achterlijk. Dus iedereen die het probeerd vind ik achterlijk en mensen die het geweldig of gewoon leuk vinden vind ik nog achterlijker.. Waarom zou je ingodsnaam zou gaan liggen als je pillen of hebt :confused: Gedraag je is :openmouth:

Omdat dat misschien fijn is :)
Waarom hebben mensen seks in allerlei verschillende houdingen? Juist, omdat dat fijn is..

TrippyShit

Badass junkie
Dus jij vergelijkt een downsyndroom houding aannemen op pillen met standjes tijdens sex? :tearsofjoy:
Nou gaat het egt te fuurrr!

Moes-4

Haha waarom niet.. :rolleyes:
Wat maakt het jou uit, als mensen dat toch fijn vinden om te doen. (die zogenaamde downsyndroom houding)

TrippyShit

Badass junkie
Maakt me verder ook niks uit. Ik heb alleen een paar keer gezegd dat ik het achterlijk vind :) En dat vind ik nog steeds..

J86 zei:
Knetter Koekie zei:
afgelopen zaterdag afscheid genomen van de xtc..
we wouden de chillmode doen maar dat werkte niet.. we hadden ook 2cb genomen en we konden gewoon niet stoppen met lachuh..
wel een goeie aflsuiter gehad en thnx to J86 ghb op het eind genomen en dat is echt de beste uitvinding ooit.. me hele kaak was volledig ontspannen en ik voelde me gewoon zwaaaaaaar chill..

was van plan nog filmpjes te maken maar is er niet van gekomen..

en over die blauwe.. die blauwe zijn niet weg.. je gaat ze alleen dubbel zien :rock:

en thnx voor de chill nummers te plaatsen.

Have fun in the chillmode peeps :xtc:

Thx to me? :openmouth:
Hoezo dat ? :P

omdat ik dat ergens op het forum las:P

Sorry mensen.. ben ff weg geweest maar ben weer terug..
ik heb nog altijd de drugs afgezworen.. alhoewel.. gedeeltelijk.. af en toe nog :stoned: :beer: with GeHaktBallen :hearteyes:
en ik moet nog een klein aantal dingen op me lijstje bijschrijven die ik nog moet proberen.

Vet dat er al mensen zijn die het hebben gedaan :xtc:
Ik werd ook iedere keer helemaal koekie wous echt zwaar hard gaat dat.

En tja waarom heb ik ut gedaan?
Omdat ik hoorde dat ik dat gewoon MOEST doen als ik een keer wous was.
Dus tjah.. Dan is ut heel simpel.. DOEN!!
want?
X is Hard! van X ga je hard! Maar van de chillmode.. ga je pas echt HAAAAAAAARD!
dus zo achterlijk is het niet!
wie wil nou niet harder gaan dan de klap zelf.

dus vind ik ut echt fucking achterlijk dat er mensen zijn.. die het achterlijk vinden..
en Wat ik pas echt ACHTERLIJK vind......: trippySHIT :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :stoned: :wave:

geekos

Bewuste gebruiker
1. What the fuck is koekie wous en wie heeft het uitgevonden? Geniaal
2. Waarom heet het "chillmode" als je "HARD GAAT"?
3. Ziet er nu echt iemand zichzelf zo al liggen op hardcore (zelfs zonder pillen)?
***edit***
4. Hoe oud ben je?

geekos zei:
1. What the fuck is koekie wous en wie heeft het uitgevonden? Geniaal
2. Waarom heet het "chillmode" als je "HARD GAAT"?
3. Ziet er nu echt iemand zichzelf zo al liggen op hardcore (zelfs zonder pillen)?
***edit***
4. Hoe oud ben je?

1. Wij
2. Omdat ik wous zijn chill vind.
3. :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: niet he.. beter doe je dit alleen thuis. maar we hebben het ook op MoH gedaan.
4. 20

:wave:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Hmm... ik vind dit topic wel handig eigenlijk, het is een soort basic IQ test.
De mensen die deze houding uitproberen hebben sowieso een IQ minder dan 100 en de mensen die het "kanker chill ouwe" (of soortgelijke uitspraak) noemen komen niet hoger dan een IQ van 40. :tearsofjoy:

Mike

Bewuste gebruiker
Pak Suiker zei:
De mensen die deze houding uitproberen hebben sowieso een IQ minder dan 100 en de mensen die het "kanker chill ouwe" (of soortgelijke uitspraak) noemen komen niet hoger dan een IQ van 40. :tearsofjoy:

Je redenatie klopt niet, ik vind het namelijk ook chill, maar heb een IQ van 141..... :wave:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Mike64 zei:
Pak Suiker zei:

Je redenatie klopt niet, ik vind het namelijk ook chill, maar heb een IQ van 141..... :wave:

- Een hoog IQ
- Dingen te letterlijk nemen
Zeg Mike, mag ik van jou uit de categorie "stoornissen in het autistisch spectrum": asperger syndroom? :P

Pak Suiker zei:
want? Naja ben al lang blij dat het tegendeel van jou uitspraken al lang bewezen is. Waar ben je bang voor? Dat mensen je uit lachen of wat? Echt waar mensen ik snap echt niet dat mensen het dom vinden. Want het hele drugs gebeuren is eigenlijk 1 grote grap. Dus wat is nou dom als je over drugs praat..

Drientje

DF-koning
Ik heb ook nog een fijne XTC modus houding.

-Ga op je rug liggen
-Strek je helemaal uit en voel je lichaam goed
-Breng nu je knieen bij je gezicht (ook foetus)
-Probeer om je knieen naast je oren te krijgen (vergt wel een soepele rug)

In deze houding lig je wel met je aars omhoog en helemaal opgevouwen maar who gives a fuck? Je kunt hierbij het beste naakt zijn, dan ga je het hardste!!!!

[/sarcasme modus]

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Drientje zei:

-Ga op je rug liggen

In deze houding lig je wel met je aars omhoog en helemaal opgevouwen maar who gives a fuck? Je kunt hierbij het beste naakt zijn, dan ga je het hardste!!!!

[/sarcasme modus]

Drientje haalt haar "XTC chillmode" door elkaar met haar "anale sex mode"? :tearsofjoy:

Drientje

DF-koning
Pak Suiker zei:
Drientje zei:

-Ga op je rug liggen

[/sarcasme modus]

Drientje haalt haar "XTC chillmode" door elkaar met haar "anale sex mode"? :tearsofjoy:
Oh ja. Zo kun je inderdaad ook lekker seks hebben ja. SeXTC!!!! :rock: :rock: :rock:

Mike

Bewuste gebruiker
Pak Suiker zei:
Mike64 zei:
Pak Suiker zei:

- Een hoog IQ
Zeg Mike, mag ik van jou uit de categorie "stoornissen in het autistisch spectrum": asperger syndroom? :P

:) Mag ik van jou dan uit die zelfde serie de pdd-nos?

Popper

Belezen gebruiker
Ja inderdaad, ik zit dan toch liever een een zachte stoel dan dat ik in gedraaide foetushouding op een parketvloer ga zitten

Popper zei:
Ja inderdaad, ik zit dan toch liever een een zachte stoel dan dat ik in gedraaide foetushouding op een parketvloer ga zitten
zeg je nu:wink: ga maar is lekker in de chillmode en dan ik je zachte stoel. Wedden dat die stoel nog lekkerder zit.

Drientje

DF-koning
Knetter Koekie zei:
Popper zei:
zeg je nu:wink: ga maar is lekker in de chillmode en dan ik je zachte stoel. Wedden dat die stoel nog lekkerder zit.
Daar snap ik nu niets van :confused:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Ik deel die mening Drientje, ik snap niet waarom de foetushouding nu opeens "tHa ChIlLm0dEh" (I know, ik overdrijf :rolleyes: ) moet heten of een andere pseudo-hippe term. :confused:
Als dit topic nou "houdingen die je graag aanneemt tijdens het trippen/spacen" had geheten, dan was het nog wel een aardig topic.
Maar XTC Chillmode! Dit Moet Je Doen! klinkt als een heel erg slecht radiospotje... :rolleyes:

paulXTC

Bewuste gebruiker
hebben de mensen met negatieve meningen dit wel eens geprobeerd?
Ik niet maar al die negativiteit en sarcasme hier

Serenity

Badass junkie
Pak Suiker zei:
Mike64 zei:
Pak Suiker zei:

- Een hoog IQ

:tearsofjoy:
+100

Explorer

Newbie
Drientje zei:

-Ga op je rug liggen

[/sarcasme modus]

Serieus hierbij kon je me echt opvegen haahahaha

timmaniac

Bewuste gebruiker
als je echt goeie zou hebben, zou je hier niet hoeven adverteren :wink:

genoeg vraag namelijk...

volgens mij wil er iemand zijn lading vitaminepillen kwijt.....

Niet aan te raden..
Had een caps mdma op en 2 schijfjes..
Ging in die houding zitten, voor de bar, op een leuk feest..
Het zat zo fijn, ben maar blijven zitten :grin: na 2 uur begon een vriend zich af te vragen wat ik in godsnaam aan het doen was..
Waar je wel op letten moet:
Geef je eraan over, niet denken maar gewoon zitten en rustig alles langs je af laten gaan... ook de muziek en dan voelt alles rustig en chill zodat je echt heel hard kan gaan voor je gevoel :grin:

Nou, hopelijk dat je iets aan mijn ervaring hebt :)
(speciaal account voor gemaakt om dit even te plaatsen :))

Bovenaan