XTC Chillmode! Dit Moet Je Doen!

De Chillmodeeeeeeee :rolleyes:

wat doet de chillmode met je?

als je lekker aant wousen bent en je zit er lekker in dan moet je in de chillmode houding gaan zitten.. als je eenmaal in deze houding zit.. wil je er niet meer uit.. echt geeft een uniek chill gevoel. de muziek is vet je gezicht voelt uber chill net als de rest van je lichaam.. het is gewoon allemaal zwaar chill. ook kan je een lach kick krijgen en als je een beetje je ogen open doet dn is alles tja.. hoe leg je dat nou uit.. geen idee.. doe het maar gewoon..!

waar doe je de chillmode?
Overal als je maar gek genoeg bent.. maar het beste is ut gewoon thuis want als je uitgaat en je doet dit.. dan ziet het r niet uit.. een maat van me heeft ut midden op MoH gedaan.. maar dan zit echt iedereen je aan te kijken van: wtf? :confused: dus beter doe je het lekker thuis en maak het goed donker en zet gewoon dikke muziek aan..

hoe doe je de chillmode?

ok.. dit is lastig om uit te leggen.. daarom ook een foto onderaan toegevoegd sinds 26jan.

Je gaat op je knieën zitten (je knieën tegen elkaar aan)( dus niet gehurkt!) op de rand van een matras of op een kussen en je vouwt je handen in elkaar en legt je handen achter op je hoofd (alsof je dus met 2 handen je hoofd vast houd) en dan ga je met je ellebogen op de grond tegen de voorkant van je knieën met je ogen dicht en met je hoofd op het matras/kussen.
LET OP!!: ALLEEN OP MDMA BASIS! Speed werkt niet!
als je er 1 maal goed inzit dan wil je er niet meer uit.. ik heb wel is (ongeveer) 20-30 minuten in die houding gezeten..
hoe donkerder het is.. des te meer je in je gevoel opgaat.. het hoeft niet persee met muziek maar wij doen altijd muziek op omdat je dan na de muziek gaa luisteren.
Muziek aanraders.. (vind ik persoonlijk zwaar relax!):

Hardcore:
- ART OF FIGHTERS vs ENDYMION - Let's Get It On
- TechnoBoy - RAGE
- Wild Motherfuckers - Fother Mucker
- Korsakoff - PowerRave
- DJ Neophyte vs Tha Playah - The Ultimate Project

Hardstyle:
- Dj Zany
- Donkey Rollers - Sound Of The Beast

Reggeaton:
- Mosta man - Mi tin kunes
veel muziek van Daddy Yankee is chill..

House:
Vato Gonzalez -Badman Riddim
Minimal nummers zijn ook echt vet lekker..

Dance/Trance:

Faithless - Insomnia
Faithless - God is a Dj
Faithless - We Come 1
Faithless is gewoon eigenlijk de muziek die moet luister.

en tja.. de rest weet je zelf wel.. draai je favoriete nummers dan komt ut wel goed..

Lemme Know what you think about the Chill Mode :wave:

Tha KnetterKoekie Man:grin:

Bijlagen

• chillmode houding.jpg
    chillmode houding.jpg
    42,2 KB · Weergaven: 9.510

caatje

Badass junkie
Nou uh, het klinkt me erg ongemakkelijk in de oren. Maar als het zover is dan laat ik het je weten!

J86

Bewuste gebruiker
nou zoo moeilijk is het toch niet :P

zou best eens gigantisch chill kunnen zijn inderdaad
volgende week vrijdag maar es proberen :grin:

SoSSoS

Experimenterende gebruiker
een soort van zelf pijpen dus :P
heb het geprobeerd is idd wel relax.
bedankt voor de tip.
had alleen wel het gevoel alsof ik heletijd voorover viel :grin:

martin van nu zei:
heb het net een half uurtje geprobeert, maar ik moet zeggen dat het effect zonder XTC wel erg tegenvalt.

een half uur zonder xtc?? :confused: beetje te gek?? dat heeft ook helemaal geen effect en als ik zonder xtc dat doe dan heb ik een vreemd gevoel erbij.. want het is nou niet echt een houding die er chill uit ziet haha.. maar jungske.. als jij lekker wous ben en je doet het dan nog een keer.. hoor ik het nog van je..

Lijkt me chill om jullie ervaringen te horen.. ik ken niemand die het nie chill vind dus ook negatieve ervaringen zijn welkom maar die zullen er weinig zijn :hearteyes:

Lemme know mensen :sunglasses:

J86

Bewuste gebruiker
eerst proberen, afzeiken kan altijd nog

ik denk dat het toch wel erg chill wordt vrijdag :grin:

Miss J

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Ik vind het maar achterlijk

Als je nuchter bent klinkt het inderdaad achterlijk maar ik denk dat als je onder invloed van mdma was en iemand vroeg aan je om het eens te proberen dat je wel zou doen aangezien er niks achterlijk is als je mdma op hebt :P

martin van nu

Belezen gebruiker
@ donniedarko

Nou ik moet zeggen, ook dat vond ik een beetje tegenvallen.
Doe ik het wel goed, of heb je hier ook perse XTC voor nodig.
Stuur eens een foto.

Ut maakt mij nie uit wat je ermee doet.. maar ga niet posten van achterlijk dit en dat als je het niet hebt geprobeert.. want als je het hebt geprobeert dan zeik je mensen af die het achterlijk vinden zonder dat ze hebben geprobeert.. want het gevoel wat je krijgt is gewoon nog veel harder als het moment dat hij klapt.. het is gewoon zwaar hard..

en voor de mensen die de houding niet snappen.. als je het doet terwijl je het leest dan kom je in de goede houding..

dus afzeikende mensjes.. doe het gewoon eerst en dan hoor ik je wel weer.

:xtc: :rock:

DonnieDark0 zei:
TrippyShit zei:
Ik vind het maar achterlijk
iid, volgende week maak ik een topic aan waarin ik iedereen ga aanraden een paraplu in zijn of haar anus te doen onder invloed van xtc. Hoeveel mensen zouden het werkelijk gaan proberen....minstens 10? :wave
:

wie smeerde voor het eerst mdma op zn tandvlees.. wie ging er voor het eerst pado's vreten om een kronkel voor 6 uur in je kop te hebben.. de eerste persoon die salvia ging roken.. de persoon die een waterpijp gebruikt om wiet te roken..

wat is er nou achterlijk.. het is gewoon iets waardoor het effect gewoon zwaar veel harder is.

:grin:

En mensen die het al hebben gedaan? vanavond ga ik mijn laatste avondje thuis wousen en daarna alleen nog maar op feesten.. ik ga behoorlijk vaak de chillmode doen vanavond misschien dat ik er nog een filmpje van maak en anders foto's dus ik zal jullie morguh en anders van de week over mijn laatste ervaringen met de chillmode vertellen.. Have some fun with it people.. lijkt me chill om jullie ervaringen ook te lezen..

Knettah Koekah :xtc:

J86

Bewuste gebruiker
Die vrijdag ging helaas niet door

Nu in de voorjaarsvakantie (over 2 weken)
Dus daarna laat ik het hier ff weten :wink:

Eristoff

Experimenterende gebruiker
Dit lijkt heel sterk op de foetushouding (de houding die baby's aannemen in de baarmoeder).

Mike

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Ik vind het nog steeds achterlijk..

Ik ga het vrijdag of zaterdag proberen, dan laat ik weten of ik het ook achterlijk vond... Alleen weet ik uit eerdere ervaringen dat ik alles wat ik van plan ben onder E meestal vergeet of op dat moment helemaal niet interessant vind. Zo ben ik ook iedere keer van plan om foto's te maken en/of te filmen. Maar dat is me nog nooit gelukt. Ook beloof ik iedere keer mijn vriendin te gaan masseren, maar meestal kom ik niet verder dan het pakken van de massage olie. Dan is het flesje zo interessant of leuk dat ik de rest alweer vergeten ben.

Maar goed, we gaan het zien!

TrippyShit

Badass junkie
Ik vind het hele gebeuren dat je in zo'n rare houding gaat liggen achterlijk. Dus iedereen die het probeerd vind ik achterlijk en mensen die het geweldig of gewoon leuk vinden vind ik nog achterlijker.. Waarom zou je ingodsnaam zou gaan liggen als je pillen of hebt :confused: Gedraag je is :openmouth:

Miss J

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Ik vind het hele gebeuren dat je in zo'n rare houding gaat liggen achterlijk. Dus iedereen die het probeerd vind ik achterlijk en mensen die het geweldig of gewoon leuk vinden vind ik nog achterlijker.. Waarom zou je ingodsnaam zou gaan liggen als je pillen of hebt :confused: Gedraag je is :openmouth:

En jij gedraagt je altijd heel gewoon als je pillen op hebt? :tearsofjoy:

eigenwijzerd

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Haha, dit topic is echt te wappiewaus voor woorden zeg!

Vind het wel grappig mensen, die dit soort leipe dingen bedenken!

Skippy

Wijs gebruiker
Op : the prodigy - smack my bitch up
Bone thug's n harmony - the weed song
chosen few - name of my dj
Toni salmonelli - hey

heb ik vaaaaak op lopen spacen ,heeeeerlijk

timmaniac

Bewuste gebruiker
geen wonder dat het zo ''chill'' en veilig voelt.... Foetus houding (zit diep in ieder geprogrammeerd)

afgelopen zaterdag afscheid genomen van de xtc..
we wouden de chillmode doen maar dat werkte niet.. we hadden ook 2cb genomen en we konden gewoon niet stoppen met lachuh..
wel een goeie aflsuiter gehad en thnx to J86 ghb op het eind genomen en dat is echt de beste uitvinding ooit.. me hele kaak was volledig ontspannen en ik voelde me gewoon zwaaaaaaar chill..

was van plan nog filmpjes te maken maar is er niet van gekomen..

en over die blauwe.. die blauwe zijn niet weg.. je gaat ze alleen dubbel zien :rock:

en thnx voor de chill nummers te plaatsen.

Have fun in the chillmode peeps :xtc:

J86

Bewuste gebruiker
Knetter Koekie zei:
afgelopen zaterdag afscheid genomen van de xtc..
we wouden de chillmode doen maar dat werkte niet.. we hadden ook 2cb genomen en we konden gewoon niet stoppen met lachuh..
wel een goeie aflsuiter gehad en thnx to J86 ghb op het eind genomen en dat is echt de beste uitvinding ooit.. me hele kaak was volledig ontspannen en ik voelde me gewoon zwaaaaaaar chill..

was van plan nog filmpjes te maken maar is er niet van gekomen..

en over die blauwe.. die blauwe zijn niet weg.. je gaat ze alleen dubbel zien :rock:

en thnx voor de chill nummers te plaatsen.

Have fun in the chillmode peeps :xtc:

Thx to me? :openmouth:
Hoezo dat ? :P

putamerde

Newbie
Als ik wil chillen met M, zet ik dit op :

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Tnzo0ZYWgmw&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Tnzo0ZYWgmw&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Holden

Bewuste gebruiker
Te grappig voor woorden dit topic :tearsofjoy:

Ik neem geen x, dit weekend hoogstwaarschijnlijk nog eens coke snuiven maar ik denk dat dit niet de gepaste drug is om de chillmode mee te doen :grin:

Bovenaan