TrippyShit
Badass junkie
Geen X maar wel yayo
Jij bent net zo achterlijk als die rare houding..
martin van nu zei:@ donniedarko
Nou ik moet zeggen, ook dat vond ik een beetje tegenvallen.
Doe ik het wel goed, of heb je hier ook perse XTC voor nodig.
Stuur eens een foto.
TrippyShit zei:Geen X maar wel yayo![]()
Holden zei:TrippyShit zei:Geen X maar wel yayo![]()
Ja en jij bent een stoere jongen met veel posts. Gefeliciteerd.
Ieder zijn ding man, wees toch wat verdraagzaam.
Miss J zei:TrippyShit zei:Ik vind het hele gebeuren dat je in zo'n rare houding gaat liggen achterlijk. Dus iedereen die het probeerd vind ik achterlijk en mensen die het geweldig of gewoon leuk vinden vind ik nog achterlijker.. Waarom zou je ingodsnaam zou gaan liggen als je pillen of hebtGedraag je is
![]()
En jij gedraagt je altijd heel gewoon als je pillen op hebt?![]()
eigenwijzerd
TrippyShit zei:Ik vind het hele gebeuren dat je in zo'n rare houding gaat liggen achterlijk. Dus iedereen die het probeerd vind ik achterlijk en mensen die het geweldig of gewoon leuk vinden vind ik nog achterlijker.. Waarom zou je ingodsnaam zou gaan liggen als je pillen of hebtGedraag je is
![]()
J86 zei:Knetter Koekie zei:afgelopen zaterdag afscheid genomen van de xtc..
we wouden de chillmode doen maar dat werkte niet.. we hadden ook 2cb genomen en we konden gewoon niet stoppen met lachuh..
wel een goeie aflsuiter gehad en thnx to J86 ghb op het eind genomen en dat is echt de beste uitvinding ooit.. me hele kaak was volledig ontspannen en ik voelde me gewoon zwaaaaaaar chill..
was van plan nog filmpjes te maken maar is er niet van gekomen..
en over die blauwe.. die blauwe zijn niet weg.. je gaat ze alleen dubbel zien![]()
en thnx voor de chill nummers te plaatsen.
Have fun in the chillmode peeps![]()
Thx to me?![]()
Hoezo dat ? :P
with GeHaktBallen

geekos zei:1. What the fuck is koekie wous en wie heeft het uitgevonden? Geniaal
2. Waarom heet het "chillmode" als je "HARD GAAT"?
3. Ziet er nu echt iemand zichzelf zo al liggen op hardcore (zelfs zonder pillen)?
***edit***
4. Hoe oud ben je?

Pak Suiker zei:Hmm... ik vind dit topic wel handig eigenlijk, het is een soort basic IQ test.
De mensen die deze houding uitproberen hebben sowieso een IQ minder dan 100 en de mensen die het "kanker chill ouwe" (of soortgelijke uitspraak) noemen komen niet hoger dan een IQ van 40.![]()

Mike64 zei:Pak Suiker zei:Hmm... ik vind dit topic wel handig eigenlijk, het is een soort basic IQ test.
De mensen die deze houding uitproberen hebben sowieso een IQ minder dan 100 en de mensen die het "kanker chill ouwe" (of soortgelijke uitspraak) noemen komen niet hoger dan een IQ van 40.![]()
Je redenatie klopt niet, ik vind het namelijk ook chill, maar heb een IQ van 141.....![]()
want? Naja ben al lang blij dat het tegendeel van jou uitspraken al lang bewezen is. Waar ben je bang voor? Dat mensen je uit lachen of wat? Echt waar mensen ik snap echt niet dat mensen het dom vinden. Want het hele drugs gebeuren is eigenlijk 1 grote grap. Dus wat is nou dom als je over drugs praat..Pak Suiker zei:Hmm... ik vind dit topic wel handig eigenlijk, het is een soort basic IQ test.
Drientje zei:Ik heb ook nog een fijne XTC modus houding.
-Ga op je rug liggen
-Strek je helemaal uit en voel je lichaam goed
-Breng nu je knieen bij je gezicht (ook foetus)
-Probeer om je knieen naast je oren te krijgen (vergt wel een soepele rug)
In deze houding lig je wel met je aars omhoog en helemaal opgevouwen maar who gives a fuck? Je kunt hierbij het beste naakt zijn, dan ga je het hardste!!!!
[/sarcasme modus]
Oh ja. Zo kun je inderdaad ook lekker seks hebben ja. SeXTC!!!!Pak Suiker zei:Drientje zei:Ik heb ook nog een fijne XTC modus houding.
-Ga op je rug liggen
In deze houding lig je wel met je aars omhoog en helemaal opgevouwen maar who gives a fuck? Je kunt hierbij het beste naakt zijn, dan ga je het hardste!!!!
[/sarcasme modus]
Drientje haalt haar "XTC chillmode" door elkaar met haar "anale sex mode"?![]()

Pak Suiker zei:Mike64 zei:Pak Suiker zei:Hmm... ik vind dit topic wel handig eigenlijk, het is een soort basic IQ test.
Je redenatie klopt niet, ik vind het namelijk ook chill, maar heb een IQ van 141.....![]()
- Een hoog IQ
- Dingen te letterlijk nemen
Zeg Mike, mag ik van jou uit de categorie "stoornissen in het autistisch spectrum": asperger syndroom? :P
Mike64 zei:Pak Suiker zei:Mike64 zei:Je redenatie klopt niet, ik vind het namelijk ook chill, maar heb een IQ van 141.....![]()
- Een hoog IQ
Zeg Mike, mag ik van jou uit de categorie "stoornissen in het autistisch spectrum": asperger syndroom? :P
Mag ik van jou dan uit die zelfde serie de pdd-nos?
zeg je nuPopper zei:Ja inderdaad, ik zit dan toch liever een een zachte stoel dan dat ik in gedraaide foetushouding op een parketvloer ga zitten
Daar snap ik nu niets vanKnetter Koekie zei:zeg je nuPopper zei:Ja inderdaad, ik zit dan toch liever een een zachte stoel dan dat ik in gedraaide foetushouding op een parketvloer ga zittenga maar is lekker in de chillmode en dan ik je zachte stoel. Wedden dat die stoel nog lekkerder zit.
) moet heten of een andere pseudo-hippe term. 
Pak Suiker zei:Mike64 zei:Pak Suiker zei:Hmm... ik vind dit topic wel handig eigenlijk, het is een soort basic IQ test.
- Een hoog IQ
Drientje zei:Ik heb ook nog een fijne XTC modus houding.
-Ga op je rug liggen
[/sarcasme modus]