Welke pil had je laatst?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goblif

Newbie
Karel_Noten zei:
Heb nu roze/rode superman en gele rechthoekige rolls royce. Heeft iemand die lange rechthoekige rolls royce wel eens gezien?

Ik heb die gele Rolls Royce ook, zijn volgensmij net nieuw want er valt helemaal niets over te vinden. Volgens de dealer zat er rond 180-210 mg MDMA in, maar of dat klopt zou ik niet weten... Laat jij ze toevallig nog testen?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Goblif zei:
Ik heb die gele Rolls Royce ook

Je weet nooit of het dezelfde zijn, zelf laten testen dus... We gaan hier niet speculeren wat er in elkaars pillen zitten, dat levert alleen maar risico's op.

Goblif

Newbie
Geef ik je volledig gelijk in, ik kom dit weekend in de stad dus dan lever ik er eentje in. Better safe than sorry.
SmartieAndMe zei:
Je weet nooit of het dezelfde zijn, zelf laten testen dus... We gaan hier niet speculeren wat er in elkaars pillen zitten, dat levert alleen maar risico's op.

Abdellz

Newbie
De laatste pil die ik heb gehad was een witte bugatti (220mg)
Ik heb allemaal rare dingen gezien en kan me de helft nog herineren.
Wat ik nog weet is dat ik allemaal piercings zag in het gezicht van een meisje en ook bubbeltjes in het gezicht was best hilarisch :tearsofjoy:

Remotay

Experimenterende gebruiker
Deze fantastische goldbars :grin:

Daniel-slang

Roze granaten waren mijn laatsten, ze gingen makkelijk naar binnen (geen water nodig), ze smaakten naar de kleurstof van smarties en een heerlijke space. :hearteyes:

Rabbit93

Newbie
Voor mij was de laatste ook een goldbar! 1 van de beste die ik ooit heb gehad. Het grappige is dat iedereen die ik spreek het over deze dingen heeft!

Dat zal ongetwijfeld ook betekenen dat de eerste rotzooi in de vorm van goudstaafjes binnenkort op de markt gaat komen :(

MDMAmazing1

Blij dat mijn supplier rechtstreeks in contact staat met de producer van deze fantastische goldbars :grin:!!!

wgsnoep

Newbie
Laatste keer bugattis. Vielen tegen in vergelijking tot de supermans.. wel een lekkere avond gehad hoor! Binnenkort zullen Ik en mn vriendin de befaamde goldbars maar even testen. Heb ze al in huis! word vast weer een geweldige avond:)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
MusicIsLife zei:
Oranje Visjes afgelopen zaterdag. Niet ontzettend bijzonder, kan harder :P

Opgelet met de visjes, maatje van mij is in het ziekenhuis beland erdoor zo een half jaar geleden, symptomen waren spasmen, hoge bloeddruk en hartslag en oververhitting, waarschijnlijk PMMA, het ging hier dan wel om een paars visje, er zaten schadelijke stoffen in maar meer heb ik niet gehoord of opgevangen aangezien die jongen uit de E-scene is verdwenen en dit het enige visje in de regio was...

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
HardbassJunkie_ zei:
blanqo zei:
Gele Goldbars en Blauwe Barclays

Deze zomer ook de Blauwe Barclays gehad, vind deze echt regelrechte troep.
Verdenk zelfs van mCPP maar niet getest dus kan onzin zijn.

Andere ervaring met deze?

Ja die barclays hadden wel een erg sterk chemisch geurtje lijkend op mdma, 1ste uur alles ok daarna enkel bergaf en kwartje bijnemen hielp niks, 6uur plafondstaren en een major 36u crash hebben ze me opgeleverd. Er zijn goeie reacties en slechte over deze... ik hou het op goldbars en vandaag paarse +- gehad.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:
MusicIsLife zei:

Opgelet met de visjes, maatje van mij is in het ziekenhuis beland erdoor zo een half jaar geleden, symptomen waren spasmen, hoge bloeddruk en hartslag en oververhitting, waarschijnlijk PMMA, het ging hier dan wel om een paars visje, er zaten schadelijke stoffen in maar meer heb ik niet gehoord of opgevangen aangezien die jongen uit de E-scene is verdwenen en dit het enige visje in de regio was...

Hmm, heb ondertussen toch wel enige ervaring met xtc en de gevoelens waren echt wel mdma gevoelens. Maar had idd ook een paar vage verhalen gehoord dus heb in het begin heel voorzichtig gedaan. Toen ik doorhad dat het goed zat ben bij gaan pakken

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
MusicIsLife zei:
Tekzor668 zei:
MusicIsLife zei:

Hmm, heb ondertussen toch wel enige ervaring met xtc en de gevoelens waren echt wel mdma gevoelens. Maar had idd ook een paar vage verhalen gehoord dus heb in het begin heel voorzichtig gedaan. Toen ik doorhad dat het goed zat ben bij gaan pakken

Dan zullen de visjes dan nu ook wel beter zijn. Zoals ik zeg een ander visje van dat soort is naar mijn weten nergens nog gespot, zal waarschijnlijk een namaak geweest zijn..

Tekzor668 zei:
HardbassJunkie_ zei:
blanqo zei:
Gele Goldbars en Blauwe Barclays

Deze zomer ook de Blauwe Barclays gehad, vind deze echt regelrechte troep.
Verdenk zelfs van mCPP maar niet getest dus kan onzin zijn.

Andere ervaring met deze?

Ja die barclays hadden wel een erg sterk chemisch geurtje lijkend op mdma, 1ste uur alles ok daarna enkel bergaf en kwartje bijnemen hielp niks, 6uur plafondstaren en een major 36u crash hebben ze me opgeleverd. Er zijn goeie reacties en slechte over deze... ik hou het op goldbars en vandaag paarse +- gehad.

Jup, bij mij precies het zelfde inderdaad, waardeloos. Ben benieuwd naar de goldbars!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hoor meerdere tabletten maar zie (zelden) testresultaten jammer! Niet in de buurt/mogelijk voor jullie?

Be safe.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Tijdloos zei:
Hoor meerdere tabletten maar zie (zelden) testresultaten jammer! Niet in de buurt/mogelijk voor jullie?

Be safe.

Blauwe warner brother: 191mg enkel MDMA
Blauw/ groene warner brother: 201 mg enkel MDMA

Deze kon ik enkel laten testen via kennissen. Zelf ben ik belg en geloof me de achterstand op drugs testen en drugsbeleid is hier brak :-/

Solimoes

Newbie
2 weken geleden ging ik met een vriendin voor de eerste keer samen stappen.
we hadden het over gebruik van xtc een paar dagen daarvoor en ik zei dat ik wel wat zou fixen.
Ik heb toen rolls royce kunnen krijgen en volgens die persoon van wie ik het kocht zouden dat echt toppertjes moeten zijn dus was benieuwt om ze samen met die vriendin in te nemen.
( dat was dus ook mijn eerste keer rolls royce. )

Eenmaal die avond nam ik om 01.00 een halfje en zij een kwartje.
We waren lekker aan het dansen super relaxt tot dat het 01.30 werd.
Ik werd helemaal kapot me benen werden zo stijf als een plank ik probeerde steeds op de muziek in te gaan en te gaan dansen maar het lukte gewoon niet, en zij had precies het zelfde dus wij allebij nog een kwartje erbij getikt.

Toen was het inmiddels 02.30 maar er veranderden niks en besloten naar huis te gaan we hebben daar een uur lang als zombie's gestaan.
Het was een beetje teleustellend maar je hebt wel is van die avonden dat het niet wil lukken.

Nu afgelopen weekend dacht ik we gaan het nog een keer proberen het kan zijn dat die verkeerd gevallen is.
Nou met 1 woord bagger ik zie weinig info over deze dingen op internet maar of het nou aan mij ligt of dat ik gwn shit heb gekregen geen idee.!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Laat je pil testen, dat is de enige manier om er achter te komen wat je hebt gehad. Op internet kun je nooit vinden wat er in jouw pil zit. Logo's worden nagemaakt en er worden meerdere (vaak verschillende) batches gemaakt met hetzelfde logo.

Als je het een week later weer gaat gebruiken kun je verwachten dat de effecten tegenvallen. Je hersenen hebben langer nodig om te herstellen, als je dat negeert is het effect niet goed. Zo simpel is het.

Lees jezelf wat beter in, dan zal ht volgende keer waarschijnlijk beter bevallen :)

http://www.unity.nl/drugs-abc/xtc-mdma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan