Welke pil had je laatst?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snoepjee

Newbie
Groene kroontje vandaag op zich wel lekker maar voelde het niet zo zoals ik het wilde.

Ik vind de Nr 1 Blauw heerlijk goeie pillen :smoke: alleen kan ze niet meer vinden pff

mick swagger

Belezen gebruiker
Hier voor het laatst witte/grijze nintendo's genomen:grin:. Een kameraad van me kan nog aan 1ste batch nintendo's komen:grin:. Prima pillen!

Ook heb ik nog ¾ paarse lamborghini gegeten. Poeh Poeh, dit zijn me ook een klappers:grin:!

Blckbrd_

Experimenterende gebruiker
Die nintendo's staan ongetwijfeld aan de top voor mij. :grin:
Er zit niet voor niets een breuklijn in, de echte zijn zowat puur bijeengeperst MDMA
tot boven de 230mg.
Je kan nagenoeg geen pil in dezelfde afmetingen produceren die zuiverder is...

Ze zijn dus hooggedoseerd: Geen 'snoepje' om ineens zowat te knallen...
Ik heb er ooit soortgelijke gezien (de klavertjes4 met 2 breuklijnen)
jaaaren geleden, die ook zo geweldig hoog gedoseerd waren...

gebruik, maar met mate :hearteyes:

E=NC2

Newbie
Laatst een halve Mortal Kombat gehad, prima spul!

Heb gister een zooi groene Androids ontvangen, eind deze maand eens testen!

green haze2

Laatste keer paarse lamborghini's van 210 mg, goed spul! keer daarvoor witte nintendo's, worden niet meer gemaakt maar heb er daar nog 10 van liggen

Trivia Bot

Mortal kombats (ook bekend als rode draken) neem ik altijd, superspul!
Later op de avond nog driekwart android op maar daar weinig effect van gehad.

Mortal kombats zijn echte aanraaders maar neem ze in halfjes want ze zijn (naar horen zeggen) 190mg :rock:

BONGHIT

blauwe supermannen , zeer er goed , wel pak zweten
ik snap niet wat iedereen zo goed vind aan die lambo's
duurde heel lang voor die insloegen , als ze insloegen was het wel hard , maar het effect duurde echt maar een uurtje

Groene mtv's! Daar ging ik wel heel lekker op. Er zit 200 mg MDMA in
En dat is het enigste wat ik weet, op internet kan ik er niks over vinden maar ik heb geen klachten over deze pil.

mick swagger

Belezen gebruiker
Een maat van mij had het over paarse handgranaten. Iemand al bekend met deze pillen:)?

Ik ben benieuwd, heb gehoord dat er wel 190mg M inzit:).

D user

witte nintendo's, blauwe superman. Beiden echt super goed!

De allerlaatste x heb ik groene 1 up pillen op. Ik had er nog nooit eerder van gehoord. Maar het is een ieder geval de paddestoel van supermario. Iemand hier ervaring mee? Ik vond het echt BAGGER. Kreeg alleen het speedy gevoel :openmouth:.

D user

Ikzelf niet. Maar diegene(goede bekende) waar ik ze van had wel. Hij gaf aan dat er 180 mg in zat.
Ik geloof er helemaal niks van en ga ze donderdag alsnog laten testen.

Twee androids en een halve lambo, vond de androids in het begin wel wat tegenvallen (er echt lekker inkomen duurde wat lang [terwijl het inslaan altijd al lang duurt bij mij], was begin juli dus volgens mij wel gewoon eerste batch) maar uiteindelijk toch echt lekker gegaan. Voor ik het doorhad ging ik lekker hard, was opeens wel al uren later, maar dus toch een lekkere space gehad.

D user

Groene 1 up (paddestoel supermario) laten testen.
Ik had hem gebruikt ( een halve ) voor de test op een feest.
Ik voelde er nauwelijks iets van.

Er blijkt 90 mg mdma in te zitten. LOGISCH dus dat ik er nauwelijks iets van voelde ik kreeg maar 45 mg mdma binnen:)

Trivia Bot

Ik ben dit weekend naar decibel geweest en had vrijdag op de preparty lambo's, dat waren voor mij kutpillen erg weinig van gevoeld. Zaterdag en zondag aan de bauwe supermans gezeten, wat ging ik daar hard op zeg en dat waren nog halfjes.

Supermans waren superman! :grin:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ben ik de enige die echt totaal niet bezig is met wat voor soort pillen ik gebruik? Ik let daar echt totaal niet op. Wel op het aantal mg's, maar verder: xtc is xtc..

Taat

Bewuste gebruiker
ZERO- zei:
Ben ik de enige die echt totaal niet bezig is met wat voor soort pillen ik gebruik? Ik let daar echt totaal niet op. Wel op het aantal mg's, maar verder: xtc is xtc..

Soms zitten er wel creatieve logo's bij :grin:
En als er dan ook nog eens +/- 200mg in zit, onthou ik de druk wel ja

OT: Blauwe Supermans half juli, zaterdag de resterende nog maar even verorberen :hearteyes:

Taat

Bewuste gebruiker
Blauwe supermans en een halfve paarse granaat, erg handig te breken/doseren die laatste :grin:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan