weet de miligram ook niet maar ze zijn wel goed en vooral lekker met sex
G P3P zei:paarse partyflocks
, en je hebt er nergens over gelezen of gehoord, dan heb ik serieuze twijfels. 
Lion1973 zei:ik heb vandaag van iemand hier in A. een oranje redbull gekregen. ze ruiken al lekker, proeven lekker bitter en als ik de testreports (sites) mag geloven is het een toppertje.
gaan we bij die hartjes leggen, die ik nog heb...
walnootje zei:Lion1973 zei:ik heb vandaag van iemand hier in A. een oranje redbull gekregen. ze ruiken al lekker, proeven lekker bitter en als ik de testreports (sites) mag geloven is het een toppertje.
Oranje red bulls zijn bij mij een van de lekkerste pillen! Alhoewel die roze ook niet verkeerd zijnHeeeerlijk op aant trippen op dit moment van maar 1/3e pil
![]()
Lion1973 zei:walnootje zei:Lion1973 zei:ik heb vandaag van iemand hier in A. een oranje redbull gekregen. ze ruiken al lekker, proeven lekker bitter en als ik de testreports (sites) mag geloven is het een toppertje.
Oranje red bulls zijn bij mij een van de lekkerste pillen! Alhoewel die roze ook niet verkeerd zijnHeeeerlijk op aant trippen op dit moment van maar 1/3e pil
![]()
ze zijn wel groot, ben benieuwd.![]()
lange69 zei:witte langwerpige nintendows
waren erg goed en volgens mij erg hoog gedoseerd
heeft iemand die ooit laten testen?
ben wel nieuwschierig hoeveel mdma er in zit
gr
Bolleeder zei:Halve Nintendo
Halve Partyflock
Heerlijk ging ik!

Space_Girl zei:Ikke orangje Y
Orangje klein dikweet de miligram ook niet maar ze zijn wel goed en vooral lekker met sex
![]()
![]()