Skirre
Bewuste gebruiker
HoneyC zei:goudstaafjes, echt 100000x NIKS. Heel me avond verkloot, viel zowat in slaap..![]()
getest?
HoneyC zei:goudstaafjes, echt 100000x NIKS. Heel me avond verkloot, viel zowat in slaap..![]()
hip-hoi zei:
SirErick zei:Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?
SirErick zei:Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?
Ik was sowieso niet ver plan om te gaan slikken.Tekzor668 zei:Lol ik praat soms es met die verzamelaar op PF. Mooi collectie die hij heeft.
Sommige of de meeste zijn ook heel hoog gedosseerd en hoef je gewoon niet volledig in je mik te draaien.
Oké, dat wist ik niet.MusicIsLife zei:SirErick zei:Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?
De meeste zijn echt niet groter dan een paracetamol hoor, die worden ook door veel mensen in 1 keer doorgeslikt.
Ikzelf heb niet de behoefte om ze te gaan uitproberen.Tekzor668 zei:Ik denk als je dicht bij de drukker bevriend bent je zo een snoepje wel kan bemachtigen.
SirErick zei:Ik ben geen XTC-gebruiker, dus als ik al die namen voorbij zie komen dan moet ik Google erbij halen om te zien hoe al die pilletjes eruit zien. Ik kwam tijdens mijn zoektocht naar "Witte nintendo" en "oranje batterij" de onderstaande foto tegen. Zonde dat mensen ze slikken, want die pilletjes zien er best leuk uit. Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?
![]()
Voor de helderheid: ik heb geen XTC in huis, die foto heb ik geleend van het Internet.benniesmitters zei:SirErick zei:Ik ben geen XTC-gebruiker, dus als ik al die namen voorbij zie komen dan moet ik Google erbij halen om te zien hoe al die pilletjes eruit zien. Ik kwam tijdens mijn zoektocht naar "Witte nintendo" en "oranje batterij" de onderstaande foto tegen. Zonde dat mensen ze slikken, want die pilletjes zien er best leuk uit. Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?
![]()
Ja daarom koop ik bij dat soort pillen altijd een paar extra voor de verzameling :P.
MDMAmazing1 zei:Hele lading gele UPS ingekocht, tot nu toe 2 getest MDMA gehalte blijkt extreem hoog te liggen: 250-275 mg.
Zal mensen waarschuwen.
Pilouh zei:Had zaterdag op Reverze ook de gele Ups'jes,
Heb 1,5 geconsumeerd en ging heerlijk![]()
Als je ze kan krijgen mensen, ze zijn echt aanteraden![]()
Tekzor668 zei:Idd maar ik ben geen liefhebber met die gekke spreiding.
Tekzor668 zei:HoneyC zei:goudstaafjes, echt 100000x NIKS. Heel me avond verkloot, viel zowat in slaap..![]()
Had je ze beter laten testen. Op genoeg andere fora waarschuwingen dat laatste batches geen tot weinig mdma bevatten dus beter laten testen.
Lees even de forumregels. Niet speculeren over de kwaliteit van jouw pillen. Laat je pil testen en dan weet je het, wij weten niet wat er in jouw pil zit...Pilouh zei:Heeft iemand al ervaring met de rode UPS? Gelieve dan te pm'en of dergelijke
Vind niet echt tamelijk veel over spreiding, etc.
Maar 1 testresultaat gezien van 209 Mg. Ben namenlijk benieuwd naar hoe deze zijn![]()