spel doen met de joint(s)

Imke

Badass junkie
*DE BARON* zei:
heeft er ooit wel is iemand

hotboxen gedaan??

met paar man ieder een dikke joint in kleine afgeslote ruimte gaan zitte of staan al die jointjes oproke en in die ruimte blijve zitte die rook blijf hange en omdat je met meer mense bent is er minder zuurstof en wor je stoneder :grin:

Kdenk dat ik daar snel zou gek worden, letterlijk dan.

Hype

Bewuste gebruiker
Turbo-ik-zie-ik-zie-wat-jij-niet-ziet.

Heeft weinig met blowen te maken, maar ik hou 't bij blowen gewoon op eerst de draaiers, dan de paaiers en dan de snaaiers. :wink:

Freezing

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
Hier vaak Mexicanen als iedereen een stuk of wat dampen heeft gehad. Maar dan niet al uitademen als de joint voor de 2e keer bij je komt, gewoon net zolang volhouden totdat je d'r bij neervalt. :mrgreen:

Zo doen wij t ook idd, we doen ook vaker extreme mexican ( zo noeme wij t dan ) ieder steeds 3 teugen achter elkaar en dan inhouden doorpasen en dan als je joint krijgt weer 3 teuge inhouden doorpasen zonder uit te blazen.

niet dat het veel helpt ofzo, krijg je alleen maar n hete tip van

Vrije Geest

Belezen gebruiker
wij doen met onze vrienden/blow groep eigenlijk 2 spellen soms...

mexen, 't inhouden en doorpasen totdat je em weer krijgt...
en mexen ('t heet hetzelfde bij ons :beer: ), hijs nemen en woord verzinnen bijv. hond, de ander moet dan een woord met een D in het begin verzinnen, bijvoorbeeld dakgootontstopper... :hearteyes: my favorite game :P

Osi`

Bewuste gebruiker
Pff spellen, kben al bekan 20 en doe dat niet meer, in menne jeugd oké. Maar wiet is nu eenmaal een sociale drugs. Heroine gaat ge toch ook niet delen hé, indianen spel met heroine, stel u voor.
Of met een pil, ieder een lik op die xtc schijf.

Het enige wak bespeel alsek stoned ben is de xbox en pes6 :hearteyes:
Alsek stoned ben, waan ik me de meestertacticus.

Eier

Bewuste gebruiker
Hier wordt altijd 'geef-eier-de-baap-4evahz!1' gespeeld. En joint-hijsen-joint-passen.

VonJunk

Newbie
*DE BARON* zei:

hotboxen gedaan??

met paar man ieder een dikke joint in kleine afgeslote ruimte gaan zitte of staan al die jointjes oproke en in die ruimte blijve zitte die rook blijf hange en omdat je met meer mense bent is er minder zuurstof en wor je stoneder :grin:

Heb ik wel eens gedaan wist alleen niet dat het een naam had :P ik en nog 3 vriende in een tent (voor 2personen) en we hadde alle 4 een goeie joint en die hadde we daar binne opgerookt we hebben daarna nog een uur fzo zitte kaarten daarbinne en toen we de tent opende om naar buiten te gaan zagen we nog rook naar buiten gaan was best leuk we waren allemaal knetterstoned :stoned:

Albino

Bewuste gebruiker
Kleurenspel; De een zegt een kleur bijv. blauw, paas de joint door.. volgende persoon neemt een hijs en zegt bijvoorbeeld blauw paars enz. totdat hij op is.

Weed spel; Een zo groot mogelijke hijs nemen en dan proberen weed te zeggen.

deze doen wij best vaak :P

pafferrr

Newbie
tik tak is saai, ik ben zo traag dat de joint dan nooit bij mij komt :openmouth:
indiaantje spelen wij ook, maar dan anders, je neemt eerst een teug, je houd hem in tot de joint terug bij u is, dan pak je 2tuegen en hou je weer in, zo elke keer een teug meer, na een tijdje ben je zo toe als een aap die uit de mouw komt!! :sunglasses:

nicolai

Wijs gebruiker
ik heb laatst wat leuks gedaan na en tiijdens het blowen; HINTS.

iedereen kent dat wel denk ik. je moet iets uitbeelden en de rest moet dan raden wat jij uit probeert te beelden. hiervoor mag je alleen jezelf gebruiken. je mag niet praten tijdens het uitbeelden en je mag ook geen voorwerpen gebruiken.

het is natuurlijk sowieso een leuk spel, maar als je stoned bent lig je om de 2 tellen helemaal krom.

je kan het op verschillende manieren spelen. maar wij doen het zo;

je maakt ongeveer 30 briefjes met daarop een woord. dat kan van alles zijn, van een naam tot een koffiekopje tot aan een eco toilet. die doe je in een bak die je als grabbelton gebruikt. (briefjes ,oet je dus vouwen zodat je niet kan zien wat erop staat.

de eerste ronde kies je gewoon iemand die als eerst mag grabbelen...en daarna mag de geen die het raadt grabbelen.

stel je hebt het woord paddestoel....dan is het dus de bedoeling dat je een paddestoel uitbeeld. maar je hoeft geen paddestoel te spelen. dus je begint met de eerste lettergreep...dit laat je ook zien door 1 vinger op je arm te leggen. dat betekent; eerste lettergreep. nou de eerste lettergreep is pad...dat is niet zo moeilijk uit te beelden...en zo ga je verder tot het hele woord is geraden. belangrijk is wel dat je een klok instelt. wij doen altijd 4 minuten per woord.

BMS

Newbie
Dat dierenspel heb ik paar jaar trug heel vaak gedaan ..daar gaat indd de lol vanaf als je ut vaak doet ..
Tegenwoordig doe ik niet egt meer spelletjes met de joint ..af en toe een keer goed mexicane ..
Ik speel nu meestal TrikTrak of we gaan kaarte ..ook wel chill .. :mrgreen:

troebadoer

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
frapannn zei:
Tik en de volgende die als eerste TAK zegt krijgt de joint.
.

Dat soort dingen háát ik echt. In kringen waar ik vroeger af en toe verkeerde ging het van '1e' '2e' '3e' etc. om de volgorde. Ik weiger mijn joints aan dergelijke kinderachtigheid mee te laten doen. Meestal gewoon met de klok mee. Dergelijke dingen trouwens al jaren niet meer gedaan/gezien/gehoord.

Bij ons was het zelfs zo erg, dat we een regel hadden: 3 teugen passen. Oftewel, na 3 hijsen doorgeven met de klok mee. en o wee als je er 4 nam!!!

Divinorum

Experimenterende gebruiker
Het dierenspel met miljoenen varianten. Mijn lievelingsvariant "alles dat vliegt" dus bijv vliegend tapijt enz.
Vroeger wel eens gemext maar rook ze liever rustig op en aan tik tak heb ik een ontzettend rot hekel.

*DE BARON* zei:

hotboxen gedaan??

best vaak zonder dat het de bedoeling was in een tuinhuisje.

inferno33

Bewuste gebruiker
Hier word gewoon doorgepast.. meestal Paf-Paf(2 hijsen, doorpasen) soms Paf, en soms gewoon chill :P Komt weleens een spelletje langs, maar verveelt meestal na een paar minuten... Wat wel écht geniaal is tijdens het blowen: alfabet-spel: De een roept bijvoorbeeld: C+12 nadat de ander een hijs heeft genomen, en niet uitblazen voor je de goede letter hebt... Het lukt nóóit, maar lachkicks gegarandeerd.

Lord Herbal

Belezen gebruiker
Meestal zitten we gewoon chill te smoken, en anders zitten we te mexen ofzow.

soms mexen met inhouden zo lang je kunt, soms als jem terug krijgt, soms met een wietje en een hasje, en dan uitademen als je de joint terug krijgt met welke je begonnen bent.

Wat we ook wel eens doen is bong-mexicanen, met zo'n zelfgemaakte plasticfles bong waar gewoon een joint in zit.

We hebben sowieso de regel: Maker ( op z'n engels, dus spreek uit meeker) is steker, en dan bij ons "zwik-zwak" naar wie die gaat, met allerlei varianten als: "hoerenjong", en dan zeg je : "ja mama"...

dat soort vage shit....

ik heb laatst ook een keer een wedstrijdje veelhijsen gedaan...

zo vaak mogelijk hijsen alvorens uit te ademen...
De eerste neemt één hijs, de tweede twee, de derde drie, de vierde vier, en dan de eerste vijf enz... Mijn record was veertien.

en soms doen we gewoon steen-papier-schaar

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Of je draait een jointje, steekt hem op, geeft hem naar links door wanneer je daar zin in hebt, en doet verder niet moeilijk.

Ideaal. :grin:

dfssdfde

Badass junkie
BlackRobBlunt zei:
Of je draait een jointje, steekt hem op, geeft hem naar links door wanneer je daar zin in hebt, en doet verder niet moeilijk.

Ideaal. :grin:

yep :grin:
of, je zegt tik, en de eerste die snel tak roept zit duidelijk niet stoned genoeg en krijgt em

Mayan

Bewuste gebruiker
5g heb ik op 5 seconden weg.
Als het in één klein stukje cake zit tenminste :)

Of een blokje hasj van 5g in je chocomel... de hasj wel samen opwarmen met je chocomelk dan he.

Dat moet vonken geven he :)
Ga ik eens proberen.

Mayan

Bewuste gebruiker
hehe
5g behandel ik anders met het nodige respect.
Dus kan hier lang meegaan. (3 a 4 dagen lol)

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Ik verlos zo'n 5g zakje het liefst zo snel mogelijk uit zijn lijden :stoned:

(Da's toch zielig, zo'n groot zakje nog maar 3/4, 1/2 of 1/4 vol?)

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Dan wordt het idd anders :grin:

Hasj rook ik eigenlijk alleen 's ochtends bij de koffie, of 's avonds als topping voor de wietjoint, om nog even lekker knetter south park te kijken alsvorens te gaan slapen :)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
BlackRobBlunt zei:
Dan wordt het idd anders :grin:

Hasj rook ik eigenlijk alleen 's ochtends bij de koffie, of 's avonds als topping voor de wietjoint, om nog even lekker knetter south park te kijken alsvorens te gaan slapen :)

ik mag jou wel Rob :beer:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Cheers! :grin:

vanavond zal het moeilijker worden, heb geen lange vloei meer, en dichtsbijzijnde coffeeshop is zeker een uur reizen :(

En al die boeren in dit gehucht hebben ook niks, snuiven etc kunnen ze, maar jointjes draaien.. neuh... :rolleyes:

Gelukkig nog wel kleine vloeitjes om aan elkaar te plakken, en treinkaartjes als tipjes :stoned:

Bartyo

Bewuste gebruiker
Zorg dat je maar weer eens naar Helmond komt dan dude hahah :stoned: Leuk spelletje om te doen: tennisspel! :hearteyes:

Bovenaan