spel doen met de joint(s)

Lapzwans

Belezen gebruiker
ik vroeg me af of meerdere van jullie spellen met joints doen

ik deed een half jaar trug egt heeel veel dierespel
(een hys neme, een dier zeggen (byv. hond), en dan pas uitademen en de joint doorpasen, en dan moet de volgende een dier met de laatste letter van jouw dier als beginletter zegge(als hond net geweest was byv. dromedaris))

mexen ook veel gedaan
(heb hier rondgeziochjt en sommige van jullie noemen het ook amerikanen of indianen?)(hys nemen, inhouden en doorgeven, en dan pas uitademe als de joint weer by jou komt)

pieter stotter
(de eerste begint: neemt een hys en zegt byv. peiter stotter liep over straat, dna gaat de 2e, die zegt de eerste na en verzint er iets by, dus byv. peiter stotter liep over straat met een joint, etc. etc. en dan maar onthoude he :wink: )

verder hebbe we nog zat spelle bedacht (supermarkt, voorwerpenspel, dinge uitbeelde, en nog zeker wel n stuk of 10 spelle, wil je wete welke en hoe ze gaan moeje mr ff vrage :grin: ) en van andere mense nog spelle geleerd, en dierenspel werd op een gegeve moment makkelyk als je da egt vaak gaat doen, dus dan geef je op een gegeve moment iemand steeds dezelfde letter om het hem moelyk te make :P , of je doet dierespel zonder bepaalde letters ofzo, mja als je al stoned bent en dan een spel verzinne das egt grappig soms

doe nog wel spelle mr niet zo uberveel meer als eerst
maarja de hoofdvraag welke spellen doe jy/heb jy gedaan?
vind je het leuk of zo af en toe?

:stoned:

:wave:

azgaza

Badass junkie
Amerikanen heel lang geleden wel eens gedaan; ik vond het nooit echt een meerwaarde hebben. Ik blow liever gewoon..

MetaalKonijn

Badass junkie
Hier vaak Mexicanen als iedereen een stuk of wat dampen heeft gehad. Maar dan niet al uitademen als de joint voor de 2e keer bij je komt, gewoon net zolang volhouden totdat je d'r bij neervalt. :mrgreen:

matthijs

Badass junkie
Mexxen is inderdaad lachen ja. Alleen wel kut soms :P
Verder nooit echt spelletjes gedaan maar klinkt allemaal wel vet.

lot

Badass junkie
wij deden altijd een combinatie van indianen en het dierenspel

(je neemt een hijs, noemt een dier en ademt pas uit als de joint weer bij jou is)

azgaza

Badass junkie
frapannn zei:
Tik en de volgende die als eerste TAK zegt krijgt de joint.
.

Dat soort dingen háát ik echt. In kringen waar ik vroeger af en toe verkeerde ging het van '1e' '2e' '3e' etc. om de volgorde. Ik weiger mijn joints aan dergelijke kinderachtigheid mee te laten doen. Meestal gewoon met de klok mee. Dergelijke dingen trouwens al jaren niet meer gedaan/gezien/gehoord.

Marklar

Belezen gebruiker
frapannn zei:
.

Dit is chill in grote groepen als iedereen al stoned is. "TIK" 1 sec later "TAK" en een paar verbaasde gezichten: "Owwww... TAK! , was ik sneller?" Tis wel heel kut als je nog niet stoned bent en maar zit te wachten. Maarja vaak zit ik met blowers en niet blowers samen, dan is t wel geinig

Osi`

Bewuste gebruiker
hier passen we die gewoon door hoor na een stuk of 10 trekjes :) we passen ze door als we denken genoeg geleurd hebben.

Etaks

Experimenterende gebruiker
azgaza zei:
frapannn zei:
.

Dat soort dingen háát ik echt. In kringen waar ik vroeger af en toe verkeerde ging het van '1e' '2e' '3e' etc. om de volgorde. Ik weiger mijn joints aan dergelijke kinderachtigheid mee te laten doen. Meestal gewoon met de klok mee. .

helemaal mee eens!

Etaks

we hebben een spel, hollandaisen noemen we dat. zeg maar het amerikanen, indianen (hoe je het ook noemt) maard an met ze tweeen. eentje houd de joint vast en geeft zichzelf en dan de andere een suck.
als je allebei een suck hebt gehad heb je 1 rondje gedaan
record: 39 rondjes (zonder uit te ademen)..
probeer maar te verbeteren, je bent hierna wel een joint armer, en helemaal knetter

jasper

Wijs gebruiker
Etaks zei:
we hebben een spel, hollandaisen noemen we dat. zeg maar het amerikanen, indianen (hoe je het ook noemt) maard an met ze tweeen. eentje houd de joint vast en geeft zichzelf en dan de andere een suck.
probeer maar te verbeteren, je bent hierna wel een joint armer, en helemaal knetter

dat gaat toch niet. na 2 rondjes zitten je longen al zo vol met rook dat er neits bij kan
of je moet van die mini suckjes doen

of heb ik het nou helemaal verkeerd?

Lapzwans

Belezen gebruiker
barry zei:
Etaks zei:

dat gaat toch niet. na 2 rondjes zitten je longen al zo vol met rook dat er neits bij kan

idd, heb wel welles gemext (of indianen/amerikanen/whateveren) en dan steeds 2 hyse en dan pas uitademe, dan hys je gwoon eerst je longe halfvol en dan by de 2e keer vol, mr 39? moeje volges my idd erg kleine hysjes neme :P

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
nooit meegedaan aan zulke spelletjes, net als shotjes geven...
gewoon lekker jointje roken, chill doorpasen aan die nog wil/niet gehad heeft. als het kan met de klok mee ja. spelen doe ik wel in de speeltuin.

jasper

Wijs gebruiker
nja spelletjes doe ik ook nooit, ik wordt veel te tam van een joint om spelletjes te doen

shotjes heb ik wel een paar keer gedaan maar ik vind het maar nix

je moet geen opgefokt gedoe doen als je aan het blowen bent, je moet gewoon ffe chille

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
MetaalKonijn zei:
Hier vaak Mexicanen als iedereen een stuk of wat dampen heeft gehad. Maar dan niet al uitademen als de joint voor de 2e keer bij je komt, gewoon net zolang volhouden totdat je d'r bij neervalt. :mrgreen:

idd :mrgreen: en dan op het laatst zit je zo van schiet nou op ik stik zowat :P :stoned:

Dierenspel is ook best leuk.. alleen als je het met iemand doe die er heel goed in is, en dan bijv. steeds van die dieren neemt waarvan de eindletter een g is ofzo, dan wordt het schijtirritant :mrgreen:

Etaks

Lapzwans zei:
barry zei:
Etaks zei:

idd, heb wel welles gemext (of indianen/amerikanen/whateveren) en dan steeds 2 hyse en dan pas uitademe, dan hys je gwoon eerst je longe halfvol en dan by de 2e keer vol, mr 39? moeje volges my idd erg kleine hysjes neme :P

het zijn idd niet harde diepe hijsen, maar ook zeker niet klein...
de 39 is gehaald.. geloof het of neit, ik lig er neit wakker van

Lapzwans

Belezen gebruiker
wwaazzaapp zei:
en je hijst de joint dan zo heet met een giga gloeipunt er aan of niet

jah da bedoel ik met doodroken, zo noeme ze da hier in ieder geval, dat je zoon dikke gloeipunt hebt, moeje gwoon ff wachte en rusitger aan doen

MetaalKonijn

Badass junkie
Radeon915 zei:
idd :mrgreen: en dan op het laatst zit je zo van schiet nou op ik stik zowat :P :stoned:

Mooi is dat. :mrgreen: :stoned:

Lapzwans zei:
wwaazzaapp zei:

jah da bedoel ik met doodroken, zo noeme ze da hier in ieder geval, dat je zoon dikke gloeipunt hebt, moeje gwoon ff wachte en rusitger aan doen

Dan moet je die brandkop d'r vakkundig ende beheerscht afskrapen. :P

Lapzwans

Belezen gebruiker
MetaalKonijn zei:
Radeon915 zei:

Mooi is dat. :mrgreen: :stoned:

Lapzwans zei:
wwaazzaapp zei:

Dan moet je die brandkop d'r vakkundig ende beheerscht afskrapen. :P

ja da kan ook :P

023User

Belezen gebruiker
Ja het dierenspel, maar dan in alle soorten..
Bijvoorbeeld dingen dingen, drugs drugs.. dat soort dingen?
Mexxen ook vaak, maar rook liever gewoon m'n jointje.

SpacyMe

Newbie
wij doen het vaakste mexen maar dan hijsen , inhouden tot je hem krijgt en nog een hijs(zonder uit te blazen) doorgeven enz. tot je niemmer kan :sunglasses:
daar word je ook wel goed stoned van :smoke:

Grande

hier word het hilarische grindcore-woorden spel vaak gedaan, gewoon zeer zieke combinaties maken (bijv: analesmegmaklodder, of stomapenetratie) het leukste is gewoon zelf spelletjes verzinnen :smoke:

azgaza

Badass junkie
Grande zei:
hier word het hilarische grindcore-woorden spel vaak gedaan, gewoon zeer zieke combinaties maken (bijv: analesmegmaklodder, of stomapenetratie) het leukste is gewoon zelf spelletjes verzinnen :smoke:

Maar.. wat is de betekenis van het blowen in dat 'spel'?

ditch1989

Newbie
Yoh,

dierenspel word indd erg makkelijk als je het lang doet,
je kan wel een variant gebruiken, (engelstalig,)
of dubbeledierenspel Bijv.. StondeSlak KreunendeKoe EerlijkeEzel enz enz...
of het Wiiiiiiiiiiiiiiiiiietspel, je neemt een te lange hijs, echt totdat je nog een klein hapje lucht heb, en met dat hapje lucht zeg je wiet...:P
(is wel leuker ls je al stoned bent)

Succes... :wink: GrDitch«

heeft er ooit wel is iemand

hotboxen gedaan??

met paar man ieder een dikke joint in kleine afgeslote ruimte gaan zitte of staan al die jointjes oproke en in die ruimte blijve zitte die rook blijf hange en omdat je met meer mense bent is er minder zuurstof en wor je stoneder :grin:

Bovenaan