Lapzwans
Belezen gebruiker
ik vroeg me af of meerdere van jullie spellen met joints doen
ik deed een half jaar trug egt heeel veel dierespel
(een hys neme, een dier zeggen (byv. hond), en dan pas uitademen en de joint doorpasen, en dan moet de volgende een dier met de laatste letter van jouw dier als beginletter zegge(als hond net geweest was byv. dromedaris))
mexen ook veel gedaan
(heb hier rondgeziochjt en sommige van jullie noemen het ook amerikanen of indianen?)(hys nemen, inhouden en doorgeven, en dan pas uitademe als de joint weer by jou komt)
pieter stotter
(de eerste begint: neemt een hys en zegt byv. peiter stotter liep over straat, dna gaat de 2e, die zegt de eerste na en verzint er iets by, dus byv. peiter stotter liep over straat met een joint, etc. etc. en dan maar onthoude he
)
verder hebbe we nog zat spelle bedacht (supermarkt, voorwerpenspel, dinge uitbeelde, en nog zeker wel n stuk of 10 spelle, wil je wete welke en hoe ze gaan moeje mr ff vrage
) en van andere mense nog spelle geleerd, en dierenspel werd op een gegeve moment makkelyk als je da egt vaak gaat doen, dus dan geef je op een gegeve moment iemand steeds dezelfde letter om het hem moelyk te make :P , of je doet dierespel zonder bepaalde letters ofzo, mja als je al stoned bent en dan een spel verzinne das egt grappig soms
doe nog wel spelle mr niet zo uberveel meer als eerst
maarja de hoofdvraag welke spellen doe jy/heb jy gedaan?
vind je het leuk of zo af en toe?

ik deed een half jaar trug egt heeel veel dierespel
(een hys neme, een dier zeggen (byv. hond), en dan pas uitademen en de joint doorpasen, en dan moet de volgende een dier met de laatste letter van jouw dier als beginletter zegge(als hond net geweest was byv. dromedaris))
mexen ook veel gedaan
(heb hier rondgeziochjt en sommige van jullie noemen het ook amerikanen of indianen?)(hys nemen, inhouden en doorgeven, en dan pas uitademe als de joint weer by jou komt)
pieter stotter
(de eerste begint: neemt een hys en zegt byv. peiter stotter liep over straat, dna gaat de 2e, die zegt de eerste na en verzint er iets by, dus byv. peiter stotter liep over straat met een joint, etc. etc. en dan maar onthoude he
verder hebbe we nog zat spelle bedacht (supermarkt, voorwerpenspel, dinge uitbeelde, en nog zeker wel n stuk of 10 spelle, wil je wete welke en hoe ze gaan moeje mr ff vrage
doe nog wel spelle mr niet zo uberveel meer als eerst
maarja de hoofdvraag welke spellen doe jy/heb jy gedaan?
vind je het leuk of zo af en toe?