spel doen met de joint(s)

boterzuur

Newbie
Ik weet niet of iemand anders em al een keer verzonnen heeft. Maar wij hebben het rapper spel. Moet je een hijs nemen en pas als je een freestyle van minimaal 2 regels kan zetten mag je doorgeven. Mensen die falen krijgen uiteraard aan het einde van het spel een shotje voor elke faal.

Oom Klaas

Badass junkie
boterzuur zei:
Ik weet niet of iemand anders em al een keer verzonnen heeft. Maar wij hebben het rapper spel. Moet je een hijs nemen en pas als je een freestyle van minimaal 2 regels kan zetten mag je doorgeven. Mensen die falen krijgen uiteraard aan het einde van het spel een shotje voor elke faal.

Bah bah bah

boterzuur

Newbie
Oom Klaas zei:
boterzuur zei:

Bah bah bah

Tis niet voor niets een straf. Teminste, zo zien de meesten het.

Verder is Jammen wel leuk.

Zet Bob Marley - jammin' op en elke keer dat hij jammin' zingt moet je een hijs nemen. Zonder uit te ademen en zo ver mogelijk komen.

DutchCookie

Bewuste gebruiker
boterzuur zei:
Oom Klaas zei:
boterzuur zei:

Bah bah bah

Tis niet voor niets een straf. Teminste, zo zien de meesten het.

Verder is Jammen wel leuk.

Zet Bob Marley - jammin' op en elke keer dat hij jammin' zingt moet je een hijs nemen. Zonder uit te ademen en zo ver mogelijk komen.

dat doe ik altijd met 'one more time' van daft punk en dan met bier. elke keer als je one more time hoort in het nummer, neem je een slok bier :tongueout:

GVW10

Newbie
Het neger-spel.

je neemt een hijsje, je zet de tv aan en zapt net zolang totdat je een donkere man ziet. dan adem je uit, en paas je hem door, en die moet zijn hijs net zolang inhouden totdat hij een neger ziet.

Lachee !!

:grin:

trem

Experimenterende gebruiker
ik heb gedurnede een paar jaar met een groepje vrienden liters sterke drank verobberd met 'mexen'.

Begon heel leuk, eindigde uiteindelijk in shit. Op een gegeven moment hadden we zelfs onze eigen schenkdop met standaard gekocht zodat het inschenken wat makkelijker werd!

Een paar hele leuke avonden mee gehad (mn met een vette joint erbij) maar over 't algemeen toch wel treurig...

Je hebt ook nog het spel met alles wat je niet kan aanraken, bvb lucht, zon, gedachten, innerlijk, je mag alleen geen werkwoorden toepassen in het spel. zoals lopen kruipen bewegen. :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

Yolo2000

Belezen gebruiker
Indianen inderdaad
En wat we ook deden als we met een groep waren was dobbelsteentje gooide we een dobbelsteen of dobbelsteen via de telefoon hoeveel het was zoveel pofs moest ie achter elkaar nemen zonder uit te blazen en pas als de joint weer bij hem was mocht hij of zei uit blazen

Bovenaan