Bovenstaande derde vriend is idd weer flink in gebruik. Is trouwens geeneens een vriend, het was een maatje maar na opname nooit meer gezien en ik heb ook geen nummer. Kreeg m via iemand anders aan de telefoon.
Anyway... ik was met mijn (liefdes) vriend op de markt. Die wel clean is gebleven. Er stond een oude dame op de markt, een portret op zich, geweldig mens dat met 85 jaar nog alleen achter die kraam stond. En ze zei nog: Dat lijkt me een hele lieve man. Die van mij dus.
Een half uur later was de hele lieve man boos zonder duidelijke aanleiding. En nu zit ik alleen met een klus die we - dacht ik - samen zouden doen. Ik snap soms helemaal niets van die hele lieve man.
Ik zeg zo vaak, waarom gaan we geen gewone mensen leren kennen. Die niet in de goot liggen en niet geld willen lenen etc etc. We gaan wel samen op een sportclub in het nieuwe seizoen.
Dat is precies waarom ik niet of nauwelijks nummers uit wissel. Dan bellen ze allemaal op t moment dat het slecht gaat voor geld en steun enzo. Bel mij maar gewoon niet.