_shikantaza
Badass junkie
Was er nog een andere factor / aanleiding aan te wijzen? Had je gedronken?Ik schaam me dood.
Na 3 maanden clean geweest te zijn, heb ik van donderdagavond tot vrijdagmiddag een 3MMC binge gehad. Ik wist dat m'n huisgenoot het had liggen en dat was ook de trigger voor het stemmetje- het is nu toch al in huis, je kan het altijd vragen. Ja hoor, ik had het te pakken.
Ik had mezelf voorgenomen dat ik de dosis schappelijk zou houden maar ik kon mezelf niet onder controle houden. Normaalgesproken is er altijd iemand bij me als ik gebruik maar deze keer was ik alleen, en ik bleef maar doorgaan. Dit was ook de eerste keer dat ik een nacht heb doorgehaald.
Op vrijdag, een uur of 15:00, begon ik pas te merken dat ik mijn lijf flink heb mishandeld- paarse knieën, paarse handen, paarse voeten en paarse ellebogen. Ik schrok hier zo erg van dat ik in de paniek schoot, ben gelijk een douche gaan nemen en ben voor een projectmeeting naar een andere huisgenoot gegaan. Daar gaf ik toe over mijn gebruik en barstte ik in tranen uit. Ik kon me nergens op focussen door de bijwerkingen van de 3MMC, uiteindelijk langsgeweest bij de huisartsenpost en ik mocht gelijk weer naar huis.
Ik zit nu een paar maanden in schematherapie in een groep, en maandag moet ik dit gaan vertellen. Ik ben doodsbang om het te doen. Zo stom van mezelf. Ik hoop niet dat ik de hele groep teleurstel.
De groep leert juist als jij jouw ervaring deelt. Maak je maar niet druk om hen. Een terugval hoort nou eenmaail bij verslaving. Pas goed op jezelf.