Zomaar ff een bericht van mij uit het niks. Zit bijna nooit op dit forum, maar moet gewoon ff m’n shit kwijt. Wat is 3mmc een kutspul!
Zit er al aan sinds 2020 of 2021. Snoepjes kon ik altijd prima tot festivalletjes bewaren. Dacht dat het met 3mmc ook zou kunnen. Totdat de sexfeestjes thuis begonnen, dan kon het ook wel. Toen wilde zij daarmee stoppen, begon ik dat te missen en pakte ik zelf thuis soms iets. Eerst als er niemand was, daarna als ze thuis was, of de kids. Maakt nu allemaal niks meer uit.
Vind bijna niks meer leuk om te doen zonder, als ik weer gebruikt heb vind ik alles kut en voel ik me leeg en moedeloos. Vandaag raak ik maar niet opgestart. Twee nachten bijna niet geslapen, wil op bed liggen maar moet aan het werk. Mijn negatieve gedachten hebben de overhand en krijg ik lastig onder controle.
Aan de ene kant wil ik dat spul nooit meer, en voel ik me waardeloos naar m’n vrouw en kids. Aan de andere kant pak ik nu liever wat en druk ik een dame urenlang het matras in.
Merk aan m’n lichaam dat het ook wel ff klaar is met dat spul. Steeds vaker, sneller hartkloppingen. Dag na gebruik merk ik dat ademhaling gewoon minder gaat, als ik sport schiet mn hartslag meteen debiel omhoog. Mentaal gaat het na een week wel weer ok, maar de dagen na gebruik zijn zo kut.
En ik weet dat ik moet stoppen, maar weet ook als ik me weer lekker voel dat ik het weer doe. Hopeloos geval gewoon.
Sorry, kan dit verder niet met iemand delen, dit zit al vanaf opstaan in m’n kop en moet gewoon ff kwijt. Als dat niet de bedoeling is, dan gooi de post er maar uit. Anders bedankt dat ik ff van me af kan lullen ❤️