Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

Gelato43

Bewuste gebruiker
Joh studievertraging heeft bijna iedereen wel. Is nu even kut maar geen ramp, maakt uiteindelijk niet zoveel uit.
Het is meer dat het mijn tijdsplanning in de war gooit omdat ik een visa heb voor Nieuw-Zeeland. En ik heb gister te horen gekregen dat ik ook nog per direct een nieuwe stage moet zoeken, dat is heel kort dag voor de meeste organisaties in mijn buurt.

Alinde

Badass junkie
Geen kracht in mijn armen en dat frustreert mij met volleybal. Vanmorgen boos weg bah.
Denk dat ik binnenkort weer een keer de seroquel achterwege laat en kijk wat er dan gebeurt. Laatst kon ik zonder Seroquel ineens heel goed volleyballen.

Dirkdirk

DF-koning
I did it again. 100 euro door mijn neus geboord. Benzylmethylecgonine… I’ve lost all authority. I’m powerless.

I’m in pain and I need help. 😥

Daar was dit topic toch voor? Om je frustratie te uiten? Dan herpak ik mezelf even als derde persoon:

“stel je niet aan Dirk! Niet gaan lopen janken nu! Je hebt veel meegemaakt, veel fouten gemaakt, je kan dit aan! In de woorden van Mobb Deep, als er nog een korrel cocaine door je neus gaat “ill stab your brain with your nosebone”

Weet je wat ik ga doen? Ik neem een douche. Put on my big boy pants. En ga sporten. En daarna kom ik thuis, kook een gezonde maaltijd, en voor ik het weet is het allemaal weer voorbij. En ik vergeet dit hele debacle. DIT IS NOOIT GEBEURD.

Manu76

Badass junkie
I did it again. 100 euro door mijn neus geboord. Benzylmethylecgonine… I’ve lost all authority. I’m powerless.

Daar was dit topic toch voor? Om je frustratie te uiten? Dan herpak ik mezelf even als derde persoon:

“stel je niet aan Dirk! Niet gaan lopen janken nu! Je hebt veel meegemaakt, veel fouten gemaakt, je kan dit aan! In de woorden van Mobb Deep, als er nog een korrel cocaine door je neus gaat “ill stab your brain with your nosebone”

Weet je wat ik ga doen? Ik neem een douche. Put on my big boy pants. En ga sporten. En daarna kom ik thuis, kook een gezonde maaltijd, en voor ik het weet is het allemaal weer voorbij. En ik vergeet dit hele debacle. DIT IS NOOIT GEBEURD.
Nou, toch beter door de neus dan dat je het door de WC zou hebben gespoeld. Dat doen velen tegenwoordig. Die kopen 100, snuiven 20 en spoelen 80! Echt vreemd.

Zet hem op, rest van 2024 oppassen! Zeker met die egotripper shit!

Pompoen

Bewuste gebruiker
Drukke en wat stressvolle dag gehad. Nu enorme zin in een glas wijn en/of een sigaret. Ik ben helemaal niet iemand die doordeweeks drinkt (en ik rook sowieso maar sporadisch) en ik ga het ook niet doen, maar de craving overvalt me ineens een beetje. Over een half uurtje mijn kind naar bed brengen, dan in bad en vroeg naar bed denk ik. Even uitzitten nog.

Pompoen

Bewuste gebruiker
Drukke en wat stressvolle dag gehad. Nu enorme zin in een glas wijn en/of een sigaret. Ik ben helemaal niet iemand die doordeweeks drinkt (en ik rook sowieso maar sporadisch) en ik ga het ook niet doen, maar de craving overvalt me ineens een beetje. Over een half uurtje mijn kind naar bed brengen, dan in bad en vroeg naar bed denk ik. Even uitzitten nog.
Het wordt alweer minder. Grappig dat hoe snel het opkomt, hoe snel het ook weer afneemt.

Pompoen

Bewuste gebruiker
Sinds zaterdag ben ik met mijn allerlaatste verslaving gestopt: cafeïne.

En de ontwenning is echt niet mals, moet ik eerlijk zeggen. De hele dag moe, neerslachtig, stemmingswisselingen en als klap op de vuurpijl een stekende koppijn!

En dan ruik je opeens 's ochtends ook overal kopjes koffie om je heen. Cravings!
Hoeveel koffie dronk jij per dag? Ik zit hier ook wel eens aan te denken, of in ieder geval te minderen. Goed bezig 💪

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

Kijk thats the spirit.
Ok, je hebt een slipper gemaakt en die kan kut voelen en je kan er de hele dag om mokken en niets aanvangen.
Of zoals je zelf doet, douche, sporten, goed eten,...
Uitzweten die handel en metabolisme een boost geven.
Morgen nieuwe dag en blijf in 2024 lekker van die zooi.
Niet toegeven aan die cokecravings.

PapaverMan

Bewuste gebruiker
Nog steeds, elk weekend. Wanneer ik weinig tot geen verplichtingen heb. Dus in theorie de kans had om even een kleine binge te houden, voelt als een verloren weekend.
Blowtje werkt allang niet meer, instant schuldgevoelens en gepieker is het resultaat.

Komt nog wel eens het één of ander voorbij, Krijg ik wat kruimels / kristallen, of een beetje poeder van iets, een dosis, en een klein beetje extra, als afsluitertje.
Om vervolgens daarna gedesilusioneerd wéér eens tot de conclusie te komen dat ik dat ook niet zoek c.q. niet leuk / niks aan vind (b.v. 2f, of 4-fma)
3-cmc doet wel iets of wat, maar meh. is het toch net niet, het is gewoon geen 3-mmc.
Dat vond ik het enige leuke, en dat is eigenlijk wat ik wil.

2-mmc bedank ik ook voor. totaal geen euforie, alleen maar even een korte focus zonder gepieker , gevolgd door een nerveuze nastimulatie war ik geheid sjagerijnig van ga worden, ben tijdens consumeren al aan het flippen dat het straks weer uitgewerkt is, en ik dan niks meer heb.
Pyrros/Nep eutylone etc. laat ik sowieso links liggen. gewoon geen interesse. geen optie. puur uit zelfbescherming,Korte manische rush , gevolgd door uren onrust en paranoia, dat ga ik mezelf niet aandoen.
6-abp / ebdb (?) hoef ik ook niet, als ik lees hoe je hier van moet bijkomen de dagen erna. en ook geen zin heb om maandag met nog steeds ietwat grote pupillen om mijn werk te verschijnen.
en spacen door een tollende woonkamer met rare visuals ofzo zoek ik al helemaal niet.
Gewoon even dat hehe gevoel. wat ik bij 3M had. maargoed.
Soms plotseling een manisch gevoel, onrust, vrijdags.
Toch wat bestellen? maar wat? dat wordt toch een desillusie. niks echt leuks meer te halen.
En éénmaal voorbij 19.30 komt de rust weer terug.

een bromazelam kun je me nog wel blij mee maken. met een biertje toch even een prettige, zorgeloze roes. filmpje kijken gaat prima, hapje, drankje erbij. en omdat ik broma bijna nooit doe, altijd full effect,

Het beste is gewoon m'n weekend wat klusjes inplannen, afspraken maken, socializen. afleiding zoeken. lekker koken enz., zorgen dat ik 's avonds een paar afleveringen kan kijken van een leuke serie, of een goeie film.
Maar het blijft spoken, de trek. Kom hier op het forum ook regelmatig nog even loeren. waarom? geen idee....
Meestal eindig ik diep in de nacht , online shoppen,tussendoor mijn vaste ronde verse content van de gevolgde youtube kanalen , eindigend met weer dezoveelste onnodige kut-aankoop. t-shirt nummer 37, of een zwaar afgeprijsde spijkerbroek voor op de stapel met de andere zwaar afgeprijsde spijkerbroeken. Uitslapen is eigenlijk mijn hoogtepunt van het weekend.
en dan begint het riedeltje weer. work, eat, sleep, repeat.
Ik accepteer het, omdat ik bezef dat ik er ook heel anders bij had kunnen zitten. mag eigenlijk niet klagen.
Vond 6apb helemaal niet zo slopend of paychedelisch. Gewoon lekker mdma achtig spul. En superfris dag erna zelfs na hoge doseringen. Ga het missen.

PapaverMan

Bewuste gebruiker
heb heel veel zin om uit deze realiteit te stappen, met behulp van een heavy benzo en een opiaat erbij. maar ik leid aan overgewicht. als ik geen alcohol of drugs gebruik, dan lukt het mij op ten duur ook weer om gezonder te leven. waardoor ik afval. en ik moet binnenkort weer slank zijn van mijzelf. er zit iets aan te komen wat best nog wel een ding is. er bestaat een kans dat theo, pim, mohammed, gokhan, peter, willem(?), naar voren stappen met een verhaal waar je U tegen zegt... dan zijn we in 1 klap van het nepnieuws en het oneerlijke rechtssysteem af
Okaaaay.. gaat alles goed daarzo? Nog stims gebruikt lately?

RnB_fan

Bewuste gebruiker
Hoeveel koffie dronk jij per dag? Ik zit hier ook wel eens aan te denken, of in ieder geval te minderen. Goed bezig 💪
Vroeger dronk ik 8 à 10 koppen per dag. De laatste maanden ben ik afgebouwd naar 2 mokken zwarte koffie per dag. Daar ben ik een paar dagen geleden coldturkey mee gestopt.

De reden hiervan is dat ik een continue onrustig gevoel heb, dat hierdoor hopelijk weer een stukje minder wordt!

butterfree

Experimenterende gebruiker
Morgen 3 weken clean van 3-MMC, morgenavond is er een illegale rave in de buurt die ik eigenlijk niet wilde missen. Maar uit zelfbescherming ga ik niet, ik ga dan sowieso weer gebruiken. Mijn ex is daar ook dus daar heb ik al helemaal geen zin in. Genoeg redenen om het deze keer te skippen, dan maar even door de FOMO heen.

_shikantaza

Badass junkie
Morgen 3 weken clean van 3-MMC, morgenavond is er een illegale rave in de buurt die ik eigenlijk niet wilde missen. Maar uit zelfbescherming ga ik niet, ik ga dan sowieso weer gebruiken. Mijn ex is daar ook dus daar heb ik al helemaal geen zin in. Genoeg redenen om het deze keer te skippen, dan maar even door de FOMO heen.
Lekker bezig!

Manu76

Badass junkie
Pfffff, pittig dagje! Beetje van: als ik me nu wat rustiger zou voelen, zou ik nog wat kunnen genieten van de avond.
Een jointje zou het beste werken voor een paar uurtjes, maar even afwachten tot mijn lichaam vanzelf tot rust komt lijkt me een strakker plan.
Over een uurtje of 5 heb ik er 20 weken zonder thc/cbd op zitten en ik moet maar even 2 weken leegte verwachten, want het wordt hier ook wisselvallig zonder strandweer en wat kleine zaken die ik moet accepteren. Dan wordt Mei waarschijnlijk één van de mooiste maanden van mijn leven, Juni nog mooier en Juli de climax!

Don Draper

Badass junkie
Woede zonder reden. Zal wel door de wiet afkick komen. Lekker metal aan.

Gelukkig goed omgegaan met mijn familie om het mogelijk te maken terwijl mijn moeder aan het revalideren is. Sinds ik mijn wiet heb weggegooid denk ik ineens in oplossingen en mijn ouders werken gelukkig mee. :grin:

Don Draper

Badass junkie
Net gezegd tegen mijn vader dat ik ben gestopt met blowen. Begint die weer een, wat niet eens waar is, oude koe uit de sloot te halen dat het komt omdat ik een oud klasgenoot niet meer zie.

Die gast wil echt gewoon niet in zien dat ik van kleins af aan al affectie had tot middelengebruik en niet kon wachten tot ik het allemaal kon meemaken als ik volwassen werd. Wat in de puberteit eigenlijk al startte.

Begonnen met blowen trouwens op mijn eerste baantje met collega's. Maar dat bespaar ik hem wel.

PapaverMan

Bewuste gebruiker
Het is meer dat het mijn tijdsplanning in de war gooit omdat ik een visa heb voor Nieuw-Zeeland. En ik heb gister te horen gekregen dat ik ook nog per direct een nieuwe stage moet zoeken, dat is heel kort dag voor de meeste organisaties in mijn buurt.
Vergeleken met de dingen die mensen hier hebben meegemaakt is een jaartje vertraging echt niks. Niet om je verhaal weg te honen, is natuurlijk heel jammer. Maar lees wat sommige andere forumleden doormaken en je prijst jezelf gelukkig (Nouja ik niet, herken het vooral, maar jij denk ik wel).

PapaverMan

Bewuste gebruiker
Pfffff, pittig dagje! Beetje van: als ik me nu wat rustiger zou voelen, zou ik nog wat kunnen genieten van de avond.
Een jointje zou het beste werken voor een paar uurtjes, maar even afwachten tot mijn lichaam vanzelf tot rust komt lijkt me een strakker plan.
Over een uurtje of 5 heb ik er 20 weken zonder thc/cbd op zitten en ik moet maar even 2 weken leegte verwachten, want het wordt hier ook wisselvallig zonder strandweer en wat kleine zaken die ik moet accepteren. Dan wordt Mei waarschijnlijk één van de mooiste maanden van mijn leven, Juni nog mooier en Juli de climax!
Lekker man. Ik was het laatst paar weken clean in Spanje vorig jaar omdat ik moest vliegen. Wat een heerlijke tijd. Minimale ontwenning en niks gemist aan NL. Maand lang elke dag uit eten geweest :)

BrieMetDeBril

Badass junkie
Weer zin in Ketamine.
Dat terwijl ik laatst bewezen had dat ik dit spul niet meer goed kan weerstaan en daarom het niet meer haal voor een poosje.
Toch wel erg veel drang erna, waarom weet ik niet precies. Het dingen loslaten?
De trip, dus het reizen in m'n gedachten die ineens positieve vibes geven?
Het verdoven van m'n zenuwen, zintuigen en prikkels?

Ik mis het. En dat terwijl ik 5 dagen heb gebruikt, na 3 maanden niet doen en daarvoor ook zulke momenten met pauze's etc. Toen lukte het overigens wèl om ervan af te blijven. Waarom het laatst niet lukte, geen idee.
Of is dat weer een momentopname?

Zoveel vragen, zoveel gedachten en geen antwoord.

Amber.cherry

Belezen gebruiker
Weer zin in Ketamine.
Dat terwijl ik laatst bewezen had dat ik dit spul niet meer goed kan weerstaan en daarom het niet meer haal voor een poosje.
Toch wel erg veel drang erna, waarom weet ik niet precies. Het dingen loslaten?
De trip, dus het reizen in m'n gedachten die ineens positieve vibes geven?
Het verdoven van m'n zenuwen, zintuigen en prikkels?

Ik mis het. En dat terwijl ik 5 dagen heb gebruikt, na 3 maanden niet doen en daarvoor ook zulke momenten met pauze's etc. Toen lukte het overigens wèl om ervan af te blijven. Waarom het laatst niet lukte, geen idee.
Of is dat weer een momentopname?

Zoveel vragen, zoveel gedachten en geen antwoord.

Je schrijft t van je af, je erkenning en herkenning betekenen dat je wel goed inziet dat het helpt keer ander voelt, soms heb je gewoon geen antwoorden.

1 vd weinige psychologen zei me jaren terug.
Je kan niet alles begrijpen, je kan het wel aanvaarden.
( jouw gevoel gedrag, en dat van anderen,)

Dat helpt mij nog steeds. Stoppen, ninderen, het is vallen en opstaan , 1 grote achtbaan,
Probeer niet teveel bezig te zijn met waarom, maar wat kan ik doen , afleiding, en mindfullzijn, is het vluchtgedrag ? Gewoonte. ? En je brein moet herstellen, alle draadjes weer goed connectie geven, en dit is dan ën storing, en gaat voorbij,

Sterk blijven, geloof ik jezelf, niet te veel waarom in je hoofd, , je weet de reden dat je t niet wil. Dus maak er DAAROM van, schrijf dat op. Wat positief is wat je gelukkig maar,t en plak t naast een spiegel en zeg t hard op.

Op vragen waarom, zal je niet echt antwoord binden, ,en je weer achteruit kijkt.
Het antwoord ben jij. Alles wat je doet , ,kies wijs. En gun jezelf de tijd. Cravings komen en gaan, en daarom vallen mensen terug in t 1e jaar. En als je 1 x terugvalt, sta je op en dat telt.
En geloof in je kracht, zelfliefde. En vragen blijven om steun, dat is kracht.

BrieMetDeBril

Badass junkie
Je schrijft t van je af, je erkenning en herkenning betekenen dat je wel goed inziet dat het helpt keer ander voelt, soms heb je gewoon geen antwoorden.

1 vd weinige psychologen zei me jaren terug.
Je kan niet alles begrijpen, je kan het wel aanvaarden.
( jouw gevoel gedrag, en dat van anderen,)

Dat helpt mij nog steeds. Stoppen, ninderen, het is vallen en opstaan , 1 grote achtbaan,
Probeer niet teveel bezig te zijn met waarom, maar wat kan ik doen , afleiding, en mindfullzijn, is het vluchtgedrag ? Gewoonte. ? En je brein moet herstellen, alle draadjes weer goed connectie geven, en dit is dan ën storing, en gaat voorbij,

Sterk blijven, geloof ik jezelf, niet te veel waarom in je hoofd, , je weet de reden dat je t niet wil. Dus maak er DAAROM van, schrijf dat op. Wat positief is wat je gelukkig maar,t en plak t naast een spiegel en zeg t hard op.

Op vragen waarom, zal je niet echt antwoord binden, ,en je weer achteruit kijkt.
Het antwoord ben jij. Alles wat je doet , ,kies wijs. En gun jezelf de tijd. Cravings komen en gaan, en daarom vallen mensen terug in t 1e jaar. En als je 1 x terugvalt, sta je op en dat telt.
En geloof in je kracht, zelfliefde. En vragen blijven om steun, dat is kracht.
Top bericht, had het gedaan om ergens m'n gedachten te uitten.

Ik heb niks gedaan gisteren en dat blijft ook voorlopig zo, maar mis het wel en ik wil erachter komen waardoor. Dan kan ik dat nuchter met iets anders vullen (positief)

Ik weeg altijd m'n keuzes af wat het beste voor mij is. Dit doe ik met een soort balans-weegschaal
(weet even niet hoe dat ding heet, werden vroeger dingen gewogen en gekoppeld aan een prijs)

Ik zie goed in dat ik even dit spul niet meer moet aanraken. Spelen met vuur is het en dat moet geen brand worden.

SchizoMuis

Newbie
Ik heb mezelf al plat gelegd, maar nu werkt het niet meer, ik zit op 10mg clonazepam afgelopen 3a4 dagen en mijn voorschrift is 4mg daarbij heb ik 2 keer een 50 procent verhoging van mijn antipsychotica gebruikt, soms hoop ik dat ik omval. Of dat ik gewoon weer begin met roken na 4 maanden niet gedaan te hebben. Ik word zo verdrietig elke avond omdat ik me zo aleen voel en dan wil ik alleen maar verdoven, ik merk zelfs dat ik weer dwangmatig naar alcohol begin te grijpen na 10 jaar. Ik weet het even niet ik ga maar slapen gelukkig lukt dat wel nog.

Ik weet het al 3a4 dagen niet

SchizoMuis

Newbie
Ik heb vandaag me tot nu toe goed kunnen inhouden, ik heb alleen mijn normale dosis medicijnen genomen. Ik ben wel bang voor vanavond, voor de eenzaamheid en het verdriet niet kunnen uiten ivm mijn partner (lang verhaal) en klein huis.
Ik geef niemand behalve mezelf de schuld maar moet maar even op de blaren zitten en denk dat ik het vanavond gewoon gezellig maak met een bakkie thee, kaarsjes en dekentje op de bank met filmpje aan. Dat helpt mij vaak heb ik in een goed gesprek met mijn partner tot inzicht gekomen. Ik moet gewoon lief zijn voor mezelf maar niet met middelen dat is uiteindelijk weer de road spiraling down. Dus ik heb er voor vandaag vertrouwen in en dat zegt bij mij al heel veel, hoop hebben.

SchizoMuis

Newbie
Ik verdoof met medicatie niet met drugs behalve soms wietje, maar dit is pas sinds kort begonnen met verdoven want zit nu aan de bupropion en dat doet rare dingen maar het is voor adhd door psychiater besloten dus dan ga je ervan uit dat die er verstand van heeft maar het is zo erg wennen. Net alsof je alles voor de eerste keer weer meemaakt met een nieuwe zelf.

Komt goed vanavond thx

SchizoMuis

Newbie
Ik verdoof met medicatie niet met drugs behalve soms wietje, maar dit is pas sinds kort begonnen met verdoven want zit nu aan de bupropion en dat doet rare dingen maar het is voor adhd door psychiater besloten dus dan ga je ervan uit dat die er verstand van heeft maar het is zo erg wennen. Net alsof je alles voor de eerste keer weer meemaakt met een nieuwe zelf.

Komt goed vanavond thx
Ik zit anderhalve maand aan de bupropion ter info

Alinde

Badass junkie
2 winkelcentra langs geweest. Overal slijterijen en borden met drankreclames. Natuurlijk gewoon 0 geblazen. Maar waarom is het O-VER-AL?

SchizoMuis

Newbie
Gvd wat 'n rot realisatie!

Maar wel goed voor me, ik heb door mijn stoornissen altijd een mega vol en druk hoofd. Bupropion en antipsychotica maken het rustig. Het beginnen met een nieuw middel anderhalve maand geleden, bupropion, en het verhogen van antipsychotica zorgt bij mij voor veel rust en regelmaat daarbij komt ook leegte omdat ik het niet gewend ben denk ik. Lijkt me logisch iig. Nu ik veel sport geeft dit me wel extra energie en natuurlijk goeie stofjes, waardoor mijn ritme weer beter word. Het hangt nauw samen. Soms ben ik bang dat het instort door mijn medicijnen misbruik, dus dit ga ik niet meer doen. Ook wil ik geen cannabis meer, ik ben er zo klaar mee. Basta

Bovenaan