Nog steeds, elk weekend. Wanneer ik weinig tot geen verplichtingen heb. Dus in theorie de kans had om even een kleine binge te houden, voelt als een verloren weekend.
Blowtje werkt allang niet meer, instant schuldgevoelens en gepieker is het resultaat.
Komt nog wel eens het één of ander voorbij, Krijg ik wat kruimels / kristallen, of een beetje poeder van iets, een dosis, en een klein beetje extra, als afsluitertje.
Om vervolgens daarna gedesilusioneerd wéér eens tot de conclusie te komen dat ik dat ook niet zoek c.q. niet leuk / niks aan vind (b.v. 2f, of 4-fma)
3-cmc doet wel iets of wat, maar meh. is het toch net niet, het is gewoon geen 3-mmc.
Dat vond ik het enige leuke, en dat is eigenlijk wat ik wil.
2-mmc bedank ik ook voor. totaal geen euforie, alleen maar even een korte focus zonder gepieker , gevolgd door een nerveuze nastimulatie war ik geheid sjagerijnig van ga worden, ben tijdens consumeren al aan het flippen dat het straks weer uitgewerkt is, en ik dan niks meer heb.
Pyrros/Nep eutylone etc. laat ik sowieso links liggen. gewoon geen interesse. geen optie. puur uit zelfbescherming,Korte manische rush , gevolgd door uren onrust en paranoia, dat ga ik mezelf niet aandoen.
6-abp / ebdb (?) hoef ik ook niet, als ik lees hoe je hier van moet bijkomen de dagen erna. en ook geen zin heb om maandag met nog steeds ietwat grote pupillen om mijn werk te verschijnen.
en spacen door een tollende woonkamer met rare visuals ofzo zoek ik al helemaal niet.
Gewoon even dat hehe gevoel. wat ik bij 3M had. maargoed.
Soms plotseling een manisch gevoel, onrust, vrijdags.
Toch wat bestellen? maar wat? dat wordt toch een desillusie. niks echt leuks meer te halen.
En éénmaal voorbij 19.30 komt de rust weer terug.
een bromazelam kun je me nog wel blij mee maken. met een biertje toch even een prettige, zorgeloze roes. filmpje kijken gaat prima, hapje, drankje erbij. en omdat ik broma bijna nooit doe, altijd full effect,
Het beste is gewoon m'n weekend wat klusjes inplannen, afspraken maken, socializen. afleiding zoeken. lekker koken enz., zorgen dat ik 's avonds een paar afleveringen kan kijken van een leuke serie, of een goeie film.
Maar het blijft spoken, de trek. Kom hier op het forum ook regelmatig nog even loeren. waarom? geen idee....
Meestal eindig ik diep in de nacht , online shoppen,tussendoor mijn vaste ronde verse content van de gevolgde youtube kanalen , eindigend met weer dezoveelste onnodige kut-aankoop. t-shirt nummer 37, of een zwaar afgeprijsde spijkerbroek voor op de stapel met de andere zwaar afgeprijsde spijkerbroeken. Uitslapen is eigenlijk mijn hoogtepunt van het weekend.
en dan begint het riedeltje weer. work, eat, sleep, repeat.
Ik accepteer het, omdat ik bezef dat ik er ook heel anders bij had kunnen zitten. mag eigenlijk niet klagen.