Salvia

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

spacekonijn

Badass junkie
naja je hebt gewoon een verkleinde kans op een prettige trip omdat het afleid, en bij 20x zal je hier wel geen last van hebben want dit is sowieso een hele sterke..
tis toch wel aan te raden om het rustige omgeving te doen met 5x extract kan het best lastig zijn een trip te bereiken

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Hé ik vraag me het volgende af: Ik vond vandaag een zakje Salvia 10x dat ik eind 2004 gekocht heb. Wie weet of het nog te gebruiken is?

caatje

Badass junkie
Mary zei:
Hé ik vraag me het volgende af: Ik vond vandaag een zakje Salvia 10x dat ik eind 2004 gekocht heb. Wie weet of het nog te gebruiken is?

ik denk: baat t niet dan schaadt t niet toch?

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
:grin: haha ok

Maar weet iemand zeker of het niet schaadt als het ook niet baat?

want ik vraag mij af of het antwoord van caat
eigenlijk wel ergens op slaat
en ik wil het weten vóórdat iemand het zakje achterover slaat

:openmouth: ... sorry, ik kon het niet laten :rolleyes:

spacekonijn

Badass junkie
niet achterover slaan roken..

en ja of het nog heel sterk is moet je ff afwachten maar het kan sowieso geen kwaad om het te roken

spacekonijn

Badass junkie
have fun , als je t niet vertrouwd mag je het ook naar mij opsturen , ik ben er dolblij mee wil graag salvia roken maar mn geld is op

:angry: postbank laat me ineens zomaar 9,95 betalen voor lidmaatschap of iets dergelijks , honden zijn het BAH . niet eens een aankondeging gehad , had salvia willen kopen van dat geld :mrgreen:

caatje

Badass junkie
spacekonijn zei:
:angry: postbank laat me ineens zomaar 9,95 betalen voor lidmaatschap of iets dergelijks , honden zijn het BAH . niet eens een aankondeging gehad , had salvia willen kopen van dat geld :mrgreen:

tja das minder he. Maar was t niet voor je pasje of had je er geen laten maken

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Heb het 1 x gerookt maar voelde er bar weinig van geef mij maar een stickie.
Heb niet het hele topic doorgelezen want daar heb ik niet genoeg tijd voor maar is dr wel is iemand van in een andere wereld terecht gekomen ofzo? Want dat zou toch het effect kunnen zijn?

Bal0n

Badass junkie
Het is de bedoeling dat je het in een (water)pijp rookt en alles in 1 of 2 teugen binnenkrijgt, niet in een joint dus :).

spacekonijn

Badass junkie
@gelegenheidsgebruiker:

heb je het over salvia-bladeren of salvia-extract.

extract is zo weinig , onmogelijk om een sticky van te draaien..( aangezien salvia alleen puur werk , geen tabac erbij)

Bollie

Bewuste gebruiker
wat bedoelen jullie nu met de eerste keer dat je salvia rookt, voel je niets...
Bedoelen jullie dan: Ik neem een heel diepe trek, en ik voel niets. Daarna neem ik nog diepe trek, en dan kan je het wel voelen ?

Of bedoelen jullie dat je als je salvia rookt hoeveel keer je ook intrekt, hoe diep je ook inhalleert en hoe lang je de rook ook maar inhoudt, je het toch niet voelt. En je best de week nadien nog eens probeerd ?

Of bedoelen jullie dat je eerste trek niet werk, maar je gerust een 2e keer kan proberen een tiental minuutjes later.... ,??

spacekonijn

Badass junkie
verschilt per persoon , meestal heb je minstens 2 dikke teugen nodig.

soms werkt het de eerste keer helemaal niet , soms ook wel.

salvia is erg raar , bij iedereen anders

fun

Bewuste gebruiker
idd, je hebt een omgekeerde tolerantie, dus hoe vaker je rookt, hoe sneller er bij steeds kleinere hoeveelheden je het effect merkt.

Ik heb het dus pas 1x gedaan en ik heb het idee dat de meeste mensen het effect pas de 2e of 3e keer gemerkt hebben.

Ik ga het zeker binnenkort weer proberen met een waterpijp ipv puur.

ilove_paddo

Experimenterende gebruiker
tolerantie

onstaat er ook een soort van kruistolerantie bij salvia 5 extract
dat als je dat gerookt hebt dat je dan eerst een week moet wachten voordat je het weer kunt doen dat het dan niet zo is dat er tollerantie is en dat je er dan niets van voelt?
:wave:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan