Salvia

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

ts

Bewuste gebruiker
Had er tot nu toe slechts vaag van gehoord, maar na deze verhalen ben ik toch zeker van plan het zelf binnenkort is ff te gebruiken. Zie hier overal van mooie 10 minuten en daarna uurtje stoned enzo, maar dan is het min of meer echt uitgewerkt?

Heb bij paddo's altijd na zo'n 4 uur te hebben getript zo'n a-relaxte periode van een uur of 2 waarin ik weer probeer terug te komen op aarde en constant wil checken of alles klopt wat ik zie, wat echt voor mezelf al tot vervelens toe is. Hoe zit dat bij Salvia?

stoney

Newbie
ik heb het al een hoop keer gedaan, maar bij mij is het echt iets van 10/15 min heel hard gaan, en dan nog een 10min een buzz maar dat is ook een beetje zo'n periode waar in je denkt: what the f*ck just happend.

mzzl :wave:

ts

Bewuste gebruiker
Zo zeg, dat heeften we dus vanavond maar even gedaan. 5x Extract en een paar keer met een gewoon pijpje roken. Was een zeer relaxt resultaat!!! echt zeer relaxt! met relaxt bedoel ik ook echt relaxt en daarmee dus niet echt trippen. Was meer als het tienvoud van een paar goeie ketses in cominatie met wat sos en dan super fijn, haha.

Die 10 minuten waren voor mij dus echt een super relaxte staat van highheid, bezopenheid, sosheid en toch ook helderheid en een paar flashende visuele effecten. Wel leuk dus!

Nagenieten is zo ook goed...

Mac...

Badass junkie
Nou ok, jullie hebben me zover. IK BEN WEER NIEUWSGIERIG!!!
Dus binnenkort maar weer eens een keertje proberen...

spacekonijn

Badass junkie
gister salvia gedaan weer , 5x...

ik voelde me een soort sticker die op de aarde geplakt was en daar bleef het helaas bij ik ging precies hetzelfde vertellen als de vorige keer tijdens de trip en voor mn gevoel bewoog ik ook mn handen en gezichtsuitdrukking etc excact hetzelfde als de laatste keer.

had beide keren denk ik een kwart gram ofzo wat ik dus ff wil zeggen is dat je beter gewoon een halve gram in een pijp kan doen en gewoon roken totdat je vanzelf neergaat want hijsen en afwachten is geen succes en verspilling van het geld.

beweging, geluid en licht stopt je trip... je kan je compleet nuchter voelen en als je je ogen dicht doet ineens zegmaar afgeschoten worden.

ik vind het erg jammer dat ik niet in salvia land kwam waar ik graag weer eens wil komen volgende keer meer roken.!

Waterpijp

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Nou, zo duur is het ook weer niet, ik betaalde 8,50 euen voor een pakje van 0,5 gram. En je krijgt een goede trip van 0,1 gram (zegt het pakje). Nou was het in mijn geval wel redelijk duur. Bij mij werkte het namelijk helemaal niet. Ik heb in totaal wel iets van 0,5 gram gerookt maar ik merkte er niets van. Waarschijnlijk kwam dat omdat ik de rook niet lang genoeg in mijn longen hield (en omdat een of andere idioot heel hard een aansteker tegen mijn hoofd aangooide :angry: ).
Een goede tip dus voor als je het gaat doen: hou de rook lang in je longen!

Als je met waterpijp rookt.. houd je eigenlijk altjid rook lang in je longen :mrgreen:

spacekonijn

Badass junkie
ja het gaat erom dat je het dus allemaal in een soort kort mogelijke tijd binnenkrijgt het werkt niet om een hijs te nemen en een minuut later weer het moet allemaal achter elkaar en idd lang inhouden

nothingtodo

Experimenterende gebruiker
is egt super vaag spul :openmouth: .
heb dit al een 8 keer gedaan was egt vet.
ben hier heel gevoelig voor want heb nog nooit een extract gerookt en had ook geen ganse gram nodig om op te roken.
eerste keer was het zwakste toen had ik wel al een gram nodig was gewoon eigelijk nog goed in de realiteit alleen was ik toen eigelijk in men hoofd wat in een sprookjes wereld en voelde aan dat ik terug een kleuter was ofzo iets.3 de keer was heel vet ik ging na een maat en ging met die weg om dit te roken en in een keer voelde ik mij weer in een rare wereld maar dan veel dieper.ik begon gewoon kei hard te lachen voor nix 5 min later was ik gewoon nog beetje stoned.en vroeg ik aan een maat wat er gebeurt was want leek gewoon dat ik toen in een rare droom was.4de keer was het lachen er ook en was nog dieper as 3de keer ik zag gewoon iedereen rond mij had een derde oog :grin: .dan met nieuwjaar dit jaar was ik henig dronken kwam thuis en ging het nog is doen voor 6 de keer ofzo.ik ging na buiten ging zitten en begon het te roken.in een keer was ik gewoon helemaal weg.ik weet niet als ik toen met ogen open of met ogen dicht op die stoel zat zag totaal nix meer van de realiteit.wist nix meer van deze wereld wie ik was dat ik salvia had gerookt.ik leefde gewoon in mijn eigen lichaam as wereld met allemaal rare manetjes en was over dingen aan het doen.het leek gewoon dat ik die fantasie persoon was en dat altijd was geweest.10 min ongeveer later hoorde ik een kei harde wind en vloog toen van mijn uit mijn lichaam weer na buiten en toen was ik terug in de realiteit alleen henig stoned en ben toen maar gaan slapen.heb maar in heel men leven maar 6 euro aan salvia uit gegeven had toen 10 G gewone bladeren.
was toen ook beetje depri in de tijd dat ik dit nog gebruikten en nu nog altijd klein beetje.maar ik heb er nooit een bad trip van gehad hoe hevig dit spul ook was.komt denk ik dat je het gewoon niet beseft dat je tript dus ook niet gek word en ook dat je nix meer van deze wereld weet en dat je gewoon ergens anders leeft en je dan denk dat je daar altijd geleeft hebt.
bij paddo's krijg ik heel rap een badtrip ook al is dit stukken zwakker.
gebruik geen salvia meer om dat ik naar CAD moet en dat ouders weten en vaak controleren dat die weten dat ik gebreukt heb.en dat ik hier gewoon heel moeilijk nog aan kom.heb wel paddo's maar durf ze nu eigelijk niet goed te gebruiken om dat je hier soms bij voelt dat je niet weet wat je overkomt :( en dat ik nog niet 100 % over depresie ben.

spacekonijn

Badass junkie
nothingtodo zei:
in een keer was ik gewoon helemaal weg.ik weet niet als ik toen met ogen open of met ogen dicht op die stoel zat zag totaal nix meer van de realiteit.wist nix meer van deze wereld wie ik was dat ik salvia had gerookt.ik leefde gewoon in mijn eigen lichaam as wereld met allemaal rare mannetjes
ja ik had precies hetzelfde geen idee of het met ogen open of dicht was had ook geen idee meer van dat ik salvia gerookt had of wat salvia uberhaupt is.

wat ik gelezen heb is dat salvia niet geextraheerd een paar uur duurt maar dan wel veel minder heftig?

fun

Bewuste gebruiker
wauw egt super zeg ik ga het zeker proberen binnenkort, lijkt me een superervaring.

Mocht het de 1e keer niet top zijn dan zal ik eens doorgaan :mrgreen:

Misschien idd een goed idee er een aparte drugs van te maken op het forum?

Mijn tripreport zal er zeker staan, maar kan even duren :stoned:

jappie2

Newbie
combineer salvia maar eens met paddo's.
halverwege de paddo trip een pijpje roken.
ongelofelijk hoe wazig je dan word.

een vriend van me en ik deden dat samen, we dachten dat we samen 1 waren geworden.

later zag ik hem en mezelf als 2 vlekken op de bank.

dit duurde zo' n uur.

(niet voor beginners)

J0rrit

Badass junkie
ff een vraagje over deze drug, wat geeft het voor een soort effecten en waar kan ik het krijgen en is het erg gevaarlijk of is het te beschouwen als softdrugs en kan ik als k high ben hiervan gwoon blowen?

J0rrit

Badass junkie
dan ff een simpelere vraag: kan k ze gwn in de smartshop kopen en hoeveel zou k mopeten neme als begin?

matthijs

Badass junkie
Ja ken in de smartshop, en je kan het best beginnen met 5x extract. Dat is volgens mij iets minder dan 10 euen, en dan heb je genoeg voor veel trips :P

matthijs

Badass junkie
Nee, 5x extract. (je kan trouwens wel ongeveer 5 trips uit zo'n zakje halen) ik ben nu te moe om dat extract enzo uit te leggen sorry

spacekonijn

Badass junkie
je ziet zeker weer je slaaptijd te verdoen achter de computer omdat je stoned bent..

ik wel moet gaan slapen maar

fun

Bewuste gebruiker
hoi mensen, wie kan mij helpen: ik heb net salvia gekocht:

0,5 gram 5x en 0,5 gram 10x

volgens de verpakking heb ik met de 5xtract genoeg voor 5x
en met de 10extract voor 10-20 keer.

De 5x is bedoeld voor onder je tong te leggen :confused:
en de 10x om te roken.

Ik heb nog nooit salvia gebruikt, dus ben een beetje aan het kijken wat de porties zijn.
Als ik jullie reacties zo lees heb je met 0,25 gram een milde trip.
Het rare is dat ik op http://www.salvia.drugsinfo.net/voorwoord.html lees dat je véél meer moet roken???
Op erowid.org lees ik weer dat ik genoeg heb aan 0,25 gram.
Ik wil dit gaan gebruiken met 3 anderen.
Ik ben van plan de 5x onder mijn tong te leggen (staat op de verpakking ook alleen dat vermeld, niet dat je het moet roken) en de 10x op te roken.

ik heb dan dus zelf 0,125 gram 5x, en 0,125 gram 10x.
Zou dit genoeg zijn voor een eerste trip?
En kan ik bv eerst de 5x pakken, en dan na 10min ofzo de 10x roken, of merk je daar niet veel van?
Is het dus beter om beide in één keer te nemen?

Ik heb al een pijpje gekocht en filtertjes, heb wel n gewone aansteker...
en je moet het gewoon puur op het filtertje leggen? en dan blijven aansteken ofzo???

Heb wel al ervaring met paddo's enzo dus ben best bereid een egte salvia trip te ervaren :wink:
zou ik nog wat bijkopen of zou dit genoeg zijn...?

spacekonijn

Badass junkie
hey

onder je tong leggen werkt niet.

je moet het roken, ik zou als de pijp groot is alles erin doen en hijsen totdat je niet meer kan en de pijp dan doorgeven..

dit werkt serieus het beste..

het is altijd moeilijk te zeggen hoeveel je nodig hebt.

wat belangerijker is :

dat iedereen stil is
dat de kamer donker is
en dat je de rook goed lang binnenhoud

fun

Bewuste gebruiker
ohja en nog een vraag:

aangezien we het met meerdere personen roken, hoe weet ik ongeveer hoeveel ik heb gerookt?

hoeveel van die hijsen nemen jullie meestal en met hoeveel gram komt dit ongeveer overeen???

thanx!

spacekonijn

Badass junkie
ik heb zelf wel veel ervaring met salvia

het is een soort van jezelf latengaan en in een andere wereld stappen, maar dat is best lastig

als er bijvoorbeeld mensen op de achtergrond aan het praten zijn , dan zul je gestoord worden en jezelf niet compleet kunnen overgeven aan salvia land.

verder is het een kwestie van genoeg rook binnenkrijgen en binnenhouden.
een donkere kamer bevorderd je trip ook zeer zeker , muziek zou ik uitdoen of heel zachtjes iets heel rustigs.

verder heel veel plezier :wave: en schrijf een tripreportje als het iets leuks is geworden

fun

Bewuste gebruiker
zal ik zeker doen, het wordt waarschijnlijk volgende week zaterdag pas dat we gaan gebruiken, dit weekend gaat niet door wegens werk...

in ieder geval reuze bedankt voor je reactie :mrgreen:

spacekonijn

Badass junkie
nog 1 belangerijk ding

bij roken zoals bij wiet ofzo heeft geen zin( ja kan wel later nog een keer)

maar het gaat erom dat je binnen een minuutje of 2 zoveel mogelijk binnenhoud en dan gaat trippen

als je ff het effect afwacht en je rookt nog wat bij heb je weinig kans op een effect

HAL9000

Newbie
Salvia is zeker wel 'waar' voor je geld.... het effect is naar mijn weten echt uniek, ik ken geen enkel psychedelisch middel dat zo'n bizarre uitwerking heeft... verder duurt het idd maar een minuutje of 10 maar wat zijn 10 minuten als je tijdsbesef totaal weg is? :wink:

Mijn meest extreme Salvia ervaring van een ander forum gehaald:

Na het inhaleren van de Salvia hield ik het binnen totdat de trip begon, en op dat moment scheurde de realiteit waar ik in zat open en daardoor ontstonden er ineens honderden verschillende realiteiten (vreemd genoeg allemaal exact dezelfde als waar ik in zat )waar ik op dat moment buiten stond, en aan me voorbij zag trekken.

Het voelde fysiek zeer onprettig aan net alsof mijn lichaam ook in stukken gescheurd was, voelde me dr erg ongemakkelijk bij en raakte min of meer in paniek terwijl ik nog midden in m'n trip zat.
Een van de vele realiteiten trok weer aan me voorbij, (het leek wel alsof ik onderaan een reuzenrad stond met in plaats van karretjes verschillende realiteiten,die telkens aan me voorbij trokken als ze onder aan het rad passeerden en op gelijke hoogte met mij zaten zeg maar) en in paniek 'sprong ik die realiteit in' en stond op van mijn stoel.

Ik opende de deur van de woonkamer en alles voelde echt onwerkelijk aan, echt een panniekerig gevoel, en ik zat echt nog midden in mijn trip.
In mijn paniek riep ik een maat van mij die op dat moment aan het scheiten was zelfs om te checken of het wel allemaal 'echt' was en het leipe gevoel bleef nog minimaal 2 minuten aanhouden.
Vervolgens kwam ik weer langzaam bij en in 20 minuten was ik weer vrij normaal, de hele avond heb ik geen Salvia meer kunnen nemen om dit te 'verwerken'.
Zoals je kunt lezen is een sterke Salvia ervaring absoluut geen kattepis en er zijn er maar weinig die deze wonderlijke drug als 'prettig' ervaren.

Himself

Belezen gebruiker
ik heb tot nu toe alleen nog de 5X en de 10X extract gedaan... en dat was heftige shit, maar er is ook gewoon nog 25X en ik weet niet wat dat gaat opleveren

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan