Salvia

Krs

Bewuste gebruiker
Heeft iemand ervaringen met salvia want lijkt me wel leuk om eens te proberen.

Mac...

Badass junkie
Ja heb het ooit eens één keer gedaan, niks van gemerkt. Maar de man in de smartshop vertelde me ook dat salvia iets is waar je gevoelig voor bent of niet, dus er is een kans dat je er niks van voelt.

Krs

Bewuste gebruiker
klopt heb ik wat over gelezen. Dat er kans bestaat dat het niet werkt. Maar wanneer het werkt schijnt de trip ook niet lang te duren.

Mac...

Badass junkie
Nee het schijnt idd maar een heel kort tripje te zijn, iets van 5 min ofsow, is ook eigenlijk het geld niet waard, want het is best prijzig.

oane

Experimenterende gebruiker
ik vind de trip echt wel mn geld waard, en het is heel erg belanrijk om de rook zo lang mogenlijk in je longen vast te houden. het klopt dat 1 op de 10 mensen er in het begin ongevoelig voor is, maar na een paar x voelen ze het vaak wel. de trip duurt bij mij ongeveer 20 minuten, maar na 10 minuten is de piek wel voorbij. daarna ben ik altijd nog ongeveer een uur "stoned".

Krs

Bewuste gebruiker
hmm maja als het een paar keer niet werkt is toch redelijk veel geld naar de klote want is niet echt goedkoop toch?

matthijs

Badass junkie
Nou, zo duur is het ook weer niet, ik betaalde 8,50 euen voor een pakje van 0,5 gram. En je krijgt een goede trip van 0,1 gram (zegt het pakje). Nou was het in mijn geval wel redelijk duur. Bij mij werkte het namelijk helemaal niet. Ik heb in totaal wel iets van 0,5 gram gerookt maar ik merkte er niets van. Waarschijnlijk kwam dat omdat ik de rook niet lang genoeg in mijn longen hield (en omdat een of andere idioot heel hard een aansteker tegen mijn hoofd aangooide :angry: ).
Een goede tip dus voor als je het gaat doen: hou de rook lang in je longen!

Drazzic

Bewuste gebruiker
Christiaan18 zei:
Heeft iemand ervaringen met salvia want lijkt me wel leuk om eens te proberen.

Kep 1x de 5x extract gebruikt maar eigelijk werkte het voro geen meter, werd er alleen beetje stoned van maarja pech.

Krs

Bewuste gebruiker
dacht dat het iets van 20 euro koste. Maar als het 8.50 is is het nog best te doen dan toch maar eens proberen en dan de rook lang inhouden :)

heidrun

Belezen gebruiker
ik heb het zelf nooit gedaan, maar m'n broertje wel. omdat het een smartdrug is had hij meer dan 1 portie genomen.

het werkte heel goed, hij was er erg gevoelig voor
echt leuk vond hij het niet, want hij had dacht dat hij niks meer was (identiteitsverlies) en hij zag alles in 2D
het duurde ongeveer een kwartiertje

spacekonijn

Badass junkie
salvia werkt zeker wel of je er nou gevoelig voor bent of niet je moet gewoon een puur pijpje gebruiken het sterkste extract gebruiken en heel lang de rook inhouden..

je kan zelfs een voorwerp worden( tafelpoot,schilderij noem maar op!)

Bij mij werd alles 2D en dit geeft je het idee dat de lucht een soort schuim is je ziet mensen onder invloed van salvia ook vaak de lucht betasten en wazig met hun handen voor zich uit voelen het lijkt namelijk echt alsof je door iets heenloopt (lucht dus)
verder kun je naar andere plekken gaan terwijl je gewoon op 1 plek blijft zitten je kunt zelfs jezelf zien zitten...

denk dus nog maar eens na voordat je zegt zonde van mijn geld

beetje vervelend van salvia vond ik dat je direct vergeet dat je in een salvia trip zit ik was dat totaal vergeten en daardoor overkomt het je allemaal heel erg

:wave:

Krs

Bewuste gebruiker
als ik dat zo hoor ga ik het toch maar eens proberen. hoelang duurde de trip bij jou?

spacekonijn

Badass junkie
ik denk 5 minuten

maar je gaat gewoon 5 minuten knetter hard en dat is geweldig maar moet er toch niet aan denken dat het langer dan 15 minuten zal duren he!

heb ook verhalen gelezen van mensen bij wie de trip 5 minuten duurde maar voor hun gevoel bijvoorbeeld 3 jaar ofzo maar daar had ik geen last van

oja trouwens een vriend van mij liep door een huis en dat huis was voor hem een boek waarin vanalles te lezen was door een deur gaan was naar de volgende bladzijde , ook heb ik van mensen gehoord dat ze overal lijnen in zien en verbintenissen enzo
Maar je kunt bij de smartshops zon heel informatieblaadje krijgen iets van ''welkom in salvia-land"" daar staat er nog meer over in

spacekonijn

Badass junkie
gister weer gedaan

20 euro voor 1 gram 5x extract daarvan kun je 4 grote porties halen maar wij hebben er 5 van gemaakt ivm kleine pijp dit was achteraf ook zwaar genoeg

mijn ervaring was eigenlijk onbeschrijfelijk... maar zal het proberen

het kickt in ik ga onder een boom liggen en het is vrij donker de boomkrans van bladeren veranderen in allemaal grote kaarten met dieren/wezens/misschien wel mensen in die kaarten allemaal netjes op een rijtje en de rest om mij heen is allemaal wit....en onder en boven bestaat niet meer(dit was ong een halve minuut)

ik kijk op zij en zie mijn vrienden staan ik realiseer me waar ik ben en de heftigheid neemt lichtjes af. maar de lucht drukt van alle kanten zo gigantisch op mij in en er is complete 2d visie... ik was totaal vol onbegrip dat mijn vrienden daar zo rustig stonden een pijpje te vullen terwijl de hele wereld 2d geworden was! (je moet het eigenlijk vergelijken mte een soort tekening .een tekening waarbij felle kleuren gebruikt zijn en alles met dikke lijnen is getekend)
ik had het idee dat ik niet kon opstaan omdat ik niet wist waar nou boven was en opzij. ik schijn en beetje met mijn been en nek omhoog hebben bewogen maar niet verder kwam...

het is tijdens je trip zo overweldigend dat je niet echt kan zeggen dat je het leuk was maar achteraf was het zo gigantisch vet ik voelde me een uur lang heel lekker high en had enorme kippenvel tintelingen door mn lichaam zeker nog een uur ,de trip duurde al met al zon 4 minuten hard en nog 4 minuten een beetje..en dan een uurtje na genieten!

Ik heb al eerder salvia gedaan maar kon me het gevoel niet meer voorstellen totdat ik het gister weer deed en ik besefte ook gelijk dat ik het weer zou vergeten hoe het is! ik weet er nu nog vrij weinig van terwijl er zoveel in mijn hoofd is gebeurd..

wat ik wel jammer vind is dat het effect zo vaag is dat je er niet echt zo als bij paddo's achteraf met je vrienden over kunt praten, niemand kon eigenlijk uitleggen wat er nou allemaal gebeurde net

samenvatting: verwarring

nu vandaag ff lekker :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

Mac...

Badass junkie
Is normaal bij iedere drug vind, probeer maar eens te omschrijven wat je voelt. En als je dan ook precies moet uitleggen wat je ziet :openmouth:

Krs

Bewuste gebruiker
jah idd das haast niet te doen. met xtc lukt het me nog wel maar met paddos egt niet

heidrun

Belezen gebruiker
ik heb nog nooit salvia gebruikt en ik kan me heel moeilijk voorstellen hoe alles er in 2D uitziet.

mijn broertje vertelde dat hij op zo'n persisch vloerkleed zat en toen werd dat patroon van het vloerkleed alles. dat alles om hem heen dat vloerkleed was, hij zat erin zeg maar.
op een gegeven moment zag hij in het patroon het vervormde hoofd van een vriend (die dus naast hem zat)

nah dat is toch waus :openmouth: :confused:

spacekonijn

Badass junkie
politie die naast je staat terwijl je 2 vrienden trippen en jij er net een beetje uit bent is ook waus
maar liep goed af :sunglasses:

Mac...

Badass junkie
Haha, heb dat ook met politie, vind t echt wel leuk om knallend naast ze te staan ofsow. Moet je alleen zorgen dat je niet meer te veel troep bij je hebt, para :openmouth:

spacekonijn

Badass junkie
maargoed salvia schijnt een van de sterkste tripmiddelen te zijn de er bestaan en lijkt totaal niet op welke andere drugs dan ook.

Maar ik heb dus gehoord dat het bij mensen vaak de eerste en tweede keer niet werkt maar daarna wel doe gewoon 0.25 gram in een pijp neem een flinke hijs hou het zolang mogelijk in en het moet haast wel werken!

toch ff weer omhoog zetten deze topic want het is echt wel iets geweldigs dat salvia

Drazzic

Bewuste gebruiker
Bij ons werkte het ook niet de eerst keer vreemd. Bij die vent van de smartshop ook de eerste 3x niet. Vaag eigelijk. Werd alleen beetje stoned

Bal0n

Badass junkie
Ik heb het van de week eindelijk eens kunnen proberen. De eerste 2x werkte het idd niet goed, maar toen rookte ik het ook door een gewoon pijpje. De 3e keer had ik meer gepakt (helaas heb ik geen goede weegschaal, maar ik schat 1/3e gram 5x extract) en in mn waterpijp gedaan.

Want een ontzettend vaag spul is dat zeg, echt ontzettend vreemd. Volgende keer koop ik denk een 10x extractje, :).

Bal0n

Badass junkie
Mwah, ik had niet echt een breakthrough. Maar idd, echt zooo vreemd. Niet echt leuk ook ofzo, gewoon ontzettend vaag :P

Jeller

Badass junkie
Mac... zei:
Ja heb het ooit eens één keer gedaan, niks van gemerkt. Maar de man in de smartshop vertelde me ook dat salvia iets is waar je gevoelig voor bent of niet, dus er is een kans dat je er niks van voelt.

salvia is iets wat je lichaam moet herkennen bij sommige personen en het kan zijn dat je het daarom een paar keer moet proberen tegen wanneer je er een goed effect van hebt

stoney

Newbie
ik doe salvia ook regelmatig ,en vind het erg fijn spul :)
maar het word pas echt leuk als je over niveau 3 heen bent geraakt dan is het pas echt meesterlijk spul en zie/voel je de vreemdste dingen :grin: zo heb ik wel is het gevoel gehad dat ik helemaal wegzakte in de vloer ( beetje als in trainspotting maar niet echt eng ofzo :grin: ) en ja visuals zijn moeilijk te omschrijven. zo heb ik wel eens het vuurtje van de kaars in mijn donkere kamer overal heen zien vliegen.

maar is zeker de moeite waard

mzzl

BTW het mooiste is gewoon in je eentje in een donkere kamer met wat kaarsjes trippen (zo word je ook niet afgeleid).

stoney

Newbie
The S-A-L-V-I-A trip scale shows 6 trip stages:
• S - SUBTLE effects, Relaxation and increased sensual appreciation may be noted. This mild level is useful for meditation and may facilitate sexual pleasure.
• A - ALTERED perception, colors and textures are paid attention to. Thinking becomes less logical, and more playful.
• L - LIGHT visionary state. Closed eye visuals (clear imagery with eyes closed).
• V - VIVID visionary state. Complex three dimensional realistic appearing scenes occur. With eyes closed you experience fantasies. So long as your eyes are closed you may believe they are really occurring.
• I - IMMATERIAL existence. Individuality may be lost; one experiences merging with the Divine.
• A - AMNESIC effects. Loss of consciousness. The individual may fall, or remain immobile or thrash around. Dangerous!

zo bedoel ik niveau 3 was mijn fout dat ik er niet ff bij had gezegt wat ik bedoelde

mzzl :wave:

ps, wat hier staat klopt natuurlijk niet helemaal omdat je wat er tijdens een trip gebeurt niet met woorden kan uiten.

Bovenaan