gister weer gedaan
20 euro voor 1 gram 5x extract daarvan kun je 4 grote porties halen maar wij hebben er 5 van gemaakt ivm kleine pijp dit was achteraf ook zwaar genoeg
mijn ervaring was eigenlijk onbeschrijfelijk... maar zal het proberen
het kickt in ik ga onder een boom liggen en het is vrij donker de boomkrans van bladeren veranderen in allemaal grote kaarten met dieren/wezens/misschien wel mensen in die kaarten allemaal netjes op een rijtje en de rest om mij heen is allemaal wit....en onder en boven bestaat niet meer(dit was ong een halve minuut)
ik kijk op zij en zie mijn vrienden staan ik realiseer me waar ik ben en de heftigheid neemt lichtjes af. maar de lucht drukt van alle kanten zo gigantisch op mij in en er is complete 2d visie... ik was totaal vol onbegrip dat mijn vrienden daar zo rustig stonden een pijpje te vullen terwijl de hele wereld 2d geworden was! (je moet het eigenlijk vergelijken mte een soort tekening .een tekening waarbij felle kleuren gebruikt zijn en alles met dikke lijnen is getekend)
ik had het idee dat ik niet kon opstaan omdat ik niet wist waar nou boven was en opzij. ik schijn en beetje met mijn been en nek omhoog hebben bewogen maar niet verder kwam...
het is tijdens je trip zo overweldigend dat je niet echt kan zeggen dat je het leuk was maar achteraf was het zo gigantisch vet ik voelde me een uur lang heel lekker high en had enorme kippenvel tintelingen door mn lichaam zeker nog een uur ,de trip duurde al met al zon 4 minuten hard en nog 4 minuten een beetje..en dan een uurtje na genieten!
Ik heb al eerder salvia gedaan maar kon me het gevoel niet meer voorstellen totdat ik het gister weer deed en ik besefte ook gelijk dat ik het weer zou vergeten hoe het is! ik weet er nu nog vrij weinig van terwijl er zoveel in mijn hoofd is gebeurd..
wat ik wel jammer vind is dat het effect zo vaag is dat je er niet echt zo als bij paddo's achteraf met je vrienden over kunt praten, niemand kon eigenlijk uitleggen wat er nou allemaal gebeurde net
samenvatting: verwarring
nu vandaag ff lekker