Overgeven na gebruik XTC

Pepnoize

Belezen gebruiker
Gisteren had een vriend van me een half mercedes'je genomen en heeft wat later moeten kotsen

ik zeg hem dan altijd; neem er 1 in 1 x want anders is de dosering niet juist enz... en ga je net niet spacen maar wel een beetje enz

kan het door die foute dosering (half pilletje) zijn dat hij moest kotsen?
hij zei wel dat hij van heel de dag nog niet veel gegeten had.

grtz

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
-spaceman- zei:
^ ai ai... das wel klote...maar net als sperSIZEboon heb ik ook nog nooit gekotst van xtc...

Mwah, valt wel mee. Als ik eenmaal heb gekotst, voel ik me daarna voor de rest v/d avond prima. Ik zie het ook altijd wel als iets "goeds". Alsof de slechte stoffen van zo'n pilletje even uit mijn lichaam heb gegooid alvorens ik van het pure xtc-gevoel geniet. Ben alleen een beetje uitgekeken op xtc, dus dit komt niet meer zo vaak voor. Word voornamelijk alleen maar superwazig, afstandelijk en slaperig ipv dat ik geniet..... Geef mij dus maar lekker een lijntje goede pep en ik ben tevreden:hearteyes: !

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Hmm ik zie dit topic steeds voorbij komen dus laat ik maar eens kijken, maar ik kan niet begrijpen dat je sowieso moet kotsen van xtc eigelijk, volgens mij heb je dan echt foute pillen of slik je er een hele hoop? Maar goed moet je natuurlijk helemaal zelf weten maar ik zie mijn lichaam altijd als meter voor wat schadelijk is en wat niet, als ik me er niet goed bij voel dan weet ik dat ik verkeerd bezig was, misschien kun je daar ook meer op letten als 't gebruikt? Ik ben benieuwd.

Adreno

Squirlie

Experimenterende gebruiker
Pas op, heb al rare dingen gezien wat xtc doet bij mensen.
Ken mensen die dit al 20 jaar nemen, en zodra die eerste pil binnen is heb ik kameraad die na 30 minuten altijd moet kakken en die z'n vriendin iets daarna kotst die, die vinden da normaal, ikzelf heb er geen last van

Miss J

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
volgens mij heb je dan echt foute pillen of slik je er een hele hoop?

Daar ligt het niet aan, een vriend van mij heeft het ook altijd. Ook al nemen we dezelfde pillen en hetzelfde aantal, hij moet bijna altijd kotsen en ik heb nergens last van.

richelle

Belezen gebruiker
gebruik af en toe een pilletje en moet ook altijd na een half uur eerst naar t toilet, grote boodschap.
kotsen alleen bij te grote dosering.

Wirwar

Belezen gebruiker
vriend van mij moet ook altijd poepen als hij xtc op heeft :mrgreen:
Ik heb 2 keer moeten kotsen van de xtc, maar ik ben er achter gekomen dat ik gewoon te veel dronk.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Tis zit volgens mij allemaal puur tussen de oren, want ik ken idd ook mensen die zeggen ja na de 2e pil moet ik poepen, en dat gaan ze dan ook standaard lopen doen. Of: na 3 pillen moet ik altijd kotsen, en dat is dan ook ineens zo. Echt absurd, en slaat helemaal nergens op. Tis maar wat je jezelf inprent volgens mij :confused:

Ik feest altijd gewoon lekker door! :hearteyes:

bobster

Newbie
heb het ook al een keer gehad, had men derde geslikt en na een uurtje moest ik spontaan overgeven. was gwn ff maag da protesteerde precies, daarna was ik direct terug goed!

richelle

Belezen gebruiker
Heb niet het idee dat het tussen m,n oren zit, zijn gewoon m,n darmen of m,n maag die reageert.
Je wordt best relaxt van een pilletje , dus juist doordat alles ontspant , kan ik denk easy poepen :mrgreen:

en m,n maag draait om als de zooi er te heftig inslaat , dus moet het eruit ,
tuurlijk doorfeesten daarna :)

Lexi Lane

Newbie
Marla Singer zei:
SperSIZEboon zei:
ik heb in 8 jaar tijd echt nog nooit gekotst van xtc :confused:

terwijl ik toch best wel snel last van mn maag kan hebben

Beter voor jou! Ik moet sinds ik voor het eerst heb gekotst van xtc, bijna altijd even pugen.... Denk dat het inmiddels ook iets geestelijks van mij is geworden, want als ik nu alleen al pilletjes zie, begint m'n maag al te draaien.

Bij mij net van hetzelfde! Denk inderdaad dat het psychisch is, want zodra ik nog maar aan xtc denk, keert mijn maag al..
Ben er dan ook maar mee gestopt, de fun was er af voor mij

Midway

Wijs gebruiker
Lexi Lane zei:
Marla Singer zei:
SperSIZEboon zei:
ik heb in 8 jaar tijd echt nog nooit gekotst van xtc :confused:

terwijl ik toch best wel snel last van mn maag kan hebben

Beter voor jou! Ik moet sinds ik voor het eerst heb gekotst van xtc, bijna altijd even pugen.... Denk dat het inmiddels ook iets geestelijks van mij is geworden, want als ik nu alleen al pilletjes zie, begint m'n maag al te draaien.

Bij mij net van hetzelfde! Denk inderdaad dat het psychisch is, want zodra ik nog maar aan xtc denk, keert mijn maag al..
Ben er dan ook maar mee gestopt, de fun was er af voor mij

Gegroet, mede-Mechelaar.

NexxtGen

Belezen gebruiker
Tsja ik moest de laatste 2 keer kotsen van pillen terwijl ik daarvoor nog noooit heb moeten kotsen. Nu is het sinds me laatste keer ongeveer 5 maanden geleden en ik ga het over 2 weken weer doen.

Heeft iemand ervaring in dezelfde situatie en moest-ie toen wéér kotsen of had mijn lichaam gewoon even tijd nodig om zich te herstellen?

Eerlijk is eerlijk: ikzelf ga ervan uit dat ik moet kotsen, hoe dom het dan ook eigenlijk is want vaak moet ik dan ook kotsen.

angie123

Bewuste gebruiker
Een lichte maaltijd vooraf. Ongeveer 3 a 4 uur wachten en dan de pil met niet te veel water innemen. Begin met max een pil!! Dan gewoon heel rustig op laten komen. Neem na het innemen bv. een lekkere douche of ga in bad. Is "hij" eenmaal goed ingekicked dan kun je lekker los gaan. en evt. indien nodig nog iets bijnemen.

Dit is mijn recept en bij mij altijd succes verzekerd!!! :wave: :wave:

Overcome

Belezen gebruiker
Hmmn, dat is niet te trekken idd, als je elke keer als je slikt moet kotsen... ook voor de mensen die om je heen zijn is dat niet echt prettig.

Vriend van me heeft het ook heel regelmatig, maar dat komt omdat hij ook gewoon geen structuur heeft in zijn leven... hij eet/slaapt wanneer het hem uit komt...

Zelf heb ik er nooit van hoeven kotsen... dus ik denk dat het ook heel erg ligt aan hoe regelmatig je leeft...

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
heb het gehad op een feestje. ik moest ineens uit het niks overgeven. perongeluk op een meisje :flushed:
maar voelde me er niet slecht van. gwn een straal meer niet.
mss moetik dan maar meer drinken :grin:

Overcome

Belezen gebruiker
lucifer in the sky zei:
heb het gehad op een feestje. ik moest ineens uit het niks overgeven. perongeluk op een meisje :flushed:
maar voelde me er niet slecht van. gwn een straal meer niet.
mss moetik dan maar meer drinken :grin:

haha, dude!!

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Ik ken et, in het begin had ik nergens last van,
nu krijg ik soms een zware maag.
Ik heb wel nog nooit moete overgeven door x.
Maar dat kan nog komen, ook al hopek ik dat het nooit gaat gebeuren.
Ik ga ook eens proberen men pil in 4 delen te steke, hopelijk helpt dat.

:wave:

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
jah soms voel je kwartiertje na inname van de pil een branderig gevoel in je maag.Een raar gevoel,maar wanneer dat er is...weet ik dat de pil aan het beginnen werken is :grin:

Bovenaan