Overgeven na gebruik XTC

JD83

Newbie
Hallo!
Ik heb nu al een redelijk aantal x xtc gebruikt. De eerste paar x verliep prima. Daarna moest ik opeens een x overgeven nadat ik had geslikt. En nu moet ik elke x minstens 1x overgeven als ik heb geslikt. Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit kan voorkomen? Het verpest behoorlijk wat namelijk.
Alvast bedankt!
xxx

JD83

Newbie
SpacingBen zei:
afweerreactie van je lichaam! STOPPEN DUS!

Maar ik vraag me dan af waarom ik dat de eerste paar x dan niet had. En als ik een pil slik en ik snuif er een beetje speed bij dan hoef ik niet over te geven. Vreemd toch?

BacingsPen

Badass junkie
Ja vreemd is het zeker! maarja er gebeuren wel meer dingen met chemische middelen eh! Net zoals dat ik nooit een kater heb als ik blow bij het drinken :confused:

Betekent dit dan meteen dat ik als ik er bij blow wel heel veel kan drinken en anders niet?

Je moet het zelf weten natuurlijk maar ik zou er gewoon mee stoppen :)

Jeller

Badass junkie
ja kan best wel zijn dat het te maken heeft met wat je gegeten hebt..

ik heb er nog nooit van moeten overgeven maar ik eet er ook altijd voldoende voor..

heidrun

Belezen gebruiker
xtc is gewoon een aanslag op je maag. ik wordt ook altijd misselijk als een pil begint te werken

Mac...

Badass junkie
Heb dat ook een tijd lang gehad. Tegenwoordig is het allemaal wat minder heftig. Kan nog wel eens misselijk worden, maar dat is gelukkig meer uitzondering dan regel. Heb denk ik wel slecht nieuws voor je. Dit zal niet snel verdwijnen. Dus: get used to it, or don't use it.

Lhasa

Newbie
probeer eens een andere soort pil?

ik heb bij 1 dat ook echt misselijk wordt maar bij andere tot nu toe geen probleem gehad..

houdt je misselijkheid eigenlijks aan of verdwijnt t?

1337

Experimenterende gebruiker
Ik had een keer McDonalds op voor de XTC en nog een 6-pack bier

daardoor kwam er flink wat kots uit ja!

zorg dat je een goeie bodem hebt

dfssdfde

Badass junkie
1337 zei:

als ik 'een goede bodem' heb, voel ik de pil met moeite...

1337

Ivoos zei:
1337 zei:

Als je gewoon na het avondeten niks eet voel je hem toch wel?

appelflap

linnie3 zei:
Hallo!
Ik heb nu al een redelijk aantal x xtc gebruikt. De eerste paar x verliep prima. Daarna moest ik opeens een x overgeven nadat ik had geslikt. En nu moet ik elke x minstens 1x overgeven als ik heb geslikt. Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit kan voorkomen? Het verpest behoorlijk wat namelijk.
Alvast bedankt!
xxx

lol had ik ook mn eerste keer :P heel de avond ging het perfect en pas toen het uitgewerkt was... alles ondergekotst. ik had die avond patat en kipfilet en sla op :P. er kwam echt gewoon wel 20 hele stukken sla dingen uit mn kots... en was bij een vriend en moest het nog zelf opruime ook :(

Special_K

Heb ik ook eens gehad. Voelde me heel goed, maar had wel net gegeten. Ik neem de kristallen in (ik doe geen pillen). Geen probleem. 45min blijven zitten. En dan beginnen kotsen. Het effect had ik al. Snel overgegeven alsof er niets aan de hand was (het was nog nooit zo vlot gegaan :))en dan de hele nacht gefeest en geen last meer van gehad. Vreemd. Hoop dat het morgen niet opnieuw gebeurt.

ballie15

Belezen gebruiker
Wen er maar aan

Ik denk dat je eraan moet wennen.
Ik heb het iedere keer, met allerlei pillen.
Ik weet nu dat het gaat gebeuren, dus ik zorg dat ik weinig in mijn maag heb zitten, komt er ook niks uit.

In cafe d'anvers ook weer zes keer over mijn nek, zonder schade verder.
Het is gewoon even mijn kotsmoment en dan ga ik weer verder.
Het boeit me ook niet meer zo omdat de pil wel werkt gelukkig.
Het zorgt er ook voor dat ik ineens veel meer ruimte heb om te dansen...

Tis een beetje jammer, maar ik heb verder geen manier gevonden om t te stoppen.

BelgonX

Belezen gebruiker
Plugge die pille :P . Wel zorge dat ze zuiver zijn anders krijg je behoorlijk wat troep rechtstreeks in je bloed. (Plugge is btw rectaal de pil nemen :stoned: )

BelgonX

Belezen gebruiker
1337 zei:
Ivoos zei:
1337 zei:

Als je gewoon na het avondeten niks eet voel je hem toch wel?

Ik eet altijd stevig en veel voor mijn XTC gebruik. Kan al die extra vitamientjes wel gebruike voor de XTC aanslag op mijn lichaam. Dat je niets voelt betekent dat je a) troep regelt of b)te weinig neemt.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik moet ook altijd kotsen van pillen, was voor mij een van de verschillende redenen om het tegenwoordig maar links te laten liggen.

Allolalie

Bewuste gebruiker
kan ook zijn dat je een chronisch slechte pillenprobleem heb, misschien eens kristallen doen of andere pillsz?

inferno33

Bewuste gebruiker
andere manier van inname zou ik zeggen, als is dat met een pil best moeilijk...

pluggen kan, snuiven heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord, maar zal ook wel kunnen. eerst maar eens kristallen regelen zou ik zeggen.

Samz

Een kennis van me kotst echt altijd als ie pillen slikt. Hij heeft het een paar keer geprobeerd maar zelfs van een halfje gaat hij over z'n nek, dus laat het nu voortaan maar links liggen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Johannes de Tripper zei:
kan ook zijn dat je een chronisch slechte pillenprobleem heb, misschien eens kristallen doen of andere pillsz?

Hoeft niet perse, ik ga van kristallen ook altijd over mijn nek...

982

Bewuste gebruiker
Sommige mensen zijn er idd gevoelig voor. Ik ben eigenlijk een van de weinigen onder mijn maten, die nog nooit gekotst heeft van pillen.. Misschien is mijn maagwand van staal ofzo.

Maar in het begin moest bijna iedereen kotsten van pillen, behalve ik, ik dronk heel veel. Toen gingen de anderen dat ook doen, en toen ging was het probleem bij de meesten verholpen.

Ook zorg ik idd voor een goede bodem.

Laurent

Newbie
Heb dit de laatste tijd ook vaak bij het gebruik van mdmakristallen, nooit moeten kotsen, maar mijn maag voelt wel vaak 'zwaar' aan...

Deborah20

Newbie
Ik hoefde in het begin ook nooit te kotsen en daarna ineens elke keer.. alleen het boeide me nooit, want ik voelde me daarna alleen maar beter.. Nu is het vaak alleen kokhalzen..
Als je het echt vervelend vind, moet je misschien gewoon beginnen met een kwartje.. en dan steeds een beetje bijnemen.. dan kickt ie niet zo hard in..
Ik vind het zelf ook veel prettiger als ie langzaam opgebouwd wordt, in plaats van in 1 keer *POEF*!

Agonist

Het slaat natuurlijk nergens op dat je nu opeens moet stoppen met gebruik van XTC omdat je er nu opeens wel van moet overgeven. Dit komt waarschijnlijk gewoon omdat je een andere pil gebruikt, andere maaginhoud hebt (meer/minder), etc, etc.

Wat bij mij erg hielp was het gebruik van kristallen. Deze slaan geleidelijker in dan een pil heb ik gemerkt wat ervoor zorgt dat je lichaam geen afweerreactie krijgt.

Agonist

Het hangt ook niet af van hoe sterk je maag is. Het heeft niets te maken met je maag. Het is gewoon een reactie van je hersenen op een plotseling onbekende stof in het bloed.

het ligt ook aan hoe je maag voelt.

ga maar eens een biertje zuipen op een lege maag, of na een volle maaltijd...

zelfde als met Xtc. heb zelf 2x gekotst in totaal denk!

:wave:

Laurent

Newbie
Laatste tijd voel ik mijn maag en luchtpijp ook vaak 'branden'...
dit komt waarschijnlijk door overproductie van maagzuur of heb ik het mis?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Laurent zei:
Laatste tijd voel ik mijn maag en luchtpijp ook vaak 'branden'...
dit komt waarschijnlijk door overproductie van maagzuur of heb ik het mis?

Dat heb je helemaal juist! Zorg er wel voor dat dit niet te vaak gebeurt, want dat overtollige maagzuur is heel slecht voor je maagwand. Je kunt er op den duur een maagzweer van krijgen - heb ik gehad - en dat is heeeel onprettig!

Laurent

Newbie
Ok bedankt :)
edit: 't beste is dus om even te stoppen met het gebruiken?
maar mag ik dan snuif(speed/coke) gebruiken of is de kans even groot?

Sgele™

Ik moest ín den beginne altijd kotsen, maar toen een tijd niet meer gedaan, en als ik er nu eentje neem...of 2 (dan werken ze meestal pas :grin: ) ... nergens geen last van....moet alleen geen koolzuurhoudende shit gaan drinken :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Laurent zei:
Ok bedankt :)
edit: 't beste is dus om even te stoppen met het gebruiken?
maar mag ik dan snuif(speed/coke) gebruiken of is de kans even groot?

Als je iets snuift, spaar je je maagwand, dus volgens mij krijg je dan niet zo snel last van maagzuur...

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
SperSIZEboon zei:
ik heb in 8 jaar tijd echt nog nooit gekotst van xtc :confused:

terwijl ik toch best wel snel last van mn maag kan hebben

Beter voor jou! Ik moet sinds ik voor het eerst heb gekotst van xtc, bijna altijd even pugen.... Denk dat het inmiddels ook iets geestelijks van mij is geworden, want als ik nu alleen al pilletjes zie, begint m'n maag al te draaien.

SperSIZEboon

Badass junkie
Marla Singer zei:
SperSIZEboon zei:
ik heb in 8 jaar tijd echt nog nooit gekotst van xtc :confused:

terwijl ik toch best wel snel last van mn maag kan hebben

Beter voor jou! Ik moet sinds ik voor het eerst heb gekotst van xtc, bijna altijd even pugen.... Denk dat het inmiddels ook iets geestelijks van mij is geworden, want als ik nu alleen al pilletjes zie, begint m'n maag al te draaien.

dat hebben meer mensen heb ik het idee. tis gewoon geestelijk geworden dat ze standaard moeten kotsen na een pilletje

sabe007

gewoon als je gaat feesten op xtc, om het uur zeker eens drinken.
heb het ook al gehad met pillen.
gwn verder feesten. er is nix aan de hand, op je smoort gwn nog een joint. :)

Bovenaan