Langzaam minderen met G

Hw1977

Newbie
Hallo mensen,

Mijn vriendin en ik hebben besloten dat het tijd is om eens flink met de G te minderen.
Het is nog net niet zo dat we er afhankelijk van zijn, maar we merken dat we het er steeds moeilijker mee hebben..
Afgelopen week er weer behoorlijk ingehangen en we zijn er klaar mee.

Dit hebben we eerder wel mee gemaakt en dan is het toch behoorlijk lastig, hebben geen lichamelijke klachten dan maar vooral psychisch.

Nu hebben we nog aardig wat staan, dat willen we gebruiken om fatsoenlijk af te bouwen.

Heb die schema’s voorbij zoen komen maar dat is per situatie en persoon anders denk ik toch?

Ik neem 4 ml per keer en zij 3 met tussenpozen van zo’n 3 uur

Iemand ervaring met soortgelijke situatie en die misschien kan vertellen hoe we kunnen afbouwen?

Bedankt alvast

Afbouwschema's zijn voor mensen die wel een lichamelijke afhankelijkheid hebben. Als dat nog niet het geval is dan kun je beter in één keer stoppen, want langere tijd een lage dosering G blijven nemen veroorzaakt juist meer gewenning.

Dus als je per se de fles GHB wil opmaken dan kun je beter de pauzes tussen gebruiksmomenten verlengen. Dus bijvoorbeeld vanaf nu een maand niet meer gebruiken in plaats van een week.

Verder kun je de gebruiksmomenten korter maken. Dus niet van vrijdagavond tot zondagmiddag, maar alleen op zaterdagavond.

Ook helpt het om een lagere dosering te nemen. Dus geen 4 mL maar 3mL bijvoorbeeld.

• Like
Waarderingen: XMR
Terug
Bovenaan