morfine

knarf

Newbie
Weet het niet meer precies zeker :grin: , maar ik heb tijdje geleden doos gehad met orginele apotheek sticker enz erop, er zaten 30 capsules in van 5ml,capsule losdraaien en in je keel leegspuiten,,, wel vloeibare uitvoering dus.

Prijs die er geloof ik op stond was 180/190e.

Mvg,

Knarf :sunglasses:

hey
ik kom net van de rehab ghb en heb net te veel coke gesnoven stom natuurlijk maar nou vind ik wat vloeibare morfine in mijn woning iemand enig idee oe dat kan inbrengen zonder te spuiten werkt het niet net als vloeibare ketamine uitdrogen en snuiven. heb ik vaker gedaan anyway ik ga het maar proberen julie horen het nog wel tenzij iemand met reactie mij voor is.
alvast bedankt

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
charlie1985 zei:
hey
ik kom net van de rehab ghb en heb net te veel coke gesnoven stom natuurlijk maar nou vind ik wat vloeibare morfine in mijn woning iemand enig idee oe dat kan inbrengen zonder te spuiten werkt het niet net als vloeibare ketamine uitdrogen en snuiven. heb ik vaker gedaan anyway ik ga het maar proberen julie horen het nog wel tenzij iemand met reactie mij voor is.
alvast bedankt
Vragen of het mogelijk is en zonder antwoord al proberen. Mensen die initiatief nemen, daar houd ik van. Zijde gij nog in leven?

Bovenaan