Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Weet het niet meer precies zeker , maar ik heb tijdje geleden doos gehad met orginele apotheek sticker enz erop, er zaten 30 capsules in van 5ml,capsule losdraaien en in je keel leegspuiten,,, wel vloeibare uitvoering dus.
hey
ik kom net van de rehab ghb en heb net te veel coke gesnoven stom natuurlijk maar nou vind ik wat vloeibare morfine in mijn woning iemand enig idee oe dat kan inbrengen zonder te spuiten werkt het niet net als vloeibare ketamine uitdrogen en snuiven. heb ik vaker gedaan anyway ik ga het maar proberen julie horen het nog wel tenzij iemand met reactie mij voor is.
alvast bedankt
hey
ik kom net van de rehab ghb en heb net te veel coke gesnoven stom natuurlijk maar nou vind ik wat vloeibare morfine in mijn woning iemand enig idee oe dat kan inbrengen zonder te spuiten werkt het niet net als vloeibare ketamine uitdrogen en snuiven. heb ik vaker gedaan anyway ik ga het maar proberen julie horen het nog wel tenzij iemand met reactie mij voor is.
alvast bedankt
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.