Auw jom, best heavy story, eerst al, om vanaf zo'n jonge leeftijd reeds zware cannabis verslaving te hebben en nog niet zo heel lang nl 5 maanden is je cannabisgebruik veel minder.
Maar zijn er ondertussen heel wat andere drugs/rc's in je leven gekomen.
En ben je vooral meer en meer gaan snuiven van stims, nl die 4-MMC en 3-MMC, 2-3gr op een avond/dag is extreem, allë dat is mijn bescheiden mening e, stims situeren zich bij mij tussen de 100-250mg, als ik dan dosissen van +1gr zie passeren, sta ik steeds paf van.
Dan haal je er met NEP nieuwe stim rc uit de cathinone klasse bij, nog meer om te snuiven. En daar wel hard ging met 7 x goed door snuiven op 3 weekjes, arme neus en de rest I guess.
Ergens goed geweest dat je bij 2de x NEP een erg nare comedown ervaarde en je de rest ook meteen de wc heb doorgejaagd. En zowaar zelfs je 3-MMC, echt jom chapeau, want da's ni zo evident bij een stofje dat je vet lekker vind en waar toch enige verslaving int spel was.
Indd in gans die periode, waar je enerzijds je cannabis verslaving sinds 5 maanden toch zwaar had teruggeschroefd, hadden er zich andere drugs/rc's, voornamelijk uit de cathinone klasse, ferm je leven ingenomen en dit allemaal al snuivend. Je verving letterlijk de ene verslaving vr een andere en die nog meer toxisch was.
Maar het vervolg gaat uiteindelijk enkel meer de goede richting uit, die ene joint deed dan toch iets ferm goed en gaf je inzicht, welke slechte weg je was ingeslagen.
Echt top om je dit zelf als doel op te leggen en hopelijk gaat het je goed af en heb je nu echt het karakter om je wil door te drijven 👊
Succes😉