lowlands 2009

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik vind een DF meeting voor de leden die naar Lowlands gaan, op Lowlands zelf wel een goed idee.
Wie is er voor? :grin:

aapkut

Badass junkie
ik ben voor :P
Met ze alle naar de magneet bar, doped up on drugs thinking ourselves invunerable.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
24 uurstent is de bom, jammer dat ie niet tot 11 uur open is zodat je gelijk door kan naar walibi :P mrja, even pauze is ook wel lekker

Funky Monkey

Badass junkie
Lees het net op de site inderdaad, wat een tering streek... maar je kan gelukkig nog wel via iDeal betalen ipv alleen een creditcard. (iDeal is hetzelfde als internetbankieren en dit is bij de meeste Nederlandse banken gewoon mogelijk :))

Serenity

Badass junkie
Waarschijnlijk sta ik te werken voor een coctailbar (nee, het is niet bacardi), komen jullie allemaal even langs? :smoke:

Lauu

Badass junkie
Serenity zei:
Waarschijnlijk sta ik te werken voor een coctailbar (nee, het is niet bacardi), komen jullie allemaal even langs? :smoke:

kom jij dan bij mij in de tent slapen? dan kom ik ff langs bij de cocktail bar :wink:

Serenity

Badass junkie
Lauu zei:
Serenity zei:

kom jij dan bij mij in de tent slapen? dan kom ik ff langs bij de cocktail bar :wink:
Ik vind het best, al heb ik wel m'n eigen personeelscamping waar het chiller is, maar ik kom wel een nachtje slapen :beer:

Funky Monkey

Badass junkie
Ja, alleen maar slapen en knuffelen, Serenity is nog maagd :mrgreen:

En natuurlijk kom ik langs om een coctail te drinken, mits ik een half muntje korting krijg uiteraard :beer:

Lauu

Badass junkie
Als je geld hebt ga jij dus neger? ik wil wel is een albino neger zien in het wild :tearsofjoy: komt niet vaak voor

Funky Monkey

Badass junkie
Lauu zei:
Als je geld hebt ga jij dus neger? ik wil wel is een albino neger zien in het wild :tearsofjoy: komt niet vaak voor
Hell yeah! Ik ben al 5 of 6 jaar achter elkaar gegaan, natuurlijk kan ik dit jaar weer niet missen. Moet alleen even hopen dat ik sneller spaar dan dat de kaartjes op raken :wink:

aapkut

Badass junkie
4-fmp is toch een soort van speed ?:P

Zelf neem ik wiet+lsd+mdma mee denk meschien wat andere leuke dingen :P ik kijk wel wat op me pad komt =D

Lauu

Badass junkie
wobble zei:
4-fmp is toch een soort van speed ?:P

Zelf neem ik wiet+lsd+mdma mee denk meschien wat andere leuke dingen :P ik kijk wel wat op me pad komt =D

4fmp = speed + mdma...naja iig het gevoel

aapkut

Badass junkie
ik had er over gehoord maar ik hoorde vooral dat het veel met speed te maken heeft en speed lijkt me niks aan :P

Lauu

Badass junkie
wobble zei:
ik had er over gehoord maar ik hoorde vooral dat het veel met speed te maken heeft en speed lijkt me niks aan :P

met dat spul heb je meer energie dan het mdma gevoel...maar je voelt je wel heel happy(dat had ik iig) maar ik had kristallen bij gepakt omdat het mdma gevoel te weinig was...maar misschien lag dat aan de kwaliteit van de 4-fmp...geen id...had wel energie genoeg toen :P misschien is pep en kristallen in 1 capsule toch beter...maar de ervaring was wel relaxed...het is alleen fucking duur(40e/1gram)

aapkut

Badass junkie
Lauu zei:
wobble zei:

met dat spul heb je meer energie dan het mdma gevoel...maar je voelt je wel heel happy(dat had ik iig) maar ik had kristallen bij gepakt omdat het mdma gevoel te weinig was...maar misschien lag dat aan de kwaliteit van de 4-fmp...geen id...had wel energie genoeg toen :P misschien is pep en kristallen in 1 capsule toch beter...maar de ervaring was wel relaxed...het is alleen fucking duur(40e/1gram)

Pff nee dankje :P mee iets de duur voor een energie boost, ik neem zelf gewoon wat zegels en mdma mee en wat 2c-b lijkt me ook wel leuk een keer :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
De Lowlands kriebels hangen al in de lucht. Dit jaar een candyflipje op de zondag denk ik, ligt ook aan het program. :grin:

Dus mensen willen een LL/DF meet doen in de 24uurs?? Welke dag? Dan sta ik daar met een vlag te zwaaien, waarschijnlijk met een joint op de lip en 3 biertjes in me klauwe. :stoned:

aapkut

Badass junkie
DrippTone zei:
De Lowlands kriebels hangen al in de lucht. Dit jaar een candyflipje op de zondag denk ik, ligt ook aan het program. :grin:

Dus mensen willen een LL/DF meet doen in de 24uurs?? Welke dag? Dan sta ik daar met een vlag te zwaaien, waarschijnlijk met een joint op de lip en 3 biertjes in me klauwe. :stoned:

Count me in wanneer maakt me niet uit zolang het maar niet tijdens prodigy is :grin:

Bovenaan