lowlands 2009

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Ik baal er zo van dat ik dit moet missen. Het is voor de 2e keer dat ik een Prodigy optreden aan me voorbij moet laten gaan, it hurts!! :(

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Al die teleurgestelde mensen. Volgend jaar is het nog sneller uitverkocht, ik gok eind April ergens. :grin: En die vroege vogel kaarten zullen binnen een week ipv 2 weken uitverkocht zijn. Let maar op. :P

Achja, Wacken open air dit jaar was nog erger. Die waren in Oktober al uitverkocht, en het is altijd pas 30 juli. :openmouth:

De Mosselman

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Al die teleurgestelde mensen. Volgend jaar is het nog sneller uitverkocht

Zou het dit jaar niet zo snel zijn uitverkocht door de financieele crisis? Het lijkt mij dat mensen veel sneller voor hun kaartje sparen nu dan dat ze normaal doen. Ik heb het ook gezien met festivals als Decibel en Mysteryland, deze waren ook heel snel uitverkocht terwijl dezelfde festivals vorig jaar pas in de laatste weken van de voorverkoop uitverkocht raakte..

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
misanthrophy zei:
DrippTone zei:
Al die teleurgestelde mensen. Volgend jaar is het nog sneller uitverkocht

Zou het dit jaar niet zo snel zijn uitverkocht door de financieele crisis? Het lijkt mij dat mensen veel sneller voor hun kaartje sparen nu dan dat ze normaal doen. Ik heb het ook gezien met festivals als Decibel en Mysteryland, deze waren ook heel snel uitverkocht terwijl dezelfde festivals vorig jaar pas in de laatste weken van de voorverkoop uitverkocht raakte..

Over die andere festivals ga ik niks zeggen, want ben daar nooit geweest, heb de voorverkoop niet gevolgd en weet niet hoe het voorgaande jaren verlopen is.

Maar Lowlands is al vanaf 2005 bezig met deze race. Elk jaar raakt het eerder uitverkocht, en ik denk dat dat ermee te maken heeft dat het zo populair is geworden en dat ticket bureau's er een graantje van mee pikken. Tenzij er voor volgend jaar een resoluut plan komt tegen kaarten handel zal de race gewoon doorgaan ben ik bang. Of naja, voor mij maakt het niks uit. Ik haal mijn kaarten altijd binnen een maand na de start van de voorverkoop.

De Mosselman

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Over die andere festivals ga ik niks zeggen, want ben daar nooit geweest, heb de voorverkoop niet gevolgd en weet niet hoe het voorgaande jaren verlopen is.

Maar Lowlands is al vanaf 2005 bezig met deze race. Elk jaar raakt het eerder uitverkocht, en ik denk dat dat ermee te maken heeft dat het zo populair is geworden en dat ticket bureau's er een graantje van mee pikken. Tenzij er voor volgend jaar een resoluut plan komt tegen kaarten handel zal de race gewoon doorgaan ben ik bang. Of naja, voor mij maakt het niks uit. Ik haal mijn kaarten altijd binnen een maand na de start van de voorverkoop.

Hmm oke, ik heb me idd niet verdiept in die verkoop maar dacht misschien dat er een soort van verband was tussen alle festivals qua snelle uitverkoop :)

Binnen wat voor tijd was Lowlands trouwens uitverkocht? In de hardere stijlen scene heb je het "Defqon.1" festival wat altijd binnen een uur of 2 40000 kaarten uitverkoopt. En idd vervolgens staat marktplaats vol met die tickets tegen woekerprijzen.. So sad

Scooby-Doo

Bewuste gebruiker
Ik ga ook naar lowlands, ik ga daar werken via Van Overbeek Verhuur BV.
dat bedrijf doet de douches en de wc's. na het werk is het party time :sunglasses:

Gemini

Badass junkie
DrippTone zei:
Gemini zei:
Ik kan een kaartje krijgen, en ik wil erg graag, maar ik doe het niet.
Hmm, jammer. Waarom eigenlijk niet?

Vriendin van me kan niet gaan, wegens het bijna overlijden van d'r vader. Ze heeft mij haar kaartje aangeboden, maar ik kan het niet aannemen. Ik wil er voor haar zijn.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Gemini zei:
DrippTone zei:
Gemini zei:

Vriendin van me kan niet gaan, wegens het bijna overlijden van d'r vader. Ze heeft mij haar kaartje aangeboden, maar ik kan het niet aannemen. Ik wil er voor haar zijn.

Dat is naar, wel heel loyaal en nobel van je dat je niet in haar plaats gaat. :)

Lauu

Badass junkie
Gemini zei:
DrippTone zei:
Gemini zei:

dat zijn nou echte vriendinnen :) echt top van je Gemini! :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Nick de Neger zei:
Donderdag avond 23:45 bij de paal van camping 2 (tegenover de 24 uurs tent)

Hoop dat zo duidelijk is :beer:

Het is heel duidelijk, hopelijk ben ik tegen die tijd niet te dronke om het me te herinneren. :beer:

Funky Monkey

Badass junkie
^ My point exactly! Vorig jaar (en het jaar daarvoor ook) had ik een liter vodka achter me kiezen zitten en mochten vrienden van mij plastic bekers naar me hoofd gooien omdat ik het toch niet meer voelde! :beer:

maffiamastah

Experimenterende gebruiker
Nog maar 3 nachtjes slapen..
zin innnnnnnnnn
dit is me eerste keer ll, dus hoeveel sokken broeken tshirts nemen jullie mee?
slaapzak matras??

tipssssssss please :grin:
:stoned:

Funky Monkey

Badass junkie
Je naam staat me niet aan voor een lowlands ganger... maar ondanks dat:
3 T-shirts, 6 paar sokken, 1 lange en 1 korte broek en een vest zou voldoende moeten zijn (los van wat je aan hebt als je daarheen gaat) :mrgreen: Je kan een grote handdoek mee nemen om te douchen, maar meestal zijn de douches fucking druk (ten zei de concerten al bezig zijn) Denk niet handig te zijn om een koffer op wieltjes of zoiets mee te nemen, ga liever voor een bagpack of een andere tas die je op je rug kan dragen. :beer:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
vond hem wel toepasselijk.

:grin:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
maffiamastah zei:
Nog maar 3 nachtjes slapen..
zin innnnnnnnnn
dit is me eerste keer ll, dus hoeveel sokken broeken tshirts nemen jullie mee?
slaapzak matras??

tipssssssss please :grin:
:stoned:

broek, shirt/blouse,
sokken, schoenen
slaapzak en tent

kheb er zin an.

maffiamastah

Experimenterende gebruiker
Nick de Neger zei:
Je naam staat me niet aan voor een lowlands ganger... maar ondanks dat:
3 T-shirts, 6 paar sokken, 1 lange en 1 korte broek en een vest zou voldoende moeten zijn (los van wat je aan hebt als je daarheen gaat) Je kan een grote handdoek mee nemen om te douchen, maar meestal zijn de douches fucking druk (ten zei de concerten al bezig zijn) Denk niet handig te zijn om een koffer op wieltjes of zoiets mee te nemen, ga liever voor een bagpack of een andere tas die je op je rug kan dragen.

hhahaha die naam heb ik eigenlijk al heel lang weet ook niet waar die vandaan komt :P

LOWLAAAAAAAANDS here we come :beer:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Nick de Neger zei:
^ Dan is het goed! :mrgreen:

DrippTone zei:
Toch apart dat jullie allemaal geen ondergoed dragen. Toeval? :grin:
Ik hoop daar een kilt te kunnen kopen :rolleyes:

:P Lowlands 2005 was ik in kilt. Kwam toen nog met me blote tokus op lowTV, samen met nog 10 anderen dudes in kilt. Hadden ze een foto gemaakt onder het idee van 'de lowlands bravehearts'. Kreeg tenminste wel gratis bier voor die foto. :hearteyes:

Daarnaast weet ik zeker dat er nog wat meisjes zijn die foto's hebben lopen maken toen ik in die kabels van de Alpha tent was geklommen om de toen optredende band beter te kunnen aanschouwen. Zag namelijk een aantal flitsen van onder me komen, maar was te dronken hier verder aandacht aan te besteden. :beer:

Heb toen wel mooi de gelegenheid gehad om een stuk of 1000 man te moonen, de linker heuvel bij de Alpha. Zit altijd helemaal vol. :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Best vreemd idee eigenlijk dat mensen die je niet kent je toch in je blote piemel op een scherm van 6 bij 6 meter hebben gezien. :tearsofjoy:

Drientje

DF-koning
Nick de Neger zei:
Denk niet handig te zijn om een koffer op wieltjes of zoiets mee te nemen, ga liever voor een bagpack of een andere tas die je op je rug kan dragen.
[/quote]
Neem de kliko van je ouders mee. De groene kan perfect mee in de trein.

Funky Monkey

Badass junkie
Volgens mij doe je het gewoon om die mensen een kut heen en terug reis te bezorgen :mrgreen: Of je moet nooit op lowlands geweest zijn, maar dat lijkt me niet :beer:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Een kliko is echt handige bagage vervoer voor festival, maar niet voor Lowlands want dan zit je met die kut brug, en dat is naar. En ook als je in de rij staat, je komt er niet door. Je kunt maar heel moeilijk vooruit komen terwijl mensen met tassen en rugzakken je voorbij komen racen. :P

Funky Monkey

Badass junkie
Je vergeet de mogelijke modder voor de hoofd ingang en met een beetje pech zelfs op de camping, verder is het ook niet practisch als je laat komt want dan staan er allemaal tenten in de weg en zou je met je kliko over de tenten heen moeten rijden wil je bij een leeg plekje kunnen komen :beer:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Modder en kliko geen probleem. Maar WTF, ik kom nooit wanneer ik tussen de tenten door moet, ik sta daar morge ochtend om 10 uur te wachten zodat ik lekker het oude bekende plekje op camping 1 kan inpikken. :grin:

Elk jaar hebben wij ons kamp op dezelfde plek. :wink:

Funky Monkey

Badass junkie
haha wij ook :beer: Wij echter op camping 2. Om half 9 achten wij te vertrekken per auto dus om half 10 staan we daar voor de parkeerplaats. Ga jij ook met de auto of met het OV?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Auto natuurlijk, OV is kut. Meeten voor het hek op de dijk? Ik ben die langharige dude met een joint en een sik, lip piercing en zonnebril.(zojuist half lowlands beschreven) :P

Ik zal om 12 uur wel in cirkeltjes gaan rennen en roepen: neger! nerger! Waar ben je?
Dan kun je me wel herkennen.

Bovenaan